Автор |
Съобщение |
Ivan_markov76
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 22 Дек 2013, 11:59 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12 Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
|
Моя мотор е 835А2000 -1.8 8в. 108к.с.Диаметъра на шиките на коляновия вал е същия като на 2.0 и 1.9 ТД моторите,но самите те са по-къси. Ако се сложи вал от 1.9тд или 2.0 със съответните биели разликата е осезателна.
|
|
|
|
|
flippy_vd
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 22 Дек 2013, 22:14 |
|
Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51 Мнения: 366 Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
|
Значи колега колянов вал биели и разлика има осезателно,а буталата те си остават същите на двигателят. От къде тогава идват тези 7 конски сили отгоре на твоят двигател, нещо в валовете ли има разлика или степента на сгъстяване
_________________
|
|
|
|
|
Ivan_markov76
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 23 Дек 2013, 11:45 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12 Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
|
Предполагам,че разликата идва от фабрично липсващия катализатор и може би леко променени горивни карти.Не ми се вярва липсата на ланда сонда и еко-меко изклецаници да оказват някаква съществена роля.Мапа си е 100кПа,входа към дросела е около 60 мм,всмукателните клапани са 43.4мм,ипускателните 36мм. Смяната на коляновия вал и биелите с такива от 2.0 увеличава обема на двигателя, а запазването на 1.8 буталата повишава сгъстяването му.Дедрата си ускорява доста прилично на 5-та без да се налагха да се превключват скоростите дори с нормален маховик.Сега съм с олекотен, но карането след някой пъплещ по бавно от охлюв е мъка(налага се да изключвам от скорост или да натискам съединителя,че придърпва дори на втора),а зимата си е ад(малко повече газ и оставаш на място-не може да зацепят цървулите). Но да не спамя излишно в темата. Ако колегата или някой друг проявява интерес ще опиша доработките които са направени по мотора и всеки сам за себе си да си прецени заслужава ли си инвестирането на едни около 1000лв.
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 23 Дек 2013, 17:48 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Колега това с вала и биелите е добре, но на мен целта ми е турбиниране на мотора. Следователно ми трябва да е малко по - разреден. Мисля да запазя вала с биелите, и да кача бутала от купе турбо + глава. Но сподели какво си правил по твоята
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ivan_markov76
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 23 Дек 2013, 19:04 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12 Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
|
Колега не се занимавай с глупости.По добре си купи цял турбо мотор защото идея си нямаш с какво се захващаш (промените не са само в главата и буталата)За собствения ми проект си взех двигател от Тема турбо,който трябва да претърпи доработка ,а какво остава за атмосферен - не ми се коментира даже.Една турбо кола излиза в пъти по-евтино. Евтиния и не усложняващ конструкцията вариант е КОМПРЕСОР и ако целта ми не беше 250 к.с с радост бих се придържал към него. Поздрави и
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 23 Дек 2013, 20:35 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
По-точно целта ми е компресор от бенз "eaton m45"
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ivan_markov76
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 23 Дек 2013, 21:20 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12 Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
|
А чувал ли си за VOLUMEX, който е за фабричен тунинг на Ланчия.Преди седмица колега продаде в мобилето двигател 2.0 с такъв за 750лв.
|
|
|
|
|
flippy_vd
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 23 Дек 2013, 23:31 |
|
Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51 Мнения: 366 Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
|
Да но как да намери такъв от 2 години оглеждам за компресори и ВОЛУМЕКС съм виждал само 2 и то единият на колегата който каза ти.
_________________
|
|
|
|
|
Ivan_markov76
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 24 Дек 2013, 12:25 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12 Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
|
Аз също и съжалявам,че не го взех,но двигателя не ми трябваше и не ми се пазареше.Важно е търпението. Както писах горе в темата от 2-ве години само трупам и пак ми трябват една камара неща.
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 25 Дек 2013, 01:33 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Така е ... малко по малко всичко ще стане Мисля да се придържам към "eaton"-а, по - лесно се намират и мисля че ще ми свърши чудесна работа. Само незнам дали да ремапвам ЕКУ-то или да си взема един мегаскуърт ?
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ivan_markov76
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 25 Дек 2013, 10:11 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12 Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
|
Според мен и двата варианта са икономически нецелесъобразни.В темата си колегата III-ланчия Капа с ...не пише да е правил интервенции по ЕКУ-то.Пробвай първо да го замениш за проба с такова от 2.0 ,ако някой може да ти услужи за тестване.Ако се получи мисля,че цената на едно ЕКУ не е толкова висока.
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 25 Дек 2013, 15:42 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Виждам че не е правил, мислех че с един мап на 250КПа ще ми прави смесите както трябва с тоя компресор, но колегата Ици каза че задължително ремап на ЕКУ-то иначе при първото подаване на гас ще строши мотора.
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ivan_markov76
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 25 Дек 2013, 21:04 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12 Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
|
Смятам,че Ици е един от хората с най-много опит в турбо моторите и изобщо в правенето на двигатели. Щом го е казал не бих го подлагал и на най-малкото съмнение.От калпави смеси съм виждал горивна камера с такива язви,че...
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 27 Дек 2013, 20:46 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Колеги трябва ми малко помощ.. като качвах предмия амотрейор и полуоската се измъкна, та я помогнете малко с някви техники за качване че ме измъчи и не иска и не иска ....
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 28 Дек 2013, 02:38 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Така оправих се с полуоската, но друго ме притеснява. Сложих от едната страна че късно понах и малко проблеми както и да е , та колата легна с 3 см надолу, но така като стискам пружината старата и новата и не виждам голяма разлика. Въпроса ми е дали просто не са от някой др фият дет и просто да са по ниски ? Не съм ги платил още, я кажете какво мислите.
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
flippy_vd
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 28 Дек 2013, 04:36 |
|
Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51 Мнения: 366 Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
|
Еми колега като гледам бая са карани и може да са поомекнали малко и практически на нормален амортисиор спортна пружина (-40мм) не се слага защото ще им Е*** мамата, а се взимат Билщайн Б8 самият амортисиор е с по-къс стержен. На нормален аморт. май максимума беше -30мм Гледай хубаво и ако не слагай пробвай и ако се лашка като лодка ги връщаш защото за 100 лева се намират пружини в добро състояние или цял комплект с амортисиори за под 400 лева. ( мойте Б8 и еибах червени ти казах 350 лева комплекта, но след 10к си заминаха. По евтин вариянт за евридейка е, да си земеш чисто нови Каяба газови и с пружини и джанти да я свалиш само за да не те боли главата и бъбреците че по родните пътища е ужас. Какво стана с компресора развитие има ли .
_________________
|
|
|
|
|
Ivan_markov76
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 28 Дек 2013, 12:28 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12 Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
|
Колега тази разлика между твоята пружина и спортната или м/у тях,че не схванах Виж и броя на навивките те също оказват влияние.
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 28 Дек 2013, 13:25 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Ами колега , имат една навика повече от долу и колата падна с 3см. Но като я натискам не ловя мн няква коренна разлика.
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ivan_markov76
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 28 Дек 2013, 15:30 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12 Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
|
Да разбирам ли,че не си разглабял и сменяш направо макферсона.Възможно е витките на твойте да са по-широки което няма как да се види докато не се свалят пружините и се разпънат до нормалното им състояние.Типото ми е с такива и да ти кажа има разлика в стабилността на колата и скоростта с, която можеш да влезеш в завоя с едните и другите.Амортисьорите,които му бях сложил бяха маслени на Монро и останах доволен(окачването е стегнато, но не вози толкова твърдо колкото с газови.Сега Дедрата е с високи пружини,но с газови амортисьори и чак ме свива стомаха като карам по павета или оцеля дупка - имам чувството,че ще загубя колелото.
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 28 Дек 2013, 16:13 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Ами не съм разглабял нищо, взех си ги пружини с амортесйори направо. Не съм я карал още тъй като зегерката на полуоската се счупи и днеска чакам да ми донесат друга да я сменя и утре ще кажа как се държи колата, но определено има разлика в стойката.
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
|