Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: Upgrade на Kappa 2.4JTD - chip PowerBox!! Стана изтребител!
 Мнение Публикувано на: 27 Апр 2007, 03:03 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 06 Окт 2006, 11:48
Мнения: 442
Местоположение: Пловдив 01 Централен
Кара: Lancia Delta 3 1.6Mjet Selespeed
На моята Капа сложих чип ..... просто няма такъв самолет ви казвам :) За форума ще направим и отстъпка от поне 10% :wink: От над месец съм с чипа и разхода при нормалното ми каране си е все същия, та ако карам с движението пада дори :lol: Вдигна се само първата седмица, ама то мерак ли бе, то чудо....... но пак беше под 10/100 :wink: Никакви грешки, двигателя ми утихна, омекна ..... ае направо стана друга колата и то към доооста по-добро :) Сега ще слагам на един познат на Капа 2.4ТДС и ще пиша какво е станало :D
От стандартните 136кс/304Нм - 160кс/360Нм - чувствително качване и много по-тиха работа при по-високи скорости - 100км/ч нагоре е в пъти по безшумен двигателя :)

За повече информация за чипа - темата ми в раздел Реклами - има данни за всичките Ланчии, Алфи, Фиати и други видове дизелови автомобили :wink:

P.S BMW X5 3.0D го дърпам без да има никакви шансове !!! :lol: И не само него.....но списакът е дълъг и при проба сами ще се уверите. Който иска ще му направя тест драйв и той може да направи сам, за да се увери :) За който иска по-висока мощ дори от тази с такъв чип - има вариант с по-мощен чип, но и цената е по-сериозна......


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 19 Май 2007, 23:40 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 19 Май 2007, 23:29
Мнения: 45
Местоположение: Хасково
Здравейте аз съм най-новия член на клуба. От днес сам с Lancia Kappa 2.4 JTD. Интересува ме тунинга даи повече подробности. Каде го Сложи и за колко ?

_________________
Lancia Kappa 2.4 JTD[color=#BF0000][color=#BF0000][color=#BF0000][/color][/color][/color]


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Upgrade на Kappa 2.4JTD - chip PowerBox!! Стана изтреби
 Мнение Публикувано на: 20 Май 2007, 00:03 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 01 Авг 2005, 20:24
Мнения: 39
Местоположение: Варна
Me4oKyX написа:
...От стандартните 136кс/304Нм - 160кс/360Нм ...


Това на дино-стенд ли е замерено или така го дава просто производителят :roll:

_________________
146 JTD


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Май 2007, 00:16 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 17 Фев 2007, 20:51
Мнения: 461
Местоположение: Димитровград
Имам либра 2.4 jtd 150к може ли повече информация за чипа-къде ти го монтираха и за колко пари?


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Май 2007, 18:15 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 06 Окт 2006, 11:48
Мнения: 442
Местоположение: Пловдив 01 Централен
Кара: Lancia Delta 3 1.6Mjet Selespeed
Чипа аз си го монтирах, има за всичките модели, дори и за 2.4ТДС капа. Аз съм представител на марката PowerBox - http://powerbox.a-x-l.net - има данни за всичките автомобили които стават, дори има нови за добавяне ;) От цените обявени на сайт-а за членове на клуба има и 10% отстъпка. Гаранцията е 3 години, а който иска да се увери в промяната да се обади и да каже ще направим един тест драйв :) 0899868618 - За повече информация! И специално за клуба - чип+ксенон получавате 100лв отстъпка :D Просто няма такива цени, а разликата е огромна. Който иска може да се обади и да се увери ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Май 2007, 22:31 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 01 Авг 2005, 20:24
Мнения: 39
Местоположение: Варна
Не ми отговори на въпроса ;) Аз от тест-драйв не мога да замеря точно конете и нютонметрите

trustworthy написа:
Me4oKyX написа:
...От стандартните 136кс/304Нм - 160кс/360Нм ...


Това на дино-стенд ли е замерено или така го дава просто производителят :roll:

_________________
146 JTD


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Май 2007, 00:23 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2005, 00:22
Мнения: 78
Местоположение: София
trustworthy написа:
Не ми отговори на въпроса ;) Аз от тест-драйв не мога да замеря точно конете и нютонметрите

trustworthy написа:
Me4oKyX написа:
...От стандартните 136кс/304Нм - 160кс/360Нм ...


Това на дино-стенд ли е замерено или така го дава просто производителят :roll:


Аз лично съм мерил с Г-тех и с времена на божурище резултати от Поуър Бокс и за учудване на всички резултати бяха отрицателни :wink:

_________________
Изображение
Тия у заводо ако знаят с бат Еньо кво и направихме, ще ни линчуват публично!
Alfa Forever!!!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Май 2007, 01:10 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 06 Окт 2006, 11:48
Мнения: 442
Местоположение: Пловдив 01 Централен
Кара: Lancia Delta 3 1.6Mjet Selespeed
Незнам къв пауър бокс си слагал ама при мен резултатите са 100% положителни.... Ако искаш може да пробваш ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Май 2007, 01:35 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 25 Яну 2006, 22:45
Мнения: 76
Местоположение: Бургас
на дедра 1.9 TDS може ли да се сложи чип и колко коня видга :roll:

_________________
Lancia Dedra Station Wagon 1.6 LS 90hp
Fiat Bravo 1.9 TD100hp


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Май 2007, 17:29 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 06 Окт 2006, 11:48
Мнения: 442
Местоположение: Пловдив 01 Централен
Кара: Lancia Delta 3 1.6Mjet Selespeed
За съжаление за Дедрата няма чип, тъй като е с механична помпа. Ако беше с електронна като Капа 2.4ТДС щеше да има как.

Никой ли не иска да се увери в промяната с един тест драйв ?!?? Дори ако някой иска може да дръпнем стандартна капа 2.4 JTD да се види ясно каква е разликата ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Май 2007, 22:09 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2005, 00:22
Мнения: 78
Местоположение: София
Me4oKyX написа:
За съжаление за Дедрата няма чип, тъй като е с механична помпа. Ако беше с електронна като Капа 2.4ТДС щеше да има как.

Никой ли не иска да се увери в промяната с един тест драйв ?!?? Дори ако някой иска може да дръпнем стандартна капа 2.4 JTD да се види ясно каква е разликата ;)


А да пробваме такава с чип с/у такава с поуърбокс ?

_________________
Изображение
Тия у заводо ако знаят с бат Еньо кво и направихме, ще ни линчуват публично!
Alfa Forever!!!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Май 2007, 22:46 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Ное 2005, 13:04
Мнения: 794
Местоположение: София, Лом
Кара: Citroen C5 III '11 2.0 HDI 163 HP
Aйде, пак се почна. Местете темата в реклами :mrgreen:

_________________
Kappa '96 2.4TDS-ex
Lybra '03 2.4 JTD 150 HP-ex

Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Май 2007, 01:29 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 06 Окт 2006, 11:48
Мнения: 442
Местоположение: Пловдив 01 Централен
Кара: Lancia Delta 3 1.6Mjet Selespeed
Щом искаш няма проблеми....
Аз реклама не правя, просто споделих, а за който иска мога да предложа и то с отстъпка......
Бобо .... нещо май те дразня ми се струва щото само се чудиш как да кажеш, че продавам буклуци..... айде пък представи си, че има и търговци, които държат клиента да е доволен и предоволен и не търси само дерч и пари за сметка на другите..... нито те карам нещо да купуваш, нито нищо.... ама като не си пробвал нито едно от тези неща що само си чешим езиците?!? Доста хора с ланчи останаха супер доволни от ксеноните - не само от форума хората, а тези от тук дори го потвърдиха по много начини ама ти пак си даваш опъко.... както искаш - като искаш да ги дърпаме давай да ги дърпаме. Разликата е има - продават се много лайна на пазара и много хора ми се оплакват от техните чипове и т.н.... Аз пробвах, всички досега са доволни и клиенти има ....ама ако само ще се дразним по-добре пиши на лична, да не занимаваме хората.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Май 2007, 02:21 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2005, 00:22
Мнения: 78
Местоположение: София
Чай сега ти неможеш да знаеш аз кво съм пробвал и кво не :!: И въобще неискам да се заяждам с който и да е :wink: Просто споделям опит който ИМАМ с пауърбокс :wink: А за кви ксенони ми говориш и за кви клиенти незнам :roll: Аз комерс не търся ксенони не продавам :idea: Чипове слагам и клиентите ми също са доволни :wink: Ако говориш за спора ми с теб на тема ксенон - то тогава ми стана абсолютно ясно че много ти куца теорията, което не значи че продаваш боклуци и никога не съм го твърдял :wink: Неискам да става темата спор мисля че в един форум е много важно да се споделя опит и да се помага основно - аз се опитвам да правя точно това :idea:

_________________
Изображение
Тия у заводо ако знаят с бат Еньо кво и направихме, ще ни линчуват публично!
Alfa Forever!!!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Май 2007, 03:53 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 06 Окт 2006, 11:48
Мнения: 442
Местоположение: Пловдив 01 Централен
Кара: Lancia Delta 3 1.6Mjet Selespeed
Незнам какво ми куца и кво не, ама определено и ти не си пробвал тия боксчета, че да си 100% сигурен кое е по-доброто ама както и да е....... Споделяш опит, но не и пълен опит - тествал си нещо и сега ми казваш, че заводско колата ти правела по-добро време и такива.... ела виж и тогава ми кажи има ли смисъл или не. Колкото до ксеноните - аз ясно се опитах да кажа, че след като фара ти свети с нормалната крушка и е заводски фокусиран аз няма какво да му фокусирам, но нещо явно изобщо не си ме разбрал.... или не си и прочел ама все тая. И съгласисе, че дори и да имаш опит не можеш да си сигурен за всяко едно нещо ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Май 2007, 12:56 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Яну 2005, 20:19
Мнения: 2141
Местоположение: Ямбол, София
Едно време много се канихме да сложим на JTD-то PBox, но след това се разколебахме като видяхме PowerGate. Някой виждал ли е тази джаджа на живо, понеже колегата Юри от Чехия ми говори много за него и останах с впечатлението че е много добро. Реално PBox и PGate флашват оригиналния компютър на колата, но въпреки това запазват фабричните параметри. Тва го прави за да предпази колата от претоварване или незнам си там какво, но не знам как се управлява това. Би трябвало като че ли чипа да повишава повече мощността, или поне да поддържа по-критични параметри от тези флашове.

_________________
Вече Знаем Какво Ще Стане ...Но Не Можем Да Го Предотвратим... (В памет на братчеда...)

Италианските коли са като жените - само фасони и номера ти правят :?


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Май 2007, 13:58 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 06 Окт 2006, 11:48
Мнения: 442
Местоположение: Пловдив 01 Централен
Кара: Lancia Delta 3 1.6Mjet Selespeed
Почти е така, но бокса не флашва компа, а просто променя сигнала който идва от компа - предваряването един вид е готово винаги на 100%, като това не вдига налагането и колкото разбрах от обяснението на производителя, от който купувам, и забавя затварянето на клапата на турбото. Образно казано бокса не се бърка пряко в електрониката на колата, като реално не завдига налягането, с което не износва повече двигателя. Ако си карате колата както преди дори и след слагане на бокса, няма да ви скапе двигателя(разбира се в нормално се включват няколко гонки по светофарите :D ) Чипа вдига повече мощност, но е по-сложен за слагане, докато бокса всеки може да си го турне сам за 10мин, като в това време включвам и нагласянето колко мощност отгоре да се качи. Между другото има и PBOX-ове, които вдигат още повече, но и цената вече и по-висока - почти достигат чиповете. За тези боксчета ще пиша по-ясно след малко време, че трябва да го тествам. Бобо - мисля, че и ти ще останеш очарован от тях, но за това след теста ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Май 2007, 22:06 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Ное 2005, 13:04
Мнения: 794
Местоположение: София, Лом
Кара: Citroen C5 III '11 2.0 HDI 163 HP
Не ми стана ясно как действа този Power Box. Хем не въздейства на електрониката, хем не вдига налягането (на турбото имаш предвид, предполагам), пък в същото време повишава динамичните показатели на двигателя. Как става тая работа?

А предварението може да се направи във всеки читав сервиз с леко изместване на центровката на помпата.

_________________
Kappa '96 2.4TDS-ex
Lybra '03 2.4 JTD 150 HP-ex

Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Май 2007, 22:58 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
chenka написа:
Не ми стана ясно как действа този Power Box. Хем не въздейства на електрониката, хем не вдига налягането (на турбото имаш предвид, предполагам), пък в същото време повишава динамичните показатели на двигателя. Как става тая работа?


Следя темата и мисля че и на Me4oKyX не му е ясно какво предлага...
Че го предлага и е видял резултата- да, но вътре какво и как става.... ;)
Нищо лично но обясненията са меко казано мъгляви...
Аз за себе си имам виждане какво е това "нещо" ... принципа му е дискутиран в стара тема... който не се сеща ще му я покажа.
И думичката "чип" не трябва да се употребява наляво и на дясно... :(
Темата си е за реклами, но и там има подобна!;)

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Май 2007, 00:12 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2005, 00:22
Мнения: 78
Местоположение: София
Delta написа:
chenka написа:
Не ми стана ясно как действа този Power Box. Хем не въздейства на електрониката, хем не вдига налягането (на турбото имаш предвид, предполагам), пък в същото време повишава динамичните показатели на двигателя. Как става тая работа?


Следя темата и мисля че и на Me4oKyX не му е ясно какво предлага...
Че го предлага и е видял резултата- да, но вътре какво и как става.... ;)
Нищо лично но обясненията са меко казано мъгляви...
Аз за себе си имам виждане какво е това "нещо" ... принципа му е дискутиран в стара тема... който не се сеща ще му я покажа.
И думичката "чип" не трябва да се употребява наляво и на дясно... :(
Темата си е за реклами, но и там има подобна!;)


Споделям мнението на колегата за Ме4оКуХ, което ясно се видя и от последното му мнение :wink: И само искам да спомена че без повишаване на налягането на каквато и да е турбокола а само с пипане на аванса ефекта е толкова малък че даже е пренебрежителен :wink: Да не говориме че поуърбокса определено лъже електрониката в някой параметри като температурите :wink:
Приемам забележката за думичката "чип" :wink: Определено при JTD моторите префлашвам ЕКУ-то просто всички използваме "чип тунинг" като нарицателно :wink: За това дали темата е реклама незнам но мисля че все пак на потребителите трябва да се обесни какво представлява "чип" и какво пауърбокс, а това че го правя аз излиза реклама ми направете го вие тогава, само да не останат хората с впечатление че поуърбокс е същото като "чип" и че чипа е нещо супер опасно :wink: :lol:

_________________
Изображение
Тия у заводо ако знаят с бат Еньо кво и направихме, ще ни линчуват публично!
Alfa Forever!!!


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 2 [ 34 мнения ] Отиди на страница 1, 2  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов