Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Мар 2005, 01:41 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 30 Окт 2004, 23:22
Мнения: 154
Местоположение: Варна
Кажи колко пари смяташ да затвориш в колата по случая. На каква настилка ще е състезанието? Колко КМ ще продължи? Какъв ти е мотора точно? А съща кажи и каква ще е конкуренцията.

Това което може да направиш с най-малко пари е да си олекотиш колата максимално. Седалки, тапицерии по вратите и тавана, механизма за чиастачките дори, ... брони ....

Излишно е да казвам, че гумите е бензина също са ключови. Това което може да направиш по мотора е по компютъра, всмукателната сиситема и по изпускателния тракт.

Това значи спортен филтър. Ако можеш полирай всмукателния колектор. Ако ще махаш главата има и още доста за правене. Аспуха е най-добре е да го изкараш директно в дясно между двете колелета с тръба сметната по книгата на Гай Крофт.

Друго което си мисля, е че ако излъжеш датчика за температурата на мотора с малко и му кажеш, че още не е загрял и ще почне да пикае повече. Но това е само предположение.

Ако състезанието е на голяма дистанция много трябва да се замислиш за оглаждането на двигателя и еветнутално за маслен радиатор.

И най-важното. Предварително да си направил поне 30 обиколки на въпросната писта.

Някой може да реши, че съм писал големи глупости, но така си мисля аз.

Живи здрави.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Мар 2005, 02:12 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 27 Фев 2005, 04:32
Мнения: 239
Местоположение: Prague /Czech Republic/
Цитат:
Кажи колко пари смяташ да затвориш в колата по случая. На каква настилка ще е състезанието? Колко КМ ще продължи? Какъв ти е мотора точно? А съща кажи и каква ще е конкуренцията.

Това което може да направиш с най-малко пари е да си олекотиш колата максимално. Седалки, тапицерии по вратите и тавана, механизма за чиастачките дори, ... брони ....

Излишно е да казвам, че гумите е бензина също са ключови. Това което може да направиш по мотора е по компютъра, всмукателната сиситема и по изпускателния тракт.

Това значи спортен филтър. Ако можеш полирай всмукателния колектор. Ако ще махаш главата има и още доста за правене. Аспуха е най-добре е да го изкараш директно в дясно между двете колелета с тръба сметната по книгата на Гай Крофт.

Друго което си мисля, е че ако излъжеш датчика за температурата на мотора с малко и му кажеш, че още не е загрял и ще почне да пикае повече. Но това е само предположение.

Ако състезанието е на голяма дистанция много трябва да се замислиш за оглаждането на двигателя и еветнутално за маслен радиатор.

И най-важното. Предварително да си направил поне 30 обиколки на въпросната писта.

Някой може да реши, че съм писал големи глупости, но така си мисля аз.

Живи здрави.


Благодаря за изчерпателния отговор и за това, че си съпричастен с проблема ми.

За пистата ще напиша накрая, във момента държа 125 евро в ръката си и засега други пари нямам, има вероятност да наточа колата и да не ми останат пари за бензин, ама както и да е, за олекотяването няма да стане много защото, немога да си обезобраза напълно колата, но каквото мога ще изхвърля, гумите са Фулда Екстремо 225/40/16 качени на джанти Ланчия Дедра Иволюшън, тук имам проблем, леко са износени гумите и въпроса ми е по износената двойка отпред или отзад да я сложа? Спортен филтър имам, КиН турбо универсал ще го почиста, за главата немога да си позволя да я пипам засега, испускателнта система, утре ще я правя махам всички гърнета и слагам тръби, немога да изкарам ауспуха отстрани заради спойлерите, а и ремуса е доста обемист и ще остане отзад, смятам че премахването на гърнетата ще стигне, за друго нямам текуща възможност, само маслото ми селениа рейсинг което трябва да сложа ми струва 50 евро, целта на това състезание е кастинг за работа като, пилот или механик. Конкуренцията е с двигатели до 100 конски сили,товае ограничението в моят клас и всичките ми противници са синчета на богаташи Чехи и Немци за които 5000 или повече евро за подготовка е все едно комар ги е охапал, затова имам голямото желание да им размажа поне на половината, гадните нафукани богаташки мутрички дето освен лицевзирани сервизи не знаят какво е гаечен ключ или какво е да блъскаш 3 часа и половина за да свалиш накрайник на стабилизираща щанга, благодаря ти колега утре ще кача снимки от скромната ми да не кажа смешна подготовка за състезанието ето данните на пистата:

GPS


Latitude: 49°13´09.8´´
Longitude: 16°26´23.4´´ (degrees, minutes, seconds)

Description of the track


Length: 5 403,19m (in track axis)
Width: 15,00m
Corners: 14 (6 left, 8 right)
Poloměr zatáček: min. 50m
max. 300m
Straight sections: 13
min. length: 35,00m
max. length: 636,56m
Ascent: max. 7,5%, in 917,00m
Descent: max. 5%, in 410,00m
Difference in elevation: 73,63m
Sea altitude: 450m
Track capacity: 55 motorcycles
33 sidecars

40 cars

_________________
A Men with nothing to loose. Only one car can change that : Lancia Forever
____________________
[OO]\_____Y_____/[OO]


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Мар 2005, 02:13 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 27 Фев 2005, 04:32
Мнения: 239
Местоположение: Prague /Czech Republic/
Бог да ми е на помощ!

_________________
A Men with nothing to loose. Only one car can change that : Lancia Forever
____________________
[OO]\_____Y_____/[OO]


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Мар 2005, 02:25 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 30 Окт 2004, 23:22
Мнения: 154
Местоположение: Варна
Кога е състезанието и колко обиколки е. А 100 коня преди или след модификацията от 5000Е? А ако някой вложи 5000Е в пипане на автомобил и поне малко може да кара...не че те плаша ...ама няма да ходиш до завода на Алфа. А иначе при тия мощности всичко е само килограми и шофьорлък. Не е задължително да са в тая последователност. Моя съвет е: махни абс. всичко вкл и споилерите. Айде предния го остави.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Мар 2005, 02:47 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 27 Фев 2005, 04:32
Мнения: 239
Местоположение: Prague /Czech Republic/
20 обиколко в които се включва 2 загряващи и 2 за подредма на старта, да 100 коня по документи което значи много лошо за мен, колега бих махнал спойлерите ако можех, ама като ги слагах, ги слагах като за български пътища демек ЗДРАВО :evil: немога да ги сваля без да счупя нещо а комплекта струва 790 евро :shock: Мс дизайн бахти шита, така яко съм ги хванал, че и след катастрофата ми със знака на страничния праг освен малка ципнатина и малко боята нищо му няма а шасито ми е хлътнало вътре в престилката с 5см. Разбери колега, че шансовете ми за успех са почти нулеви, но трябва да опитам искам да опитам, пък дали ще стана за смях това е ясно в крайна сметка немога да си позволя да влагам много пари защото това значи да взимам заеми а това значи да не ме видите лятото, последните три лета не съм видял почивка само работа дори миналото бях също на работа в един фризер и всичко да събера пари за да си купа каручката немога и това лято да плащам кръвен данък на колата и да не се прибера в България в крайна сметка ще купа някакви евтини амортесьори почвам да си избивам от главата монроета и тем подобни, ще смена накладки, масло антифриз накрайници на стабилизиращата, ремък и ролка, ще мацна тук таме с четка ще лъсна с гидерия ще лепна две лепенки ланчия-бг и ще се отправя към неизбежната гибел, честно казано по на сметка ми е да се размажа в мантинелата на състезанието, че поне застраховката да плати и без това на 3 месеца давам по 500лв само гражданска и каско и то каското ми е на 80%за последната катастрофа ми показаха един среден пръст, виждам колега, че си надъхан така да секаже и пълен с идей, аз също но трябва да сме по-практични засега най-големият ми проблем на който никой не ми отговори вече в 3 теми питамКак се обезвъздушават спирачките и не ме пращайте в сервиз защото ми искат 40 евро за целта лицензирания е 70

_________________
A Men with nothing to loose. Only one car can change that : Lancia Forever
____________________
[OO]\_____Y_____/[OO]


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Мар 2005, 02:59 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 30 Окт 2004, 23:22
Мнения: 154
Местоположение: Варна
Застрховката ти на пистата едва ли ще важи. Внимавай.

За обезвъдушаването утре, че вече стана късно.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Мар 2005, 03:07 
Offline
Професионалист
Професионалист
Аватар

Регистриран на: 08 Ное 2004, 01:35
Мнения: 707
Местоположение: София
Юри , по-добре махни спирачките, а пък на финала ще спреш с ръчна :)

Майтапа на страна, но ако сложиш отпред вентилирани дискове ще спираш по-добре(все пак са си 20 обиколки).
Вземи си накладки с феродо издържащо на висока температура и ако можеш си сложи по-малки джанти с по-тесни гуми от сегашните ти.
За обезвъздушаването е както при повечето коли(задно дясно-задно ляво-предно дясно-предно ляво).
На задния мост имаш едно устройство за регулиране на задните спирачки(шунтирай го), ще спират всички колела равномерно.
Бих ти пратил моя заден мост , защото е с дискови спирачки , но незнам дали ще дойде някога при теб :P

_________________
Lancia Delta е номер едно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Мар 2005, 03:17 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 27 Фев 2005, 04:32
Мнения: 239
Местоположение: Prague /Czech Republic/
Цитат:
Застрховката ти на пистата едва ли ще важи. Внимавай.

Колега споко, ще я закарам после на някой паркинг ще викна полицията и ще кажа, че някой ме е ударил като паркирал а на отговора защо двигателя е дошъл на гости в купето ще кажа, че съседката има танк и често има проблеми с паркирането :lol:

Цитат:
Юри , по-добре махни спирачките, а пък на финала ще спреш с ръчна

Майтапа на страна, но ако сложиш отпред вентилирани дискове ще спираш по-добре(все пак са си 20 обиколки).
Вземи си накладки с феродо издържащо на висока температура и ако можеш си сложи по-малки джанти с по-тесни гуми от сегашните ти.
За обезвъздушаването е както при повечето коли(задно дясно-задно ляво-предно дясно-предно ляво).
На задния мост имаш едно устройство за регулиране на задните спирачки(шунтирай го), ще спират всички колела равномерно.
Бих ти пратил моя заден мост , защото е с дискови спирачки , но незнам дали ще дойде някога при теб


Ми това за джантите го мислех, ама имам железни джанти петнайски с истъркани зимни гуми не е оферта, а понеже доста големички на височина като завивам с по висока скорост, чувам как гумите правят пиииилинг :D на спойлерите. Колега аз съм скаран с техническите термини и направо ме шунтира с исказването си :shock: :D какво значи шунтирай, за схемат ми е ясно ама какво точно трябва да направя избщо си нямам идея как се обезвъздушава малко по подробно мжеш ли да ми обесниш плииииииййййс :roll: а за задния мост ще се разберем по въздушната поща, или по пощенски гулъб (културист) .

_________________
A Men with nothing to loose. Only one car can change that : Lancia Forever
____________________
[OO]\_____Y_____/[OO]


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Мар 2005, 10:46 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 03 Мар 2005, 21:30
Мнения: 130
Местоположение: София
Да го шунтираш означава да го заобиколиш , тоест развиваш тръбичките от регулатора и ги свързваш директно с троиник или някакъв преходник и вече си готов. Регулатора си е там но не работи вече :D

_________________
Lancia Delta -Ретро


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 31 Мар 2005, 02:08 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
за обезвъздушаването на спираките колегата ти е казал реда, по-принцип се започва от най далечното към най близкото колело
иначе обезвъздушаването е лесно
хващаш някой да ти помпа на педала на спирачката, след като напомпа 2-3 пъти ти отвърташ предназначените за обезвъздушаване болтове на съответният спирачен цилиндър,
на края на болта за обезвъздушаване се слага тънък маркуч който е желателно да отива във стъклен съд(за да е лесно да се вижда) пъкен със спирачна течност, маркуча трябва да е потопен
когато налягането от апарата спадне затваряш болта за обезвъздушаване и повтаряш процедурата помпане=>обазвъздушаване докато от маркуча престанат да излизат мехурчета с въздух
след това се преместваш на следващото колело
междувременно следиш да не спадне прекалено много нивото на спирачната течност в казанчето
общо взето това е


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 31 Мар 2005, 10:45 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
Абе сетихте ме и аз да питам нещо за регулатора на задните спирачки...
С 4 дискови съм но отзад регулатора е ударен и непоправимо размазан и ръждясал... работи на MIN в момента, минавам преглед но дисковете ръждясват... !:)
МИслих да го сменя но е изкривена планката закрепена към гредата... операцията по изправянето и ми се вижда почти невъзможна - оксижен, разглобяване на сумати работи и т.н.
Та... ако го шунтирам, как ще се отрази това на АБС-а? Няма ли да блокират лесно задните спирачки, от там и АБС-а да се задейства често?

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 12 Апр 2005, 04:05 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 27 Фев 2005, 04:32
Мнения: 239
Местоположение: Prague /Czech Republic/
Колеги, темата заради мен малко се смля, затова се връщам към тунинга на мотора, днеска окончателно приключих работа по двигатела, остава малко електроника и кабели за скриване, както вече обевих, исхвърлих всички гърнета и катализатора на боклука и сложих само тръби, един резонатор и на края е Ремуса, като съм направил тръбата от две части който се съединяват посредата, за по лесен монтаж, също така, смених, мястото на спортния филтър и сложих завихряща смукателна тръба, която помага на двигателя да гълта още повече въздух, но вече студен подсигурен с модернизация на оригиналната смукателна система, резултатът! Колата ускорява от 0-100 за 9 секунди а с 110 октанов бензин за 7.6, усорението е невероятно не само на първа и втора предавка но и на останалите се чувства ряз за който само съм мечтал, разходът не съм засекал все още но предполагам да е в порядака на 7-8 смятайки, се това, че нямам катализатор, друг ВАЖЕН параметър е, че работната ми температура от 88 градуса спадна на 80, че и по малко при висока скорост и при температура на въздуха 19 градуса, Друг ефект звукът който се чува от колата е нещо неуписуемо просто трябва да се чуе как свири филтъра при засмукването на голяма количество въздух и как резонира с страшен гръм през ауспухакато цяло мога да кажа, че този тунинг ми струваше, 100 евро без да смятам Ремуса и спортния филтър, но резултатът мога да опиша само така както аз го усетих, след днешната проба на колата като слязах от колата краката ми трепереха, такова нещо просто не съществува чувство което човек понякога и с 2000 евро неможе да постигне. Утре ще прата снимки и ако се интересувате, мога по-подробно да обесня направата и материалите исползвани.

_________________
A Men with nothing to loose. Only one car can change that : Lancia Forever
____________________
[OO]\_____Y_____/[OO]


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Апр 2005, 01:05 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Яко! Дай насам снимки на сичке променени възли 8) .Даже може и звуците да запишеш.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Апр 2005, 18:26 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 27 Фев 2005, 04:32
Мнения: 239
Местоположение: Prague /Czech Republic/
Ето как стана спортния филтър след промяната. Одължих тръбата и върнах конструкцията както беше оригинално така, че да подава свеж въздух от маската и държа да кажа, че ефекта е главоломен, а тръбата която съединява увеличава капацитета на смуквания въздух.

_________________
A Men with nothing to loose. Only one car can change that : Lancia Forever
____________________
[OO]\_____Y_____/[OO]


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Фев 2006, 01:40 
Offline

Регистриран на: 01 Фев 2006, 14:16
Мнения: 2
Местоположение: Балчик
момчета ако мога да помогна с едно предложение? ако е двувалката пробвай да дадеш предварение на смукателния вал с едно эъбче. но ако и делкото е на него трябва и него да го бутнеш с толкова в саштата посока. а ако наистина раэполагаш с 110 октана пробвай и беэ да буташ делкото. не се надявай на чудеса но може и да свалиш някой друга секунда. ако има полэа и за окачването имам няколко прикаэчици. а между другото каде ще се састои тва ако не е тайна?


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 3 от 3 [ 55 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов