Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: Тръба за спортен филтър
 Мнение Публикувано на: 20 Ное 2007, 23:04 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22
Мнения: 1348
Местоположение: София
Тая газова гадна ми разцепи кутията на въздушния филтър и ся няма как ще слагам спортен :lol: Та се чуда от къде да си намеря тръба до спортния филтър,че искам да го изведа по надолу да не смуче топъл въздух и каква да е тръбата,че съм доста бос :roll: :oops: :lol:

_________________
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Ное 2007, 23:28 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
ПВЦ за ВиК ако можеш да забодеш ще ти върши работа

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Тръба за спортен филтър
 Мнение Публикувано на: 20 Ное 2007, 23:45 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
Разгледай ми снимките в проекта и виж какъв щит съ си направил,няма нужда да го забиваш надолу.Можеш да видиш от Топспиид за тръба и филтър.Мойте от там съм ги купувал.

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Ное 2007, 23:50 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22
Мнения: 1348
Местоположение: София
Dezki написа:
ПВЦ за ВиК ако можеш да забодеш ще ти върши работа

Трябва и термоизолация обаче ако е пвц от топлия въздух :roll: С какво да изолирам тръбата :roll:

_________________
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:10 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 18 Май 2007, 14:59
Мнения: 524
Местоположение: Перник Област
гриша ако я забиеш долу рискуваш да се мокри при дьжд а сега е мокьр сезон и често има локви.
утре на срещата ще си говорим но аз патих от вода засмукана през филтьра

_________________
lancia dedra 2000 turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:12 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22
Мнения: 1348
Местоположение: София
А газаджията каза,че трябва да се смени дифузора,защото спортния филтър ще вкарва повече въздух от другия,според вас по голям или по малък като мм дифузор трябва да се сложи за да си имам добро вървене и нормален разход и колко мм :roll:

_________________
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Изображение


Последна промяна Abarth на 21 Ное 2007, 00:16, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:12 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 31 Мар 2007, 18:32
Мнения: 269
Местоположение: София
Днес сложих такова чудо точно поради същата причина.
Закарах го чак в калника на Делтата...и съм малко раздвоен.
Сложих абсолютен ментак, 15лв от ТопСпиийд.Засега такъв, после може и истински да сложа.

Отидох в един сервиз, където правят гърнета и ауспуси, там ми направиха тръбата.Точно от какъв материал е не знам, аз му викам желязо :D .
Ефектите...
1.Звука на двигателя наистина е...внушителен, все едно карам осмак.... :lol:
2.При 2000+ оборота(Карам 1.9ТДС) в купето се чува доста осезаемо всмукването на въздуха през тръбата...много приятно, все едно имам дооста голяма турбина под капака :lol:
3.Това, което интересува всички..вървежа.Имам чувството, че до 3та набира по-бързо, по-пъргава е, в смисъл, че по-бързо реагира на подаването на газ.Това, което ме притеснява, обаче е, че сякаш този ефект беше първите 10 минути след като я покарах....след това изчезна.Освен това мисля, че максималната ми скорост е паднала с едно 10-15км.Сега всички ще кажат, че не съм изолирал добре тръбата от горещия въздух на двигателя.Така е, но току-що си направих експеримента да пипна тръбата след като колата беше загряла до 70+ градуса - студена...по-студена от ръката ми и то осезаемо.Значи макс 10-15 градуса да е била...
Утре ще пробвам да облепя тръбата с термофолио и ще пиша дали съм решил проблема..
Някой ако има идея от какво друго може да е...плс, да сподели :)

_________________
'04 Alfa Romeo 156SW 2.4JTD 20V M-Jet
'98 Nissan Primera P11 GT - SOLD FOR SPARES
'99 Аlfa Romeo 146 1.6 Twin Spark 16V- SOLD
'98 Lacia Delta 1.9TDS - TOTALED



[url=http://san-satanail.myminicity.com]не цъкай тук[/url]


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:18 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21
Мнения: 1503
Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
Не ти трябва термо изолация слагай тръба и по-високо както ти казват.Един конус-истински горе на мястото на кутията и няма страшно.Ще изровя снимки на моята дедра пет години карах така и съм много доволен.Долу наистина рискуваш да смукне вода.Ако пък толкова не щеш ПВЦ тръба виж на subarkata подписа и действай.

_________________
Изображение

ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки.
Lancia Dedra HF turbo integrale
Тоyota Rav 4


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:23 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22
Мнения: 1348
Местоположение: София
пвц ще е и ще я изолирам с нещо за всеки случай,кажете с дифузора какво да правя,че тия газаджии да не оакат нещо :P Нали няма да повлияе зле спортния филтър на разход/вървене,че и сега си е тегаво с разхода,па камо ли ако скочи още :lol:

_________________
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:27 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 18 Май 2007, 14:59
Мнения: 524
Местоположение: Перник Област
абе спецялно трабата не е толкова необходимо да я изолираш по простата причина че пвц-то не е толко топлопроводима като метала.
но за самия филтьр трябва да усигуриш термощит за да смуче студен вьздух а не топьл

_________________
lancia dedra 2000 turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:30 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22
Мнения: 1348
Местоположение: София
boneti69 написа:
абе спецялно трабата не е толкова необходимо да я изолираш по простата причина че пвц-то не е толко топлопроводима като метала.
но за самия филтьр трябва да усигуриш термощит за да смуче студен вьздух а не топьл

Това ми е ясно,само дифузора не ми е ясен,страх ме е да не получа обратен ефект,ни вървене ни разход :lol:

_________________
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:33 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 18 Май 2007, 14:59
Мнения: 524
Местоположение: Перник Област
не вярвам да се вдигне разхода по вероятно е да се увеличи вьрвежа

_________________
lancia dedra 2000 turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:36 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 18 Май 2007, 14:59
Мнения: 524
Местоположение: Перник Област
какво ти пречи да опиташ
нищо не пречи ако не ти хареса да си слагаш дифузиори квито прецениш
тоест метода опит - грешка

_________________
lancia dedra 2000 turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:44 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22
Мнения: 1348
Местоположение: София
Не ми се занимава да си сменям дифузори постоянно :roll: Май ще се доверя на газаджиите,каквото направят те :? Утре ще го обсъдим на срещата cheers

_________________
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Ное 2007, 10:27 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 18 Авг 2007, 10:42
Мнения: 308
Местоположение: София
Със сигурност ще вдигне разхода поне на газ.Спортен филтър=на по голям обем въздух,както всички знаем на газ с обикновенна газова инжекциона се превръща в карбуратор вакуумен без игла без нищо само дросел клапа повечето въздух ще вкарва и повече газ и така ще вдигне разхода ама и вървенето.Ако сложат по малка плочка ще си остане колата същата на газ.Печелиш само това че няма да сменяш филтри на 5000км и нема се притеснявяш за филтърната кутия щот нема да я има.Виж на бензин ще е друго ама като смениш плочката пак ще се върнеш на изходно положение щото тя влияе и на работата на бензин,просто души колата от към въздух

_________________
Lancia Dedra 1,8 16v 182A2.000 MPI-Hit.
Fiat Bravo 1,2 16v
Suzuki GSXR250R
http://s2.bg.bitefight.org/c.php?uid=78597


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Ное 2007, 13:29 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13
Мнения: 5725
Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
Аз съм със спортен филтър ВР май беше и определено ми се дигна разхода като го сложих.

_________________
Изображение
Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Изображение
Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97
Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
Изображение
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Ное 2007, 14:16 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22
Мнения: 1348
Местоположение: София
А дифузор сменя ли?

_________________
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Ное 2007, 14:55 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13
Мнения: 5725
Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
Не, дори не съм се замислял че трябва. Но виж явно Янко ще има среща скоро с Капандурата, че да си каже тежката дума по въпроса. След спортния сложих обаче и ламбда контрол и адванс процесор.

_________________
Изображение
Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Изображение
Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97
Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
Изображение
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Ное 2007, 20:07 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
Ако ти е мнофо мерак за термошит на тръбата вземи алуминиево тиксо и бандажирай тръбата. По-хитро е да я омоташ със негорима вата и пак да я бандажираш.
Относно Топъл-студен въздух-
На бензиновите мотори се налага да работят с топъл въздух за да достигнат по-бързо работна темперетура, иначе постоянната работа с топъл въздух влошава динамиката- този въздух е с по-малка плътност.
За дизелите - само и изключително със Студен въздух. Колкото е по-студен, толкова колата върви повече и работи по-ефективно.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Ное 2007, 00:42 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21
Мнения: 1503
Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
Студен студен въздух,но като знам нашите кулери къде са как се охлаждат не ми е ясно.Нещо май не са сложени където трябва.

_________________
Изображение

ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки.
Lancia Dedra HF turbo integrale
Тоyota Rav 4


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 2 [ 21 мнения ] Отиди на страница 1, 2  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов