Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: DELTA II - 2.0 16V TURBO 186 к.с.
 Мнение Публикувано на: 08 Май 2007, 22:34 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 02 Май 2007, 20:48
Мнения: 19
Местоположение: Русе
колеги,нов съм във форума,от 2 седмици притежавам делта 2-турбо.въпросът ми е - на колко бара работи фабрично турбото й ?

_________________
2.0 16 V Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Май 2007, 08:09 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
честито колега
дай малко снимки
фабрично е с пик(овърбуст 1.2) и после задържа на 0.8(холдбуст)
според злите езици, в ЕКУ-то има таблици за презапасяване до 1.2 бара

намерих и графиката
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Май 2007, 10:32 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 19 Окт 2005, 21:41
Мнения: 529
Местоположение: Варна
Честито за спортиста :wink:,дано от кеф да не се отървеш с нея :lol:

_________________
FORZA LANCIA


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Май 2007, 16:06 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 24 Юли 2006, 13:10
Мнения: 758
Местоположение: Русе
Кара: Киа
TRE GAZELE написа:
Честито за спортиста :wink:,дано от кеф да не се отървеш с нея :lol:


Toй колега ако знаеш как го напъва тоя спортист тука из града( Русе ) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ма нормално то така и трябва тая кола е грехота да се на 2000 оборота.
Гена много свисти тоя твоя вентилатор ве кат го чуя чак настръхвам напраооо получавам душевен оргазъм :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Май 2007, 16:32 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 02 Май 2007, 20:48
Мнения: 19
Местоположение: Русе
ха,ха,мерси ,колеги.
свисти,ама не е от вентилатора т.е турбото, ами от блоу-оф клапана,и то само като върна газта.махнах пластмасовия и сложих метален,ужким бил фирмен.засега съм доволен.
снимки ще кача до ден-два.

_________________
2.0 16 V Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Май 2007, 13:35 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 24 Юли 2006, 13:10
Мнения: 758
Местоположение: Русе
Кара: Киа
евгени тодоров написа:
ха,ха,мерси ,колеги.
свисти,ама не е от вентилатора т.е турбото, ами от блоу-оф клапана,и то само като върна газта.махнах пластмасовия и сложих метален,ужким бил фирмен.засега съм доволен.
снимки ще кача до ден-два.


Е аи ся няма да са убиждаме де и ние знаем за кво става на въпрос! нали просто така е нарицателно за вентилаторчето?!??!
Я сподели твоя вентилатор оригиналния ли е или по големичък маи бил нещо такова чух незнам истинали е не е ли?


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Май 2007, 14:37 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13
Мнения: 5736
Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
хайде Евгени по 24-ти съм в Русе да я видим таз твойта Делтона ;-)

_________________
Изображение
Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Изображение
Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97
Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
Изображение
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Май 2007, 21:01 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
mariobg написа:
хайде Евгени по 24-ти съм в Русе да я видим таз твойта Делтона ;-)


Марио ,като дойдеш даже може да има и някой и друг кон в повече, че Гената я е вкарал за "размножаване" :wink:

Между другото както ще видите от снимките ,това е ХФ-а който се продаваше в София,ама както казах сами ще го видите от снимките :roll:

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Май 2007, 13:54 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 02 Май 2007, 20:48
Мнения: 19
Местоположение: Русе
оригиналната си е турбината,дето били "от по-големите"- какво значи това,и аз не знам,така се изказа един приятел,дето има делта интеграле.

марио,като дойдеш ,ще я видиш.

няма да я надувам засега,аз се бях заблудил,че е слаба,защото беше думнал детонационния датчик и забиваше на високи обороти.сега проблема е решен и колата си върви много добре,тъкмо като за 186 коня.ще я чипосам-то е ясно,но първо искам да я покарам няколко дни така,да й свикна малко.

_________________
2.0 16 V Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Май 2007, 22:39 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
турбината няма ка да е от "по-големите" и да е оригинална
на делта 2 оригиналната е с ар0.48 топла част и ар 0.42 студена част
"по-голямата" се среща на по старите делти 1-чки и е съответно с 0.63 и 0.60


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Май 2007, 18:58 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 02 Май 2007, 20:48
Мнения: 19
Местоположение: Русе
hf hpe,и аз не съм наясно,неговата Ланчия е интеграле 4Х4,пича ми каза,че мотора и турбото ми били като неговите.Само че неговата е 220 или 230 коня,а моята е "спъната" на 186.

_________________
2.0 16 V Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Май 2007, 21:20 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21
Мнения: 1503
Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
Евгени, аиде качи снимки да видим таз колица бе човек. :D

_________________
Изображение

ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки.
Lancia Dedra HF turbo integrale
Тоyota Rav 4


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Май 2007, 13:56 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13
Мнения: 5736
Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
Споко другата седмица съм в Русе за празниците и ще я нащтракам ;-)

_________________
Изображение
Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Изображение
Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97
Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
Изображение
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Май 2007, 19:31 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
евгени тодоров написа:
hf hpe,и аз не съм наясно,неговата Ланчия е интеграле 4Х4,пича ми каза,че мотора и турбото ми били като неговите.Само че неговата е 220 или 230 коня,а моята е "спъната" на 186.


Гена, за на Олег Интегралето ли говориш?
За пояснение Олег има Ланча Делта Интеграле Ево 2

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 15 Май 2007, 13:26 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 02 Май 2007, 20:48
Мнения: 19
Местоположение: Русе
да , олег я гледа и той ми каза , че турбото било като неговото.

_________________
2.0 16 V Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 15 Май 2007, 23:22 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
ако става на въпрос за жълтото ево
е много вероятно и то да е с малка турбина
най-интересното е, че голямата турбина по-често се
среща на 8V турбо моторите


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Май 2007, 00:35 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 02 Май 2007, 20:48
Мнения: 19
Местоположение: Русе
да,евото на Олег е жълто.само че той твърди,че турбината му била голяма.както и да е.голяма-малка-то на предно предаване само каквото и да правиш,винаги на 1-ва и 2-ра се окопаваш и губеш време.

_________________
2.0 16 V Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Май 2007, 08:00 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
ako колата ти не е пипана
трябва да имаш LSD диференциал


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Май 2007, 13:26 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22
Мнения: 1348
Местоположение: София
hf hpe написа:
ако става на въпрос за жълтото ево
е много вероятно и то да е с малка турбина
най-интересното е, че голямата турбина по-често се
среща на 8V турбо моторите

KKK?

_________________
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2007, 08:09 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
фиат ползват ккк-та само за дизелите


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 2 [ 27 мнения ] Отиди на страница 1, 2  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов