Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 24 Авг 2006, 13:44 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13
Мнения: 5736
Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
Delta написа:
20 мили/ч ~ 27км/ч


Корекция: 20 мили/ч = 32.14 км/ч :oops:

_________________
Изображение
Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Изображение
Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97
Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
Изображение
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 24 Авг 2006, 13:47 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 01 Авг 2006, 02:28
Мнения: 127
Местоположение: Плевен / София
А коефицента на въздушно съпротивление на Lancia Prisma да знае някой?

_________________
Lancia Prisma 1.6


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 24 Авг 2006, 14:28 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 24 Юли 2005, 16:49
Мнения: 606
Местоположение: София
Lancia_driver написа:
А коефицента на въздушно съпротивление на Lancia Prisma да знае някой?


И за Делта 2 не видях да пише??

_________________
LANCIA DELTA LS 1.8VVT 16V


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 24 Авг 2006, 14:47 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 12:25
Мнения: 736
Местоположение: София
Кара: Škoda Octavia
Delta написа:
bebop написа:


Направо култов сайт!!! Евала!!!
bowdown

Верно е култов! Обаче се чувствам леко засегнат от този текст:

I can’t remember for how long Lancia had been evacuated from the English world. The last right-hand-drive Lancia was Dedra, which was really a disappointing car. Since then we could hardly read any review from magazines. However, our loss is not too much. When a mainstream car maker doesn’t produce right-hand-drive versions, the only reason is that its products are not competitive enough to justify the cost for conversion. Therefore, although Lancia announced the new Lybra, still LHD only, as a new direction for year 2000 and beyond, don’t believe it 100%.

Все пак не съм съгласен, че Дедра била "наистина разочароваща кола" chair

_________________
Път без препятствия обикновено не води до никъде!
Имах Lancia Dedra 1,6 LE S.W. 159B9.000


Последна промяна EcoBoy на 24 Авг 2006, 17:30, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 24 Авг 2006, 15:31 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
Абе какво им се връзваш бе!:) Англичани... какво ти разбират от коли!:) Ровер правиха, кой ли не се изреди да го оправя и не можаха... фалира!:D Седнали на Ланча косури да търсят!:)
Туй като вица за руснака дето хвалил Волгата и американците се го питали - Ама колко гори? ... И оня накрая... "Абе ние питаме ли ви що биете негрите?!!" :) :) :)

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 24 Авг 2006, 18:25 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 04 Апр 2006, 20:45
Мнения: 140
Местоположение: София
Кара: Lancia Phedra
Delta написа:
Англичани... какво ти разбират от коли!:)

Колега, а Астън Мартин, Ролс Ройс, Мини Купър ... ? :)
Хм колкото и да го мислим и смятаме автомобилите ни са правени за нормално каране, не са прекарали десетки часове в аеродинамичните тунели. И все пак добре е да се знаят данните и да се направят изчисленията :D


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 24 Авг 2006, 18:57 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
SNAKEBITE написа:
Колега, а Астън Мартин, Ролс Ройс, Мини Купър ... ? :)

E E E айде сега ти нищо не каза!:) Като изключим Мини-то за което наистина не се сетих... Другите ги вода към бутиковите автомобили които са друга вселена!:)
Айде да си призная и за Ленд Ровера че го бива !;)

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 24 Авг 2006, 20:21 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 04 Апр 2006, 20:45
Мнения: 140
Местоположение: София
Кара: Lancia Phedra
Lotus, MG, Triumph, Jaguar, Austin Healy, TVR ... сигурно и други хубави наглииски марки има :D (не бих отказал някой да ми подари някой от гореизброените, пък после да му смятам съпротивлението на въздуха :mrgreen: )


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 24 Авг 2006, 22:54 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51
Мнения: 692
Местоположение: София
Ех,ами Бентли-то,колеги?Ако и да са го лапнали VW
Как мислите,задният спойлер на Дедра не повишава ли съпротивлението.Според мене да.Ефектът на крилото работи само при положение,че е супер прецизно изчислен и тестван в аеродинамичен тунел.Иначе излишно повишава челното съпротивление.Иначе ме кефи де.

_________________
Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г.
http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 24 Авг 2006, 23:11 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 04 Апр 2006, 20:45
Мнения: 140
Местоположение: София
Кара: Lancia Phedra
Всички спойлери, прагове, крила и тн. които се слагат по колите служат само за гъзария, практическото им приложение е почти нулево ако не се изчлисли и види в тунела, както казва колегата Villy. Колкото и да смятаме, мерим и изчисляваме трудно ще може да се получи някакъв добър резултат (все пак колко инжинери се занимават и колко пари се наливат за такива разработки в Ф1 примерно :) ).


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Авг 2006, 11:11 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
тук за спойлерите дори и шир потреба сте в дълбока заблуда
сигурен съм че спойлера на дедрата си е сметнат правилно

но със сигурнос съм чел в нета за спойлера който се слага на делта 2 след 98г.
спойлера е разработка на хаман и е толкова добре изчислен, че повишава максималната скорост с 5 км/ч

Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Авг 2006, 11:27 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
Абе и аз на времето много ярко си спомням една статия в АВТО МОТО СВЯТ вестника... говоря за времената на Ладите и Москвичите.... Та имаше статия и тест на Жигули първо без, после със спойлер под предна броня и на заден капак... Сещатае се за какво иде реч:)
Та бяха постигнали +10км/ч с тези спойлери!!!:)

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Авг 2006, 20:02 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 19 Окт 2005, 21:41
Мнения: 529
Местоположение: Варна
hf hpe написа:
тук за спойлерите дори и шир потреба сте в дълбока заблуда
сигурен съм че спойлера на дедрата си е сметнат правилно

но със сигурнос съм чел в нета за спойлера който се слага на делта 2 след 98г.
спойлера е разработка на хаман и е толкова добре изчислен, че повишава максималната скорост с 5 км/ч

Изображение




Да вярно е...и аз съм чел,че заводски поставените спойлери са доста строго изпитвани и изчислявани от инженерите на марката в аеродинамични тунели.....което води както до увеличаване на притискателната сила,така и до увеличаване на максималната скорост на автомобила 8)

П.С. Ако говорим за ментаците от пазара...купи,сложи,карай и си мисли,че имаш качествен спойлер...No Coment :wink:

_________________
FORZA LANCIA


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Авг 2006, 20:50 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 30 Окт 2004, 23:22
Мнения: 154
Местоположение: Варна
Аз пък въобще не вярвам на заводските спойлери. Ако заводската кола е Лотус, WRX, EVO или нещо друго които има за цел да се движи с повече от 75 мили в час на магистралата ... да. Ама иначе ... сещам се за другарите от Косуърт, които прекарали едиколко си стотин часа в аеродинамичен тунел за да превърнат огромния Лифт отпред на стандартната сиерра в поне някакъв даунфорс.

Айде иди ми обяснявай за заводските спойлери.


TRE GAZELE написа:
hf hpe написа:
тук за спойлерите дори и шир потреба сте в дълбока заблуда
сигурен съм че спойлера на дедрата си е сметнат правилно

но със сигурнос съм чел в нета за спойлера който се слага на делта 2 след 98г.
спойлера е разработка на хаман и е толкова добре изчислен, че повишава максималната скорост с 5 км/ч





Да вярно е...и аз съм чел,че заводски поставените спойлери са доста строго изпитвани и изчислявани от инженерите на марката в аеродинамични тунели.....което води както до увеличаване на притискателната сила,така и до увеличаване на максималната скорост на автомобила 8)

П.С. Ако говорим за ментаците от пазара...купи,сложи,карай и си мисли,че имаш качествен спойлер...No Coment :wink:

_________________
Tipo DGT, 1.6 DOHC
Dedra SW, LS


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 2 [ 34 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов