Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




 Страница 1 от 1 [ 8 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Изпускателни тръби и Intercooler
 Мнение Публикувано на: 08 Апр 2005, 17:29 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Яну 2005, 20:19
Мнения: 2141
Местоположение: Ямбол, София
Мисля че си намерих занимание за това лято. Вчера видях едни страхотни изпускателни тръби на Abarth на живо монтирани на едно Integrale EVO и абсолютно копие на тях само че правени на друго EVO...хммм много интересно ми стана че са направени и то доста добре. Мисля да се пробвам да направя и на моята понеже имам необходимата база и необходимите средства и материали но дали ще станат понеже нямам образец от който да крада за моя модел Lancia Delta 1,9TD. Ето една снимка със специални изпускателни тръби за Integrale (Izpuskatelni trubi.jpg) но за разлика от тези модела на Abarth беше с по-дълги и по-оплетени тръби. Има ли значение това? Как мислите дали ще се отрази добре това на двигател 1,9 TD? Някой правил ли е от вас досега подобно нещо?
A как стоят нещата с Intercooler-ите? Какво е точно тяхното предназначение? Охлаждане на маслото? И как биха били по-ефикасни и как биха допринесли още малко мощност? Дали ще мога да сменя нещо на моята от някой друг модел който да ми върши по-добра работа?
Пишете всичко което ви дойде на ум. Искам да стане 10s Дизел :P Шегувам се...просто искам да се занимавам с нещо което може да ми помогне за бъдещето ми!


Прикачени файлове:
Izpuskatelni trubi.jpg
Izpuskatelni trubi.jpg [ 7.39 KiB | Прегледано 4194 пъти ]

_________________
Вече Знаем Какво Ще Стане ...Но Не Можем Да Го Предотвратим... (В памет на братчеда...)

Италианските коли са като жените - само фасони и номера ти правят :?
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Апр 2005, 18:01 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Яну 2005, 20:19
Мнения: 2141
Местоположение: Ямбол, София
Дайте идея за вида на материала от който трябва да са изработени тръбите и дебелината на стената. Но да не ми предложите някаква сплав от която се правят космически кораби. Нещо което е по-практично

_________________
Вече Знаем Какво Ще Стане ...Но Не Можем Да Го Предотвратим... (В памет на братчеда...)

Италианските коли са като жените - само фасони и номера ти правят :?


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Апр 2005, 18:31 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Значи да се произнеса накратко - дължината на тръбине на изпускателния колектор е определяща за това при какви обороти двигателят ще развива макс. въртящ момент - т.е. може да си го преместваш нагоре - надолу :) Има даже програмки из Нета с които се смятат тези тръби(един познат ще си прави за БМВ-то такива).
Такаа.По вапроса за куулъра.Охлажда въздуха нагнетен от турбо-компресора преди да влезе в цилиндрите.Той се загрява и от преминаването през турбината(а тя как се сгрява хехе),и от самото му свиване(малко физика...).Сегаа - в зависимост от размера и дебита на турбината се избира и той.Ако си сложиш по голям ще ти нарасне турбо лага.Така , че нямаш файда да го сменяш.Най лесно ще и вдигнеш конете като нагласиш турбото да помпа малко по голямо налягане(ама там трябва да се внимава много)....ай стига толко ,че ми писна да пиша.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Апр 2005, 18:50 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
А според мен първо малко книжки .... после практика...!;)

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Апр 2005, 18:52 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Яну 2005, 20:19
Мнения: 2141
Местоположение: Ямбол, София
Айде стига сте се правили на интересни.
Аз съм абсолютно бос в тази среда. Баща ми има фабрика за метални изделия от 91 година ...колко тръби сме огъвали като тези ви е бедна фантазията. Нямаме абсолютно никакви познания точно за тези тръби обаче. Точно за това ви казах че ме интересува дали има значение дължината и материала и как се измерва тази дължина и какво се променя ако не се премери правилно. Ако някой има литература или може да ми помогне да пише...аз съвсем сериозно приказвам и смятам да направим.
Не знам Delta на какво викаш практика? Ами ако нямам практика да не се ли захващам? Нали трябва да направя нещо дори и да не стане за да се науча. Ако не стане ще направим друго докато стане. Въпроса е дали някой ще ми помогне да станат от 1вия път!

_________________
Вече Знаем Какво Ще Стане ...Но Не Можем Да Го Предотвратим... (В памет на братчеда...)

Италианските коли са като жените - само фасони и номера ти правят :?


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Апр 2005, 20:02 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Яну 2005, 20:19
Мнения: 2141
Местоположение: Ямбол, София
ТОВА НЕЩО ИЗОБЩО НЕ Е БИЛО ПРОСТО А СИ Е БИЛО ЦЯЛА НАУКА...Манеее...май само съм си мечтал.... :cry: А и е много кофти така когато турбото ми не е оригиналното...Сложете ми ранг "Голям ентусиаср" ако обичате :)

_________________
Вече Знаем Какво Ще Стане ...Но Не Можем Да Го Предотвратим... (В памет на братчеда...)

Италианските коли са като жените - само фасони и номера ти правят :?


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Апр 2005, 00:11 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
за турбо хедърите дължината на тръбите не е толкова определяща колкото за атмосферните коли
целта на показаните от теб на снимката колектори е изгорелите газове да достигат до перката на турбината с възможно най малко загуби
иначе тръбите просто трябва да са температуро устийчиви преди всичко, като най-добре е и да са неръждаеми
иначе за самата направа трябва преди всичко сръчност и най-вече търпение(което аз лично нямам)

относно ползата, всеобщото мнение което съм чувал е че не се дига толкова мощност, колкото турбината започва да се развърта от по ниски обороти и от там по-голям въртящ момент от ниските обороти


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Апр 2005, 17:38 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
Sraaaaa написа:
ТОВА НЕЩО ИЗОБЩО НЕ Е БИЛО ПРОСТО А СИ Е БИЛО ЦЯЛА НАУКА...Манеее...май само съм си мечтал.... :cry: А и е много кофти така когато турбото ми не е оригиналното...Сложете ми ранг "Голям ентусиаср" ако обичате :)

Е това имах впредвид!:) Че първо трябва да прочетеш теорията та тогава да тругваш да майсториш!:)
А точно за това което си мисляеше ти обясниха че ефекта ще е минимален.

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 8 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов