Автор |
Съобщение |
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Яну 2010, 00:49 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
по CAN шина си комуникират всички модула на съвременните автомобили
при по старите модели е имало само между отделни модули
докато сега всички са вързани един вид в мрежа
на съвременните дори и аварийните светлини са по CAN шина
това със GPS-а не ми се струва добра идея
пак те питам ЕКУ-то на двигателя не се ли сърди че няма информация за скоростта на автомобила
а тази процедура с капака и диференциала при капата мисля, че може да се извърши без да се свалят скоростите
поне при делата го правих навремето, че ми се беше скъсал червяка
|
|
|
|
|
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Яну 2010, 07:33 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
Абсолютно никаква реакция от екуто заради откаченият АБС, но аз не съм откачил целият куплунг, а само двата предни датчика от буксите им, защото преди това АБС-а се опитваше да ги чете, но тъй като са различни от предишните не става номера и докато не направя поне 20-тина км/ч педала на спирачките ми е твърд като камък и няма абсолютно никакви спирачки, после си АБС-а си изключва, светва лампата и педала омеква, а ги разкачих защото преди около два месеца чукнах леко едно такси, заради тая глупост, а за капака на дифа не съм се досещал, днес или утре ще отида да огледам старата скоростна кутия и ще се разбере при мен дали може да се направи тая гимнастика на място, ако стане просто няма да има по-щастлив човек от мен
А те дали са едни и същи капаците при Power drive и тази с виско шпер, мисля че се водеше наква Berlina
_________________ Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
|
|
|
|
|
joro66
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Яну 2010, 12:09 |
|
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
|
Eдна идея, малко смешна на пръв поглед, но съм я виждал реализирана на трабант - електронен километраж от велосипед - намираш каде да залепиш магнита - главината, карето - където ти е удобно с поксипол, и ридампулата някъде по шенкела, така че магнита да минава на 3-5 мм от рид-ампулата. Програмира се според диаметъра на колелата. Някой модели велокомпютри показват до 199 км/ч
П.П. Сега се сетих че при нашите платформи много лесно може да се монтира магнита и някъде по твърдия вал м/у скоростната кутия и висящия лагер на конзолата за климатика/хидравликата, а рид-контакта на ламаринка закрепена накъде на някой болт на картера примерно. . Баси и глупоста дето ми нина през акъла
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Яну 2010, 00:41 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
joro66 написа: Баси и глупоста дето ми нина през акъла
и такова е правено, имаше тука един мноого бърз Косуърт и нямаше километраж, собственикът му взе такъв електронен за велосипед, обаче се оказа че е до 99 км/ч.
Отива в магазина за вело-части да го върне и вика на продавача да му даде друг трицифрен, че тоя му е малък и продавача така
|
|
|
|
|
jorometala
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Яну 2010, 01:35 |
|
Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19 Мнения: 1692 Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97 Rover 416 GSI - на жената
|
този елемент на клема 11 какво трябва да е знаеш ли? че нещо не ми е ясно?
да не е ЕКУ-то
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
|
|
|
|
|
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Яну 2010, 16:09 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
jorometala написа: този елемент на клема 11 какво трябва да е знаеш ли? че нещо не ми е ясно? да не е ЕКУ-то
Програмата нещо се пр..ба и не мога да я отворя иска ми пари животното, точно сега не мога да си спомня за какво е тази клема, но ще разбера, че и аз се учудих...
_________________ Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
|
|
|
|
|
1912
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Яну 2010, 20:08 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2008, 21:06 Мнения: 224 Местоположение: Пловдив 06 Тракия
|
не ти тряат тея километражи и на алфата и на типото не ми работеха
винаги съм карал на оборот...та не можеж ли да я засечеш по обороти
и да си направиш няква сметка за километрите
|
|
|
|
|
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Яну 2010, 23:06 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
1912 написа: не ти тряат тея километражи и на алфата и на типото не ми работеха винаги съм карал на оборот...та не можеж ли да я засечеш по обороти и да си направиш няква сметка за километрите
Това лено, досега карам вече около 4-5 месеца на обороти и съм станал кат някакъв калкулатор и не ми е проблем, обаче много ме дразни и затова искам да го направя
_________________ Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Яну 2010, 23:56 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Алооу русенската група не се занимавайте с дребни неща а ми оправяйте интегралето,че вече не мога да спя.Събирайте се там всички турбо гъзари и вдигайте мъртвеца на крака па ние с бат Съби па ше ви гостуваме и белкем се приберем на сам на ход.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Яну 2010, 16:03 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
Paco_76 написа: Алооу русенската група не се занимавайте с дребни неща а ми оправяйте интегралето,че вече не мога да спя.Събирайте се там всички турбо гъзари и вдигайте мъртвеца на крака па ние с бат Съби па ше ви гостуваме и белкем се приберем на сам на ход.
Ми аз си мисля утре да ходя в сервиза да ги видя ко правят и ща ти докладвам ко стаа с интегралиту, даже незнам дали са го почнали, не съм ходил при тях откакто бяхте тука у Руситу и следващият път някой да са сети да си напрайм малко снимки и на нас не само на колите
Прикачени файлове: |
16012010081 [800x600].jpg [ 98.83 KiB | Прегледано 12678 пъти ]
|
16012010082 [800x600].jpg [ 108.67 KiB | Прегледано 12676 пъти ]
|
16012010080 [800x600].jpg [ 94.05 KiB | Прегледано 12671 пъти ]
|
_________________ Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
|
|
|
|
|
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Яну 2010, 16:26 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
_________________ Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
|
|
|
|
|
miro.666
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Яну 2010, 18:55 |
|
Регистриран на: 11 Сеп 2006, 00:08 Мнения: 49 Местоположение: Русе
|
аз минах от там,ама мъртвеца е все още мъртъв.Голям сняг и студ при нас и доктора ни мой го съживи.
_________________ Lancia dedra 1.6 90HP MPI GM 159B9.000 lancia thema 2.0 16v turbo 205hp lancia kappa sw 2.0 16v turbo 205hp
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Яну 2010, 00:04 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Ще чакам. И ще се моля да изгрее слънце у Руситу.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Фев 2010, 23:54 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
Айдаааааа, вчера жувотното ма остай на пътя, наложи се да викам Ванко да ма дърпа до гаража Тъкмо установих повредата и заваля сняг и калата остана в бокса, горивната помпа даде фира и предстои смяна ама ся първо трябва да се рине сняг че е доста затрупана вече отвчера насам....
Прикачени файлове: |
06022010110_resize.jpg [ 135.95 KiB | Прегледано 12645 пъти ]
|
06022010109_resize.jpg [ 197.31 KiB | Прегледано 12646 пъти ]
|
06022010111_resize.jpg [ 208.23 KiB | Прегледано 12664 пъти ]
|
_________________ Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
|
|
|
|
|
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Фев 2010, 11:05 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
От днес парахода па се движи по улиците на Русе, голямата хамалогия беше вчера с прехвърлянето на помпите, щото освен дебита на двете помпи другото беше тотално различно, проблема е че до 98-ма година помпата е отделно от нивомера, а след 98-ма помпата и нивомера са едно място в кошницата, дори и горивният филтър е вътре в нея и от там следва, че и кошниците са различни, абе имаше гимнастики ма всичко стана
п.с. Бегайте, че Титаник иди
_________________ Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
|
|
|
|
|
venci982
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Фев 2010, 22:30 |
|
Регистриран на: 27 Дек 2005, 19:59 Мнения: 26 Местоположение: Русе
|
малей пазим се
_________________ Lancia Delta II 1,9TDS-EX ALFA 147 1.9 JTD 16V Powered by TST-Racing
|
|
|
|
|
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Мар 2010, 13:01 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
venci982 написа: малей пазим се
Ам шса пазиш ам, де сте тръгнали да са пречкате по улиците с тез Алфи
_________________ Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
|
|
|
|
|
venci982
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Мар 2010, 22:29 |
|
Регистриран на: 27 Дек 2005, 19:59 Мнения: 26 Местоположение: Русе
|
_________________ Lancia Delta II 1,9TDS-EX ALFA 147 1.9 JTD 16V Powered by TST-Racing
|
|
|
|
|
joro66
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Мар 2010, 22:46 |
|
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
|
sacrum написа: А ей така между другото си поиграх и с капака на валовете и ето го резултата
Ще споделиш ли каква е технологията за да е трайно, че искам да си направя моя подобно?
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
|
|
|
|
|
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Мар 2010, 23:06 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
Само да кажа първо, че играчката е голяма, майката му е шкуренето, като преди това го полях целият капак с препарат, който смъква боята, след като падна всичката боа го минах с шкурка 500 и след това с водна 1000.
Като се заглади хубаво се минава целият капак с обезмаслител и е готов за пръскане, взех си боя в спрей, която издържа на 200 градуса, има такава по магазините за бои и лакове, има даже за 700 градуса, но не мисля че чак толкова е необходимо, един спрей ми стигна даже остана малко в него, след като изсъхна на другият ден с едно трупче и шкурка 250 махнах боята от буквите, цифрите и надлъжните линии по капака, отново с по финна и водна шкурка накрая и се получи този ефект, за сега не е почнал да се лющи, нито пък да се цепи боята, успех
_________________ Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
|
|
|
|
|
|