Автор |
Съобщение |
juli_1
|
Заглавие: Въпрос:Вдигане мощноста на Делта 1.6 ХФ Турбо Публикувано на: 03 Ное 2008, 19:39 |
|
Регистриран на: 28 Мар 2008, 22:02 Мнения: 232 Местоположение: София
|
Колеги въпросът ми е следния,понеже съм любител и си мисля разни щуротии дали ще стане работата...
Та мисля да сложа чип на колата,бууст контрол и блокаж.
Трябва ли да сменя инжекторите с по големи и горивната помпа заради дебита или и фабричните ще ми стигнат.
Ами това е,предварително благодаря
_________________ Lancia Delta HF 1.6 Turbo-Х...сега 2000 турбо
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Re: Въпрос:Вдигане мощноста на Делта 1.6 ХФ Турбо Публикувано на: 03 Ное 2008, 20:30 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Първо използваш ли оригиналното турбо би трябвало да нямаш проблеми с дебита на дюзите и помпата.Но трябва да вдигнеш налягането на горивото и да смениш интеркулера с по-голям.Тези промени трябва да са ти предшестващи всички останали промени за повишаване на мощността.Относно чипа,трябва да се потрудиш да намериш понеже мисля че не се намират лесно точно за този мотор.Освен това трябва да си сложиш и ръчен буустконтрол понеже доколкото си спомням чрез чипа бууста се вдига почти незабележимо.
Относно поставянето на блокаж,ами ако няма оригинална кутия с блокаж като за твоя мотор,няма начин.
Успех с начинанието и внимавай че счупиш ли мотора доста трудно се намират части за тези 1.6 ХФ Турбо
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
juli_1
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Ное 2008, 20:59 |
|
Регистриран на: 28 Мар 2008, 22:02 Мнения: 232 Местоположение: София
|
Казаха ми че в София някъде сваляли скоростите и нещо ги правили из вътре и ставали с блокаж.
Един приятел е лсагал на либра 2.4 жтд.
Има ли такава работа,възможно ли е по принцип,казаха ми за около 500 лв.
А за бууста да със сигорност ще е ръчен и ще ползвам оригиналното турбо.
Неук съм Иванко,ще ми кажеш ли как да повиша налягането,да знам какво да търся.
За чипа проучвам на всички възможни места,казаха ми даже за един мъж от Монтана който ги правел тия работи на часно.
Ако някой от Монтана е чувал или има някакви впечатления от работата на този човек моля да сподели.
Във диджитал тунинг пише че има чип за моята,но незнам 1000лв е чипа
_________________ Lancia Delta HF 1.6 Turbo-Х...сега 2000 турбо
|
|
|
|
|
Sraaaaa
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Ное 2008, 21:14 |
|
Регистриран на: 18 Яну 2005, 20:19 Мнения: 2141 Местоположение: Ямбол, София
|
По-добър мапер от Вили (ProSpeed) едва ли ще намериш. Сложи едни по-големи дюзи, сложи едно по-голямо турбо, по-голям кулер, колектори от Драго и ако твоята електроника може да се мапне, ако не нова. До 250-300 коня можеш да я докараш. Ако искаш нещо по-евтино и ефикасно - нитро! Слагаш нитро, едно хубаво масалце Motul LeMans и ставаш бърз и яростен.
_________________ Вече Знаем Какво Ще Стане ...Но Не Можем Да Го Предотвратим... (В памет на братчеда...)
Италианските коли са като жените - само фасони и номера ти правят
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Ное 2008, 21:25 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Много ми е странно това с тоя шпер за 500лв Според мене нещо те връзват,аз имам кутия за предно със шпер и знам какво представлява,за това ти казвам че няма ли оригинално трудно ще си сложиш допълнително.Гледах в нета че една касета за дифа със шпер струва почти 600 паунда без доставката.Ти си направи сметката.
Такъв чип за 1000 лв си е чисто обиране.Потърси из нета в английския ибей има доста и то за доста добри суми.За съжаление в БГ всички цени са в пъти по високи от на запад.
Колега "Sraaaaa",я само ми обясни как ще направиш от 1.6 300 коня с оригиналната гарнитура за главата и оригиналните бутала Няма начин Освен това употребата на нитро система ще доведе единствено до счупване на двигателя и до нищо друго,особено на турбо автомобил.Освен това това което знам от други колеги от форума,никой в БГ НЕ може да мапва Вебер-Марели дори и в Проспиид,още по-малко на мотор 1.6
Много ви е лесно да давате акъл- сложи по-голямо туй,по-голямо онуй,а накрая кой ще ги накара да заработят заедно без да се разцепи мотора на парчета?Това никой не го мисли
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
juli_1
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Ное 2008, 21:27 |
|
Регистриран на: 28 Мар 2008, 22:02 Мнения: 232 Местоположение: София
|
Ще потърся да видим какво ще излезе
_________________ Lancia Delta HF 1.6 Turbo-Х...сега 2000 турбо
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Ное 2008, 21:35 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Аз тука из Русе имам няколко познати дето имат някой и друг файл.Надявм се до няколко дена да има инфо дали имат нещо като за тебе
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
juli_1
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Ное 2008, 21:38 |
|
Регистриран на: 28 Мар 2008, 22:02 Мнения: 232 Местоположение: София
|
Мерси Иванко,на мен идеята ми е точно каквато мислиш,не да пръсна мотора,а да го понапъна още малко и за това гледах "Бууст" с копченце да си го включвам само когато ми трябва.А щом шпер-а трябва да е фабричен няма да е сега,а когато се появи такава кутия.
Намерил съм скорости от една регата същия мотор като моя но без турбо със предавателно число 3.21,до колкото знам моята е 3.40.Да я взема ли или няма смисъл,мога да взема бая тънко
_________________ Lancia Delta HF 1.6 Turbo-Х...сега 2000 турбо
|
|
|
|
|
juli_1
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Ное 2008, 21:41 |
|
Регистриран на: 28 Мар 2008, 22:02 Мнения: 232 Местоположение: София
|
Благодаря Иванко,да знаеш сестрами живее в Русе и още не съм и ходил на гости,може да дойда скоро.Па ша напрайм една масичка...да почрпя
_________________ Lancia Delta HF 1.6 Turbo-Х...сега 2000 турбо
|
|
|
|
|
Sraaaaa
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Ное 2008, 21:56 |
|
Регистриран на: 18 Яну 2005, 20:19 Мнения: 2141 Местоположение: Ямбол, София
|
|
|
|
|
juli_1
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Ное 2008, 22:03 |
|
Регистриран на: 28 Мар 2008, 22:02 Мнения: 232 Местоположение: София
|
Аз лично не знам колко ще издържат....ще разбера скоро
Но мисля да сложа метална гарнитура и да не надувам турбината повече от 1-1,2 бара
_________________ Lancia Delta HF 1.6 Turbo-Х...сега 2000 турбо
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Ное 2008, 22:05 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Sraaaaa написа: А до колко коня ще издържат оригиналните бутала и биели?
Да ти кажа честно нямам идея,но си мисля че не повече от 220,все пак почваш от мотор 130 коня.Нямам много опит с такъв мотор,точно поради причината която изтъкнях по-горе,а именно много дефицитни откъм резервни части,та затова и не си купих и Делта 1.6 ХФ.
Мога дати кажа за моя 2.0 16 Турбо че със сигурност си държи до 350 коня,но нагоре вече става опасно.
Колега извини ме за острия тон преди малко,но ти направо влезе с "главата напред".Това което аз разбрах е че колегата иска да си позасили колата малко ,но в разумните граници,което ще рече около 170 коня,което се постига с по-голям кулер,вдигане на налягането на горивото и с подходящо написан чип.Същевременно мотора не се изнасилва ,а си върви на около 80-90% от потенциала на сток карантиите и си остава с нормален респонс за ежедневно каране
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
grale
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Ное 2008, 22:05 |
|
Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46 Мнения: 2319 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
|
мдам не пробвай с нормалната да надуваш на 1.5 че ще стане гаф това ти го казвам от личен опит
_________________ Lancia Dedra Integrale
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Ное 2008, 22:10 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Относно надува от личен опит надув над 1.0 бар с нормална гарнитура не държи,а я духва.С металната можеш да надуваш колкото си сакаш,Жив е надувал и на 2.0 бара с Кометик метална,въпроса е дали ще има смисъл с туй малкото турбо
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
bugi1
|
Заглавие: BUGI1 Публикувано на: 03 Ное 2008, 22:13 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 22 Яну 2008, 00:18 Мнения: 60 Местоположение: София
|
чакай и аз да се включа тук че сте ми в кръвната група-та на колегата от ПЗ да му кажа че аз имах такава една бяла 1,6 турбо някои от клуба имаха късмета даже и да се повозят-та 1-ТУРБОТО го направих с лагер 360 градусов,перката на топлата част ми беше от сааб турбо и престъргвано турбо разбира се, 2 бутала ми даде ДАНИЕЛ който за мен е пич ама от тези готините а не от онези дето викат само ма то аз нямям време или незнам и т.н. престъргах главата и блока,две помпи за горивото,регулатор който спокойно държи налягане от 4бара, 3 турбото отиде на два бара и се почна три ск,кутий за две седмици,купето се сцепи на две--ама сега го дадох на един приятел в квартала и сега ще и слагаме скорости от дедра ама с шпер и малко тръби по купето че току виж се разцепило на две --с две думи колега ако искаш ми се обади да ти обясня някои работи---0878557050 ЖОРО
_________________ ИМАМ ЕДНА МАЛКА ЛАНЧИЯ 1.6 И СЪМ ВИНАГИ ГОТОВ ЗА СТАРТ С 2.0 ИМАЛИ СМЕЛИ
|
|
|
|
|
Sraaaaa
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Ное 2008, 22:16 |
|
Регистриран на: 18 Яну 2005, 20:19 Мнения: 2141 Местоположение: Ямбол, София
|
Твоята държи точно до 350 коня както сам си казал. Даниел на малката HF4WD сложи турбо и Greedy и я докара до към 250 коня без нищо друго, и си я кара сумати време вече. За 1,6 и аз не знам точно, но до 220-250 коня би трябвало да държи. 300 наистина са и множко. Добре де какво лошо има в нитрото? Иван си кара ЕВО 2ката колко време с нитро и никакви проблеми нямаше. Другия Иван пък си караше Coupe 2,0 Тurbo пак с нитро маса време и пак никакви проблеми нямаше. Само разпределителни валове беше сменил. От тях знам, че истината е във хубавото масло (само Motul LeMans) и другото е божа работа кога ще се скапе.
_________________ Вече Знаем Какво Ще Стане ...Но Не Можем Да Го Предотвратим... (В памет на братчеда...)
Италианските коли са като жените - само фасони и номера ти правят
|
|
|
|
|
juli_1
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Ное 2008, 22:23 |
|
Регистриран на: 28 Мар 2008, 22:02 Мнения: 232 Местоположение: София
|
Благодаря и на Жоро като стигна до същинската част сигурно ще ти звънна.
А да питам за ПО големия кулер,от него няма ли лага да стане по голям и как да компенсирам разликата-"голям кулер-малка турбина"?
За турбината не ми се ще да я сменям,щот тя ще поведе много работи след себеси и няма да ми стигнат ресурсите.
Дай боже като порасна(финансово) да си купя Делта Интеграле.Та на нея ще и правя тия неща,че тя носи....
_________________ Lancia Delta HF 1.6 Turbo-Х...сега 2000 турбо
|
|
|
|
|
bugi1
|
Заглавие: BUGI1 Публикувано на: 03 Ное 2008, 22:36 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 22 Яну 2008, 00:18 Мнения: 60 Местоположение: София
|
_________________ ИМАМ ЕДНА МАЛКА ЛАНЧИЯ 1.6 И СЪМ ВИНАГИ ГОТОВ ЗА СТАРТ С 2.0 ИМАЛИ СМЕЛИ
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Re: BUGI1 Публикувано на: 03 Ное 2008, 23:29 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Жоро да не го говориш за гръцкия драг шампион?Ако е той мисля че има нов рекорд,нещо от рода на 9.04 ли беше или 9.21 сек за 1/4 миля.Мотора му ги прави Гай Крофт
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Ное 2008, 13:52 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
По големият кулер ще увеличи турбо дупката. Обикновенно това се решава с ремап и вдигане на налягането на турбото, това Ванко най-добре може да каже. Хубаво е турбо пътищата да вървят възможно най-плавно, без много чупки и прави ъгли.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
|