Автор |
Съобщение |
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 06 Ное 2013, 19:47 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Мисля си го, но при моя мотор няма дебитомер и май е по - сложна работата със смесите.
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 06 Ное 2013, 20:44 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
Не е по-сложна, по-проста е даже. Мап сензор ти трябва с обхват над 100 кПа с толкова с колкото мислиш да надуваш. На дедра турбо например е до 216 кПа на Манети Марели.
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
Da_Fuse
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 07 Ное 2013, 02:43 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15 Мнения: 511 Местоположение: София
|
В реда на тези мисли, ако някой сподели до колко точно е заводски мапната дедра турбо ще съм супер благодаре. Интересува ме не какъв е заводският надув, а до колко е мапната колата заводски.
_________________ Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 07 Ное 2013, 04:42 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
mitaka_cs написа: Не е по-сложна, по-проста е даже. Мап сензор ти трябва с обхват над 100 кПа с толкова с колкото мислиш да надуваш. На дедра турбо например е до 216 кПа на Манети Марели. Еми той е перфектен направо... аз също съм с електроника Магнети Марели
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 14 Дек 2013, 20:11 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Колеги от каде да се здобия с мап сензор от дедра турбо и г/д на каква цена ще е ?
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
flippy_vd
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 16 Дек 2013, 01:05 |
|
Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51 Мнения: 366 Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
|
Пишеш едно лично на колегата ИЦИ или търсиш във фейсбук Илиян Илиев (на снимката е до една кола) и му пишеш и той ще ти намери едни бързо и за добри пари. Върти ми се в главата нещо от рода на 150 лева, но най-вероятно те лъжа.
_________________
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 16 Дек 2013, 21:12 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Благодаря за бързия отговор
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 17 Дек 2013, 02:56 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Наскоро имах леко спречкване с едно куче на пътя, нещо май не беше на ясно с правилника Та минах със счъпена броня и крив радиатор, а то с охлузваня надявам се. Етто снимки на колата по време на ремонта както и накои подобрения. Само да кажа че лично аз си я правих и не стана перфектна, но за първи опит толкова http://www.4shared.com/rar/TG8Vfnzs/Lan ... ta_II.html
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
dobringeorgiev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 19 Дек 2013, 14:59 |
|
Регистриран на: 19 Дек 2013, 14:54 Мнения: 25
Кара: Lancia Delta
|
Доста добре се получават вашите проекти. Предполагам, че доста проблеми сте имали преди да успеете да постигнете тези резултати. Мен все още ме е страх да пипам сам, да не объркам нещо.
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 19 Дек 2013, 19:11 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
В началото ме беше страх и мен ама се наложи и се престраших Етто снимки на кулера който имам, моля някой по-компетентен да каже дали не е прекалено малък: А етто и видео с правен от мен ауспух: http://www.youtube.com/watch?v=uxpcqqjQENkВидеото е от преди няколко месеца, колата в момента върви повече
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
flippy_vd
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 19 Дек 2013, 23:47 |
|
Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51 Мнения: 366 Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
|
Дай да я видиме хубаво как набира ако може да снимаш километража да я сравня с моят кораб, че нещо ми се струва че не върви като хората. После бирата от мене за клипчето
_________________
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 20 Дек 2013, 03:07 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Тези дни ще я снимам и ще кача видеото
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 20 Дек 2013, 14:43 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 20 Дек 2013, 19:42 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
До 80 добре ускорява. Интеркулера го измери вх/изх, дълж./шир./вис. 300х165х65 мм, вх/изх - 50 мм. е на делта 1.6 турбо и на крома 2.0 8в турбо (съответно 140 и 155 к.с), имат само по пластмасите в двата края дребни разлики. Ако твоя е близък по обем ще ти свърши работа. И по него виждам пластмаса, значи до 1 бар става. В бронята челно зад решетката ако се смести ще е най-ефективен.
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 20 Дек 2013, 20:05 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Сега го премерих 310х95х90мм и вход/изход - 60мм Мисля че ще пасне, иначе обмислям да е над двигателя и да се направи отвор в него примерно с въздухозаборник, Мисля че ще е по - добре там, тъй като ще се скъсят турбо пътищата.
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 21 Дек 2013, 11:20 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
Най-къси ще са ако e на мястото на акумулатора вертикален - единия край ще е близо до турбото, а другия до дросела. Въздуховод от пластмаса към решетките му правиш и това е. Така ще запазиш бронята и капака. Даже и на акумулатора можеш да му простиш ако преместиш малко надясно водния радиатор.
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 21 Дек 2013, 18:45 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Добра идея.... възможно е да се прави така. Ще го мислим в последствие като набавим другите материяли
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
D. Stanev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 21 Дек 2013, 22:00 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
Колега, тоя двигател е мъртвак по рождение, вероятно един от най-тромавите мотори. По отношение на съживяването му, трябва да започнеш от коляновия вал (това му е слабото място, особено ако го караш с кофти масло). Та самия колянов вал е ужасяващ - с едни огромни противотежести, които спъват мотора откъм по-бързо развъртане - това го установих опитно, като думна моя и не можах да намеря такъв - в крайна сметка сложих от някакъв неизвестен за мен двулитров фиатов мотор (беше извън автомобила), но съвсем по-различен (вероятно олекотен). Та този вал беше единствената ми алтернатива - премерих разстоянията и шийките - пасваха, за мен това беше достатъчно. И... колата живна! До ден днешен си върви с него, единственият проблем е, при освобождаване от скорост се получава едно заклащане на оборотите - първо падат и после се качват, а не се успокояват плавно. Колегите които са по-запознати могат да кажат какъв вал става, но определено той е една от причините за тромавоста на мотора. Другото се дължи на не добре разчетените скоростни кутии (поне при Дедра) - супер дълги.
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 21 Дек 2013, 23:35 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
В заводската си сглобка този тип ФИАТ/Ланча турбо мотори са с всичко най-тежко измежду останалите от същото семейство.
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
flippy_vd
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 22 Дек 2013, 00:45 |
|
Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51 Мнения: 366 Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
|
Но този мотор на колегата е същият като моят 836А5.000 принципно се слага в Дедра, но явно го има и в Делта 2. и не е турбо мотор а ако найстина се намери човек който знае какъв друг колянов вал да сложиме ще е добре и други чарколяци (валове, колектори, дросели, бутала, биели от какъв мотор ) за да станат по пъргавки. П.С. Извинявам се за СПАМ, но може да свърши работа на много колеги
_________________
|
|
|
|
|
|