www.lancia-bg.com
http://lancia-bg.com/forum/

Делта II маховик
http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=33865
Страница 10 от 12

Автор:  racer666 [ 06 Окт 2014, 04:38 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

А този клапан защо не го смениш? http://picbg.net/img.php?file=6ae0f575155d116d.jpg

Автор:  Ublev [ 07 Окт 2014, 12:48 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

Вчера го оправих... искаше да се позачисти. Стегнах главата, сега чакам пулчета че мойте са доста износени ама най- вероятно утре ще дойдат. Живот и здраве другата седмица се надявам да я палим :D

Автор:  Ublev [ 09 Окт 2014, 21:05 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

Вече зацепен.... скоро се надявам да го палим :D
Изображение

Автор:  Da_Fuse [ 11 Окт 2014, 21:27 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

Имай в предвид колега, че премахването на паразитната ролка на ангренажа премества центровката с(по спомен) половин зъб на разпределителните валове, което не помня на колко градуса се явяваше. :)

Автор:  joro66 [ 11 Окт 2014, 23:06 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

Аз карам така и на двете коли и нямам ядове с вървежа. Пък и съм виждал и други проекти така. На теория си прав (не бях се замислял за това) и ми е любопитно дали да корегирам положението на фазовия датчик, защото ми е на фабрични настройки. :? Но ми се струва, че изместването ще е и с по-малко от половин зъб, защото ремъка едва променя положението си, опирайки в лагера.

Автор:  mitaka_cs [ 12 Окт 2014, 20:27 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

Ангренажното колело на 8в е с 42 зъба т.е. един зъб разлика измества разпределителните с 8 градуса 34 минути и 12 секунди :wink:

Автор:  Ublev [ 12 Окт 2014, 21:39 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

Стара снимка е ... в петък си направих стойка и ролката е там ще снимам как стана утре, а процеса е , одрезах на вала часта на която се лови ролката,при стругар и направих резба и от др-та страна,пробих ламарината дет го затапва и хванах часта от вала за нея с болт който е залепен и 2 точки му ударих с ЦО-то.

Автор:  Ublev [ 14 Окт 2014, 16:35 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

Тея дни ще се пали..... иначе на втората снимка се вижда как съм направил ролката на ангренажа :)
Изображение
Изображение

Автор:  Ublev [ 15 Окт 2014, 20:43 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

Запаих го преди малко... утре ще го снимам,ама май бая се е разредил. Мерих компресията е малко над 7... иначе работи мн добре :)

Автор:  Ublev [ 16 Окт 2014, 00:30 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

Някой ще каже ли как се смята степента на сгъстяване да видим колко ли ще е .... мисля че трябва да е на около 8 и малко,понеже митака е писал че с бутала от 2.0 113коня дето са плоски сложени на моя мотор ще падне на около 8,49 като добавим и металната гарнитура която е по делебичла от оригиналната.

Автор:  mitaka_cs [ 16 Окт 2014, 15:49 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

Степента е = цилиндъра + камерата, разделени на камерата. СтСг= (ц+к)/к
Камерата е обемът над буталото в ГМТ. Включва дебелината на гарнитурата заместена във формулата за обем на цилиндър съответно с радиус 8,4 см / 2 = 4,2 см при теб. Тя след стягане се сплесква и подобни...отделно моята примерно беше 85 и нещо милиметри(на гуарнитауто или нещо такова).....
После нагоре от гарнитурата към камерата се добавя и обемът в главата около клапаните. Мери се като го напълниш с масло през стъкло със спринцовка.
Всичко трябва да е в кубически сантиметри, за да излезе сметката.
Другият вариант беше ако се ползват заводските части и се приеме на 2000 кубика 8:1 от книжките, то оттам да се ползва наготово обемът на камерата получен от форулата за степента, но при теб сглобката е различна вече.
Друго, 2000 8в турбо с 8:1 сток работил, но не издухал дава масово 9,5 - 10 - 10,5 атм. компресия.
Твоите 7 не са толкова зле, а и предполагам си с разпределителните валове от 1.8, които не ги знам конкретно като фази и повдигане, но са много вероятно по-агресивни от заводските на 2000 8 турбо.
Това последното е във връзка с компресията която си измерил. Включително след ремонта, още не си минал никакъв пробег, за да се каже че всичко е паснало и уплътнява както трябва....
При всички положения дори да е по-разредена като я надуеш няма къде да ходи освен да върви яко.
Това което може да те ограничи са дебита на помпата и дюзите, на турбото параметрите и настройката на компютъра.
Така разредена основен минус ще е лошата ефективност на ниски обороти преди да е надула. Няма да върви там, няма и да е много икономична.

Автор:  Ublev [ 16 Окт 2014, 19:40 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

Изображение
Изображение
Няма да се мери степента... колкото толкова :D Сега ще повърви малко атмосферна докато събера пари за електроника и до някой друг месец ще е под налягане... макар че се чудя дали да не и метна турбото с малък надув 0.1-0.2 колкото да наваксва разреждането без да се бара ЕКУ-то
https://www.youtube.com/watch?v=sHbTefm ... e=youtu.be паленето ама ми е малко слаб акумулатора :D

Автор:  mitaka_cs [ 17 Окт 2014, 09:48 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

Със сегашните ти бутала се сещам за три варианта за сгъстяване:

1- биели и колянов вал от 2000 кубика и отиваш на 2000 леко сгъстен понеже по снимките не си ги изравнил докрай буталата като на 2000
...даже за този вариант мога да те снабдя с частите :wink:

2- 16 клапанова глава - тя е с по-малка камера от на 8в и съответно ще сгъстиш, но този път измери :wink: Трябват обаче и по две сенки да вкопаеш за смукателните клапани задължително....хубавото е че е по периферията където не си отнемал. Трябва ти бутало за мостра от 2000 16в
Някой беше ползвал ангренажните колела от 8в, за да не сменя и ролката на вала....тука може и с ангренажа да се наложи играчка.

3- да си я надуеш както е така

Автор:  Ublev [ 17 Окт 2014, 10:13 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

Така ще се надува,но малко по-натам че в момента съм в Несебър а трябва да се прибирам в Пазаржик и просто ще ми трябва кола.

Автор:  Ublev [ 18 Окт 2014, 00:07 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

Кажете дали от 2.0 8в турбо ще стане изпускателен колектор на мойта или дали някой ще пасне,че явно от разреждането ми идва малко степента и има детонации, утре ще и кача по голям дросел и малко ще и вдигна налягането в реиката да видим дали ще се оправи или ще се надува минимално без да се бара еку-то докато взема електрониката :)

Автор:  racer666 [ 18 Окт 2014, 10:17 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

Турбинирай и карай на LPG докато вземеш електрониката :)

Автор:  Da_Fuse [ 18 Окт 2014, 17:50 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

Детонации от ниска компресия...? :roll:

Автор:  Ublev [ 18 Окт 2014, 23:47 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

Получава се голям джоб в цилиндъра... един вид остава празно място. Днес сложих дросел на около 56мм на клапата и 62-3 на входа и заработи по-добре,даже огин хвърля :D

Автор:  mitaka_cs [ 19 Окт 2014, 11:45 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

Ти сега не я пъни огньове да фръля, нека напасне сменените части.
Сега както е разредена шанса за детонации е по-малък. Може запалването да не е в час. Тя сега попринцип ще върви по-малко и ще гори повече след мод-а. Възможно е и да не доизгаря всичко и да смърди на бензин...
Колектор от 8в турбо ще пасне на твоята глава. Два модела са: от 1.6 с т25 фланец и от 2.0 с т3.
Имам един от 2.0 8втурбо, пиши ми ако те интересува;)
Онзи гарет обаче от 6-та страница не е с т3 фланец на топлата част.

Автор:  Ublev [ 19 Окт 2014, 12:31 ]
Заглавие:  Re: Делта II маховик

Фланец ще си направя преходен, иначе мотора иска да се коригира ъгъла на запалване при това разреждане ама за момента няма как :D

Страница 10 от 12 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/