www.lancia-bg.com http://lancia-bg.com/forum/ | |
отново се хванахме сас старите италянки http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=27483 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | dspetkov [ 12 Сеп 2011, 00:10 ] |
Заглавие: | Re: отново се хванахме сас старите италянки |
ето че вече е без мотор |
Автор: | Delta1and2 [ 12 Сеп 2011, 21:14 ] |
Заглавие: | Re: отново се хванахме сас старите италянки |
Браво колега, сподели каква е приблизителната крайна цел на проекта. От какво имаш нужда за да се оглеждаме и да помагаме с каквото можем. Успех и само напред.. не се отказвай. |
Автор: | dspetkov [ 16 Сеп 2011, 08:18 ] |
Заглавие: | Re: отново се хванахме сас старите италянки |
целта е да порасне в интеграла,но ще видидим има доста да се работи по нея |
Автор: | dspetkov [ 20 Апр 2014, 17:02 ] | ||||
Заглавие: | Re: отново се хванахме сас старите италянки | ||||
извеняеам се че зарязах темата но се бях хванал серизно и вече имаме краен резолтат ще кача едни барзи снимки
|
Автор: | dspetkov [ 20 Апр 2014, 17:07 ] | ||||
Заглавие: | Re: отново се хванахме сас старите италянки | ||||
а тук вече е в деиствие и само на предно но то бе за крадко
|
Автор: | dspetkov [ 20 Апр 2014, 17:10 ] |
Заглавие: | Re: отново се хванахме сас старите италянки |
вече е и 4х4 с големи осилиа але луя |
Автор: | dspetkov [ 20 Апр 2014, 17:13 ] | ||
Заглавие: | Re: отново се хванахме сас старите италянки | ||
вече е и 4х4 с големи осилиа але луя
|
Автор: | Ivan_markov76 [ 20 Апр 2014, 18:04 ] |
Заглавие: | Re: отново се хванахме сас старите италянки |
.Много е хубава да не и е ....Колега сподели малко подробности за двигателя - к.с. , запалителна система и т.н. |
Автор: | Peakone [ 22 Апр 2014, 23:38 ] |
Заглавие: | Re: отново се хванахме сас старите италянки |
Супер! Винаги е приятно да видиш как подобна кола бива възродена за 2ри живот |
Автор: | Delta1and2 [ 28 Апр 2014, 21:27 ] |
Заглавие: | Re: отново се хванахме сас старите италянки |
Повечето тук остават без думи при подобни теми, но няма как да не уважа проекта ти. Поздравявам те за постигнатия резултат. 110% от нас биха направили същото ако имаха възможност. Успех и много приятни емоции с тази прекрасна темпераментна кола! |
Автор: | turbo_k27 [ 03 Май 2014, 11:22 ] |
Заглавие: | Re: отново се хванахме сас старите италянки |
Колега поздравявам те за усилията по колата, но дай повече информация. От къде взе раздувките, предния капак, броните. Променихте ли предницата на делтата (обикновената делта предните бомбета са с нулев кастър, а интегралето с положителен кастър на 5 градуса и имат по три отвора)? Наложили се преправяне по тунела? Поздрави и успехи |
Автор: | mitaka_cs [ 08 Май 2014, 23:01 ] | ||
Заглавие: | Re: отново се хванахме сас старите италянки | ||
На всички от 87-ма до ~92 без еволюшън отпред ботуша е еднакъв. Кастъра при тях идва от двата вида тампони - на снимката. Слагани са както им падне в завода на тези с по-малките 1.3, 1.5 и 1.6. На интеграле по-често се среща с изместения център тампон. А, с три отвора за тампона са само еволюшън купетата. Там тампона е по-високо, затова и капака им е по-широко издут. Идеята е била да слагат още по-големи гуми с още по-голям ход на окачването за повече свобода в настройките. Отделно са и по-яки тези ботуши, защото стария тип се издува и криви лесно от скачане, дупки и други без подсилване с разпънки, планки и подобни.
|
Автор: | dspetkov [ 11 Юни 2014, 21:21 ] |
Заглавие: | Re: отново се хванахме сас старите италянки |
сега нямам време заштото ще ходя на ретро рали розова долина. но обещавам когато остана с малко свободно време ще пиша |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |