Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Ланчия Капа с компресор
 Мнение Публикувано на: 03 Фев 2013, 22:04 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2006, 20:48
Мнения: 201
Местоположение: София
hf hpe написа:
да това е направо нереално висока температура

Много висока - алуминиевата т-тръба за блоу оффа не можеше да сe пипне, направо пари :mrgreen:



hf hpe написа:
може ли да има проблем в компресора?

Не мисля, че има проблем в компресорът.Единствено където стои на милиметри от изпускателния колектор и може би малко се нагрява от него, но това ще го наблюдавам по-нататък.
Може след време да увия колекторите с термо лента.
Вчера пак си закачих кулера и температурата се движеше в границите 30 - 35 градуса.

_________________
Lancia Lybra SW 1,9 JTD
Lancia Kappa 20VT (piston rod and crankshaft fail)
Fiat Punto II 1.2 8V parts
Lancia Kappa 2.0 20V scrap
Lada Samara 1.3 scrap


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Капа с компресор
 Мнение Публикувано на: 03 Фев 2013, 22:48 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
Не се занимавай с термолента,няма да доведе до нужния ефект.Най-лесно и евтино е да си намериш алуминиев щит който предпазва пода от нагряването на ауспуха,който е двоен и има вата между слоевете.Огъваш си го около колектора,не е нужно да е плътно понеже идеята е да предпазва компресора и го стягаш с подръчни материали които издържат на жега,аз лично ползвах по-дебела тел.Резултата е повече от впечатляващ.

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Капа с компресор
 Мнение Публикувано на: 16 Фев 2013, 21:40 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2006, 20:48
Мнения: 201
Местоположение: София
Малко обновяване.
Реших да направя промени по турбо пътищата с идеята да се подобри пълненето.
Смених коляното преди дросела(беше от полипропиленова тръба с по-малък диаметър) с алуминиево с диаметър 70 мм, колкото е дроселът.Но измереният въздух отново не надвиши 473 kg/h.

Прикачени файлове:
DSC_0307_1.jpg
DSC_0307_1.jpg [ 262.48 KiB | Прегледано 11332 пъти ]


От 5000 об/мин до 7000 об/мин дебитомерът отчита 473 kg/h :?:
При тези обороти компресорът е от 10000 об/мин до 14000 об/мин и по картата му би трябвало да има още нарастване на постъпващия въздух.

Прикачени файлове:
M45flow.gif
M45flow.gif [ 28.46 KiB | Прегледано 11332 пъти ]


Правя заключение, че това е тавана на дебитомера :?: Някой да изкаже мнение :D

_________________
Lancia Lybra SW 1,9 JTD
Lancia Kappa 20VT (piston rod and crankshaft fail)
Fiat Punto II 1.2 8V parts
Lancia Kappa 2.0 20V scrap
Lada Samara 1.3 scrap


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Капа с компресор
 Мнение Публикувано на: 17 Фев 2013, 01:09 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Ударил си тавана, някъде по FCCUK беше писано по въпроса, но не мога да намеря темата. Ако искаш още, дебитомер от турбо кола :D

Едит: Сега се сетих, че имам такъв от турбо капа, не че ти нямаш :D ако искаш да пробваме...

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Капа с компресор
 Мнение Публикувано на: 17 Фев 2013, 01:15 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:47
Мнения: 255
Местоположение: Добрич-Град
Само да се включа с един въпрос за да не отварям нова тема. От къде си купувате тези алуминиеви тръби, които ползвате за въздуховоди и съответно силиконовите съединения към тях?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Капа с компресор
 Мнение Публикувано на: 17 Фев 2013, 01:17 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Най лесното на Илиенци http://topspeed.bg/catalog.php?cid=134
има и още 100 интернет магазинчета са най-разнообразни цени.

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Капа с компресор
 Мнение Публикувано на: 17 Фев 2013, 12:37 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 31 Окт 2007, 20:27
Мнения: 650
Местоположение: София
Колега, успя ли да засечеш разхода след слагането на компресора :?:

_________________
Lancia Lybra 2.0 SW R.I.P.
Lancia Lybra 2.4 SW същата, ама на нафта!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Капа с компресор
 Мнение Публикувано на: 17 Фев 2013, 16:28 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
дай номер на дебитомера
и най-добре и стойности във волтаж


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Капа с компресор
 Мнение Публикувано на: 17 Фев 2013, 19:33 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2006, 20:48
Мнения: 201
Местоположение: София
subarkata написа:
Сега се сетих, че имам такъв от турбо капа, не че ти нямаш :D ако искаш да пробваме...

Аз си мислех за същото, да пробвам с дебитомера от другата каляска какво ще стане, само да ми дойде вдъхновението :D


chuchulin написа:
От къде си купувате тези алуминиеви тръби, които ползвате за въздуховоди и съответно силиконовите съединения към тях?

Сините и червените маркучи са втора употреба, алуминиевото коляно отрязах от нова тръба като всичките са купувани от ebay.co.uk щото са излезнали по-евтино :D
Иначе може да провериш и тук:
http://www.racing-mania.com от тях си купих буст метъра.



jorojoji написа:
Колега, успя ли да засечеш разхода след слагането на компресора :?:

За изминати около 500 км само градско, с тестове и подобни простотии около 16,5 л на 100 км, като първите 50-на км когато се давеше разхода е бил доста.



hf hpe написа:
дай номер на дебитомера
и най-добре и стойности във волтаж

Дебитомера трябва да е 0280217111.
Следващата събота или неделя, ако не е лошо времето ще ги запиша.

_________________
Lancia Lybra SW 1,9 JTD
Lancia Kappa 20VT (piston rod and crankshaft fail)
Fiat Punto II 1.2 8V parts
Lancia Kappa 2.0 20V scrap
Lada Samara 1.3 scrap


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Капа с компресор
 Мнение Публикувано на: 18 Фев 2013, 09:32 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
принципно ако смениш тръбата на вентури с по-голяма, дебитомера няма да се тавани
обаче тогава може да ти обеднее сместа и си трябва ремап


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Капа с компресор
 Мнение Публикувано на: 27 Фев 2013, 10:56 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2006, 20:48
Мнения: 201
Местоположение: София
Малко обновяване :D
Направих записи на параметрите количество въздух(Air Quantity) и сигнал в волтове(Air Quantity Signal).
Ето една извадка:

Engine Speed: 5 160 rpm..........Engine Speed: 5 840 rpm...........Engine Speed: 6 560 rpm
Air Quantity: 473.3 Kg/h...........Air Quantity: 473.3 Kg/h............Air Quantity: 473.3 Kg/h
Air Quantity Signal: 4.08 V........Air Quantity Signal: 4.37 V.........Air Quantity Signal: 4.55 V

Реши да проверя какво се случва и при другата каляска(20VT), нали тя смуче по-вече въздух :wink:
Engine Speed: 4 000 rpm..........Engine Speed: 5 960 rpm..........Engine Speed: 6 280 rpm
Air Quantity: 473.3 Kg/h...........Air Quantity: 473.3 Kg/h...........Air Quantity: 473.3 Kg/h
Air Quantity Signal: 3.8 V..........Air Quantity Signal: 4.25 V........Air Quantity Signal: 4.27 V

И какво стана максималната стойност за въздуха е пак 473.3 Kg/h, но стойностите на напреженията са съвсем други.
Извода за мен, е че софтуера не показва вярни стойности за Air Quantity и не може да се разчита на този параметър, трябва да се гледат напреженията, които дава дебитомера.Доколкото знам интревала е от 0 - 5 V.Максималното беше 4.55 V , т.е. може още да не е стигнат тавана.
Обаче фиатскана когато записва по-вече от 2 параметъра много бавно се обновява(20 пъти в минута или прави един запис на 3 секунди) и е неудобно. img180

_________________
Lancia Lybra SW 1,9 JTD
Lancia Kappa 20VT (piston rod and crankshaft fail)
Fiat Punto II 1.2 8V parts
Lancia Kappa 2.0 20V scrap
Lada Samara 1.3 scrap


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Капа с компресор
 Мнение Публикувано на: 05 Апр 2013, 23:27 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2006, 20:48
Мнения: 201
Местоположение: София
Малко мунинг - тунинг на бустметъра.
Реших да го вградя в таблото с уредите, за целта беше разглобен, а волтметъра от стандартното табло изваден :D
Разказ в картинки:
Прикачени файлове:
DSC1.jpg
DSC1.jpg [ 204.23 KiB | Прегледано 11136 пъти ]
Прикачени файлове:
DSC2.jpg
DSC2.jpg [ 210.62 KiB | Прегледано 11136 пъти ]
Прикачени файлове:
DSC3.jpg
DSC3.jpg [ 237.81 KiB | Прегледано 11136 пъти ]


Има малък недостатък, защото му махнах светодиодите и остана на стандартните крушки от таблото, осветен е по-слабо от преди и свети в бяло, а другите уреди в зелено.Но си работи img181

_________________
Lancia Lybra SW 1,9 JTD
Lancia Kappa 20VT (piston rod and crankshaft fail)
Fiat Punto II 1.2 8V parts
Lancia Kappa 2.0 20V scrap
Lada Samara 1.3 scrap


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Капа с компресор
 Мнение Публикувано на: 16 Юни 2013, 19:11 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2006, 20:48
Мнения: 201
Местоположение: София
Отдавна не съм писал, колата все още се движи :mrgreen:
Направих малко измервания на налягането, което прави компресорът в три точки:
- във всмукателния колектор(тук си е ясно) - максимално 0,3 бар.
- преди дроселовата клапа имаме над 1 бар и пик 1,7 бар.
- след интеркулера имаме над 1 бар и пик 1,6 бар.
При вторите два случая още на празен ход имаме 0,1 бар.

http://www.youtube.com/watch?v=MdcULPfhPhs

_________________
Lancia Lybra SW 1,9 JTD
Lancia Kappa 20VT (piston rod and crankshaft fail)
Fiat Punto II 1.2 8V parts
Lancia Kappa 2.0 20V scrap
Lada Samara 1.3 scrap


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Капа с компресор
 Мнение Публикувано на: 21 Юни 2013, 08:54 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19
Мнения: 1692
Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97
Rover 416 GSI - на жената
За някои може би тъп въпрос, но защо толкова пада налягането в всмукателния колектор.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Капа с компресор
 Мнение Публикувано на: 22 Юни 2013, 03:06 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15
Мнения: 511
Местоположение: София
Защото го мери на място, където за да се развърти двигателя до определени обороти дриселовата клапа е много по-затворена(по-малко натиснат педал), на мен ми е любопитен резултата на 3-та да кажем. :)

_________________
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX
Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Капа с компресор
 Мнение Публикувано на: 22 Юни 2013, 22:15 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2006, 20:48
Мнения: 201
Местоположение: София
jorometala написа:
За някои може би тъп въпрос, но защо толкова пада налягането в всмукателния колектор.

Предполагам заради обема на двигателя и дългите всмукателни колектори.

Da_Fuse написа:
Защото го мери на място, където за да се развърти двигателя до определени обороти дриселовата клапа е много по-затворена(по-малко натиснат педал), на мен ми е любопитен резултата на 3-та да кажем. :)


По принцип налягането не се влияе от натоварването , а само от оборотите ,нали е механична връзката двигател -компресор.Ще пробвам и под натоварване :auto:

_________________
Lancia Lybra SW 1,9 JTD
Lancia Kappa 20VT (piston rod and crankshaft fail)
Fiat Punto II 1.2 8V parts
Lancia Kappa 2.0 20V scrap
Lada Samara 1.3 scrap


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Капа с компресор
 Мнение Публикувано на: 23 Юни 2013, 23:39 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
за някой хора не е важно, но всяка помпа освен разговорното налягане
има и характеристика като дебит :D


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Капа с компресор
 Мнение Публикувано на: 24 Юни 2013, 16:40 
Offline
Аватар

Регистриран на: 24 Юни 2013, 14:59
Мнения: 2
Кара: Lancia
А колко ти е разхода, с този компресор , от любопитство питам


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ланчия Капа с компресор
 Мнение Публикувано на: 30 Юни 2013, 20:07 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 13 Сеп 2006, 20:48
Мнения: 201
Местоположение: София
troplop написа:
А колко ти е разхода, с този компресор , от любопитство питам

Среден разход, от както съм с компресор 14,6 л на 100 км - само градско в София, предимно събота и неделя :D
Недостатък на цялата схема според мен е :
-колата остава без климатик
-виенето на компресорът, т.е. стана малко по-шумно особено като се пусне газта на по-високи обороти :mrgreen:

_________________
Lancia Lybra SW 1,9 JTD
Lancia Kappa 20VT (piston rod and crankshaft fail)
Fiat Punto II 1.2 8V parts
Lancia Kappa 2.0 20V scrap
Lada Samara 1.3 scrap


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 2 [ 39 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов