Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




 Страница 1 от 1 [ 14 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Щит под картера
 Мнение Публикувано на: 28 Юли 2007, 15:45 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Ное 2005, 13:04
Мнения: 794
Местоположение: София, Лом
Кара: Citroen C5 III '11 2.0 HDI 163 HP
Днес с любезното съдействие на Dezki ( всъщност той направи всичко ), ми беше монтирана нова кора под мотора. Малко стесни просвета отдолу, но определено картера сега е добре защитен. Ето снимки:


Прикачени файлове:
New Image1.JPG
New Image1.JPG [ 903 KiB | Прегледано 5194 пъти ]
New Image.JPG
New Image.JPG [ 907.76 KiB | Прегледано 5220 пъти ]

_________________
Kappa '96 2.4TDS-ex
Lybra '03 2.4 JTD 150 HP-ex

Изображение
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Юли 2007, 16:03 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2804
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
Колко струва това "удоволствие" и може ли да се приложи на ДЕДРА ?

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Юли 2007, 17:58 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
Малко пояснения - щита представлява рамка от стоманена шина 40х3 и от долу е облицована с лист рифелова алуминиева ламарина, на снимките се вижда само ламарината. Освен това на едно място има и допълнително усилване със стоманена ламарина.
Теглото на щита е около 6 кг. Възможно е да се направи и с Стоманена ламарина, вместо с алуминиева, но смятам че така е по удачно и по-красиво.
Закрепването на щита ползва местата на закрепване на оригиналната кора под мотора, но в конкретния случай преправихме 2 от резбите за болтовете от М6 на М8 чрез нови нит-гайки. Покрива напълно двигателя и скоростната кутия.
Щита не запечатва моторния отсек- от страни има просвет през който може да преминава въздуха. Само отпред под радиатора, е долепен до гредата.
Резониране на ламарината е избегнато - няма площ, която да се усуква при вибрациите.
Предполагам че в сряда присъстващите на Еко-то Ланчоводи ще успеят да го видят и на живо

За цена и оферти на ЛС или 0885 202 603

За Дедра не съм правил проект, но скоро ще има изпълнение и за Дедра ТД.
Следващата седмица правя още един, пак за Капа ТДС.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Юли 2007, 22:26 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
оригиналната кора няма ли отвор за обдухване на картера
който пък е оребрен и алуминиев с цел по добро охлаждане


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Юли 2007, 00:00 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Ное 2005, 13:04
Мнения: 794
Местоположение: София, Лом
Кара: Citroen C5 III '11 2.0 HDI 163 HP
Има, но решихме, че масленият топлообменник е достатъчен.

_________________
Kappa '96 2.4TDS-ex
Lybra '03 2.4 JTD 150 HP-ex

Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Юли 2007, 00:19 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
chenka написа:
Има, но решихме, че масленият топлообменник е достатъчен.

да де ма за колко време го решихте
защото си мисля, че някой инжинер е загубил поне 5 пъти повече време
за да сметне площа на картера, как да е оребрен
и къде точно да поставят отвора в кората за да има добро обдухване
при тия 38-40 грдусови жеги да не даде нещо фира :wink:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Юли 2007, 00:40 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Ное 2005, 13:04
Мнения: 794
Местоположение: София, Лом
Кара: Citroen C5 III '11 2.0 HDI 163 HP
По принцип си прав, така е. Според мен обаче оребренията на картера са един вид презапасяване и нямат кой- знае какъв ефект, особено в задръстванията в София, където на практика обдухване на картера няма. Та затова решихме да го направим така.

Пък и в крайна сметка тази кора се сваля за по- малко от 2 минути :)

_________________
Kappa '96 2.4TDS-ex
Lybra '03 2.4 JTD 150 HP-ex

Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Юли 2007, 08:02 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
Оригиналната кора няма никакъв отвор за обдухване, сигурен съм , защото мойта е такава. Има само един кръгъл отвор от долу , в които можеш да си пъхнеш пръста за да я захванеш при демонтажс/монтажа.
Освен това ауспуха минава точно под картера и няма термощит.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Юли 2007, 12:09 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 23 Авг 2005, 11:18
Мнения: 639
Местоположение: София
А защо не го наприхте като на полския Фиат p125 там са само 2 железа които го предпазват и няма да попречат на въздуха да си охлажда картера!

_________________
Dedra 1.6 бившата :(
Alfa Romeo 155 2.0 TS 8V

Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните и сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Юли 2007, 13:17 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
Защото не е достатъчно като защита и картера на капа-та си е бая картер- шината сама по себеси се огъва. За да се направи евективно, то трябва шината първо да се огъне, след това да се закали и да се загрее допълнително за да се отвърне частично, колкото да се понижат собствените и напрежения.
В нашия случай се получава здрав пакет от стоманена рамка и ламарина.
А който си мисли че оригиналната кора има отвори за обдухване е в голяма грешка- ето как изглежда тя:
Изображение

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Юли 2007, 22:52 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Ное 2005, 13:04
Мнения: 794
Местоположение: София, Лом
Кара: Citroen C5 III '11 2.0 HDI 163 HP
Моята кора имаше отвор за картера. Имаше и люк за сваляне на масления филтър.

_________________
Kappa '96 2.4TDS-ex
Lybra '03 2.4 JTD 150 HP-ex

Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Авг 2007, 09:37 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 18 Сеп 2006, 15:36
Мнения: 96
Местоположение: Пазарджик
....на колите от WRC -ралитата ..,да видите кви предпазители сериозни имат???? малииййй...,ама и те правят по 10 метра..летежи на някой участаци.../требва си такъв щит..особенно за наще пътища....,дето са като на западняците - черните пътища :lol:

_________________
0888/327-337


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Авг 2007, 21:52 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2005, 19:07
Мнения: 539
Местоположение: София
Искам и аз такава за Алфата :D задължително е при 2,4 ЖТД

Но не е ли възможно да се направи като тази - това е при Алфа 156 V6

Изображение

_________________
Volvo XC90 D5 '06

Alfa Romeo Spider 2.0 '90

Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02

ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00

ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 15 Авг 2007, 09:04 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
Toва оригинална кора ли е?
Като я гледам е само ламарина, за огъването на кято е ползвана матрица. Т.е. копие на този щит е изключитено трудно да се направи без подходяща машина. Особено цялостното заобляне и изтумване на ламарината. А ако го няма, самата ламарина ще вибрира и ще дрънчи, отделно че така огъната, тя е доста по здрава от равен лист и до някъде спестява рамка на кората, но най вече е направена така за да е максимално лека.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 14 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов