www.lancia-bg.com
http://lancia-bg.com/forum/

Турбиниране на двигател
http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=9835
Страница 2 от 3

Автор:  viik [ 06 Фев 2008, 22:43 ]
Заглавие: 

КОЛЕГА, ВАВ ВАРНА ИМА ЦЯЛА ПРЕДНИЦА ОТ ФИАТ КУПЕ 2000 16В ТУРБО,С ВСИЧКО НАЛИЧНО ЗА МОНТАЖ
с твоите познания , просто го купи и монтираи.
Не се занимаваи с глупости като някои хондажиЯ.!!!!
ЛАНЧА СА НАПРАВИЛИ ПЕРФЕКТЕН МОТОР!!!!!!!

Автор:  ivanko_rs [ 06 Фев 2008, 23:27 ]
Заглавие: 

viik написа:
ЛАНЧА СА НАПРАВИЛИ ПЕРФЕКТЕН МОТОР!!!!!!!


Колега,ете за това изречение имаш от мене cheers .Тази истина май-много малко хора са я разбрали :wink:

Колега "VET" аз също бих те посъветвал да отмъкнеш цял мотор с електрониката,а твоя да си го ползваш за части.

Автор:  VET [ 07 Фев 2008, 10:10 ]
Заглавие: 

Здравей колега viik, можеш ли да намериш някакъв телефон на който да звънна за този двигател? Всъщност малко вече се двоумя дали да се занимавам с такива игри или да си сглобя моя двигател както си е заводски, и да отида да си купя една Дедра Турбо на цената на един двигател. Пък може после на Дедрата да и сложа една винтилирана глава и пак да си поиграя, ама вече ще си имам турбо системата.

Лек и успешен ден на всички.

Автор:  viik [ 07 Фев 2008, 22:06 ]
Заглавие: 

утре ще проверя .Последно говориx с тях преди 10 дни,искаха 2550лв.
0897916236 е моят телефон.


Ако не си готов да похарчиш 4000-5000 лв ,просто си караи ТИПОТО.л

Автор:  VET [ 12 Юни 2008, 17:20 ]
Заглавие: 

Здравейте отново, имам 10 свободни минути и искам да питам нещо. В тунинг форума един колега продава Мегаскуирт 2,2 с мап сензор. Това мога ли да го използвам при моето Типо с турбинката или няма да стане. Има и още един вариант, да купя двигател с електроника от Купе турбо ама пусто за тези пари мога да взема цяла кола и да си карам и да си свиркам.

Автор:  ivanko_rs [ 12 Юни 2008, 17:58 ]
Заглавие: 

VET написа:
Здравейте отново, имам 10 свободни минути и искам да питам нещо. В тунинг форума един колега продава Мегаскуирт 2,2 с мап сензор. Това мога ли да го използвам при моето Типо с турбинката или няма да стане. Има и още един вариант, да купя двигател с електроника от Купе турбо ама пусто за тези пари мога да взема цяла кола и да си карам и да си свиркам.


Колега туй за мегак...а ще се направя че не съм го прочел 8)
Да не си посмял да подменяш Вебер-Марели-то с тоя кенеф :idea:

Автор:  VET [ 17 Юни 2008, 10:15 ]
Заглавие: 

Здравейте, имам въпрос към колегите с турбо автомобили и по-специално с 2,0 16 турбо. Колко трябва да е компресията на такъв двигател, някой случайна да си я е мерил? Не степен на сгъстяване, а компресия.

Автор:  racer666 [ 17 Юни 2008, 10:33 ]
Заглавие: 

Май 10 бара някъде....

Автор:  ivanko_rs [ 17 Юни 2008, 10:39 ]
Заглавие: 

VET написа:
Здравейте, имам въпрос към колегите с турбо автомобили и по-специално с 2,0 16 турбо. Колко трябва да е компресията на такъв двигател, някой случайна да си я е мерил? Не степен на сгъстяване, а компресия.


Оринтировъчно умножаваш степента на сгъстяване по 1.2 ,значи 8.0:1 по 1.2 прави някъде 9.6 бара компресия.На мойта като го мерих беше 10 бара.

Автор:  VET [ 17 Юни 2008, 11:32 ]
Заглавие: 

Значи питам, защото в момента купувам един 2,0 16 турбо от Фиат Купе който пуши яко и показва компресия 7,5 атм. И то само за 1500 лв. И се чудя дали не правя грешка.

Автор:  ivanko_rs [ 17 Юни 2008, 12:30 ]
Заглавие: 

VET написа:
Значи питам, защото в момента купувам един 2,0 16 турбо от Фиат Купе който пуши яко и показва компресия 7,5 атм. И то само за 1500 лв. И се чудя дали не правя грешка.


Въпросът е дали я показва на всички цилиндри еднаква?
Друго е че тази компресия е ниска,интересно е откъде пуши,дали като подаваш газ или като отнемаш,първия вариянт си е за сериозен ремонт ,даже може и на ремонтен размер на буталата да отидеш не се знае,а втория е маслообирачи и/или турбина,но оттам пък няма как да ти дава толкова ниска компресия.Според мене бягай от тоя мотор при все че в момента има няколко за продажба.
Колега я сподели коя е тази кола да не се наиграе някой друг :?:

Автор:  VET [ 17 Юни 2008, 13:07 ]
Заглавие: 

Здрасти отново, значи колата е в Драгичево, колегата nikola nikolov я продава на части, между другото колегата е много коректен и отзивчив, и му имам доверие. На втори цилиндър има 8 компресия, а на другите по 7,5 атм. Вчера като я палихме, не искаше да запали защото бяха свалили комутаторите и я въртяхме доста. Като се сетиха за комутаторите, при включването им се разнесе страшен трясък - явно подаде искра и изгърмя бензина с който бяхме удавили цилиндрите. После запали, изтрещя яко още няколко пъти и умря. Сменихме свещите и запали със страхотен пушек отзад. Като поизчисти, работи нормално, но при рязко подаване на газ вади много черен-син дим. Трябва да се има в предвид че работи без въздуховодите , тоест турбото не нагнетява. Откъм турбото не излизат пушеци. Чудя се дали не стана нещо при тези трясъци и сега да дава много богата смес, защото по думите на продавача колата не е пушела така преди. При това и смукателните маркучи са разкачени и това също може да бърка нещо. Но общо взето с тази компресия нещата са ясни.

Има ли някой с по добра оферта?

Лек и успешен ден

Автор:  VET [ 18 Юни 2008, 09:42 ]
Заглавие: 

Хайде кажете нещо, поне някаква идея.

Автор:  delta2 [ 18 Юни 2008, 10:33 ]
Заглавие: 

Ще ти кажа най-добрата оферта.
Продаваш типото и си купуваш Делта 2.0 турбо.

Автор:  VET [ 18 Юни 2008, 10:42 ]
Заглавие: 

Ще се направя, че това последното не съм го прочел, и няма да го коментирам.

Автор:  racer666 [ 18 Юни 2008, 11:53 ]
Заглавие: 

Абе според мен - купи му само електрониката и си направи твоя двигател - поне той е ОК.Може да го разредиш с една пластина и 2 гарнитури и да си го караш на по-ниско налягане... :wink:

Автор:  VET [ 20 Юни 2008, 13:00 ]
Заглавие: 

Здравейте, някой има ли идея дали бутала от Q4 ще станат на двигателя от Фиат Купето.

Предварително благодаря за всяка информация.

Лек и успешен ден

Автор:  ivanko_rs [ 20 Юни 2008, 20:43 ]
Заглавие: 

Ако говориш за буталата от едната бивша кучка на Лукан,да стават ама трябва да разстържеш блока понеже са на ремонтен размер,ако не се лъжа 84.4мм.Според мене не се занимавай с тези бутала.

Автор:  VET [ 23 Юни 2008, 11:35 ]
Заглавие: 

Здрасти, какво им има на тези бутала?

Автор:  ici [ 24 Юни 2008, 15:19 ]
Заглавие: 

VET написа:
Здрасти, какво им има на тези бутала?

ти нямаше ли вече сложени турбо бутала в Типовския блок?
Иначе както пише, че буталата са малко карани и в отлично състояние, това ще е идеалният евтин вариант - да дадеш блока за шлайф по тези бутала с ремонтен размер.
Идеята е, че така на практика ще си с перфектна геометрия на цилиндрите, което е от огромно значение за ваденето на коне.

Страница 2 от 3 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/