Автор |
Съобщение |
евгени тодоров
|
Заглавие: DELTA II - 2.0 16V TURBO 186 к.с. Публикувано на: 08 Май 2007, 22:34 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 02 Май 2007, 20:48 Мнения: 19 Местоположение: Русе
|
колеги,нов съм във форума,от 2 седмици притежавам делта 2-турбо.въпросът ми е - на колко бара работи фабрично турбото й ?
_________________ 2.0 16 V Turbo
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Май 2007, 08:09 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
честито колега
дай малко снимки
фабрично е с пик(овърбуст 1.2) и после задържа на 0.8(холдбуст)
според злите езици, в ЕКУ-то има таблици за презапасяване до 1.2 бара
намерих и графиката
|
|
|
|
|
TRE GAZELE
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Май 2007, 10:32 |
|
Регистриран на: 19 Окт 2005, 21:41 Мнения: 529 Местоположение: Варна
|
Честито за спортиста ,дано от кеф да не се отървеш с нея
_________________ FORZA LANCIA
|
|
|
|
|
idm
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Май 2007, 16:06 |
|
Регистриран на: 24 Юли 2006, 13:10 Мнения: 758 Местоположение: Русе
Кара: Киа
|
TRE GAZELE написа: Честито за спортиста ,дано от кеф да не се отървеш с нея
Toй колега ако знаеш как го напъва тоя спортист тука из града( Русе )
Ма нормално то така и трябва тая кола е грехота да се на 2000 оборота.
Гена много свисти тоя твоя вентилатор ве кат го чуя чак настръхвам напраооо получавам душевен оргазъм
|
|
|
|
|
евгени тодоров
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Май 2007, 16:32 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 02 Май 2007, 20:48 Мнения: 19 Местоположение: Русе
|
ха,ха,мерси ,колеги.
свисти,ама не е от вентилатора т.е турбото, ами от блоу-оф клапана,и то само като върна газта.махнах пластмасовия и сложих метален,ужким бил фирмен.засега съм доволен.
снимки ще кача до ден-два.
_________________ 2.0 16 V Turbo
|
|
|
|
|
idm
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Май 2007, 13:35 |
|
Регистриран на: 24 Юли 2006, 13:10 Мнения: 758 Местоположение: Русе
Кара: Киа
|
евгени тодоров написа: ха,ха,мерси ,колеги. свисти,ама не е от вентилатора т.е турбото, ами от блоу-оф клапана,и то само като върна газта.махнах пластмасовия и сложих метален,ужким бил фирмен.засега съм доволен. снимки ще кача до ден-два.
Е аи ся няма да са убиждаме де и ние знаем за кво става на въпрос! нали просто така е нарицателно за вентилаторчето?!??!
Я сподели твоя вентилатор оригиналния ли е или по големичък маи бил нещо такова чух незнам истинали е не е ли?
|
|
|
|
|
mariobg
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Май 2007, 14:37 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13 Мнения: 5736 Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
|
хайде Евгени по 24-ти съм в Русе да я видим таз твойта Делтона ;-)
_________________ Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97 Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Май 2007, 21:01 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
mariobg написа: хайде Евгени по 24-ти съм в Русе да я видим таз твойта Делтона ;-)
Марио ,като дойдеш даже може да има и някой и друг кон в повече, че Гената я е вкарал за "размножаване"
Между другото както ще видите от снимките ,това е ХФ-а който се продаваше в София,ама както казах сами ще го видите от снимките
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
евгени тодоров
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Май 2007, 13:54 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 02 Май 2007, 20:48 Мнения: 19 Местоположение: Русе
|
оригиналната си е турбината,дето били "от по-големите"- какво значи това,и аз не знам,така се изказа един приятел,дето има делта интеграле.
марио,като дойдеш ,ще я видиш.
няма да я надувам засега,аз се бях заблудил,че е слаба,защото беше думнал детонационния датчик и забиваше на високи обороти.сега проблема е решен и колата си върви много добре,тъкмо като за 186 коня.ще я чипосам-то е ясно,но първо искам да я покарам няколко дни така,да й свикна малко.
_________________ 2.0 16 V Turbo
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Май 2007, 22:39 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
турбината няма ка да е от "по-големите" и да е оригинална
на делта 2 оригиналната е с ар0.48 топла част и ар 0.42 студена част
"по-голямата" се среща на по старите делти 1-чки и е съответно с 0.63 и 0.60
|
|
|
|
|
евгени тодоров
|
Заглавие: Публикувано на: 13 Май 2007, 18:58 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 02 Май 2007, 20:48 Мнения: 19 Местоположение: Русе
|
hf hpe,и аз не съм наясно,неговата Ланчия е интеграле 4Х4,пича ми каза,че мотора и турбото ми били като неговите.Само че неговата е 220 или 230 коня,а моята е "спъната" на 186.
_________________ 2.0 16 V Turbo
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 13 Май 2007, 21:20 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Евгени, аиде качи снимки да видим таз колица бе човек.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
mariobg
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Май 2007, 13:56 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13 Мнения: 5736 Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
|
Споко другата седмица съм в Русе за празниците и ще я нащтракам ;-)
_________________ Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97 Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Май 2007, 19:31 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
евгени тодоров написа: hf hpe,и аз не съм наясно,неговата Ланчия е интеграле 4Х4,пича ми каза,че мотора и турбото ми били като неговите.Само че неговата е 220 или 230 коня,а моята е "спъната" на 186.
Гена, за на Олег Интегралето ли говориш?
За пояснение Олег има Ланча Делта Интеграле Ево 2
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
евгени тодоров
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Май 2007, 13:26 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 02 Май 2007, 20:48 Мнения: 19 Местоположение: Русе
|
да , олег я гледа и той ми каза , че турбото било като неговото.
_________________ 2.0 16 V Turbo
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Май 2007, 23:22 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
ако става на въпрос за жълтото ево
е много вероятно и то да е с малка турбина
най-интересното е, че голямата турбина по-често се
среща на 8V турбо моторите
|
|
|
|
|
евгени тодоров
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Май 2007, 00:35 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 02 Май 2007, 20:48 Мнения: 19 Местоположение: Русе
|
да,евото на Олег е жълто.само че той твърди,че турбината му била голяма.както и да е.голяма-малка-то на предно предаване само каквото и да правиш,винаги на 1-ва и 2-ра се окопаваш и губеш време.
_________________ 2.0 16 V Turbo
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Май 2007, 08:00 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
ako колата ти не е пипана
трябва да имаш LSD диференциал
|
|
|
|
|
Abarth
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Май 2007, 13:26 |
|
Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22 Мнения: 1348 Местоположение: София
|
hf hpe написа: ако става на въпрос за жълтото ево е много вероятно и то да е с малка турбина най-интересното е, че голямата турбина по-често се среща на 8V турбо моторите
KKK?
_________________ ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Май 2007, 08:09 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
фиат ползват ккк-та само за дизелите
|
|
|
|
|
|