Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2007, 12:56 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22
Мнения: 1348
Местоположение: София
hf hpe написа:
фиат ползват ккк-та само за дизелите

Тука не си прав ;) На крома 2 2.0 турбо турбината е именно ККК :wink:

_________________
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2007, 14:05 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
Abarth написа:
hf hpe написа:
фиат ползват ккк-та само за дизелите

Тука не си прав ;) На крома 2 2.0 турбо турбината е именно ККК :wink:

това искам да ми го докажеш с документи
и не приемам като доказателство колата на някого
искам литература(дори и преснимана) на фиат

за 2.0 турбо мотора са ползвани само гарети
ТВО367 и ТВО338, като това са турбините с малкия АR


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2007, 17:25 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22
Мнения: 1348
Местоположение: София
hf hpe написа:
Abarth написа:
hf hpe написа:
фиат ползват ккк-та само за дизелите

Тука не си прав ;) На крома 2 2.0 турбо турбината е именно ККК :wink:

това искам да ми го докажеш с документи
и не приемам като доказателство колата на някого
искам литература(дори и преснимана) на фиат

за 2.0 турбо мотора са ползвани само гарети
ТВО367 и ТВО338, като това са турбините с малкия АR

Като намеря цялостни оригинални характеристики на крома т.и.е. ще ти покажа ;)

_________________
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2007, 22:57 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 02 Май 2007, 20:48
Мнения: 19
Местоположение: Русе
hf hpe,имам шпер,ако това искаш да ми кажеш,като я напъвам от място,въртят и двете колелета,и то еднакво . Около 20 % е,но помага. Разбира се,никога няма да мога да тръгна като 4 Х 4...

_________________
2.0 16 V Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Май 2007, 23:19 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
Abarth написа:
hf hpe написа:
фиат ползват ккк-та само за дизелите

Тука не си прав ;) На крома 2 2.0 турбо турбината е именно ККК :wink:


Мойта Крома(2 , 2.0 Турбо 93г.) си беше с Гарет,ама не помня с кой от двата модела които написа hf hpe.
Гаранция си е оригинално-изпускателната система си беше оригинална с щампите на завода,друг е въпроса че съм го свалял два пъти за две седмици :evil:
И аз не съм чувал за ползване на ККК при бензиновите мотори.

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Май 2007, 23:26 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
евгени тодоров написа:
hf hpe,имам шпер,ако това искаш да ми кажеш,като я напъвам от място,въртят и двете колелета,и то еднакво . Около 20 % е,но помага. Разбира се,никога няма да мога да тръгна като 4 Х 4...


На мене ми направи впечатление как успява да си сложи мощността на пътя с много малко въртене на гуми(естествено ако не желаеш да въртищ,де) и на първа и на втора.Просто ми се наби в очите понеже преди с мойто седичи с подаване на толкова газ връткаше че и до края на втора понякога :?
Тъй че си мисля че наистина има ЛСД.

Гена , наистина няма как да тръгнеш като кола 4х4 , но после килограмите и загубите при втория двигателен мост си оказват влияние :wink:

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 19 Май 2007, 21:05 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 02 Май 2007, 20:48
Мнения: 19
Местоположение: Русе
Купувам 2 бр. маркучи за изтичането на маслото от турбото в картера - силиконови,червени,за Делта 2 - 2.0,16 клапана,турбо.Или моля за съвет откъде да ги купя.

0898 598 985

Евгени

_________________
2.0 16 V Turbo


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 2 [ 27 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов