www.lancia-bg.com
http://lancia-bg.com/forum/

Въпрос за НЕтунинг на 2000 кубика, 4.16t, бензин.
http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=30025
Страница 1 от 1

Автор:  moncho_bg [ 06 Апр 2012, 21:50 ]
Заглавие:  Въпрос за НЕтунинг на 2000 кубика, 4.16t, бензин.

Здравейте колеги,
прочетох целия раздел и гледам, че има доста хора дет имат понятие и са бърникали в тая насока. Та въпроса ми е:
Какво точно е турбото и в кои двигатели се ползва? Става въпрос за Капа бензин 4.16 с турбо. До колкото разбрах турбото е Гарет Т25 с фланец Т3. Дали съм разбрал правилно, незнам??? Понеже се е прехендрило и са го прибрали в кофата. Сложили са от 8 клапанов мотор и то прехендрено(колкото да се движи). Желанието ми е да си сложа фабрично, но не знам кои са съвместими. По не потвърдени данни от Фиат Купе 4.16 е същото, ама дали???? Чувал съм и че от дедра става- тва дет са ми сложили, ама не съм сигурен(нещо са го надули много и над 2500 оборота почва да гърми през ауспуха). От 5.20t става ли?
Та с няколко думи: ще си купувам турбо втора употреба- оригинално. За какви автомобили да дебна- Фиат, Алфа, Ланча......?

Моля имащите идея да я споделят, че карам 205 коня кола, която върви като спрелото фятче на жената дет е 80 коня. Положението е доста тежко hepl hepl hepl

ps: а ако някой има такова турбо в повече, ще се радвам да го отърва от него/ срещу некой лев де :D /

Автор:  Da_Fuse [ 08 Апр 2012, 23:42 ]
Заглавие:  Re: Въпрос за НЕтунинг на 2000 кубика, 4.16t, бензин.

Здравей колега, както вече ти писах има капи с т3 фланец и такива с т25. След като са ти сложили турбина и тя е на мястотоси и се върти, то проблема не е в нея. Може да пренадува или да има пропуск по турбо пътищата, да е в авариен режим еку-то и още ред неща. Ако искаш колега обади се тази седмица да се видим да я закачим с виза-та и да видим поне дали получава коректни данни, да погледнем всичко ли е свързано коректо по маркучите на актуатора, и други такива неща дреболии. Разликата между т3 на капа и на дедра е само в компресорната част, а щом са го сложили по всяка вероятност колектора ти е с т3 фланец, но най-добре да се види... :)

Автор:  moncho_bg [ 09 Апр 2012, 08:05 ]
Заглавие:  Re: Въпрос за НЕтунинг на 2000 кубика, 4.16t, бензин.

О да, колега, определено ще се възползвам от предложението ти за консултация. Само трябва да кажеш кво да зема, да не се изложи(да не дойда с бира, пък да се окаже, че си на фанта :D ).
А иначе продължавам да питам, щот и тва турбо е за коша(арчи бая малсо) и трябва да го сменявам. И понеже изпадна турбо от петак, та за това.
Поздрави

Автор:  Da_Fuse [ 09 Апр 2012, 09:59 ]
Заглавие:  Re: Въпрос за НЕтунинг на 2000 кубика, 4.16t, бензин.

Щом в момента си с турбо от дедра, значи колектроа ти е с фланец т3, а на петака турбината е с т25 фланец, такаче... няма да стане... Има из ибей преходни фланци от т25 към т3 и обратно, но като цяло не ти препоръчвам... Иначе за виждането няма грижи (фанта не пия :mrgreen:) Ще ти рпатя на лично телефон... :)

Автор:  moncho_bg [ 10 Апр 2012, 08:13 ]
Заглавие:  Re: Въпрос за НЕтунинг на 2000 кубика, 4.16t, бензин.

За петака- ОК. От Фиат Купе примерно или от неква Алфа?? Дали ше се натамъни нещо? А, и ще чакам ЛС :mrgreen:

Автор:  Da_Fuse [ 10 Апр 2012, 22:43 ]
Заглавие:  Re: Въпрос за НЕтунинг на 2000 кубика, 4.16t, бензин.

От алфа 155 Q4, купе турбо, делта 2 турбо, делта 1, но там... надали ще откриеш нещо... :D и дедричка пак... :) Колкото до телефона ей сега пращам, че бях забравил... :)

Автор:  Da_Fuse [ 12 Апр 2012, 17:16 ]
Заглавие:  Re: Въпрос за НЕтунинг на 2000 кубика, 4.16t, бензин.

Малко развитие по темата. Вчера колегата дойде, като на първо четене датчиците за т на въздуха и водата , тпс-а и бобината са ок - мерени. Колата има честия проблем на 16кл 2.0-ки - износени валове и трака като дизел. Пуши масълце бая и има някакво омасляване на ангренажа(но това няма отношение де). Разпределителните валове са си на белези и нямат размианване един спрямо друг, но коляновия неможах да видя. Като цяло на колицата и трябва диагностика, защото е кипял акомулатор и след това ЕКУ-то е правено нещо, защото е изгоряло нещо по него, такаче трябва да се види какво се е получило като краен резултат. Според старият собственик на колата, вилката на гейт-а е натягана, самоче аз неможах да разбера как, защото не виждам въобще да е регулируема тя, точно както на старата ми дедра - няма резба... :roll: Та и това трябва да се провери. В понеделник евентуално колегата трябва да я докара да я закачим, защото вчера не успяхме. Ще видим какво ще излезе... Като цяло колата е видяла и 2 и 200, ако ме разбирате, но нещата са поправими, особено на цената на която я е взел колегата... :P :mrgreen:

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/