|
Loading
Автор |
Съобщение |
Yuri Ivanov
|
Заглавие: Engine Tune UP Публикувано на: 27 Фев 2005, 06:08 |
|
Регистриран на: 27 Фев 2005, 04:32 Мнения: 239 Местоположение: Prague /Czech Republic/
|
Ще ви разкажа пътя по който аз минах за да кача 31 мулета, първо сложих K&N спортен филтър и по големи препоръки на велики специалисти към него купих активна турбина, всичко хубаво обаче, турбината изисква строго специфичен поток от въздух който да и се подава равномерно тя беше марка Max Flow и сътвоетно трябваше да купа филтър на същата марка, но от магазина ми казаха, че не е необходимо в последствие един ден се радвах на наистина страхотно ускорение и на следващия отидох в чип тунинг сервиз да премеря кончетата като през цялото време съм гледал да карам в ниски обороти нали трябвало да се разработят придобивките. Приземих се в сервиза там започнаха теста първо вкараха колата в 3000 оборота отчете се повишение с 27 магарета от стандартното после когато я вкараха в 5500 още преди да имат отчитания турбината буквално се избуши от там и филтъра се скапа, браво както и да е въстанових въздушния филтър и месец по-късно сложих Ремус и подмених гърнетата с високопрофилни тръби оставих само катализатора поради еко изисквания, и качих 14 магарета но при 3500 оборота в колата направо ми вазират ушите, като цяло филтъра дигна 12 коня другуто е лек тунинг на компютъра и ауспуха. Преди моята италянка беше 90 коня 1.6инжекция 16вин. сега е 121 разликата се усеща, разходът ми се качи с 2 на сто също и масалцето взе малко повече да отива, но разликата в ускорението е скромна, но уникалния звук на всмукване на въздуха от двигателя който се чува и Ремуса правят чувството близко до излитане и все пак смятам за разумно преди човек да се заеме с драстични промени по колата си да си направи сметката и да прецени дали е готов да се лиши от комфорта и икономията за сметка на тунинг. :twisted: Загубих много пари от тази реформа и в крайна сметка какво са 31 коня, не са много, сега гоня още 20 да спечеля, но като го направя ще пиша резултатите. Препоръчвам заменянето на стандартния филтър със спортен, но ако е възможно така, че ако не сте доволни после да можете да върнете стария вид на двигателя си.
_________________ A Men with nothing to loose. Only one car can change that : Lancia Forever
____________________
[OO]\_____Y_____/[OO]
|
|
|
|
|
shefa
|
Заглавие: Публикувано на: 12 Мар 2005, 02:06 |
|
Регистриран на: 08 Ное 2004, 01:35 Мнения: 707 Местоположение: София
|
Какво представлява активната тулбина и къде се слага, скъпа ли е.
_________________ Lancia Delta е номер едно
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Engine Tune UP Публикувано на: 12 Мар 2005, 20:34 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Yuri Ivanov написа: ...
колега ако това е снимка на твоята кола от всичко което съм чел е наложително да смениш местоположението на въздушният филтър
а и искам джантите ти, давам мойте и поплащам
|
|
|
|
|
Yuri Ivanov
|
Заглавие: Публикувано на: 13 Мар 2005, 01:42 |
|
Регистриран на: 27 Фев 2005, 04:32 Мнения: 239 Местоположение: Prague /Czech Republic/
|
Цитат: колега ако това е снимка на твоята кола от всичко което съм чел е наложително да смениш местоположението на въздушният филтър
а и искам джантите ти, давам мойте и поплащам Да осъзнах тази много голяма техническа грешка от моя страна и сега вече съм намислил план да одължа тръбата и да го вкарам в джоба отпред където седи попринцип кутията с филтъра и да въстанова до там подаването на въздух от маската и ще реша проблема. Честно казано, когато махна джантите и сложа зимните гуми с железарките ме е срам да си погледна колата твойте също са много добри, с удоволствие бих ти ги дал, защото от пари имам нужда за да оправя другите проблеми по колата, но сърце не ми дава да се разделя с тях, ходих до другия край на Германия за да ги намеря почти до Холандия и немога да си ги дам, а и съм дал цял мотор от Фиат за тях. Цитат: Какво представлява активната тулбина и къде се слага, скъпа ли е.
Да скъпа е около 400лв е тук и представлява завихряща въздуха бобина която подава голямо количество въздух на двигателя от където следва, че трябва да регулираш много прецизно обогатяването на сместа защото твърде много въздух и малко бензин води до съсипване на турбината и почти минимален ефект както се получи при мен, тази турбина често се захранва с 12 волта или няма захранване тогава се казва пасивна на снимката виждаш какво представлява след спортния филтър се слага.
Kamann Motorsport Power Booster
_________________ A Men with nothing to loose. Only one car can change that : Lancia Forever
____________________
[OO]\_____Y_____/[OO]
|
|
|
|
|
netsurfer
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Мар 2005, 13:13 |
|
Регистриран на: 14 Ное 2004, 23:51 Мнения: 550 Местоположение: София
|
приятелю колата ти преди е била 103 коня, не 90, въпреки това 20 коня+ е доста добре
_________________ Lancia Lybra 20v / Peug 307 SW / BMW E46 Cabrio
коли l игри Аз протестирах, А ТИ??
|
|
|
|
|
Yuri Ivanov
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Мар 2005, 23:48 |
|
Регистриран на: 27 Фев 2005, 04:32 Мнения: 239 Местоположение: Prague /Czech Republic/
|
Цитат: приятелю колата ти преди е била 103 коня, не 90, въпреки това 20 коня+ е доста добре
А защо по документи не пише така или може би не е 16 винтила, ама много пъргава ми се вижда за да не е, но е вероятно защото табелката 16в на двигателя отгоре изглежда малко домашна работа ето това е въпрос за сто точки как да разбера наистина ли е 16ка виждате снимката а кажете, наградата е усмивка по радиото
На снимката е талона ми а почертаното с червено са киловатите, като я копувах в Германия с големи букви беше написано, че е 16в, но сега много се замислям над това, наистина бих искал да знам това така ли е :shock:
То пишеше, че и ABS има ама след последната ми лека катастрофа, взех и в това да се съмнявам.
Според мен когато човек се реши да се копува кола, трябва да вземе със себе си двама инжинери един автотенекеджия и един катаджия ще питате защо, един инжинер по двигатели с вътрешно горене, един електро инжинер разбиращ от електрониката, автотенекеджия за да прецени колата удряна ли е преди това и ако е колко пъти :shock: а катаджията е ....ами да вдъхва респект. :twisted:
_________________ A Men with nothing to loose. Only one car can change that : Lancia Forever
____________________
[OO]\_____Y_____/[OO]
|
|
|
|
|
shefa
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Мар 2005, 01:26 |
|
Регистриран на: 08 Ное 2004, 01:35 Мнения: 707 Местоположение: София
|
Вкарах ти VIN номера на колата в програмата на Ланчия и излезна че е 90 к.с. и 16клапана., произведена 06 месец 1996 година.
_________________ Lancia Delta е номер едно
|
|
|
|
|
madcap
|
Заглавие: re Публикувано на: 15 Мар 2005, 02:23 |
|
|
аз пак една снимка не видиях
|
|
|
|
|
Yuri Ivanov
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Мар 2005, 02:43 |
|
Регистриран на: 27 Фев 2005, 04:32 Мнения: 239 Местоположение: Prague /Czech Republic/
|
Цитат: Вкарах ти VIN номера на колата в програмата на Ланчия и излезна че е 90 к.с. и 16клапана., произведена 06 месец 1996 година. Браво колега ще спа вече спокойно много благодаря за което, само не ми хареса датата на производство, но предполагах, че е така само месеца не знаех, значи Юни ще има рожден ден по този повод ще си доида с нея до България да го отпразнуваме заедно, незнам защо много хора смятат че е 103коня можеби съществува такъв мотор, вероятно с турбо, нямам представа, но е факт, че все пак колицата си върви е като застане до мене някой двулитров турбо звяр, гледам да потъна в седалката, въпреки, че е имало гонки в който съм побеждавал и по мощни от мен, но са били с умрели магарета. Моята мечта е да сложа двигател, 2.0и на това купе с тея спойлери и окачване само това му трябва. Но съм намислил един супер тунинг план да купя друга делта и по точно тази на снимките, невероятно е запазена гаражна, собственика е дядка маниак но е решил да се пенсионира и като цъфнах на оглед с моята щеше да се побърка от кеф, обещал ми е, че до една година ще ми я пази и съм решил да я купа и да преместа спойлери и окачване на нея защото е два пъти по запазена от моята погледната отдолу а мойта да я оставя за резервни части и да я спра от движение ето каква е офертата. Cena 65 000,- Kč той ми я дава за 60000 което са 2000евро с една камара резервни части Dohodou Údaje o vozidle Rok výroby 1995 Spotřeba a Palivo 9,5 litrů/100km benzín Najeto 78 000 km Objem a Výkon 1 998 ccm 104 kW Karoserie Sportovní/Kupé 3-dv. 5-sed. Barva Černá metalíza STK/Emise 06/2006 / 06/2006 Výbava vozidla ABS, Alu kola, AirBag 1x, Převodovka manuální, Centrální zam. klíčem, Kůže, Rádio přijímač, Servo, Šíbr vyklápěcí, Dělená zadní sedadla, El. Okna, Katalyzátor řízený, Nastavitelný volant, Otáčkoměr, Spoiler zadní, Sportovní sedadla, Zadní stěrač Stav vozidla koupeno v ČR Prodávající Pavel Štika 27201 Kladno, Česká republika Вие какво мислите за идеята ми? Цитат: аз пак една снимка не видиях
За да виждаш снимките трябва да се регистрираш, което не отнема много време, а смятам, че би ти било от полза.
_________________ A Men with nothing to loose. Only one car can change that : Lancia Forever
____________________
[OO]\_____Y_____/[OO]
|
|
|
|
|
nas ™
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Мар 2005, 15:09 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 13:39 Мнения: 336 Местоположение: София
|
Да, но пише че е с климатик, а на снимките не е !!! :shock:
_________________
Lancia Delta II 1.6 835С1000
|
|
|
|
|
Yuri Ivanov
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Мар 2005, 01:59 |
|
Регистриран на: 27 Фев 2005, 04:32 Мнения: 239 Местоположение: Prague /Czech Republic/
|
колега къде прочете, че е с климатик щото аз май съм кьорав
_________________ A Men with nothing to loose. Only one car can change that : Lancia Forever
____________________
[OO]\_____Y_____/[OO]
|
|
|
|
|
nas ™
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Мар 2005, 18:01 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 13:39 Мнения: 336 Местоположение: София
|
Yuri Ivanov написа: колега къде прочете, че е с климатик щото аз май съм кьорав
Ами като се правя че разбирам чешки То за друго нещо ставало въпрос "Centrální zam. klíčem" ето това ми се стори че е климатик => "klíčem" хаха
_________________
Lancia Delta II 1.6 835С1000
|
|
|
|
|
Yuri Ivanov
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Мар 2005, 04:10 |
|
Регистриран на: 27 Фев 2005, 04:32 Мнения: 239 Местоположение: Prague /Czech Republic/
|
Извинявам се колега, грешката е моя, че не преведох обявата на български, моля да приемете извиненията ми.
Údaje o vozidle --- Информация за колата
Rok výroby 1995 ------ Година на производство
Spotřeba a Palivo 9,5 litrů/100km benzín ----- Разход на сто километра
Najeto 78 000 km ------ навъртяни километри
Objem a Výkon 1 998 ccm 104 kW --- обем и мощност на двигателя
Karoserie Sportovní/Kupé 3-dv. 5-sed. ---- каросерия спортно купе
Barva Černá metalíza --- цвят черен металик
STK/Emise 06/2006 / 06/2006 ---- валидност на техническия преглед (в Чехия се прави не две години)
Výbava vozidla ---- екстри
ABS,
Alu kola, --- лети джанти
AirBag 1x,
Převodovka manuální, ---- механична скоростна кутия
Centrální zam. klíčem, ---- централно заключване вградено в ключа
Kůže, ---- би трябвало да е кожа ама незнам кое точно
Rádio přijímač, ---- СД ресиивър
Servo,
Šíbr vyklápěcí, --- усилено окачване
Dělená zadní sedadla, --- падащи задни седалки
El. Okna, Katalyzátor řízený, Ел. стъкла, катализатор с управление (топломер)
Nastavitelný volant, ----- регулираш се волан
Otáčkoměr, -- оборотомер
Spoiler zadní, ---- заден споилер
Sportovní sedadla, ----- спортни седалки (мисля че са Рекаро)
Zadní stěrač ----- трети стоп
Stav vozidla ----- СЪСТОЯНИЕ НА КОЛАТА : КУПЕНО В Чехия това означава, че като нова е купена тук не като
koupeno v ČR моята внос от Германия
_________________ A Men with nothing to loose. Only one car can change that : Lancia Forever
____________________
[OO]\_____Y_____/[OO]
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Мар 2005, 19:51 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
тези снимки които си пуснал не отговарят на '96г., а и си превел някакви данни за 2.0 16V
иначе има мотор 1.6 16V който се слага и на Fiat Bravo и е с мощност 90 к.с., но се предлага само за немският и австрийският пазар.
|
|
|
|
|
Yuri Ivanov
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Мар 2005, 22:54 |
|
Регистриран на: 27 Фев 2005, 04:32 Мнения: 239 Местоположение: Prague /Czech Republic/
|
Цитат: тези снимки които си пуснал не отговарят на '96г., а и си превел някакви данни за 2.0 16V иначе има мотор 1.6 16V който се слага и на Fiat Bravo и е с мощност 90 к.с., но се предлага само за немският и австрийският пазар.
Колега извинявам се, но не разбирам за кои данни става въпрос, колата на снимката която се продава е 1995та , 2.0 не е 16ка, а моята е 1996та 1.6 16в и за пръв път е купена в германия но не съм сигурен дали е 16ка затова питах, някой може ли да ми каже.
_________________ A Men with nothing to loose. Only one car can change that : Lancia Forever
____________________
[OO]\_____Y_____/[OO]
|
|
|
|
|
filter
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Мар 2005, 14:37 |
|
Регистриран на: 30 Сеп 2004, 17:26 Мнения: 1127 Местоположение: Асеновград
|
_________________ LANCIA DELTA II 1.6 ie 55kW/835 C 1.000
Последна промяна filter на 18 Мар 2005, 14:40, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
filter
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Мар 2005, 14:39 |
|
Регистриран на: 30 Сеп 2004, 17:26 Мнения: 1127 Местоположение: Асеновград
|
_________________ LANCIA DELTA II 1.6 ie 55kW/835 C 1.000
|
|
|
|
|
INTEGRALE
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Мар 2005, 23:00 |
|
Регистриран на: 29 Сеп 2004, 21:59 Мнения: 633 Местоположение: Пловдив
|
Има, има
Ще проверим все пак
_________________ FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13' LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190+ hp. 844A1000 EXECUTIVE 10` ex. LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02` ex. LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03` ex. ALFA ROMEO 156 1.6TS 16V, AR67601, ГИ 97` ex. LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`
|
|
|
|
|
tenio hf
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Мар 2005, 23:40 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 16 Окт 2004, 13:11 Мнения: 203 Местоположение: Пловдив
|
Ех и вие
|
|
|
|
|
slavi
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Мар 2005, 11:04 |
|
Регистриран на: 14 Дек 2004, 00:14 Мнения: 1361 Местоположение: Пловдив
|
Тоя мач искам да го гледам и аз
_________________ Правило № 1- Нещо, което работи не се пипа!!! Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!! Правило № 3- Винаги спазвай правило 1!!! DEDRA (EX) Bravo (EX) Lancya Y (ex) BMW X3 E83 3.0D 218hp-AT : Dedra 1,6i 78hp
|
|
|
|
|
|
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта |
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|