Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




 Страница 1 от 1 [ 5 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Спортен филтър за КАПА
 Мнение Публикувано на: 15 Яну 2007, 12:59 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 19 Апр 2006, 16:46
Мнения: 82
Местоположение: Пловдив 01 Централен
Здравейте, искам да попитам някой слагал ли е спортаен филтър на капа, изобщо може ли да се сложи, как се слага, колко струва и има ли смисъл цялата тази "гимнастика".

Благодаря на разбирачите предварително.

_________________
LANCIA KAPPA 2.0 - 5/20V AUTOMAТ
MITSUBISHI PAJERO
WV PASSAT


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Яну 2007, 09:28 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2006, 08:26
Мнения: 52
Местоположение: Дупница
и аз се чудех същото за моята,но като говорих с един приятел той каза че няма смисъл, а и нямало да се получи защото имам АГУ


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Яну 2007, 12:46 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2004, 23:51
Мнения: 550
Местоположение: София
еми аз съм си слагал конус на делтата, звука става невероятен ;)
Но по-добре си вземете панелен K&N ....

А относно АГУ, аз доколкото съм чел даже е по-добре с конус филтър, защото нали се получават някакви детонации и чупят кутията на филтъра??

_________________
Lancia Lybra 20v / Peug 307 SW / BMW E46 Cabrio
коли l игри Аз протестирах, А ТИ??


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Яну 2007, 13:13 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2004, 17:26
Мнения: 1127
Местоположение: Асеновград
netsurfer написа:
еми аз съм си слагал конус на делтата, звука става невероятен ;)
Но по-добре си вземете панелен K&N ....

А относно АГУ, аз доколкото съм чел даже е по-добре с конус филтър, защото нали се получават някакви детонации и чупят кутията на филтъра??
колега със спортния почва да гори повече и много трудно се наглася.
помисли,колкото повече въздух толкова и повече газ трябва да има.защо когато филтъра ти е мръсен го сменяш защото я душат и почва да гори нормално но върви като куц кон.с въздушния спортен филтър е стигала до 20л.разход но е вървела ненормално.знам че на дизела имало як ефект

_________________
LANCIA DELTA II 1.6 ie 55kW/835 C 1.000
Изображение
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Яну 2007, 17:50 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21
Мнения: 1503
Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
Моята дедра беше с конус K&N и с АГУ.Тази кола вървеше като ненормална и вадеше страшен звук,на газ и на бензин.Отпада проблема с гърменето както каза Нетсърфъра ,и с досадната смяна на въздушен филтър,при хубаво настройване разхода не се променя но трябва да си купиш препарати за пране и смазване на филтъра.Ако го поддържаш този филтър ще надживее колата,а хора които казват че няма да стане имат поздрави от мен.И разбира се говорим за истински филтър,а не за такъв от 30лв ,който м/у другото изглежда много по-лачен от оригиналния си събрат.
Jordan 2130 Така че не виждам защо да не стане и на Kaпaта просто трябва да видиш кой е подходящия филтър тръби и как да го монтираш ако не от тези за кутията.

_________________
Изображение

ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки.
Lancia Dedra HF turbo integrale
Тоyota Rav 4


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 5 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов