Автор |
Съобщение |
vangelioa
|
Заглавие: BMW E30 - 2.0I turbo Публикувано на: 04 Юли 2006, 17:26 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 24 Дек 2005, 14:57 Мнения: 56 Местоположение: Троян
|
Здравеите искам да задам един въпрос?Интересува ме ако сложа turbo на моито BMW как ще се отрази това на ДВГ , трябва ли да слагам др бутала ? Мисля да не пипам нищо по двигателя само да поставя turbo garrett T3 въобще ще имам ли проблеми или двигателя е достатачно корав да поеме натоварването?Някои може ли да ми даде ясен отговор .Че ще се скаси живота знам интересува ме наи вече буталата ще издаржат ли да го покарам поне 50000км ?
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Юли 2006, 17:37 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Според мен трябва да се сменят буталата,но нека се изкажат и по-разбиращите.Аз имах такъв мерак за дедрата и заради буталата се отказах.То не са само бутала де има още куп работи по добре си карай така,защото ще е много пари и време.Степента на сгъстяване май беше друга и електроника и почти всичко е различно.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
vangelioa
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Юли 2006, 18:09 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 24 Дек 2005, 14:57 Мнения: 56 Местоположение: Троян
|
Don_Pakito написа: Според мен трябва да се сменят буталата,но нека се изкажат и по-разбиращите.Аз имах такъв мерак за дедрата и заради буталата се отказах.То не са само бутала де има още куп работи по добре си карай така,защото ще е много пари и време.Степента на сгъстяване май беше друга и електроника и почти всичко е различно. A ДАЛИ СА СКЪПИ БУТАЛАТА
|
|
|
|
|
Tanuco
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Юли 2006, 18:14 |
|
Регистриран на: 04 Яну 2005, 01:32 Мнения: 769 Местоположение: София
|
Mога да ти дам телефона на един пич, който си е турбинирал същото бмв със същия мотор, той ще ти обясни какво му е коствало:)
ако имаш интерес
драсни ЛС.
_________________ Lancia Dedra 1.8 i.e.LE
Nissan Primera P11 2.0TD
http://www.verticalworldbg.com
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Юли 2006, 18:17 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Колега не са само бутала.Цялата работа ще е няколко хилядарки.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
vangelioa
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Юли 2006, 18:38 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 24 Дек 2005, 14:57 Мнения: 56 Местоположение: Троян
|
Don_Pakito написа: Колега не са само бутала.Цялата работа ще е няколко хилядарки. Ас само питам не сам тр да го правя
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Юли 2006, 19:10 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Ти трябва да имаш кола с турбо,защото скоро питаше за увиване на колектори.Последно имаш кола с или без турбо или и двете.Или нямаш кола а просто си питаш.Не се заяждам просто задаваш странни въпроси,а доколкото съм схванал имаш кола с турбо.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
the fan
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Юли 2006, 21:14 |
|
Регистриран на: 28 Яну 2005, 13:50 Мнения: 404 Местоположение: София, Гео Милев
|
Задължително трябва да свалиш компресията на мотора , иначе много бързо ще замине в кофата за боклук. Има доста теми изписан по въпроса , особено щом се интересуваш от БМВ , провери в техния форум. Там има мнооооого компетентни хора , ние тук може да ти дадем ценни съвети , но те са фенове на немската сила.
Ако става въпрос за Ланча , може доста да попишем.
_________________ Lancia Dedra Integrale HF
Lancia Dedra 1.6 16v SW
|
|
|
|
|
Pepko_Bepko
|
Заглавие: Re: BMW E30 - 2.0I turbo Публикувано на: 04 Юли 2006, 23:48 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04 Мнения: 1893 Местоположение: Варна, Ямбол
|
vangelioa написа: Здравеите искам да задам един въпрос?Интересува ме ако сложа turbo на моито BMW как ще се отрази това на ДВГ , трябва ли да слагам др бутала ? Мисля да не пипам нищо по двигателя само да поставя turbo garrett T3 въобще ще имам ли проблеми или двигателя е достатачно корав да поеме натоварването?Някои може ли да ми даде ясен отговор .Че ще се скаси живота знам интересува ме наи вече буталата ще издаржат ли да го покарам поне 50000км ?
Ти сега какво търкаля ти се една свободна турбина от ХФ-ката и се чудиш какво да я правиш а?.Избии си го това от главата ще ти трябват толкова много манги,че никои няма да може да ти каже точната цифра в момента.По принцип може и 3 турбини да му навреш.
_________________ Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!
Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница
|
|
|
|
|
vw_golf_2
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Юли 2006, 11:00 |
|
Регистриран на: 24 Фев 2005, 02:16 Мнения: 511 Местоположение: София
|
Самата турбина/компресор е най-евтиното и лесно за монтаж нещо в една турбо конверсия
Най-добре е е да се турбинират моторите М10Б20 и М42Б18...защото са с ковани бутала и биели...
Трябва да смъкнеш степента на сгъстяване...
Кулер...
От някъде да изкараш маслени магистрали за турбото...
Блоуоф...
Уестгейт...
Бензинова помпа с по-голям дебит и налягане...
По-големи инжектори...
Друга генерация на ауспуха...
Монтаж...
След това нещо като здаде багажа...абе луда работа
_________________ Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!
Ако избием будалите тарикатите сами ще умрат:)
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Юли 2006, 13:02 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Аз да припомня обсъждания най-добър вариянт:
Когато искаш да си направиш колата с турбо - продаваш я и си купуваш модел с турбо!:)
Така конверсията става най-евтино и сполучливо!:)
_________________ LANCIA - начин на мислене
|
|
|
|
|
mladej_it
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Юли 2006, 14:47 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 19 Юли 2005, 18:21 Мнения: 27 Местоположение: София
|
Приятел ако колата ти е М20Б20 просто забрави, както един колега по горе е написал най-потходящ при БМВ са четвартаците ( не че не торбилират шестаци примерите са безброй ,а и можеби повече ) ,но при четвъртака разноските са доста по малки по обективни причини. Като си помислиш само една гарнитура колко пари е и се фащаш за главата. Но ако си човек с пари резултатите са невероятни особенно при пумпала Е-30 получаваш хипер машина за дрифт и бърн!!!
|
|
|
|
|
vw_golf_2
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Юли 2006, 15:51 |
|
Регистриран на: 24 Фев 2005, 02:16 Мнения: 511 Местоположение: София
|
Само да вметна, че един пич има който минава в моя квартал...с Е30-ка като твоята...М20Б20...и е сложил турбина от 324ТД....
На 3-та си пали джапанките
Някой казват, че турбината щяла да умре защото е за дизел и работи на по-малки температури...ама пича си я джитка вече маса време безгрижно...
_________________ Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!
Ако избием будалите тарикатите сами ще умрат:)
|
|
|
|
|
ЛУД
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Юли 2006, 19:07 |
|
Регистриран на: 11 Ное 2005, 20:28 Мнения: 211 Местоположение: София
|
vw_golf_2 написа: Само да вметна, че един пич има който минава в моя квартал...с Е30-ка като твоята...М20Б20...и е сложил турбина от 324ТД.... На 3-та си пали джапанките Някой казват, че турбината щяла да умре защото е за дизел и работи на по-малки температури...ама пича си я джитка вече маса време безгрижно... Да не е една зелена с Алпина джантета
_________________ Пауър из нотинг уитаут гума Delta 1 2.0 , Cinq 16v
|
|
|
|
|
Pepko_Bepko
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Юли 2006, 22:55 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04 Мнения: 1893 Местоположение: Варна, Ямбол
|
алиоооо нещо объркахте форума.......
_________________ Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!
Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница
|
|
|
|
|
vw_golf_2
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Юли 2006, 23:50 |
|
Регистриран на: 24 Фев 2005, 02:16 Мнения: 511 Местоположение: София
|
дам с алпината стайл-а е
_________________ Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!
Ако избием будалите тарикатите сами ще умрат:)
|
|
|
|
|
///sasho
|
Заглавие: Re: BMW E30 - 2.0I turbo Публикувано на: 16 Юли 2006, 16:34 |
|
Регистриран на: 16 Юли 2006, 15:09 Мнения: 5 Местоположение: София
|
vangelioa написа: Здравеите искам да задам един въпрос?Интересува ме ако сложа turbo на моито BMW как ще се отрази това на ДВГ , трябва ли да слагам др бутала ? Мисля да не пипам нищо по двигателя само да поставя turbo garrett T3 въобще ще имам ли проблеми или двигателя е достатачно корав да поеме натоварването?Някои може ли да ми даде ясен отговор .Че ще се скаси живота знам интересува ме наи вече буталата ще издаржат ли да го покарам поне 50000км ?
задай въпроса си в нашия форум www.bmwpower-bg.net , тук едва ли някой може да ти отговори компетентно за турбо в БМВ двигател.
|
|
|
|
|
|