Автор |
Съобщение |
Ivan_markov76
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 09 Сеп 2014, 19:02 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12 Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
|
Радвам се,че съм полезен ,а и щом е за спорта... .Надявам се скоро и аз да има с какво да се похваля. Потърси си ламелни турбинни шкурки с 3мм дорник.С 120-ка става страхотно дано да се вижда от снимката. Аз съм купувал 60,80,120 и 240.За съжаление съм ги намирал само в Стара Загора и последния път ударих греда .Грубия материал можеш да го свалиш с цилиндричната шкурка от комплекта без проблем.Абразива само маже и няма да си доволен от резултата. Ако решиш да сменяш концепцията мога да помогна с бутала от 2.0,но не са комплект(имам 6 бр.) Имам ЕКУ Бош от Тема 16в.турбо(187к.с) с инсталацията и дебитомера.Проблема е,че запалването е направено с друг компютър-Микроплекс(също го имам, но малко срязах инсталацията за бобините).Също така имам и ЕКУ от Дедра турбо,което ми стана излишно понеже намерих от Купе 16в Т. Желая ти бърза и успешна реализация на проекта
Прикачени файлове: |
DSC00009.JPG [ 161.41 KiB | Прегледано 7467 пъти ]
|
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 09 Сеп 2014, 20:17 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Кажи ми цена за буталата, ако случайно мойте не издържат, а относно електроника ще ползвам моето еку + допълнителен с който ще си направя картата и запалването
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 09 Сеп 2014, 22:51 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
На колко мислиш да надуваш?
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 10 Сеп 2014, 01:27 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Ами като за начало 06-08 за по- нагоре ще видим...
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 10 Сеп 2014, 19:53 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 10 Сеп 2014, 23:20 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
тази глава носи доста на копаене има още какво да махнеш
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 10 Сеп 2014, 23:34 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Ще го имам в предвид
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 11 Сеп 2014, 16:00 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 14 Сеп 2014, 12:41 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
flippy_vd
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 14 Сеп 2014, 21:47 |
|
Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51 Мнения: 366 Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
|
Обяссни малко процеса и реда на шкурките и тн за да има нещо полезно за хората решили да го правят.
_________________
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 15 Сеп 2014, 00:33 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Ами първо го минах с абразив за да взема от материала, след което 180,320 и 600,1500 на вода.
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
flippy_vd
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 15 Сеп 2014, 13:03 |
|
Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51 Мнения: 366 Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
|
Няма ли да полираш повече с абразивни пасти.
_________________
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 15 Сеп 2014, 14:38 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Ами честно казано не виждам смисъл....достатъчно гладко е .
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ivan_markov76
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 15 Сеп 2014, 19:38 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12 Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
|
Изглеждат идеално.На какъв дросел се спря?
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 15 Сеп 2014, 21:38 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ivan_markov76
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 16 Сеп 2014, 18:41 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12 Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
|
Буталата би трябвало да са с леген в зависимост от това колко искаш да е сгъстен двигателя.Дори на 2.0 8в. мотора буталата са с лека вдлъбнатина.Защо не си потърсиш дросел от Типо 2.0 GT-113к.с(има го и на Темпра 2.0)? Няма да се налага да стържеш - входа му е 70 и ... мм,а диаметъра на клапата 56мм.
Прикачени файлове: |
picture_001_296[1].jpg [ 376 KiB | Прегледано 7344 пъти ]
|
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 16 Сеп 2014, 20:30 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Ами ще видим, аз моя ще го докарам на 60мм на клапата. Утре ще ходя да правя фланци за турбото и колектора. А буталата незнам дали да ги стържа още че в момента челата са около 2,5мм дебели и не ми се иска да ги изтънявам още.
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ivan_markov76
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 17 Сеп 2014, 18:50 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12 Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
|
Не съм много компетентен, но 2,5мм е много тънка стена и дали ще издържи.Гледах някъде в една книга даваха дебелината на стената да не е под 4 мм.Направих грубо замерване на буталата, за които писах по-нагоре в темата и дебелината си е доста сериозна 10мм.Дори да съм сбъркал с 2 мм пак разликата си е осезателна .
|
|
|
|
|
Ublev
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 17 Сеп 2014, 19:13 |
|
Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49 Мнения: 126 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
|
Ами аз вчера мерих буталата на C18XE опелски мотор и стената е към 2мм. Еми като я запалим ще се разбере дали ще държи или ще се минава на бутала от турбо мотор
_________________ Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp
|
|
|
|
|
Ivan_markov76
|
Заглавие: Re: Делта II маховик Публикувано на: 17 Сеп 2014, 20:04 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12 Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
|
Ти си знаеш най-добре.Аз лично не бих поел риска.Скромния ми личен опит е показал,че колкото пъти съм се опитал да тъня съм си го плащал тройно.
|
|
|
|
|
|