Автор |
Съобщение |
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Авг 2009, 17:35 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
Дай някоя и друга снимка да видим "жувотното"
_________________ Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Авг 2009, 18:18 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Точно това което ти наричаш капачка, Стоиле, а аз канал сме го сплескали навътре към самото каре и сега маншона няма къде да се закрепи.
Снимки други нямам за сега.
Жувот и здрае кат стъпи на коуеуета...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
VET
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Авг 2009, 10:09 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
Ами при всички мои таралясници, а и при твоята дедра, тая капачка си върви с маншона. В смисъл, можеш да си купиш и само маншон, но на някои места ги продават комплект - маншона с капака на карето. Например на Стамболийски и ЕВРО 07.
Успех
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Сеп 2009, 10:50 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Айде вече сме на колела, е няма спирачки никакви и джантите се държат на по 1 гайка, но важен е принципа!
От каповия волан и фланеца за гоуф от топ спиид сътворих такъв за каповата колонка и делтовия волан
Монтирах резервоара. Сега трябва да измисля начен да прокарам горивопроводите.
Махнах доста от ненужните кабели, ще видим Пламен или Асенчо ша ми се сърдят ли после...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
fiat_lanca_montana
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Окт 2009, 17:57 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 18 Окт 2009, 17:46 Мнения: 25 Местоположение: Монтана
|
Няма ли Напредак
_________________ Фиат-Ланча ПРОСТО СТРАСТ !
|
|
|
|
|
Joffri
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Окт 2009, 20:38 |
|
Регистриран на: 05 Мар 2009, 19:21 Мнения: 165 Местоположение: София
|
да бе какво стана с тоя звяр.докъде стигна дай малко инфо на зажаднялата публика
_________________ Lancia Y 1.2 60 k.с
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Окт 2009, 21:11 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
То се вижда докъде се е стигнало... до никъде. Компютъра вече е разкодиран (голямо благодаря на Еньо), трябва да се хвана с Асен да отидем и да я припалим някой ден... тая година надявям се... Трябва да намеря време да купя 6 гайки та да я сваля на колела вече и да завия болтовете на главините и да върна ключа (пак благодаря на Еньо). Във Варна се сглобява контролния панел (за катапулта и т.н. ) и скоро ще командировам Пламен за да оправим жичките. Смятам да почвам да правя скоро раздувките, за да я завърша външно поне и да я прибера към София, за да ми е подръка и да мога да си я човъркам през свободното време. Ако има нещо ново ще пиша...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Окт 2009, 21:24 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
_________________ Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Окт 2009, 18:14 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
От днес си имам калници - от монтажна пяна, хартиено тиксо и стиропор!
Тези дни ще напляскам пяна и отзад, после следва оформяне и отливане от стъкломат.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Окт 2009, 20:24 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Ссссс!:-D Сваляш формата на оригиналните, с тази технология.... или правиш наплатяване да оформиш дизайна и после да сваляш калъп??? Раздуй малко подробности!;)
Каква ще е технологията на самото отливане ако това е калъпа...
_________________ LANCIA - начин на мислене
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 25 Окт 2009, 00:09 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
От пяната и стиропора ще оформя калниците. След това се залива с гипс и се финосва, за да може да се извади хубав калъп от цялата галимация. От калъпа се вади крайния продукт. За момента това е плана...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Окт 2009, 18:54 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
Братой
|
Заглавие: Y10 Публикувано на: 26 Окт 2009, 19:08 |
|
Регистриран на: 03 Апр 2009, 17:27 Мнения: 633 Местоположение: сливен
Кара: Сега Фиат Добло и Lancia Y
|
ей Съби тва калинка май ке става голема бигачка,а? не си даваш почивка май,а? да не прочетем тука във форума или някъде другаде нещо от сорта "карам аз със либрата (150к.с.0) и едно У10 ме испреварва? един познат ми вика: отиваме с една либра до софия караме със 180 и гледам едно жигули ни испревара. е***и сличката дето е станала. успех с малкия дзверо.
_________________ Lancia Ypsilon, 1.1, mono - бившата. Lancia Ypsilon, 1.2, със 60 понита под капака. Fiat Doblo (бай Осман), 1.2, 65 катърчета.
|
|
|
|
|
iskrendg
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Окт 2009, 20:48 |
|
Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11 Мнения: 1381 Местоположение: София
|
Съби прецени кълъпа отпред , като гледам гумите са 12 или 13 цола , предвиди место за по големи защото може по натам да се наложи. Иначе ако на кълъпа отпред и от зад пуснеш по един интегралски ръб ще стане ненормално
_________________ Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе! Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO
http://www.indigodesignstudio.eu
http://www.indigodesign.eu
http://www.clubbulldog.com
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Окт 2009, 21:41 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Направо си готов за зимата с тая изолация!:-D Ако те изгонят от вкъщи има къде да спиш на топло!:-D
_________________ LANCIA - начин на мислене
|
|
|
|
|
LoGo
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Окт 2009, 23:05 |
|
Регистриран на: 18 Апр 2009, 16:12 Мнения: 1106 Местоположение: Плевен
Кара: Lancia Dedra (кашон на колела)
|
Така като гледам, такава форма ще има, че ще трябва да я боядисваш после розова Е виж сега, ако промениш и фарчетата може да я бутнеш на някоя глезла за 10 бона
_________________ ZLA83500000199107
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Окт 2009, 23:06 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Мда, ако ме изгонят ша ми е топло.
Искрене, гумите с които правя калниците са 145/80 R13 а тези които ще ползвам на колата са 195/50 R15. Разликата в диаметрите на двата размера е 14мм. в радиус т.е. 7 мм. отгоре. Между гумата и арката в момента има грубо 40мм. отстояние, дори и 205/45 R16 не би трябвало да имат проблем да влезнат... може още малко да ги повдигна де...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
lancia-martini
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Окт 2009, 09:46 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2004, 15:50 Мнения: 249 Местоположение: София
|
Eвала Съби! Това с формоването адски ме искефи!! Интересуваме само как си гарантираш еднаквост /тоест напълно огледален образ/ на ляв и десен калник при положение че е Хенд мейд.. много не съм наясно с тоя тип формоване ..
Иначе готовата раздувка е бомба!
_________________ Delta HF Turbo for fun........ 146 JTD for everyday...
|
|
|
|
|
iskrendg
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Окт 2009, 10:37 |
|
Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11 Мнения: 1381 Местоположение: София
|
subarkata написа: Мда, ако ме изгонят ша ми е топло. Искрене, гумите с които правя калниците са 145/80 R13 а тези които ще ползвам на колата са 195/50 R15. Разликата в диаметрите на двата размера е 14мм. в радиус т.е. 7 мм. отгоре. Между гумата и арката в момента има грубо 40мм. отстояние, дори и 205/45 R16 не би трябвало да имат проблем да влезнат... може още малко да ги повдигна де...
Според мен с 16 цола на 205 отзад ще е доста по добре , купето е много леко а мотора е доста мощен, ще има нужда от по широки гуми за по добра устойчивост и спиране не знам окачването какво ще бъде пружините и амортесиорите , ще слагаш ли отзад вентилирани дискове или ще остане с барабан?
Предполагам само за драг ще се ползва, не знам дали може да мине през КАТ за да може да я караш на улични гонки.
КПД-то на тоя двигател с това леко купе ще е доста високо, предполагам ще сложиш и чип, така че мощноста може да скочи до 260 коня.
Може би е добре да помислиш и за фейс лифта на предната броня да се оптича с калниците може да се мисли няква аеродинамична отливка , така като гледам на Игрека е доста квадратна и права и ще намали ускорението.
_________________ Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе! Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO
http://www.indigodesignstudio.eu
http://www.indigodesign.eu
http://www.clubbulldog.com
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Окт 2009, 13:54 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Краси, няма гаранция за огледалност. Ще се вземат мерки от готовия и ще се пренесат на другия, но общо взето всичко се прави на око. Разликата ще гледам да я докарам до незабележима.
Искрене, колата е регистрирана, номерата са от новите, през КАТ не ми е и минавало през акъла да минавам отново. Ще се ползва предимно на писта. Отзад за момента остава с барабан като по-нататък ще се слагат дискове. Когато Еньо барникаше екуто за да махне кода, каза че чиповете са на Текноспорт а според спецификацията на техния сайт я дават + 27к.с. така че повече от 240 едва ли ще я докарам. Пружините ще бъдат подходящи за спортно каране, а предната броня ще претърпи промяна на по-късен етап. Иначе широки 16-ки е най добре ама гумите са доста повече пара... ще видим...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
|