Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 22 Дек 2013, 11:59 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12
Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
Моя мотор е 835А2000 -1.8 8в. 108к.с.Диаметъра на шиките на коляновия вал е същия като на 2.0 и 1.9 ТД моторите,но самите те са по-къси. Ако се сложи вал от 1.9тд или 2.0 със съответните биели разликата е осезателна.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 22 Дек 2013, 22:14 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51
Мнения: 366
Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
Значи колега колянов вал биели и разлика има осезателно,а буталата те си остават същите на двигателят. От къде тогава идват тези 7 конски сили отгоре на твоят двигател, нещо в валовете ли има разлика или степента на сгъстяване :?

_________________
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 23 Дек 2013, 11:45 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12
Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
Предполагам,че разликата идва от фабрично липсващия катализатор и може би леко променени горивни карти.Не ми се вярва липсата на ланда сонда и еко-меко изклецаници да оказват някаква съществена роля.Мапа си е 100кПа,входа към дросела е около 60 мм,всмукателните клапани са 43.4мм,ипускателните 36мм.
Смяната на коляновия вал и биелите с такива от 2.0 увеличава обема на двигателя, а запазването на 1.8 буталата повишава сгъстяването му.Дедрата си ускорява доста прилично на 5-та без да се налагха да се превключват скоростите дори с нормален маховик.Сега съм с олекотен, но карането след някой пъплещ по бавно от охлюв е мъка(налага се да изключвам от скорост или да натискам съединителя,че придърпва дори на втора),а зимата си е ад(малко повече газ и оставаш на място-не може да зацепят цървулите).
Но да не спамя излишно в темата. Ако колегата или някой друг проявява интерес ще опиша доработките които са направени по мотора и всеки сам за себе си да си прецени заслужава ли си инвестирането на едни около 1000лв.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 23 Дек 2013, 17:48 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49
Мнения: 126
Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
Колега това с вала и биелите е добре, но на мен целта ми е турбиниране на мотора. Следователно ми трябва да е малко по - разреден. Мисля да запазя вала с биелите, и да кача бутала от купе турбо + глава.
Но сподели какво си правил по твоята :)

_________________
Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 23 Дек 2013, 19:04 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12
Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
Колега не се занимавай с глупости.По добре си купи цял турбо мотор защото идея си нямаш с какво се захващаш (промените не са само в главата и буталата)За собствения ми проект си взех двигател от Тема турбо,който трябва да претърпи доработка :( ,а какво остава за атмосферен - не ми се коментира даже.Една турбо кола излиза в пъти по-евтино. Евтиния и не усложняващ конструкцията вариант е КОМПРЕСОР и ако целта ми не беше 250 к.с с радост бих се придържал към него. Поздрави и cheers


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 23 Дек 2013, 20:35 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49
Мнения: 126
Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
По-точно целта ми е компресор от бенз "eaton m45"

_________________
Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 23 Дек 2013, 21:20 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12
Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
А чувал ли си за VOLUMEX, който е за фабричен тунинг на Ланчия.Преди седмица колега продаде в мобилето двигател 2.0 с такъв за 750лв.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 23 Дек 2013, 23:31 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51
Мнения: 366
Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
Да но как да намери такъв от 2 години оглеждам за компресори и ВОЛУМЕКС съм виждал само 2 и то единият на колегата който каза ти.

_________________
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 24 Дек 2013, 12:25 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12
Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
Аз също и съжалявам,че не го взех,но двигателя не ми трябваше и не ми се пазареше.Важно е търпението. Както писах горе в темата от 2-ве години само трупам и пак ми трябват една камара неща.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 25 Дек 2013, 01:33 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49
Мнения: 126
Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
Така е ... малко по малко всичко ще стане :D
Мисля да се придържам към "eaton"-а, по - лесно се намират и мисля че ще ми свърши чудесна работа. Само незнам дали да ремапвам ЕКУ-то или да си взема един мегаскуърт ?

_________________
Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 25 Дек 2013, 10:11 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12
Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
Според мен и двата варианта са икономически нецелесъобразни.В темата си колегата III-ланчия Капа с ...не пише да е правил интервенции по ЕКУ-то.Пробвай първо да го замениш за проба с такова от 2.0 ,ако някой може да ти услужи за тестване.Ако се получи мисля,че цената на едно ЕКУ не е толкова висока.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 25 Дек 2013, 15:42 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49
Мнения: 126
Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
Виждам че не е правил, мислех че с един мап на 250КПа ще ми прави смесите както трябва с тоя компресор, но колегата Ици каза че задължително ремап на ЕКУ-то иначе при първото подаване на гас ще строши мотора.

_________________
Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 25 Дек 2013, 21:04 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12
Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
Смятам,че Ици е един от хората с най-много опит в турбо моторите и изобщо в правенето на двигатели. Щом го е казал не бих го подлагал и на най-малкото съмнение.От калпави смеси съм виждал горивна камера с такива язви,че...


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 27 Дек 2013, 20:46 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49
Мнения: 126
Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
Колеги трябва ми малко помощ.. като качвах предмия амотрейор и полуоската се измъкна, та я помогнете малко с някви техники за качване че ме измъчи и не иска и не иска ....

_________________
Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 28 Дек 2013, 02:38 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49
Мнения: 126
Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
Така оправих се с полуоската, но друго ме притеснява. Сложих от едната страна че късно понах и малко проблеми както и да е , та колата легна с 3 см надолу, но така като стискам пружината старата и новата и не виждам голяма разлика. Въпроса ми е дали просто не са от някой др фият дет и просто да са по ниски ?
Не съм ги платил още, я кажете какво мислите.
Изображение

_________________
Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 28 Дек 2013, 04:36 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51
Мнения: 366
Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
Еми колега като гледам бая са карани и може да са поомекнали малко и практически на нормален амортисиор спортна пружина (-40мм) не се слага защото ще им Е*** мамата, а се взимат Билщайн Б8 самият амортисиор е с по-къс стержен. На нормален аморт. май максимума беше -30мм :?: Гледай хубаво и ако не слагай пробвай и ако се лашка като лодка ги връщаш защото за 100 лева се намират пружини в добро състояние или цял комплект с амортисиори за под 400 лева. ( мойте Б8 и еибах червени ти казах 350 лева комплекта, но след 10к си заминаха. По евтин вариянт за евридейка е, да си земеш чисто нови Каяба газови и с пружини и джанти да я свалиш само за да не те боли главата и бъбреците че по родните пътища е ужас.
cheers Какво стана с компресора развитие има ли .

_________________
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 28 Дек 2013, 12:28 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12
Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
Колега тази разлика между твоята пружина и спортната или м/у тях,че не схванах :oops:Виж и броя на навивките те също оказват влияние.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 28 Дек 2013, 13:25 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49
Мнения: 126
Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
Ами колега , имат една навика повече от долу и колата падна с 3см. Но като я натискам не ловя мн няква коренна разлика.

_________________
Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 28 Дек 2013, 15:30 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12
Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
Да разбирам ли,че не си разглабял и сменяш направо макферсона.Възможно е витките на твойте да са по-широки което няма как да се види докато не се свалят пружините и се разпънат до нормалното им състояние.Типото ми е с такива и да ти кажа има разлика в стабилността на колата и скоростта с, която можеш да влезеш в завоя с едните и другите.Амортисьорите,които му бях сложил бяха маслени на Монро и останах доволен(окачването е стегнато, но не вози толкова твърдо колкото с газови.Сега Дедрата е с високи пружини,но с газови амортисьори и чак ме свива стомаха като карам по павета или оцеля дупка - имам чувството,че ще загубя колелото.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 28 Дек 2013, 16:13 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49
Мнения: 126
Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
Ами не съм разглабял нищо, взех си ги пружини с амортесйори направо. Не съм я карал още тъй като зегерката на полуоската се счупи и днеска чакам да ми донесат друга да я сменя и утре ще кажа как се държи колата, но определено има разлика в стойката.

_________________
Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 3 от 12 [ 227 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов