www.lancia-bg.com http://lancia-bg.com/forum/ | |
Ланчия Капа с компресор http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=32413 |
Страница 2 от 2 |
Автор: | lll [ 03 Фев 2013, 22:04 ] |
Заглавие: | Re: Ланчия Капа с компресор |
hf hpe написа: да това е направо нереално висока температура Много висока - алуминиевата т-тръба за блоу оффа не можеше да сe пипне, направо пари hf hpe написа: може ли да има проблем в компресора? Не мисля, че има проблем в компресорът.Единствено където стои на милиметри от изпускателния колектор и може би малко се нагрява от него, но това ще го наблюдавам по-нататък. Може след време да увия колекторите с термо лента. Вчера пак си закачих кулера и температурата се движеше в границите 30 - 35 градуса. |
Автор: | ivanko_rs [ 03 Фев 2013, 22:48 ] |
Заглавие: | Re: Ланчия Капа с компресор |
Не се занимавай с термолента,няма да доведе до нужния ефект.Най-лесно и евтино е да си намериш алуминиев щит който предпазва пода от нагряването на ауспуха,който е двоен и има вата между слоевете.Огъваш си го около колектора,не е нужно да е плътно понеже идеята е да предпазва компресора и го стягаш с подръчни материали които издържат на жега,аз лично ползвах по-дебела тел.Резултата е повече от впечатляващ. |
Автор: | lll [ 16 Фев 2013, 21:40 ] |
Заглавие: | Re: Ланчия Капа с компресор |
Малко обновяване. Реших да направя промени по турбо пътищата с идеята да се подобри пълненето. Смених коляното преди дросела(беше от полипропиленова тръба с по-малък диаметър) с алуминиево с диаметър 70 мм, колкото е дроселът.Но измереният въздух отново не надвиши 473 kg/h. Прикачени файлове: От 5000 об/мин до 7000 об/мин дебитомерът отчита 473 kg/h При тези обороти компресорът е от 10000 об/мин до 14000 об/мин и по картата му би трябвало да има още нарастване на постъпващия въздух. Прикачени файлове: Правя заключение, че това е тавана на дебитомера Някой да изкаже мнение |
Автор: | subarkata [ 17 Фев 2013, 01:09 ] |
Заглавие: | Re: Ланчия Капа с компресор |
Ударил си тавана, някъде по FCCUK беше писано по въпроса, но не мога да намеря темата. Ако искаш още, дебитомер от турбо кола Едит: Сега се сетих, че имам такъв от турбо капа, не че ти нямаш ако искаш да пробваме... |
Автор: | chuchulin [ 17 Фев 2013, 01:15 ] |
Заглавие: | Re: Ланчия Капа с компресор |
Само да се включа с един въпрос за да не отварям нова тема. От къде си купувате тези алуминиеви тръби, които ползвате за въздуховоди и съответно силиконовите съединения към тях? |
Автор: | subarkata [ 17 Фев 2013, 01:17 ] |
Заглавие: | Re: Ланчия Капа с компресор |
Най лесното на Илиенци http://topspeed.bg/catalog.php?cid=134 има и още 100 интернет магазинчета са най-разнообразни цени. |
Автор: | jorojoji [ 17 Фев 2013, 12:37 ] |
Заглавие: | Re: Ланчия Капа с компресор |
Колега, успя ли да засечеш разхода след слагането на компресора |
Автор: | hf hpe [ 17 Фев 2013, 16:28 ] |
Заглавие: | Re: Ланчия Капа с компресор |
дай номер на дебитомера и най-добре и стойности във волтаж |
Автор: | lll [ 17 Фев 2013, 19:33 ] |
Заглавие: | Re: Ланчия Капа с компресор |
subarkata написа: Сега се сетих, че имам такъв от турбо капа, не че ти нямаш ако искаш да пробваме... Аз си мислех за същото, да пробвам с дебитомера от другата каляска какво ще стане, само да ми дойде вдъхновението chuchulin написа: От къде си купувате тези алуминиеви тръби, които ползвате за въздуховоди и съответно силиконовите съединения към тях? Сините и червените маркучи са втора употреба, алуминиевото коляно отрязах от нова тръба като всичките са купувани от ebay.co.uk щото са излезнали по-евтино Иначе може да провериш и тук: http://www.racing-mania.com от тях си купих буст метъра. jorojoji написа: Колега, успя ли да засечеш разхода след слагането на компресора За изминати около 500 км само градско, с тестове и подобни простотии около 16,5 л на 100 км, като първите 50-на км когато се давеше разхода е бил доста. hf hpe написа: дай номер на дебитомера и най-добре и стойности във волтаж Дебитомера трябва да е 0280217111. Следващата събота или неделя, ако не е лошо времето ще ги запиша. |
Автор: | hf hpe [ 18 Фев 2013, 09:32 ] |
Заглавие: | Re: Ланчия Капа с компресор |
принципно ако смениш тръбата на вентури с по-голяма, дебитомера няма да се тавани обаче тогава може да ти обеднее сместа и си трябва ремап |
Автор: | lll [ 27 Фев 2013, 10:56 ] |
Заглавие: | Re: Ланчия Капа с компресор |
Малко обновяване Направих записи на параметрите количество въздух(Air Quantity) и сигнал в волтове(Air Quantity Signal). Ето една извадка: Engine Speed: 5 160 rpm..........Engine Speed: 5 840 rpm...........Engine Speed: 6 560 rpm Air Quantity: 473.3 Kg/h...........Air Quantity: 473.3 Kg/h............Air Quantity: 473.3 Kg/h Air Quantity Signal: 4.08 V........Air Quantity Signal: 4.37 V.........Air Quantity Signal: 4.55 V Реши да проверя какво се случва и при другата каляска(20VT), нали тя смуче по-вече въздух Engine Speed: 4 000 rpm..........Engine Speed: 5 960 rpm..........Engine Speed: 6 280 rpm Air Quantity: 473.3 Kg/h...........Air Quantity: 473.3 Kg/h...........Air Quantity: 473.3 Kg/h Air Quantity Signal: 3.8 V..........Air Quantity Signal: 4.25 V........Air Quantity Signal: 4.27 V И какво стана максималната стойност за въздуха е пак 473.3 Kg/h, но стойностите на напреженията са съвсем други. Извода за мен, е че софтуера не показва вярни стойности за Air Quantity и не може да се разчита на този параметър, трябва да се гледат напреженията, които дава дебитомера.Доколкото знам интревала е от 0 - 5 V.Максималното беше 4.55 V , т.е. може още да не е стигнат тавана. Обаче фиатскана когато записва по-вече от 2 параметъра много бавно се обновява(20 пъти в минута или прави един запис на 3 секунди) и е неудобно. |
Автор: | lll [ 05 Апр 2013, 23:27 ] |
Заглавие: | Re: Ланчия Капа с компресор |
Малко мунинг - тунинг на бустметъра. Реших да го вградя в таблото с уредите, за целта беше разглобен, а волтметъра от стандартното табло изваден Разказ в картинки: Прикачени файлове: Прикачени файлове: Прикачени файлове: Има малък недостатък, защото му махнах светодиодите и остана на стандартните крушки от таблото, осветен е по-слабо от преди и свети в бяло, а другите уреди в зелено.Но си работи |
Автор: | lll [ 16 Юни 2013, 19:11 ] |
Заглавие: | Re: Ланчия Капа с компресор |
Отдавна не съм писал, колата все още се движи Направих малко измервания на налягането, което прави компресорът в три точки: - във всмукателния колектор(тук си е ясно) - максимално 0,3 бар. - преди дроселовата клапа имаме над 1 бар и пик 1,7 бар. - след интеркулера имаме над 1 бар и пик 1,6 бар. При вторите два случая още на празен ход имаме 0,1 бар. http://www.youtube.com/watch?v=MdcULPfhPhs |
Автор: | jorometala [ 21 Юни 2013, 08:54 ] |
Заглавие: | Re: Ланчия Капа с компресор |
За някои може би тъп въпрос, но защо толкова пада налягането в всмукателния колектор. |
Автор: | Da_Fuse [ 22 Юни 2013, 03:06 ] |
Заглавие: | Re: Ланчия Капа с компресор |
Защото го мери на място, където за да се развърти двигателя до определени обороти дриселовата клапа е много по-затворена(по-малко натиснат педал), на мен ми е любопитен резултата на 3-та да кажем. |
Автор: | lll [ 22 Юни 2013, 22:15 ] |
Заглавие: | Re: Ланчия Капа с компресор |
jorometala написа: За някои може би тъп въпрос, но защо толкова пада налягането в всмукателния колектор. Предполагам заради обема на двигателя и дългите всмукателни колектори. Da_Fuse написа: Защото го мери на място, където за да се развърти двигателя до определени обороти дриселовата клапа е много по-затворена(по-малко натиснат педал), на мен ми е любопитен резултата на 3-та да кажем. По принцип налягането не се влияе от натоварването , а само от оборотите ,нали е механична връзката двигател -компресор.Ще пробвам и под натоварване |
Автор: | hf hpe [ 23 Юни 2013, 23:39 ] |
Заглавие: | Re: Ланчия Капа с компресор |
за някой хора не е важно, но всяка помпа освен разговорното налягане има и характеристика като дебит |
Автор: | troplop [ 24 Юни 2013, 16:40 ] |
Заглавие: | Re: Ланчия Капа с компресор |
А колко ти е разхода, с този компресор , от любопитство питам |
Автор: | lll [ 30 Юни 2013, 20:07 ] |
Заглавие: | Re: Ланчия Капа с компресор |
troplop написа: А колко ти е разхода, с този компресор , от любопитство питам Среден разход, от както съм с компресор 14,6 л на 100 км - само градско в София, предимно събота и неделя Недостатък на цялата схема според мен е : -колата остава без климатик -виенето на компресорът, т.е. стана малко по-шумно особено като се пусне газта на по-високи обороти |
Страница 2 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |