Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




 Страница 1 от 1 [ 17 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: BMW E30 - 2.0I turbo
 Мнение Публикувано на: 04 Юли 2006, 17:26 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 24 Дек 2005, 14:57
Мнения: 56
Местоположение: Троян
Здравеите искам да задам един въпрос?Интересува ме ако сложа turbo на моито BMW как ще се отрази това на ДВГ , трябва ли да слагам др бутала ? Мисля да не пипам нищо по двигателя само да поставя turbo garrett T3 въобще ще имам ли проблеми или двигателя е достатачно корав да поеме натоварването?Някои може ли да ми даде ясен отговор .Че ще се скаси живота знам интересува ме наи вече буталата ще издаржат ли да го покарам поне 50000км ?


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Юли 2006, 17:37 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21
Мнения: 1503
Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
Според мен трябва да се сменят буталата,но нека се изкажат и по-разбиращите.Аз имах такъв мерак за дедрата и заради буталата се отказах.То не са само бутала де има още куп работи по добре си карай така,защото ще е много пари и време.Степента на сгъстяване май беше друга и електроника и почти всичко е различно.

_________________
Изображение

ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки.
Lancia Dedra HF turbo integrale
Тоyota Rav 4


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Юли 2006, 18:09 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 24 Дек 2005, 14:57
Мнения: 56
Местоположение: Троян
Don_Pakito написа:
Според мен трябва да се сменят буталата,но нека се изкажат и по-разбиращите.Аз имах такъв мерак за дедрата и заради буталата се отказах.То не са само бутала де има още куп работи по добре си карай така,защото ще е много пари и време.Степента на сгъстяване май беше друга и електроника и почти всичко е различно.
A ДАЛИ СА СКЪПИ БУТАЛАТА


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Юли 2006, 18:14 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 04 Яну 2005, 01:32
Мнения: 769
Местоположение: София
Mога да ти дам телефона на един пич, който си е турбинирал същото бмв със същия мотор, той ще ти обясни какво му е коствало:)
ако имаш интерес
драсни ЛС.

_________________
Lancia Dedra 1.8 i.e.LE
Nissan Primera P11 2.0TD
http://www.verticalworldbg.com


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Юли 2006, 18:17 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21
Мнения: 1503
Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
Колега не са само бутала.Цялата работа ще е няколко хилядарки.

_________________
Изображение

ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки.
Lancia Dedra HF turbo integrale
Тоyota Rav 4


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Юли 2006, 18:38 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 24 Дек 2005, 14:57
Мнения: 56
Местоположение: Троян
Don_Pakito написа:
Колега не са само бутала.Цялата работа ще е няколко хилядарки.
Ас само питам не сам тр да го правя


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Юли 2006, 19:10 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21
Мнения: 1503
Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
Ти трябва да имаш кола с турбо,защото скоро питаше за увиване на колектори.Последно имаш кола с или без турбо или и двете.Или нямаш кола а просто си питаш.Не се заяждам просто задаваш странни въпроси,а доколкото съм схванал имаш кола с турбо.

_________________
Изображение

ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки.
Lancia Dedra HF turbo integrale
Тоyota Rav 4


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Юли 2006, 21:14 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 28 Яну 2005, 13:50
Мнения: 404
Местоположение: София, Гео Милев
Задължително трябва да свалиш компресията на мотора , иначе много бързо ще замине в кофата за боклук. Има доста теми изписан по въпроса , особено щом се интересуваш от БМВ , провери в техния форум. Там има мнооооого компетентни хора , ние тук може да ти дадем ценни съвети , но те са фенове на немската сила. :wink:
Ако става въпрос за Ланча , може доста да попишем.

_________________
Lancia Dedra Integrale HF
Lancia Dedra 1.6 16v SW


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: BMW E30 - 2.0I turbo
 Мнение Публикувано на: 04 Юли 2006, 23:48 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
vangelioa написа:
Здравеите искам да задам един въпрос?Интересува ме ако сложа turbo на моито BMW как ще се отрази това на ДВГ , трябва ли да слагам др бутала ? Мисля да не пипам нищо по двигателя само да поставя turbo garrett T3 въобще ще имам ли проблеми или двигателя е достатачно корав да поеме натоварването?Някои може ли да ми даде ясен отговор .Че ще се скаси живота знам интересува ме наи вече буталата ще издаржат ли да го покарам поне 50000км ?

Ти сега какво търкаля ти се една свободна турбина от ХФ-ката и се чудиш какво да я правиш а?.Избии си го това от главата ще ти трябват толкова много манги,че никои няма да може да ти каже точната цифра в момента.По принцип може и 3 турбини да му навреш.

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Юли 2006, 11:00 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 24 Фев 2005, 02:16
Мнения: 511
Местоположение: София
Самата турбина/компресор е най-евтиното и лесно за монтаж нещо в една турбо конверсия :wink:
Най-добре е е да се турбинират моторите М10Б20 и М42Б18...защото са с ковани бутала и биели...
Трябва да смъкнеш степента на сгъстяване...
Кулер...
От някъде да изкараш маслени магистрали за турбото...
Блоуоф...
Уестгейт...
Бензинова помпа с по-голям дебит и налягане...
По-големи инжектори...
Друга генерация на ауспуха...
Монтаж...
След това нещо като здаде багажа...абе луда работа :D

_________________
Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!
Ако избием будалите тарикатите сами ще умрат:)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Юли 2006, 13:02 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
Аз да припомня обсъждания най-добър вариянт:
Когато искаш да си направиш колата с турбо - продаваш я и си купуваш модел с турбо!:)
Така конверсията става най-евтино и сполучливо!:)

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Юли 2006, 14:47 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 19 Юли 2005, 18:21
Мнения: 27
Местоположение: София
Приятел ако колата ти е М20Б20 просто забрави, както един колега по горе е написал най-потходящ при БМВ са четвартаците ( не че не торбилират шестаци примерите са безброй ,а и можеби повече ) ,но при четвъртака разноските са доста по малки по обективни причини. Като си помислиш само една гарнитура колко пари е и се фащаш за главата. Но ако си човек с пари резултатите са невероятни особенно при пумпала Е-30 получаваш хипер машина за дрифт и бърн!!!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Юли 2006, 15:51 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 24 Фев 2005, 02:16
Мнения: 511
Местоположение: София
Само да вметна, че един пич има който минава в моя квартал...с Е30-ка като твоята...М20Б20...и е сложил турбина от 324ТД....
На 3-та си пали джапанките :D
Някой казват, че турбината щяла да умре защото е за дизел и работи на по-малки температури...ама пича си я джитка вече маса време безгрижно... :D

_________________
Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!
Ако избием будалите тарикатите сами ще умрат:)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Юли 2006, 19:07 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 11 Ное 2005, 20:28
Мнения: 211
Местоположение: София
vw_golf_2 написа:
Само да вметна, че един пич има който минава в моя квартал...с Е30-ка като твоята...М20Б20...и е сложил турбина от 324ТД....
На 3-та си пали джапанките :D
Някой казват, че турбината щяла да умре защото е за дизел и работи на по-малки температури...ама пича си я джитка вече маса време безгрижно... :D
Да не е една зелена с Алпина джантета :roll:

_________________
Пауър из нотинг уитаут гума
Delta 1 2.0 , Cinq 16v


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Юли 2006, 22:55 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
алиоооо нещо объркахте форума.......

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Юли 2006, 23:50 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 24 Фев 2005, 02:16
Мнения: 511
Местоположение: София
дам с алпината стайл-а е :D

_________________
Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!
Ако избием будалите тарикатите сами ще умрат:)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: BMW E30 - 2.0I turbo
 Мнение Публикувано на: 16 Юли 2006, 16:34 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 16 Юли 2006, 15:09
Мнения: 5
Местоположение: София
vangelioa написа:
Здравеите искам да задам един въпрос?Интересува ме ако сложа turbo на моито BMW как ще се отрази това на ДВГ , трябва ли да слагам др бутала ? Мисля да не пипам нищо по двигателя само да поставя turbo garrett T3 въобще ще имам ли проблеми или двигателя е достатачно корав да поеме натоварването?Някои може ли да ми даде ясен отговор .Че ще се скаси живота знам интересува ме наи вече буталата ще издаржат ли да го покарам поне 50000км ?

задай въпроса си в нашия форум www.bmwpower-bg.net , тук едва ли някой може да ти отговори компетентно за турбо в БМВ двигател.


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 17 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов