Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 24 Юни 2008, 16:02 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Здрасти, значи искам да си запазя двигателя на Типото без промени, тоест ще го сглобя с неговите си бутала. Имам и едни турбо бутала с биели от Тема 2,0 16 турбо, но те са стандартни-84,0 мм. Сега като отворя двигателя от купето и видя какъв е проблема, се чудя какво да правя, дали да купя буталата на Лукан -180 лв + 100лв сегменти и да шлайфам блока + още 120 лв , или да набия едни ризи в блока и да ползвам старите бутала от Купето, което ще ми струва 200 лв ризи + шлайф + 100 лв сегменти. Това всичко в случай че блока на Купето е износен. Най-добрия вариант е да мина само с едни сегменти ако блока е в допуските. До няколко дни ще съм наясно, само да намеря малко свободно време.

Ако някой има идея за тези бутала нека да сподели.

Лек и успешен ден на всички.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 24 Юни 2008, 22:42 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
В никакъв случай недей да си правиш опити с набиване на ризи точно на турбо мотор,особено като имаш два блока :idea:
Както каза и Ици,шлайфай и си огън :wink:

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Юни 2008, 09:51 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Здравейте, значи в интерес на истината имам три блока, но не виждам проблем и в набиването на ризи. Правил съм десетки дизелови двигатели с набити ризи и никога не съм имал проблем, въпреки че доста от тях са били с турбини и дизела работи на 33 атмосфери компресия и степен на сгъстяване около 22. Така че във всички случаи ще издържи. Плюс това съм набивал ризи и на бензинови двигатели като по-евтино решение и също не съм имал проблеми. Но първо да видим какво е състоянието на блока и тогава ще реша какво да правя.

Мерси за съветите и лек и успешен ден.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Юни 2008, 10:12 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Здравейте съмишленици, значи в петък отивам да взема двигателя от Купето, слагам официалните дрехи и започвам да разкачам. Разкачих целия двигател и изведнъж "ГРЕДА", какво се наведох и погледнах към турбината и ми спря сърцето. Някой италиански гений докато си е играл по двигателя, по някакъв начин е изтървал гайка или болт в маркуча между турбото и кулера, и се сещайте как изглежда алуминиевата перка в момента. Тоест турбина нет. Поговорихме малко с колегата nikola nikolov и накрая се спазарихме да взема от мотора всичко което ми трябва, да преработя моя двигател. Така че в момента имам ЕКУ, ел. системата, смукателния колектор с дюзите, всички датчици, масления радиатор заедно с филтъра и цялата лапа на двигателя, кулера с всичките въздуховоди, клапанчето на турбото, бубини, комутатори и т.н. Само не свалих шайбата на коляновия вал и не съм сигурен дали е като моята-трябва пак да отида и да сверя. Също така не взех и маховика, защото се разсеях, но ще отида и ще се разберем нещо с Никола. В последствие отворихме капака на клапаните и се оказа че на 3-ти и 4-ти цилиндър изпускателния вал няма гърбици. Така че имам и един изпускателен вал по който да сверя дали типовския вал е със същия прорез в който се зацепва фазовия датчик, както е при Купето. Сега мисля да сменя ел системата на Типото с тази от Купето, но имам някои притеснения, а те са следните: като свалях ЕКУ-то, от снопа излиза един двоен кабел който отива някъде към таблото, но не можах да го проследя, и второ точно зад бубините от снопа на двигателя излизат два куплунга които влизат в другия сноп кабели - еднато кабелче отива в някакви релета и бушони на които са нарисувани перки и предполагам че е сигнал за климатика, но другия двоен кабел къде отива един господ знае.
Ако някой има идея за тези два двойни кабела къде отиват ще съм много благодарен ако сподели. Всъщност предполагам че единия двоен кабел би трябвало да е информация за релето на бензиновата помпа.
Ще ми трябва и някаква схема за подвързването на маркучетата на клапанчето на турбото, защото разкачах много бързо и не ги отбелязах.
Предварително благодаря за всяка помощ.
Лек и успешен ден


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Юли 2008, 18:03 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
изтегли си това
http://www.fiat-bg.org/Downloads/Books/ ... ce_Manual/

иначе двата кабела дето отиват под таблото сигурно са за оборотомера и бутона за климатика.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Юли 2008, 09:49 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Много благодаря за инфото.

лек и успешен ден


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Юли 2008, 16:58 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Здравейте, оня ден отидох и взех маховика с феродовия и притискателния диск от Купето. Оказа се че притискателния диск заедно с лагера и феродовия диск са чисто нови. За притискателния знаех че няма да ми върши работа, защото е обратен на моя, тоест моя е на натискане а този от Купето на дърпане. Много се зарадвах на новия феродов диск, обаче пак проблем, като се прибрах и го наложих на притискателя който купих от Рацера666, се оказа че не влиза в притискателя. Оказа се че притискателя и феродовия диск са на 235мм, а мойте са на 230мм. Така че сега имам един комплект за продаване на 235мм.
Сега от къде да си взема читав феродов диск.


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 3 от 3 [ 47 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов