Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




 Страница 1 от 1 [ 8 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Охлаждане на смукателния колектор
 Мнение Публикувано на: 06 Мар 2007, 22:26 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51
Мнения: 692
Местоположение: София
Здравейте фенове.От известно време насам мисля да вкарам малко свеж въздух с един заборник на предния капак да охлажда смукателния колектор,който така се загрява,че можеш яйца да опържиш ла него.А студеният въздух е по-богат на кислород,както знаем.Ще се радвам на мнения и коментари.

_________________
Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г.
http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Мар 2007, 13:22 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21
Мнения: 1503
Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
Ще трябва да режеш капака а това на мен не ми харесва като идея ,защото после ще тръгнат от там едни ръжди.А и капака е с разни ребра отдолу.Иначе добре си го замислил,но трябва да го прави някой с мерак.

_________________
Изображение

ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки.
Lancia Dedra HF turbo integrale
Тоyota Rav 4


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Охлаждане на смукателния колектор
 Мнение Публикувано на: 07 Мар 2007, 14:04 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 24 Юли 2006, 13:10
Мнения: 758
Местоположение: Русе
Кара: Киа
Villy написа:
Здравейте фенове.От известно време насам мисля да вкарам малко свеж въздух с един заборник на предния капак да охлажда смукателния колектор,който така се загрява,че можеш яйца да опържиш ла него.А студеният въздух е по-богат на кислород,както знаем.Ще се радвам на мнения и коментари.



колега фабрично колектора си има подгрев така че ако започнеш да охлаждаш мисля че ефекта ще бъде обратен!
колкото до кислорода повече количество е по добре да има но вътре в колектора не около него поради тази причина повечето от нашите автомобили имат изнесени въздухозаборници отпред на решетката и с едно шнорхелче тоя свеж въдух влиза в филтърната кутия а от там в двг.
да речем че докато си писал си се объркал примерно и си искал да кажеш за ИЗПУСКАТЕЛНИЯ колектор не за СМУКАТЕЛНИЯ но и от това няма да има ефект а пак точно обратното!
поради тази причина на повечето състезателни автомобили изпускателния колектор е изолиран с вата за да може да задържа по висока температурата което ще спомогне до бързо отвеждане на газовете!
поне така си мисля аз ако греша някои да ме поправи!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Мар 2007, 14:50 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Това с подгрева на смукателите е за слабите атмосверки сутрен на студа да не им се кондензира горивната смес по стените на колектора. :wink: Всумкателния наистина не трабва да се нагорещява - на мойта например понеже колекторите са един над друг има ламарина-топленен щит над изпускателите.Така, че Вили - действай.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Мар 2007, 15:40 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 05 Юни 2006, 13:51
Мнения: 75
Местоположение: Асеновград
Колега Вили, по принцип твоите колектори имат ли подгряване? Ако да защо първо не отрежеш него (ако не си го вече направил разбира се :) ).

_________________
Delta 1.6ie 835C1.000


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Мар 2007, 18:02 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
Подгряването около дроселовата клапа наистина е с цел при студен двигател
да не кондензира горивото по стените на колектора
относно охлаждането на смукателният колектор
каквото и да направиш няма да има ефект
установено е, че скороста на потока в колектора е такава
че няма възможност за топлообмен между колектора
и въздушната струя


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Мар 2007, 19:30 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51
Мнения: 692
Местоположение: София
hf hpe написа:
... относно охлаждането на смукателният колектор
каквото и да направиш няма да има ефект
установено е, че скороста на потока в колектора е такава
че няма възможност за топлообмен между колектора
и въздушната струя


Ето това ме интересуваше.Мерси бат' Еньо

-----------------------
ПС. Струва ми се ,че колата върви най-яко като е току-що загряла като отивам към офиса,на втората половина от пъря.Тогава хем е загряла,хем колектора е студен.Та затова се размислих...

_________________
Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г.
http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Мар 2007, 11:18 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
само да допълня, че за да няма топлообмен между главата и смукателният колектор
при 8 клапановият мотор гарнитурата е текстолитова с дебелина
около 2-3 милиметра :wink:


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 8 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов