Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




 Страница 1 от 1 [ 7 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Tурбо - най-ефективния начин за повишаване нa мощността?
 Мнение Публикувано на: 26 Май 2007, 23:41 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Яну 2005, 20:19
Мнения: 2141
Местоположение: Ямбол, София
Абе водим един спор който се породи от следното изречение - "Монтирането на турбо е най-ефективния начин за повишаване на мощността на двигателя."

Не защитавам тезата, но мнението на моя колега ми се стори много странно и не знам дали е правилно. Ето го и него:

Цитат:
Лошото е, че лъжат - единственият начин за подобряване работата на двигателя, намаляне на разхода, увеличаване на мощността, по-добро пълноценно изгаряне на горивото и около 10 пъти намаляне на вредните равнища на изгорелите газове, е използването на високоволтово честотно електронно запалване, което е изобретено от българин и от 10 години насам разработката му се произвежда от френска фирма. Та, мисълта ми беше - тези от горепосочената фирма, или знаят за това и съзнателно заблуждават хората за турбото, или пък не знаят за тази разработка, което не ги оправдава за лъжите за турбото, и още повече това, че е доста непрофесионално да не знаеш за толкова известна и важна система от горивната система на един автомобил, а си тръгнал да монтираш турбосгъстители... И в двата случая говори кофти за тези момчета.


Вие на какво мнение сте? Каква пък е тази история "високоволтово честотно електронно запалване"?

_________________
Вече Знаем Какво Ще Стане ...Но Не Можем Да Го Предотвратим... (В памет на братчеда...)

Италианските коли са като жените - само фасони и номера ти правят :?


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Май 2007, 00:49 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
приятеля ти да не е поет нещо
защото литераторите ползват определения, като ПО и НАЙ
докато инжинерите обикновенно говорят в цифри

та го попитай твоя приятел колко процентно ще се повиши мощността
при монтирането на спомената от него система
и колко процентно ще се повиши мощността при монтиране на турбокомпресор

и при това говорим изключително за повишаване на мощност
защото в цитираният от теб текст става на въпрос и за икономии,
вредни газове и т.н.

П.П. а иначе предполагам приятелят ти има предвид
често дискутираният "плазмен катализатор" както го е нарекъл
българина който го е патентоват
а относно полезноста му споровете са много
но доколото знам са правени и изпитания в ТУ, и резултатите са бих казал лоши


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Май 2007, 09:46 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 29 Сеп 2004, 18:46
Мнения: 273
Местоположение: София/дружба2
не знама дали е същия човек,но бяхме ходили при един който ни демонстрира на една кола,някаква made in italy беше ама не помня каква,та беше закачил някакви компютри и вредните газове наистина бяха намалели с много,колата я карахме с него и без него(плазмения катализатор) единственото нещо което забелязах е ,че тръгва хубаво от по ниски обороти

_________________
МИШКИ ЦЪРКАТ


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Май 2007, 13:01 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Яну 2005, 20:19
Мнения: 2141
Местоположение: Ямбол, София
Леле мале като взех да чета за тая плазма ми стана лошо.... От не добро охлаждане на устройството са се запалвали колите даже... Ако някой се интересува повече може да погледне сайта им: http://picts.atspace.com/index_files/Page367.htm
Цената разбрах че е към 200лв с монтажа, а изобретателя е карал Lancia. Ей да не би да е някой колега? Ако е така да изнесе една лекция.

_________________
Вече Знаем Какво Ще Стане ...Но Не Можем Да Го Предотвратим... (В памет на братчеда...)

Италианските коли са като жените - само фасони и номера ти правят :?


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Май 2007, 16:23 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 29 Сеп 2004, 18:46
Мнения: 273
Местоположение: София/дружба2
на един познат му се запали астричката

_________________
МИШКИ ЦЪРКАТ


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Май 2007, 20:52 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 11 Апр 2006, 17:03
Мнения: 263
Местоположение: София
Sraaaaa, такава тема има и в нашия форум, но прочети повече:

http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... E5&start=0


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Май 2007, 21:06 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
На кратко- целата на това нещо е да направиш жигула Туйн Спарк. Сложи го на 155 ТС и ефект почти нула. На по-нови коли не баца и няма смисъл. Само за карбураторни, с делка и др.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 7 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов