Автор |
Съобщение |
murdera
|
Заглавие: Чип тунинг на Lancia Delta 96' HPE Публикувано на: 04 Фев 2007, 16:08 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 04 Фев 2007, 15:51 Мнения: 42 Местоположение: София
|
Здравейте,днес станах собственик на Ланча Делта 96' ХПЕ 1.9 ТДИ
Има ли възможност да се сложи чип или не?
|
|
|
|
|
netsurfer
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Фев 2007, 18:07 |
|
Регистриран на: 14 Ное 2004, 23:51 Мнения: 550 Местоположение: София
|
аз доколкото съм запознат НЕ, щото няма компютър ...
_________________ Lancia Lybra 20v / Peug 307 SW / BMW E46 Cabrio
коли l игри Аз протестирах, А ТИ??
|
|
|
|
|
murdera
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Фев 2007, 18:10 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 04 Фев 2007, 15:51 Мнения: 42 Местоположение: София
|
бях чел някъде,че зависи конкретно от ECU-to на колата,по принцип тоя модел го няма във digitaltuning.bg и проспиид.бг (най-големите) ,но има Ланча Капа 2.4 ТДС ,която също е от 95' и ми е интересно защо на нея дават а на делтата не Ако има запознати да пишат плс
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Фев 2007, 20:18 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
абе май налягането от турбината, май се реггулира от някаква електроника
и съм чувал че става
ако не познатият стар начин с уестгейта и с количеството нафта
но мен ако питаш и по двата начина не си струва
|
|
|
|
|
Dezki
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Фев 2007, 22:04 |
|
Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54 Мнения: 1375 Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
|
Делтата сигурно е същата помпа като дедрата а там помпата е обикновена- със жило и всичко останало, докато на капа тдс помпата е с електронно управление на аванса, жило на газта няма а вместо това педала на газта е с потенциометър и естествено има ЕКУ което контролира работата на двигателя.
Единствено при 1.9 може да се манипулира системата ЕГР за доизгаряне на изгорелите газове.
Иначе мощността може да се увеличи със "пипане" на уестгейта на турбото- ама там е по-скоро се пдменя акюатора или се слага регулиращ клапан.
По принцип негативен ефект на тези тунинги е че двигателя почва да грее особено в по-топло време и вкл клима.
|
|
|
|
|
murdera
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Фев 2007, 02:04 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 04 Фев 2007, 15:51 Мнения: 42 Местоположение: София
|
значи няма шанс за чип
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Май 2007, 21:11 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Dezki написа: ..............
Колега,къде се намира ЕГР-а ?Иначе аз съм си монтирал такъв клапан за регулиране на налягането към уестгейта,но още не съм сложил буустметър за да видя резултата,пък и не смея да навивам много за сега без буустметър.
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
murdera
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Юни 2007, 18:17 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 04 Фев 2007, 15:51 Мнения: 42 Местоположение: София
|
Мога ли да си сложа blow-off клапан?
Също така ми казаха,че на турбо бензиновите коли ,които оправляват турбото без електроника,се слагало някакво устройство ,което ръчно може да регулира мощността ,някой чувал ли е за такава джаджа за дизел?
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Юни 2007, 10:53 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
blow-off клапан на дизел не става, защото нашите дизеларки нямат дроселова клапа. Бях чел някъде че съществуват такива блоу офи за дизел които взимат импулс от потенциометъра на газта, но според мен е напълно излишно. Ако ти е само за звука няма смисъл. И както се бяха изразили в един чужд сайт по темата - "Ефекта от устройството ще бъде заглушен от смеха на разбиращите"
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
|