Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 06 Окт 2014, 04:38 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3613
Местоположение: София
Кара: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo '06
Yamaha FZ750 '87
А този клапан защо не го смениш? http://picbg.net/img.php?file=6ae0f575155d116d.jpg


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 07 Окт 2014, 12:48 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49
Мнения: 126
Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
Вчера го оправих... искаше да се позачисти. Стегнах главата, сега чакам пулчета че мойте са доста износени ама най- вероятно утре ще дойдат. Живот и здраве другата седмица се надявам да я палим :D

_________________
Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 09 Окт 2014, 21:05 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49
Мнения: 126
Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
Вече зацепен.... скоро се надявам да го палим :D
Изображение

_________________
Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 11 Окт 2014, 21:27 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15
Мнения: 511
Местоположение: София
Имай в предвид колега, че премахването на паразитната ролка на ангренажа премества центровката с(по спомен) половин зъб на разпределителните валове, което не помня на колко градуса се явяваше. :)

_________________
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX
Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 11 Окт 2014, 23:06 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38
Мнения: 533
Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
Аз карам така и на двете коли и нямам ядове с вървежа. Пък и съм виждал и други проекти така. На теория си прав (не бях се замислял за това) и ми е любопитно дали да корегирам положението на фазовия датчик, защото ми е на фабрични настройки. :? Но ми се струва, че изместването ще е и с по-малко от половин зъб, защото ремъка едва променя положението си, опирайки в лагера.

_________________
Човекът е човек, когато е на път.
Tempra 2.0 16VT
Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 12 Окт 2014, 20:27 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31
Мнения: 154
Местоположение: София
Ангренажното колело на 8в е с 42 зъба т.е. един зъб разлика измества разпределителните с 8 градуса 34 минути и 12 секунди :wink:

_________________
1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000
1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 12 Окт 2014, 21:39 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49
Мнения: 126
Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
Стара снимка е ... в петък си направих стойка и ролката е там ще снимам как стана утре, а процеса е , одрезах на вала часта на която се лови ролката,при стругар и направих резба и от др-та страна,пробих ламарината дет го затапва и хванах часта от вала за нея с болт който е залепен и 2 точки му ударих с ЦО-то.

_________________
Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 14 Окт 2014, 16:35 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49
Мнения: 126
Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
Тея дни ще се пали..... иначе на втората снимка се вижда как съм направил ролката на ангренажа :)
Изображение
Изображение

_________________
Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 15 Окт 2014, 20:43 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49
Мнения: 126
Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
Запаих го преди малко... утре ще го снимам,ама май бая се е разредил. Мерих компресията е малко над 7... иначе работи мн добре :)

_________________
Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 16 Окт 2014, 00:30 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49
Мнения: 126
Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
Някой ще каже ли как се смята степента на сгъстяване да видим колко ли ще е .... мисля че трябва да е на около 8 и малко,понеже митака е писал че с бутала от 2.0 113коня дето са плоски сложени на моя мотор ще падне на около 8,49 като добавим и металната гарнитура която е по делебичла от оригиналната.

_________________
Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 16 Окт 2014, 15:49 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31
Мнения: 154
Местоположение: София
Степента е = цилиндъра + камерата, разделени на камерата. СтСг= (ц+к)/к
Камерата е обемът над буталото в ГМТ. Включва дебелината на гарнитурата заместена във формулата за обем на цилиндър съответно с радиус 8,4 см / 2 = 4,2 см при теб. Тя след стягане се сплесква и подобни...отделно моята примерно беше 85 и нещо милиметри(на гуарнитауто или нещо такова).....
После нагоре от гарнитурата към камерата се добавя и обемът в главата около клапаните. Мери се като го напълниш с масло през стъкло със спринцовка.
Всичко трябва да е в кубически сантиметри, за да излезе сметката.
Другият вариант беше ако се ползват заводските части и се приеме на 2000 кубика 8:1 от книжките, то оттам да се ползва наготово обемът на камерата получен от форулата за степента, но при теб сглобката е различна вече.
Друго, 2000 8в турбо с 8:1 сток работил, но не издухал дава масово 9,5 - 10 - 10,5 атм. компресия.
Твоите 7 не са толкова зле, а и предполагам си с разпределителните валове от 1.8, които не ги знам конкретно като фази и повдигане, но са много вероятно по-агресивни от заводските на 2000 8 турбо.
Това последното е във връзка с компресията която си измерил. Включително след ремонта, още не си минал никакъв пробег, за да се каже че всичко е паснало и уплътнява както трябва....
При всички положения дори да е по-разредена като я надуеш няма къде да ходи освен да върви яко.
Това което може да те ограничи са дебита на помпата и дюзите, на турбото параметрите и настройката на компютъра.
Така разредена основен минус ще е лошата ефективност на ниски обороти преди да е надула. Няма да върви там, няма и да е много икономична.

_________________
1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000
1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 16 Окт 2014, 19:40 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49
Мнения: 126
Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
Изображение
Изображение
Няма да се мери степента... колкото толкова :D Сега ще повърви малко атмосферна докато събера пари за електроника и до някой друг месец ще е под налягане... макар че се чудя дали да не и метна турбото с малък надув 0.1-0.2 колкото да наваксва разреждането без да се бара ЕКУ-то
https://www.youtube.com/watch?v=sHbTefm ... e=youtu.be паленето ама ми е малко слаб акумулатора :D

_________________
Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 17 Окт 2014, 09:48 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31
Мнения: 154
Местоположение: София
Със сегашните ти бутала се сещам за три варианта за сгъстяване:

1- биели и колянов вал от 2000 кубика и отиваш на 2000 леко сгъстен понеже по снимките не си ги изравнил докрай буталата като на 2000
...даже за този вариант мога да те снабдя с частите :wink:

2- 16 клапанова глава - тя е с по-малка камера от на 8в и съответно ще сгъстиш, но този път измери :wink: Трябват обаче и по две сенки да вкопаеш за смукателните клапани задължително....хубавото е че е по периферията където не си отнемал. Трябва ти бутало за мостра от 2000 16в
Някой беше ползвал ангренажните колела от 8в, за да не сменя и ролката на вала....тука може и с ангренажа да се наложи играчка.

3- да си я надуеш както е така

_________________
1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000
1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 17 Окт 2014, 10:13 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49
Мнения: 126
Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
Така ще се надува,но малко по-натам че в момента съм в Несебър а трябва да се прибирам в Пазаржик и просто ще ми трябва кола.

_________________
Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 18 Окт 2014, 00:07 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49
Мнения: 126
Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
Кажете дали от 2.0 8в турбо ще стане изпускателен колектор на мойта или дали някой ще пасне,че явно от разреждането ми идва малко степента и има детонации, утре ще и кача по голям дросел и малко ще и вдигна налягането в реиката да видим дали ще се оправи или ще се надува минимално без да се бара еку-то докато взема електрониката :)

_________________
Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 18 Окт 2014, 10:17 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3613
Местоположение: София
Кара: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo '06
Yamaha FZ750 '87
Турбинирай и карай на LPG докато вземеш електрониката :)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 18 Окт 2014, 17:50 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15
Мнения: 511
Местоположение: София
Детонации от ниска компресия...? :roll:

_________________
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX
Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 18 Окт 2014, 23:47 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49
Мнения: 126
Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
Получава се голям джоб в цилиндъра... един вид остава празно място. Днес сложих дросел на около 56мм на клапата и 62-3 на входа и заработи по-добре,даже огин хвърля :D

_________________
Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 19 Окт 2014, 11:45 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31
Мнения: 154
Местоположение: София
Ти сега не я пъни огньове да фръля, нека напасне сменените части.
Сега както е разредена шанса за детонации е по-малък. Може запалването да не е в час. Тя сега попринцип ще върви по-малко и ще гори повече след мод-а. Възможно е и да не доизгаря всичко и да смърди на бензин...
Колектор от 8в турбо ще пасне на твоята глава. Два модела са: от 1.6 с т25 фланец и от 2.0 с т3.
Имам един от 2.0 8втурбо, пиши ми ако те интересува;)
Онзи гарет обаче от 6-та страница не е с т3 фланец на топлата част.

_________________
1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000
1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Делта II маховик
 Мнение Публикувано на: 19 Окт 2014, 12:31 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2013, 15:49
Мнения: 126
Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia Delta II 1.8i.e. 103hp
Фланец ще си направя преходен, иначе мотора иска да се коригира ъгъла на запалване при това разреждане ама за момента няма как :D

_________________
Lancia Delta II 1.8 8V 103 hp


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 10 от 12 [ 227 мнения ] Отиди на страница Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов