Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




 Страница 1 от 1 [ 18 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: + няколко % повече мощност за нашите машинки:+-сове и - оси
 Мнение Публикувано на: 26 Ное 2008, 19:06 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките

Регистриран на: 11 Окт 2008, 13:40
Мнения: 907
Местоположение: София
Кара: мерцедес
Днеска едни колеги от бифшия гараж на УБО сега НСО ми дадоха следния съвет какво мога да нправя за да отвора колата да върви малко повече.
Сменяне на въздушния филтър с ОРИГИНАЛЕН КОНОСЕН който естествено не е от БГ,и преправянне на цялате генерация от "двуцевката" със един ръзмер нагоре тоест ако ми излиза на 50 мм както е при мен да я преправя цялата генерация като запаза гарнетата на 55 мм,но не повече.
Колата шяла да тръгне осезаемо по добре.


Колеги посъветвайте ме дали да инвестирам в това начинание или не си заслужава.Като имате на предвит че съм инвестирал за "чип"

_________________
мерцедес!!!


http://www.sofiawars.com/register/146367/


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Ное 2008, 19:14 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 09 Ное 2008, 23:58
Мнения: 15
Местоположение: Бургас СЛИВЕН
м да ще има разлика защото по барзо щесе чисти от изгорелите газове но не очакваи голяма разлика ще има промяна в гласа на колата.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Ное 2008, 20:18 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
Ти първо се заинтересоваи колко пари ще ти коства това и сам ще се откажеш.

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Ное 2008, 21:12 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2804
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
Най-вярното във всичките приказки е ....."малко повече" - нищо повече.

т.е. - не си заслужава ...

Най-грандиозен ще е ефекта върху РАЗХОДА ....- ще се увеличи ОСЕЗАТЕЛНО!

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Ное 2008, 00:19 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 00:42
Мнения: 786
Местоположение: София
Кара: Mercedes E34 AMG
Колега защо ще хвърляш време пари и нерви като можеш да си земеш направо една двойка турбо и да не се занимаваш с глупости.

_________________
[img]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/561132_3574821574608_2129036064_n.jpg[/img]


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Ное 2008, 01:40 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 10 Мар 2008, 02:26
Мнения: 564
Местоположение: София
Аз пък мисля, че идеята е добра. Що да не го направи? Ще си оправи звука и ще се поотпуши мотора. Нема да литне, но ще има усещането, че е доста по-бърза - което е най-важното. Щото никой нема да му мери 0-100 с хронометър. Важното е той как си я усеща колата. Пък и няма да е толкова скъпо...

Филтър K&N - около 150 лв. Китайски от Илиянци - доста по-малко...
Права тръба - 100 лв. Задно спортно гърне - 80 лв.

Това е.

_________________
Просто съм такъв - вечер ставам, сутрин лягам...


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Ное 2008, 12:28 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 29 Ное 2007, 20:38
Мнения: 26
Местоположение: Варна 02 Приморски
По същия въпрос мисля и аз.
Сложих спортен филтър "replacment" т.е на мястото на оригиналния.
Преди да пътувам миналата седмица се отпра тръбата на задното гърне към средното и го хвърлих в багажника за да го правя в Ямбол, че тука нямах вече време.
Мога да кажа че има осезаема разлика при набиране на скорост и най-вече пре мен се усети голяма лекота при набиране след 110-120.
Така че вече съм убеден че ефекта от спортния въздушен филтър го има но трябва да се комбинира с изпускателна уредба с п овисока пропускливост.
Само че не искам задно гърне което да вдига шум а да върши работа т.е да чисти по лесно газовете


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: + няколко % повече мощност за нашите машинки:+-сове и -
 Мнение Публикувано на: 01 Дек 2008, 00:09 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 08 Ное 2007, 15:23
Мнения: 13
Местоположение: В Троя, при хубавата Елена
koinov_bg написа:
Днеска едни колеги от бифшия гараж на УБО сега НСО ми дадоха следния съвет какво мога да нправя за да отвора колата да върви малко повече.
Сменяне на въздушния филтър с ОРИГИНАЛЕН КОНОСЕН който естествено не е от БГ,и преправянне на цялате генерация от "двуцевката" със един ръзмер нагоре тоест ако ми излиза на 50 мм както е при мен да я преправя цялата генерация като запаза гарнетата на 55 мм,но не повече.
Колата шяла да тръгне осезаемо по добре.


Колеги посъветвайте ме дали да инвестирам в това начинание или не си заслужава.Като имате на предвит че съм инвестирал за "чип"


Тъй. Филтър тип "конус"...K&N или JR. Тръба към него, която да го изведе възможно по-ниско, да има достъп до студен въздух. Малко играчка с дросела - чистене от "нагара", образувал се в процеса на ползване на автомобила. Виж си свещите и кабелите дали са читави.


@lencha, такова отворено гърне, което хем да "чисти" газове, хем да не вдига шум НЯМА.

_________________
Изображение
http://www.italauto-bg.net/
2.0 20v 182A1.000 HGT Engine
*Stage 2 Cold Air Intake


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: + няколко % повече мощност за нашите машинки:+-сове и -
 Мнение Публикувано на: 01 Дек 2008, 03:19 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22
Мнения: 1348
Местоположение: София
Trojaneca написа:
koinov_bg написа:
Днеска едни колеги от бифшия гараж на УБО сега НСО ми дадоха следния съвет какво мога да нправя за да отвора колата да върви малко повече.
Сменяне на въздушния филтър с ОРИГИНАЛЕН КОНОСЕН който естествено не е от БГ,и преправянне на цялате генерация от "двуцевката" със един ръзмер нагоре тоест ако ми излиза на 50 мм както е при мен да я преправя цялата генерация като запаза гарнетата на 55 мм,но не повече.
Колата шяла да тръгне осезаемо по добре.


Колеги посъветвайте ме дали да инвестирам в това начинание или не си заслужава.Като имате на предвит че съм инвестирал за "чип"


Тъй. Филтър тип "конус"...K&N или JR. Тръба към него, която да го изведе възможно по-ниско, да има достъп до студен въздух. Малко играчка с дросела - чистене от "нагара", образувал се в процеса на ползване на автомобила. Виж си свещите и кабелите дали са читави.


@lencha, такова отворено гърне, което хем да "чисти" газове, хем да не вдига шум НЯМА.

Да и колкото по надолу е филтъра толкова повече се пълни с вода :)

_________________
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: + няколко % повече мощност за нашите машинки:+-сове и -
 Мнение Публикувано на: 01 Дек 2008, 19:48 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Окт 2007, 13:23
Мнения: 2764
Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 2.4jtd
Lancia Dedra 2.0 Integrale S.W.
Abarth написа:
Да и колкото по надолу е филтъра толкова повече се пълни с вода :)


Добре го каза, че после след такива съвети, като на колегата, да няма "научих какво е хидравличен удър по трудния начин" особено с доста честосрещащите се по пътищата ни дълбоки "езера"

http://www.insbook.info/index.php?optio ... 7&Itemid=6

_________________
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Дек 2008, 20:26 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 08 Ное 2007, 15:23
Мнения: 13
Местоположение: В Троя, при хубавата Елена
Абе все едно съм казал да го изкара под калника или долу при картера... :lol: Пък и е доказано е че по-качествените филтри тип конус, не пропускат вода(не съм го тествал де...все още :lol: )

_________________
Изображение
http://www.italauto-bg.net/
2.0 20v 182A1.000 HGT Engine
*Stage 2 Cold Air Intake


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Дек 2008, 20:30 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Окт 2007, 13:23
Мнения: 2764
Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 2.4jtd
Lancia Dedra 2.0 Integrale S.W.
Колега не го приемай като заяждане но

Trojaneca написа:
...Тръба към него, която да го изведе възможно по-ниско, да има достъп до студен въздух...


Ти как го разбираш ;)

_________________
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Дек 2008, 23:06 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Мар 2008, 19:30
Мнения: 1261
Местоположение: София
Подобни щуротии правят перничани с гоуфовете си. Стават аероплани :wink:
Слагат и нещо задължително да светка по антените и пръскалките. :lol:

_________________
Comfortronic


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Дек 2008, 08:46 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките

Регистриран на: 11 Окт 2008, 13:40
Мнения: 907
Местоположение: София
Кара: мерцедес
Значи проверих в ЕМ-комплект някаде кам 100-130 лв ще ми струва далаверата за генерацията да я "отворят" и около 130,лв вилтър К&Н(или нрщо такова че незнам как се пише) ще ми се върже с поръчка от Англия.


ПС а с колко ще се овеличи разхода усезаемо ли ще бъде???А за колегата дето ми вика да си зема Турбо бегачка...Колега от каде да си намера Турбо бегачка читава и да е след 94-та година???То не че моята е много читава че изревах за валове и повдигачи..... :cry:

_________________
мерцедес!!!


http://www.sofiawars.com/register/146367/


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Дек 2008, 22:11 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 00:42
Мнения: 786
Местоположение: София
Кара: Mercedes E34 AMG
koinov_bg написа:
ПС а с колко ще се овеличи разхода усезаемо ли ще бъде???А за колегата дето ми вика да си зема Турбо бегачка...Колега от каде да си намера Турбо бегачка читава и да е след 94-та година???То не че моята е много читава че изревах за валове и повдигачи..... :cry:


От чужбина :D . И тука има ама не се знае в колко добро състояние е. Даже има една Дедра в продава за около 4 -5 бона.

_________________
[img]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/561132_3574821574608_2129036064_n.jpg[/img]


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Дек 2008, 22:36 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките

Регистриран на: 11 Окт 2008, 13:40
Мнения: 907
Местоположение: София
Кара: мерцедес
днеска ходих до едно сервизче на Тодор александров към новия пробив кам Военна болница,срещу ОМВ-то.Там се запознах с един пич,казва се Данчо.Говорих да ми ремонтира Дедъра и ше го напрай човека.

Питах го за допълнителен тунинг штото разбрах от един много добър приятел че е разбирач и че прави от нищо нещо.
С две думи Нова генерациа преработена от него,нови валове спортни,нова запалителна система с нови инжектори и куп такива простотии и ефекта за моята "каляска" ще бъде горе доло колкото стандартно ХФ интеграле....Цена от 1500 евро нагоре.

_________________
мерцедес!!!


http://www.sofiawars.com/register/146367/


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Дек 2008, 23:30 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 14 Сеп 2006, 01:41
Мнения: 269
Местоположение: София
Кара: Kappa 2.4 V.I.S
Силно се съмнявам че това което говориш е истина или това което са ти казали...просто или е мноооооого повече от 1500 евро ;)

_________________
Lancia Kappa 2.4 V.I.S


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Дек 2008, 11:42 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 08 Ное 2007, 15:23
Мнения: 13
Местоположение: В Троя, при хубавата Елена
Колега koinov_bg, в крайна сметка, какво целиш да направиш с колата? Ако просто искаш да работи по-добре, дори едно минаване на всички клеми и букси с конт. спрей и почистването им ще се отрази благоприятно. Всичко друго(филтри, чипчета, генерации...) ще има незначителен ефект.

_________________
Изображение
http://www.italauto-bg.net/
2.0 20v 182A1.000 HGT Engine
*Stage 2 Cold Air Intake


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 18 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов