Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




 Страница 1 от 1 [ 9 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Чип тунинг на Lancia Delta 96' HPE
 Мнение Публикувано на: 04 Фев 2007, 16:08 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 04 Фев 2007, 15:51
Мнения: 42
Местоположение: София
Здравейте,днес станах собственик на Ланча Делта 96' ХПЕ 1.9 ТДИ
Има ли възможност да се сложи чип или не?


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Фев 2007, 18:07 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2004, 23:51
Мнения: 550
Местоположение: София
аз доколкото съм запознат НЕ, щото няма компютър ...

_________________
Lancia Lybra 20v / Peug 307 SW / BMW E46 Cabrio
коли l игри Аз протестирах, А ТИ??


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Фев 2007, 18:10 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 04 Фев 2007, 15:51
Мнения: 42
Местоположение: София
бях чел някъде,че зависи конкретно от ECU-to на колата,по принцип тоя модел го няма във digitaltuning.bg и проспиид.бг (най-големите) ,но има Ланча Капа 2.4 ТДС ,която също е от 95' и ми е интересно защо на нея дават а на делтата не :( Ако има запознати да пишат плс


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Фев 2007, 20:18 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
абе май налягането от турбината, май се реггулира от някаква електроника
и съм чувал че става
ако не познатият стар начин с уестгейта и с количеството нафта

но мен ако питаш и по двата начина не си струва


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Фев 2007, 22:04 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
Делтата сигурно е същата помпа като дедрата а там помпата е обикновена- със жило и всичко останало, докато на капа тдс помпата е с електронно управление на аванса, жило на газта няма а вместо това педала на газта е с потенциометър и естествено има ЕКУ което контролира работата на двигателя.
Единствено при 1.9 може да се манипулира системата ЕГР за доизгаряне на изгорелите газове.
Иначе мощността може да се увеличи със "пипане" на уестгейта на турбото- ама там е по-скоро се пдменя акюатора или се слага регулиращ клапан.
По принцип негативен ефект на тези тунинги е че двигателя почва да грее особено в по-топло време и вкл клима.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Фев 2007, 02:04 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 04 Фев 2007, 15:51
Мнения: 42
Местоположение: София
значи няма шанс за чип :(


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Май 2007, 21:11 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
Dezki написа:
..............


Колега,къде се намира ЕГР-а ?Иначе аз съм си монтирал такъв клапан за регулиране на налягането към уестгейта,но още не съм сложил буустметър за да видя резултата,пък и не смея да навивам много за сега без буустметър.

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Юни 2007, 18:17 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 04 Фев 2007, 15:51
Мнения: 42
Местоположение: София
Мога ли да си сложа blow-off клапан?
Също така ми казаха,че на турбо бензиновите коли ,които оправляват турбото без електроника,се слагало някакво устройство ,което ръчно може да регулира мощността ,някой чувал ли е за такава джаджа за дизел?


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Юни 2007, 10:53 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
blow-off клапан на дизел не става, защото нашите дизеларки нямат дроселова клапа. Бях чел някъде че съществуват такива блоу офи за дизел които взимат импулс от потенциометъра на газта, но според мен е напълно излишно. Ако ти е само за звука няма смисъл. И както се бяха изразили в един чужд сайт по темата - "Ефекта от устройството ще бъде заглушен от смеха на разбиращите" :D

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 9 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов