www.lancia-bg.com http://lancia-bg.com/forum/ | |
Турбиниране на двигател http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=9835 |
Страница 2 от 3 |
Автор: | viik [ 06 Фев 2008, 22:43 ] |
Заглавие: | |
КОЛЕГА, ВАВ ВАРНА ИМА ЦЯЛА ПРЕДНИЦА ОТ ФИАТ КУПЕ 2000 16В ТУРБО,С ВСИЧКО НАЛИЧНО ЗА МОНТАЖ с твоите познания , просто го купи и монтираи. Не се занимаваи с глупости като някои хондажиЯ.!!!! ЛАНЧА СА НАПРАВИЛИ ПЕРФЕКТЕН МОТОР!!!!!!! |
Автор: | ivanko_rs [ 06 Фев 2008, 23:27 ] |
Заглавие: | |
viik написа: ЛАНЧА СА НАПРАВИЛИ ПЕРФЕКТЕН МОТОР!!!!!!!
Колега,ете за това изречение имаш от мене .Тази истина май-много малко хора са я разбрали Колега "VET" аз също бих те посъветвал да отмъкнеш цял мотор с електрониката,а твоя да си го ползваш за части. |
Автор: | VET [ 07 Фев 2008, 10:10 ] |
Заглавие: | |
Здравей колега viik, можеш ли да намериш някакъв телефон на който да звънна за този двигател? Всъщност малко вече се двоумя дали да се занимавам с такива игри или да си сглобя моя двигател както си е заводски, и да отида да си купя една Дедра Турбо на цената на един двигател. Пък може после на Дедрата да и сложа една винтилирана глава и пак да си поиграя, ама вече ще си имам турбо системата. Лек и успешен ден на всички. |
Автор: | viik [ 07 Фев 2008, 22:06 ] |
Заглавие: | |
утре ще проверя .Последно говориx с тях преди 10 дни,искаха 2550лв. 0897916236 е моят телефон. Ако не си готов да похарчиш 4000-5000 лв ,просто си караи ТИПОТО.л |
Автор: | VET [ 12 Юни 2008, 17:20 ] |
Заглавие: | |
Здравейте отново, имам 10 свободни минути и искам да питам нещо. В тунинг форума един колега продава Мегаскуирт 2,2 с мап сензор. Това мога ли да го използвам при моето Типо с турбинката или няма да стане. Има и още един вариант, да купя двигател с електроника от Купе турбо ама пусто за тези пари мога да взема цяла кола и да си карам и да си свиркам. |
Автор: | ivanko_rs [ 12 Юни 2008, 17:58 ] |
Заглавие: | |
VET написа: Здравейте отново, имам 10 свободни минути и искам да питам нещо. В тунинг форума един колега продава Мегаскуирт 2,2 с мап сензор. Това мога ли да го използвам при моето Типо с турбинката или няма да стане. Има и още един вариант, да купя двигател с електроника от Купе турбо ама пусто за тези пари мога да взема цяла кола и да си карам и да си свиркам.
Колега туй за мегак...а ще се направя че не съм го прочел Да не си посмял да подменяш Вебер-Марели-то с тоя кенеф |
Автор: | VET [ 17 Юни 2008, 10:15 ] |
Заглавие: | |
Здравейте, имам въпрос към колегите с турбо автомобили и по-специално с 2,0 16 турбо. Колко трябва да е компресията на такъв двигател, някой случайна да си я е мерил? Не степен на сгъстяване, а компресия. |
Автор: | racer666 [ 17 Юни 2008, 10:33 ] |
Заглавие: | |
Май 10 бара някъде.... |
Автор: | ivanko_rs [ 17 Юни 2008, 10:39 ] |
Заглавие: | |
VET написа: Здравейте, имам въпрос към колегите с турбо автомобили и по-специално с 2,0 16 турбо. Колко трябва да е компресията на такъв двигател, някой случайна да си я е мерил? Не степен на сгъстяване, а компресия.
Оринтировъчно умножаваш степента на сгъстяване по 1.2 ,значи 8.0:1 по 1.2 прави някъде 9.6 бара компресия.На мойта като го мерих беше 10 бара. |
Автор: | VET [ 17 Юни 2008, 11:32 ] |
Заглавие: | |
Значи питам, защото в момента купувам един 2,0 16 турбо от Фиат Купе който пуши яко и показва компресия 7,5 атм. И то само за 1500 лв. И се чудя дали не правя грешка. |
Автор: | ivanko_rs [ 17 Юни 2008, 12:30 ] |
Заглавие: | |
VET написа: Значи питам, защото в момента купувам един 2,0 16 турбо от Фиат Купе който пуши яко и показва компресия 7,5 атм. И то само за 1500 лв. И се чудя дали не правя грешка.
Въпросът е дали я показва на всички цилиндри еднаква? Друго е че тази компресия е ниска,интересно е откъде пуши,дали като подаваш газ или като отнемаш,първия вариянт си е за сериозен ремонт ,даже може и на ремонтен размер на буталата да отидеш не се знае,а втория е маслообирачи и/или турбина,но оттам пък няма как да ти дава толкова ниска компресия.Според мене бягай от тоя мотор при все че в момента има няколко за продажба. Колега я сподели коя е тази кола да не се наиграе някой друг |
Автор: | VET [ 17 Юни 2008, 13:07 ] |
Заглавие: | |
Здрасти отново, значи колата е в Драгичево, колегата nikola nikolov я продава на части, между другото колегата е много коректен и отзивчив, и му имам доверие. На втори цилиндър има 8 компресия, а на другите по 7,5 атм. Вчера като я палихме, не искаше да запали защото бяха свалили комутаторите и я въртяхме доста. Като се сетиха за комутаторите, при включването им се разнесе страшен трясък - явно подаде искра и изгърмя бензина с който бяхме удавили цилиндрите. После запали, изтрещя яко още няколко пъти и умря. Сменихме свещите и запали със страхотен пушек отзад. Като поизчисти, работи нормално, но при рязко подаване на газ вади много черен-син дим. Трябва да се има в предвид че работи без въздуховодите , тоест турбото не нагнетява. Откъм турбото не излизат пушеци. Чудя се дали не стана нещо при тези трясъци и сега да дава много богата смес, защото по думите на продавача колата не е пушела така преди. При това и смукателните маркучи са разкачени и това също може да бърка нещо. Но общо взето с тази компресия нещата са ясни. Има ли някой с по добра оферта? Лек и успешен ден |
Автор: | VET [ 18 Юни 2008, 09:42 ] |
Заглавие: | |
Хайде кажете нещо, поне някаква идея. |
Автор: | delta2 [ 18 Юни 2008, 10:33 ] |
Заглавие: | |
Ще ти кажа най-добрата оферта. Продаваш типото и си купуваш Делта 2.0 турбо. |
Автор: | VET [ 18 Юни 2008, 10:42 ] |
Заглавие: | |
Ще се направя, че това последното не съм го прочел, и няма да го коментирам. |
Автор: | racer666 [ 18 Юни 2008, 11:53 ] |
Заглавие: | |
Абе според мен - купи му само електрониката и си направи твоя двигател - поне той е ОК.Може да го разредиш с една пластина и 2 гарнитури и да си го караш на по-ниско налягане... |
Автор: | VET [ 20 Юни 2008, 13:00 ] |
Заглавие: | |
Здравейте, някой има ли идея дали бутала от Q4 ще станат на двигателя от Фиат Купето. Предварително благодаря за всяка информация. Лек и успешен ден |
Автор: | ivanko_rs [ 20 Юни 2008, 20:43 ] |
Заглавие: | |
Ако говориш за буталата от едната бивша кучка на Лукан,да стават ама трябва да разстържеш блока понеже са на ремонтен размер,ако не се лъжа 84.4мм.Според мене не се занимавай с тези бутала. |
Автор: | VET [ 23 Юни 2008, 11:35 ] |
Заглавие: | |
Здрасти, какво им има на тези бутала? |
Автор: | ici [ 24 Юни 2008, 15:19 ] |
Заглавие: | |
VET написа: Здрасти, какво им има на тези бутала?
ти нямаше ли вече сложени турбо бутала в Типовския блок? Иначе както пише, че буталата са малко карани и в отлично състояние, това ще е идеалният евтин вариант - да дадеш блока за шлайф по тези бутала с ремонтен размер. Идеята е, че така на практика ще си с перфектна геометрия на цилиндрите, което е от огромно значение за ваденето на коне. |
Страница 2 от 3 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |