www.lancia-bg.com http://lancia-bg.com/forum/ | |
Застава юго 45 http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=24265 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | _Hristo_ [ 02 Ное 2010, 01:26 ] |
Заглавие: | Re: Застава юго 45 |
Липсата на снимков материал от началото на проекта ще бъде компенсирана с по нататъчни подробни снимки. Започнахме с демонтажа на цилиндровата глава за да видим състоянието и.Нагара по главата и особено по клапаните беше стресиращо завиден ама това е което може да се очаква от кола която с години не е помирисвала бензин поради проблеми с бензиновата помпа.След демонтажа на клапаните и допълнителния оглед решихме да шлаифаме.С надеждата да я сгъстим поръчахме на шлайфиста да и отнеме 5 десети.Понеже главата доста се забави решихме да извадим и останалата карантия за да се ревизира.Поради липсата на техника и с наличието на елементарни инструменти работите като знаете стават по трудния начин затова една вечер се хванахме и на рака извадихме двигателя и скоростите. Прикачени файлове: Прикачени файлове: Прикачени файлове: Прикачени файлове: Останалото от двигателя беше напълно разглобено за оглед Прикачени файлове:
|
Автор: | _Hristo_ [ 02 Ное 2010, 01:52 ] |
Заглавие: | Re: Застава юго 45 |
Малко по малко започнахме да събираме мотора Прикачени файлове: Прикачени файлове: Прикачени файлове: На тая снимка е стабилна кочина ама след цял ден работа спря да ми дреме за естетиката Прикачени файлове: И тука вече заприлича на нещо.Освежен и почти готов за монтаж -на снимката главата още не е готова и е сложена само за пиниз Прикачени файлове: Окачването на колата беше доста интересна тема за размисъл.Спортно окачване за тая кола...трудна работа.И вместо да си губим времето в търсене на по корави пружини и други амортисьори измислихме начин как да подобрим старите.С малко инжинерна мисъл и повечко смелост отворихме амортисьорите и внедрихме по една 25мм дистанционна втулка и на четирите.Така реално намалихме хода и с това дължината.Така направено за да се сложи пружината трябва да се натегне повече от необходимото и така става по твърдо.Остана проблема с маслото...обикновено се правят някви бъркочи между трансформаторно масло и още нещо но ние търсим стабилност при движение на автомобила и затова ги напукахме с 15в40 .Не очаквахме голям ефект от тая история но като да не повярваш стана много добре.Преди колата се лушкаше като лодка а сега возията е стегната осезаемо по корава и като цяло много по добра от преди.Колата стои много добре на пътя и като за без пари окачването е повече от идеално |
Автор: | Delta [ 02 Ное 2010, 11:44 ] |
Заглавие: | Re: Застава юго 45 |
Поздравления за ентусиазма!;) А купето в какво състояние е? Обикновенно задния мост е изгнил... да не говорим и за предницата!:) Относно моторетката, колата има завидна динамика като за 45 коня!;) Помислете да смените делкото с такова, което има вакуум коректор. Както и електронен комутатор. Стрелкови уред за температурата на мотора от Лада с датчик навит вместо наличния за лампатана прегряване също е от първа необходимост според мен!;) Доста добре се получава ако се монтират 2 уредчета от ЛАДА (за температурата и волтметър) от ляво на таблото където са копчетата... за съжаление нямам снимки от моята!:( Но до колкото помня махнах 1 или 2 копчета от там за да освободя място. От дясно на мястото за 2 копчета пък идеално пасва часовник от Рено 19 !:) Седалките са много смотани и ако си намерите от някоя малка двувратка с подглавници няма да е зле!;) Това като идеи от мен и успех в начинанието!;) |
Автор: | xctr [ 03 Ное 2010, 15:59 ] |
Заглавие: | Re: Застава юго 45 |
Кефат ме тея застави като цяло! Но аз лично бих заложил на SOHC FIAT мотор например от типо. Много лесно се развъртат до към 10 000 оборота! ) В македонския/сърбия/хърватия яко правят такива и изкарват по 100тина коня. Да не говорим че и в българсия шампионат има една такава застава! Eто един проект от Сърбия: http://turbo124.com/forum/viewtopic.php ... 59&start=0 |
Автор: | bost [ 14 Ное 2010, 23:36 ] |
Заглавие: | Re: Застава юго 45 |
Здраво колеги Многу ме радува за храброста за овој проект и нека Ви е со среќа, само што (винаги има по некое „само“) двигателат не е подобен за тунинг, имено коленовиот вал лежи во 3 точки и може да се случи да се скрши(ако не се лажам тоа се казва ште се разчупи).Многу подобре е да се земе двигател SOHC 1.1,1.3,1.5,1.6 литри Фиат-Ланчиа групација кој одговара до болт на шасијата. Ако Ви треба било што част или совет бидете слободни и пишите на ЛС, тук имаме многу искуство со југо. Поздрави |
Автор: | dinkoh [ 04 Окт 2012, 22:15 ] |
Заглавие: | Re: Застава юго 45 |
Здравейте, интересува ме на този двигател на Юго 45 (мисля,че го вграждат и на Fiat Cinquecento) кобилиците на клапаните механично ли се регулират или има хидравлични повдигачи. Благодаря |
Автор: | hf hpe [ 04 Окт 2012, 22:54 ] |
Заглавие: | Re: Застава юго 45 |
механично |
Автор: | dinkoh [ 05 Окт 2012, 12:22 ] |
Заглавие: | Re: Застава юго 45 |
Мерси за бързия отговор А да знаете откъде могат да се купят в района на Стара загора? |
Автор: | SANTIS1 [ 04 Ное 2017, 21:09 ] |
Заглавие: | Re: Застава юго 45 |
Здравейте нз дали тук е мястото но искам да запитам търся бутала за застава юго 45 ако някой има нещо ще ми бъде от полза.благодаря предварително |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |