Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




 Страница 1 от 1 [ 18 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Налягане на турбо-реглаж
 Мнение Публикувано на: 16 Май 2007, 23:49 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51
Мнения: 692
Местоположение: София
Здравейте.Вчера сложих манометър на налягането на въздуха/турбото и открих,че с триста зора и газ до дупка едвам вдига 0.5 бара :( Оттам послесва натягане на Wastegate-а(доста зор видях,че и скъсах шпилка) и сега при яко "пришпорване" вдига до 1.5+ бара :D
Има ли опасност за Мап-а? Да не заме да гръмне,да го е..?

_________________
Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г.
http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg


Последна промяна Villy на 17 Май 2007, 00:58, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Налягане на турбо-реглаж
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2007, 00:00 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22
Мнения: 1348
Местоположение: София
Villy написа:
Здравейте.Вчера сложих манометър на налягането на въздуха/турбото и открих,че с триста зора и газ оу дупка едвам вдига 0.5 бара :( Оттам послесва натягане на Wastegate-а(доста зор видях,че и скъсах шпилка) и сега при яко "пришпорване" вдига до 1.5+ бара :D
Има ли опасност за Мап-а? Да не заме да гръмне,да го е..?

Човек ше направиш мотора на сол с това налягане :o

_________________
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2007, 08:05 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
kak си натегнал уестгейта
по-принцип дедровия е без възможност за реглаж

другото МАР-а на дедрата мери до 200кПа или по друг начин казано до 1 бар свръх пълнене
така, че за всичко над това ЕКУ-то управлява двигателя "по-спомен"
и колегата ти е посочил вероятният изход


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2007, 10:11 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46
Мнения: 2319
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
hf hpe написа:
kak си натегнал уестгейта
по-принцип дедровия е без възможност за реглаж

другото МАР-а на дедрата мери до 200кПа или по друг начин казано до 1 бар свръх пълнене
така, че за всичко над това ЕКУ-то управлява двигателя "по-спомен"
и колегата ти е посочил вероятният изход



аз до колкото знам на Дедрата е до 2 бара , а на Делта е 3бара
поне тука така пише
Изображение

_________________
Lancia Dedra Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2007, 10:35 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 12:25
Мнения: 736
Местоположение: София
Кара: Škoda Octavia
hf hpe написа:
другото МАР-а на дедрата мери до 200кПа или по друг начин казано до 1 бар свръх пълнене


както и да го погледнеш, 200 кПа са си 2 бар налягане

_________________
Път без препятствия обикновено не води до никъде!
Имах Lancia Dedra 1,6 LE S.W. 159B9.000


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2007, 11:12 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 28 Яну 2005, 13:50
Мнения: 404
Местоположение: София, Гео Милев
С такова високо налягане на турбината , без да си пипнал ECU-то т.е. без чип , рискуваш да постъпва в цилиндрите бедна смес (много въздух малко гориво) , а при наще коли това води до детонации. Резултатитр са изплюти гарнитури на главата , нащърбени бутала и недай си боже да завлече основни и биелни лагери.
Аз съм със чип и пак не карам на такова високо налягане на турбината , при мен овърбуста е 1.4 ,а холдбуста ми е 1.2 (ако е верен манометъра) :)
и ако си решил да си правиш експерименти , по-добре си купи един буустконтролер(ръчно настойване) и с него се заигравай , по лесно е.

_________________
Lancia Dedra Integrale HF
Lancia Dedra 1.6 16v SW


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2007, 12:55 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22
Мнения: 1348
Местоположение: София
pirlo написа:
hf hpe написа:
kak си натегнал уестгейта
по-принцип дедровия е без възможност за реглаж

другото МАР-а на дедрата мери до 200кПа или по друг начин казано до 1 бар свръх пълнене
така, че за всичко над това ЕКУ-то управлява двигателя "по-спомен"
и колегата ти е посочил вероятният изход



аз до колкото знам на Дедрата е до 2 бара , а на Делта е 3бара
поне тука така пише
Изображение

Пробвай на 2 бара,покарай една седмица и пиши какво е станало :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2007, 13:17 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46
Мнения: 2319
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
Abarth написа:
pirlo написа:
hf hpe написа:
kak си натегнал уестгейта
по-принцип дедровия е без възможност за реглаж

другото МАР-а на дедрата мери до 200кПа или по друг начин казано до 1 бар свръх пълнене
така, че за всичко над това ЕКУ-то управлява двигателя "по-спомен"
и колегата ти е посочил вероятният изход



аз до колкото знам на Дедрата е до 2 бара , а на Делта е 3бара
поне тука така пише
Изображение

Пробвай на 2 бара,покарай една седмица и пиши какво е станало :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


За да я карам на 2 бара първо ще трябва да сменя турбината с малко по голяма.Но нямам такова желание да я карам на 2 бара най много на 1-1,3 бара бих я крал

_________________
Lancia Dedra Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2007, 13:41 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22
Мнения: 1348
Местоположение: София
pirlo написа:
Abarth написа:
pirlo написа:
hf hpe написа:
kak си натегнал уестгейта
по-принцип дедровия е без възможност за реглаж

другото МАР-а на дедрата мери до 200кПа или по друг начин казано до 1 бар свръх пълнене
така, че за всичко над това ЕКУ-то управлява двигателя "по-спомен"
и колегата ти е посочил вероятният изход



аз до колкото знам на Дедрата е до 2 бара , а на Делта е 3бара
поне тука така пише
Изображение

Пробвай на 2 бара,покарай една седмица и пиши какво е станало :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


За да я карам на 2 бара първо ще трябва да сменя турбината с малко по голяма.Но нямам такова желание да я карам на 2 бара най много на 1-1,3 бара бих я крал

На един бар ще имаш недостиг на горивото ;)

_________________
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2007, 13:53 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46
Мнения: 2319
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
Abarth написа:
На един бар ще имаш недостиг на горивото ;)


мойта е чип и няма да има проблеми

_________________
Lancia Dedra Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2007, 13:58 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
това за баровете е обща заблуда
за това и характеристиките ги дават в кПа
атмосферното налягане на морското равнище е 1 бар
и за това по някога МАР-овете когато ги дават в барове има недоразумения
примерно 200кПа са 2 бара, но абсолютно налягане, сиреч базовото от атмосферата 1 бар + свръхпълненето от турбото 1 бар
примерно има електроники които измерват и външното налягане и налагат кореккци според него


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2007, 16:59 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51
Мнения: 692
Местоположение: София
Абе хич не гърми,да ви кажа.Само дет върви :D Значи атмосферното налягане е 1 бар да,но при всички уреди се приема за 0 . Както например манометъра. Като е изклчен си е на нулата. А турбината според Бобо е сменяна с по-голяма. Аз мисля така да си карам,засега няма проблеми. Пък и само на яка "ръчка" вдига толкова налягане. Има една дълга гайка с лява-дясна резба с две контра гайки.която като се върти променя дължината на рамото,дето отваря/затваря дросела след топлия охлюв. 8)

_________________
Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г.
http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2007, 19:03 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 31 Мар 2006, 11:14
Мнения: 387
Местоположение: Русе
Извинявай, би ли бил така добър да пуснеш снимки къде и как си закачил манометрите и какви са ти манометрите?!
Благодаря ти предварително!

_________________
Lancia DEDRA 2.0 TDI
Има два вида автомобили: LANCIA и останалите


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Май 2007, 21:14 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51
Мнения: 692
Местоположение: София
Ето малко картинки.Манометърът е от ТopSpeed - най евтиният - 45 лв. Включва тройника и шлауха.


Прикачени файлове:
img357.jpg
img357.jpg [ 92.8 KiB | Прегледано 6469 пъти ]
img364.jpg
img364.jpg [ 134.89 KiB | Прегледано 6467 пъти ]

_________________
Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г.
http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 15 Юни 2007, 10:44 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 31 Мар 2006, 11:14
Мнения: 387
Местоположение: Русе
Ха сега малко помогнете!
Мойта кола е Дедра 2.0 ТДИ - вземах си манометър (-1бар) но кайете къде да го закача? Виждам, че този има за - т.е. вакуум и + т.е. налягане. Кое какво определя? Но основният ми въпрос е кой маркуч да прекъсна, защото аз нямам такъв клапан (поне не го виждам).
Благодаря ви!

_________________
Lancia DEDRA 2.0 TDI
Има два вида автомобили: LANCIA и останалите


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 15 Юни 2007, 11:16 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
на един маркуч м/у ГНП и всмукателния колектор

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Юни 2007, 09:14 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 31 Мар 2006, 11:14
Мнения: 387
Местоположение: Русе
Абе момчета, при мен ли нещо не е наред - само дебели маркучи виждам. Можете ли да ми обясните малко по-подробно на кой маркуч да се закача, или ако някой има снимка да покаже. Ще пътувам в петък и бих искал да видя как работи :lol: Предварително ви благодаря!

_________________
Lancia DEDRA 2.0 TDI
Има два вида автомобили: LANCIA и останалите


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Юни 2007, 13:37 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
Ice Man написа:
Абе момчета, при мен ли нещо не е наред - само дебели маркучи виждам. Можете ли да ми обясните малко по-подробно на кой маркуч да се закача, или ако някой има снимка да покаже. Ще пътувам в петък и бих искал да видя как работи :lol: Предварително ви благодаря!


Колега ела в сряда на Стреет пъба(старото Кино Здавец) и ще ти покажа нагледно.

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 18 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов