www.lancia-bg.com
http://lancia-bg.com/forum/

BMW E30 - 2.0I turbo
http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=3351
Страница 1 от 1

Автор:  vangelioa [ 04 Юли 2006, 17:26 ]
Заглавие:  BMW E30 - 2.0I turbo

Здравеите искам да задам един въпрос?Интересува ме ако сложа turbo на моито BMW как ще се отрази това на ДВГ , трябва ли да слагам др бутала ? Мисля да не пипам нищо по двигателя само да поставя turbo garrett T3 въобще ще имам ли проблеми или двигателя е достатачно корав да поеме натоварването?Някои може ли да ми даде ясен отговор .Че ще се скаси живота знам интересува ме наи вече буталата ще издаржат ли да го покарам поне 50000км ?

Автор:  Paco_76 [ 04 Юли 2006, 17:37 ]
Заглавие: 

Според мен трябва да се сменят буталата,но нека се изкажат и по-разбиращите.Аз имах такъв мерак за дедрата и заради буталата се отказах.То не са само бутала де има още куп работи по добре си карай така,защото ще е много пари и време.Степента на сгъстяване май беше друга и електроника и почти всичко е различно.

Автор:  vangelioa [ 04 Юли 2006, 18:09 ]
Заглавие: 

Don_Pakito написа:
Според мен трябва да се сменят буталата,но нека се изкажат и по-разбиращите.Аз имах такъв мерак за дедрата и заради буталата се отказах.То не са само бутала де има още куп работи по добре си карай така,защото ще е много пари и време.Степента на сгъстяване май беше друга и електроника и почти всичко е различно.
A ДАЛИ СА СКЪПИ БУТАЛАТА

Автор:  Tanuco [ 04 Юли 2006, 18:14 ]
Заглавие: 

Mога да ти дам телефона на един пич, който си е турбинирал същото бмв със същия мотор, той ще ти обясни какво му е коствало:)
ако имаш интерес
драсни ЛС.

Автор:  Paco_76 [ 04 Юли 2006, 18:17 ]
Заглавие: 

Колега не са само бутала.Цялата работа ще е няколко хилядарки.

Автор:  vangelioa [ 04 Юли 2006, 18:38 ]
Заглавие: 

Don_Pakito написа:
Колега не са само бутала.Цялата работа ще е няколко хилядарки.
Ас само питам не сам тр да го правя

Автор:  Paco_76 [ 04 Юли 2006, 19:10 ]
Заглавие: 

Ти трябва да имаш кола с турбо,защото скоро питаше за увиване на колектори.Последно имаш кола с или без турбо или и двете.Или нямаш кола а просто си питаш.Не се заяждам просто задаваш странни въпроси,а доколкото съм схванал имаш кола с турбо.

Автор:  the fan [ 04 Юли 2006, 21:14 ]
Заглавие: 

Задължително трябва да свалиш компресията на мотора , иначе много бързо ще замине в кофата за боклук. Има доста теми изписан по въпроса , особено щом се интересуваш от БМВ , провери в техния форум. Там има мнооооого компетентни хора , ние тук може да ти дадем ценни съвети , но те са фенове на немската сила. :wink:
Ако става въпрос за Ланча , може доста да попишем.

Автор:  Pepko_Bepko [ 04 Юли 2006, 23:48 ]
Заглавие:  Re: BMW E30 - 2.0I turbo

vangelioa написа:
Здравеите искам да задам един въпрос?Интересува ме ако сложа turbo на моито BMW как ще се отрази това на ДВГ , трябва ли да слагам др бутала ? Мисля да не пипам нищо по двигателя само да поставя turbo garrett T3 въобще ще имам ли проблеми или двигателя е достатачно корав да поеме натоварването?Някои може ли да ми даде ясен отговор .Че ще се скаси живота знам интересува ме наи вече буталата ще издаржат ли да го покарам поне 50000км ?

Ти сега какво търкаля ти се една свободна турбина от ХФ-ката и се чудиш какво да я правиш а?.Избии си го това от главата ще ти трябват толкова много манги,че никои няма да може да ти каже точната цифра в момента.По принцип може и 3 турбини да му навреш.

Автор:  vw_golf_2 [ 05 Юли 2006, 11:00 ]
Заглавие: 

Самата турбина/компресор е най-евтиното и лесно за монтаж нещо в една турбо конверсия :wink:
Най-добре е е да се турбинират моторите М10Б20 и М42Б18...защото са с ковани бутала и биели...
Трябва да смъкнеш степента на сгъстяване...
Кулер...
От някъде да изкараш маслени магистрали за турбото...
Блоуоф...
Уестгейт...
Бензинова помпа с по-голям дебит и налягане...
По-големи инжектори...
Друга генерация на ауспуха...
Монтаж...
След това нещо като здаде багажа...абе луда работа :D

Автор:  Delta [ 05 Юли 2006, 13:02 ]
Заглавие: 

Аз да припомня обсъждания най-добър вариянт:
Когато искаш да си направиш колата с турбо - продаваш я и си купуваш модел с турбо!:)
Така конверсията става най-евтино и сполучливо!:)

Автор:  mladej_it [ 05 Юли 2006, 14:47 ]
Заглавие: 

Приятел ако колата ти е М20Б20 просто забрави, както един колега по горе е написал най-потходящ при БМВ са четвартаците ( не че не торбилират шестаци примерите са безброй ,а и можеби повече ) ,но при четвъртака разноските са доста по малки по обективни причини. Като си помислиш само една гарнитура колко пари е и се фащаш за главата. Но ако си човек с пари резултатите са невероятни особенно при пумпала Е-30 получаваш хипер машина за дрифт и бърн!!!

Автор:  vw_golf_2 [ 05 Юли 2006, 15:51 ]
Заглавие: 

Само да вметна, че един пич има който минава в моя квартал...с Е30-ка като твоята...М20Б20...и е сложил турбина от 324ТД....
На 3-та си пали джапанките :D
Някой казват, че турбината щяла да умре защото е за дизел и работи на по-малки температури...ама пича си я джитка вече маса време безгрижно... :D

Автор:  ЛУД [ 05 Юли 2006, 19:07 ]
Заглавие: 

vw_golf_2 написа:
Само да вметна, че един пич има който минава в моя квартал...с Е30-ка като твоята...М20Б20...и е сложил турбина от 324ТД....
На 3-та си пали джапанките :D
Някой казват, че турбината щяла да умре защото е за дизел и работи на по-малки температури...ама пича си я джитка вече маса време безгрижно... :D
Да не е една зелена с Алпина джантета :roll:

Автор:  Pepko_Bepko [ 05 Юли 2006, 22:55 ]
Заглавие: 

алиоооо нещо объркахте форума.......

Автор:  vw_golf_2 [ 05 Юли 2006, 23:50 ]
Заглавие: 

дам с алпината стайл-а е :D

Автор:  ///sasho [ 16 Юли 2006, 16:34 ]
Заглавие:  Re: BMW E30 - 2.0I turbo

vangelioa написа:
Здравеите искам да задам един въпрос?Интересува ме ако сложа turbo на моито BMW как ще се отрази това на ДВГ , трябва ли да слагам др бутала ? Мисля да не пипам нищо по двигателя само да поставя turbo garrett T3 въобще ще имам ли проблеми или двигателя е достатачно корав да поеме натоварването?Някои може ли да ми даде ясен отговор .Че ще се скаси живота знам интересува ме наи вече буталата ще издаржат ли да го покарам поне 50000км ?

задай въпроса си в нашия форум www.bmwpower-bg.net , тук едва ли някой може да ти отговори компетентно за турбо в БМВ двигател.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/