Автор |
Съобщение |
Abarth
|
Заглавие: Тръба за спортен филтър Публикувано на: 20 Ное 2007, 23:04 |
|
Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22 Мнения: 1348 Местоположение: София
|
_________________ ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
|
|
|
|
|
Dezki
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Ное 2007, 23:28 |
|
Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54 Мнения: 1375 Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
|
ПВЦ за ВиК ако можеш да забодеш ще ти върши работа
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Re: Тръба за спортен филтър Публикувано на: 20 Ное 2007, 23:45 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Разгледай ми снимките в проекта и виж какъв щит съ си направил,няма нужда да го забиваш надолу.Можеш да видиш от Топспиид за тръба и филтър.Мойте от там съм ги купувал.
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
Abarth
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Ное 2007, 23:50 |
|
Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22 Мнения: 1348 Местоположение: София
|
Dezki написа: ПВЦ за ВиК ако можеш да забодеш ще ти върши работа
Трябва и термоизолация обаче ако е пвц от топлия въздух С какво да изолирам тръбата
_________________ ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
|
|
|
|
|
boneti69
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:10 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Май 2007, 14:59 Мнения: 524 Местоположение: Перник Област
|
гриша ако я забиеш долу рискуваш да се мокри при дьжд а сега е мокьр сезон и често има локви.
утре на срещата ще си говорим но аз патих от вода засмукана през филтьра
_________________ lancia dedra 2000 turbo
|
|
|
|
|
Abarth
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:12 |
|
Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22 Мнения: 1348 Местоположение: София
|
А газаджията каза,че трябва да се смени дифузора,защото спортния филтър ще вкарва повече въздух от другия,според вас по голям или по малък като мм дифузор трябва да се сложи за да си имам добро вървене и нормален разход и колко мм
_________________ ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Последна промяна Abarth на 21 Ное 2007, 00:16, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
satanism
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:12 |
|
Регистриран на: 31 Мар 2007, 18:32 Мнения: 269 Местоположение: София
|
Днес сложих такова чудо точно поради същата причина.
Закарах го чак в калника на Делтата...и съм малко раздвоен.
Сложих абсолютен ментак, 15лв от ТопСпиийд.Засега такъв, после може и истински да сложа.
Отидох в един сервиз, където правят гърнета и ауспуси, там ми направиха тръбата.Точно от какъв материал е не знам, аз му викам желязо .
Ефектите...
1.Звука на двигателя наистина е...внушителен, все едно карам осмак....
2.При 2000+ оборота(Карам 1.9ТДС) в купето се чува доста осезаемо всмукването на въздуха през тръбата...много приятно, все едно имам дооста голяма турбина под капака
3.Това, което интересува всички..вървежа.Имам чувството, че до 3та набира по-бързо, по-пъргава е, в смисъл, че по-бързо реагира на подаването на газ.Това, което ме притеснява, обаче е, че сякаш този ефект беше първите 10 минути след като я покарах....след това изчезна.Освен това мисля, че максималната ми скорост е паднала с едно 10-15км.Сега всички ще кажат, че не съм изолирал добре тръбата от горещия въздух на двигателя.Така е, но току-що си направих експеримента да пипна тръбата след като колата беше загряла до 70+ градуса - студена...по-студена от ръката ми и то осезаемо.Значи макс 10-15 градуса да е била...
Утре ще пробвам да облепя тръбата с термофолио и ще пиша дали съм решил проблема..
Някой ако има идея от какво друго може да е...плс, да сподели
_________________ '04 Alfa Romeo 156SW 2.4JTD 20V M-Jet '98 Nissan Primera P11 GT - SOLD FOR SPARES '99 Аlfa Romeo 146 1.6 Twin Spark 16V- SOLD '98 Lacia Delta 1.9TDS - TOTALED
[url=http://san-satanail.myminicity.com]не цъкай тук[/url]
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:18 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Не ти трябва термо изолация слагай тръба и по-високо както ти казват.Един конус-истински горе на мястото на кутията и няма страшно.Ще изровя снимки на моята дедра пет години карах така и съм много доволен.Долу наистина рискуваш да смукне вода.Ако пък толкова не щеш ПВЦ тръба виж на subarkata подписа и действай.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
Abarth
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:23 |
|
Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22 Мнения: 1348 Местоположение: София
|
пвц ще е и ще я изолирам с нещо за всеки случай,кажете с дифузора какво да правя,че тия газаджии да не оакат нещо Нали няма да повлияе зле спортния филтър на разход/вървене,че и сега си е тегаво с разхода,па камо ли ако скочи още
_________________ ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
|
|
|
|
|
boneti69
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:27 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Май 2007, 14:59 Мнения: 524 Местоположение: Перник Област
|
абе спецялно трабата не е толкова необходимо да я изолираш по простата причина че пвц-то не е толко топлопроводима като метала.
но за самия филтьр трябва да усигуриш термощит за да смуче студен вьздух а не топьл
_________________ lancia dedra 2000 turbo
|
|
|
|
|
Abarth
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:30 |
|
Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22 Мнения: 1348 Местоположение: София
|
boneti69 написа: абе спецялно трабата не е толкова необходимо да я изолираш по простата причина че пвц-то не е толко топлопроводима като метала. но за самия филтьр трябва да усигуриш термощит за да смуче студен вьздух а не топьл
Това ми е ясно,само дифузора не ми е ясен,страх ме е да не получа обратен ефект,ни вървене ни разход
_________________ ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
|
|
|
|
|
boneti69
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:33 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Май 2007, 14:59 Мнения: 524 Местоположение: Перник Област
|
не вярвам да се вдигне разхода по вероятно е да се увеличи вьрвежа
_________________ lancia dedra 2000 turbo
|
|
|
|
|
boneti69
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:36 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Май 2007, 14:59 Мнения: 524 Местоположение: Перник Област
|
какво ти пречи да опиташ
нищо не пречи ако не ти хареса да си слагаш дифузиори квито прецениш
тоест метода опит - грешка
_________________ lancia dedra 2000 turbo
|
|
|
|
|
Abarth
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Ное 2007, 00:44 |
|
Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22 Мнения: 1348 Местоположение: София
|
Не ми се занимава да си сменям дифузори постоянно Май ще се доверя на газаджиите,каквото направят те Утре ще го обсъдим на срещата
_________________ ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
|
|
|
|
|
Predator
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Ное 2007, 10:27 |
|
Регистриран на: 18 Авг 2007, 10:42 Мнения: 308 Местоположение: София
|
Със сигурност ще вдигне разхода поне на газ.Спортен филтър=на по голям обем въздух,както всички знаем на газ с обикновенна газова инжекциона се превръща в карбуратор вакуумен без игла без нищо само дросел клапа повечето въздух ще вкарва и повече газ и така ще вдигне разхода ама и вървенето.Ако сложат по малка плочка ще си остане колата същата на газ.Печелиш само това че няма да сменяш филтри на 5000км и нема се притеснявяш за филтърната кутия щот нема да я има.Виж на бензин ще е друго ама като смениш плочката пак ще се върнеш на изходно положение щото тя влияе и на работата на бензин,просто души колата от към въздух
_________________ Lancia Dedra 1,8 16v 182A2.000 MPI-Hit.
Fiat Bravo 1,2 16v
Suzuki GSXR250R
http://s2.bg.bitefight.org/c.php?uid=78597
|
|
|
|
|
mariobg
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Ное 2007, 13:29 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13 Мнения: 5736 Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
|
Аз съм със спортен филтър ВР май беше и определено ми се дигна разхода като го сложих.
_________________ Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97 Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
|
|
|
|
|
Abarth
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Ное 2007, 14:16 |
|
Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22 Мнения: 1348 Местоположение: София
|
А дифузор сменя ли?
_________________ ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
|
|
|
|
|
mariobg
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Ное 2007, 14:55 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13 Мнения: 5736 Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
|
Не, дори не съм се замислял че трябва. Но виж явно Янко ще има среща скоро с Капандурата, че да си каже тежката дума по въпроса. След спортния сложих обаче и ламбда контрол и адванс процесор.
_________________ Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97 Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
|
|
|
|
|
Dezki
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Ное 2007, 20:07 |
|
Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54 Мнения: 1375 Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
|
Ако ти е мнофо мерак за термошит на тръбата вземи алуминиево тиксо и бандажирай тръбата. По-хитро е да я омоташ със негорима вата и пак да я бандажираш.
Относно Топъл-студен въздух-
На бензиновите мотори се налага да работят с топъл въздух за да достигнат по-бързо работна темперетура, иначе постоянната работа с топъл въздух влошава динамиката- този въздух е с по-малка плътност.
За дизелите - само и изключително със Студен въздух. Колкото е по-студен, толкова колата върви повече и работи по-ефективно.
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Ное 2007, 00:42 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Студен студен въздух,но като знам нашите кулери къде са как се охлаждат не ми е ясно.Нещо май не са сложени където трябва.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
|