Автор |
Съобщение |
hf integrale
|
Заглавие: тунинг Публикувано на: 28 Фев 2006, 05:21 |
|
Регистриран на: 28 Фев 2006, 01:07 Мнения: 34 Местоположение: Видин
Кара: Lancia delta1 2.0l delta1 1.6turbo+ fiat tempra 4wd
|
нямам кола но когато си взема ште е делта 1.6 или хф турбо с инж. за интеграле не си и мисля. 1.6 мотопа на делта или призма е с бутала 84.00 и ход 71.50мм някои да е слагал бутала от 1.3 или 1.5 см3 хода им е по-малак ама д=86.40,а и на дедра 1.6 пак са 86.40.та идеята е да стане 86.40х71.50 а не 84.00х71.50.не се притесняваите да ми казете 4е сум ненормален ама ЛАНЧАТА требва да е ОГИН.еджа ли някои е правил това,но даите мнение.
_________________ LANCIA DELTA !
|
|
|
|
|
Milen_z
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Фев 2006, 06:32 |
|
Регистриран на: 19 Апр 2005, 00:16 Мнения: 325 Местоположение: Пловдив
|
Ланчия си е ОГИН и без да измисляш нов двигател. А като за начало ето ти две елементарни теми за размисъл:
1. Научил ли си вече формулите за обем, за да видиш поне ориентировъчно колко ще ти е разликата.
2. С каква гарнитура на главата ще я затвориш като разстържеш буталата с 2мм.
Ето ти най-простите мнения който се сетих, помисли си добре.
_________________ Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 1999
Lancia Dedra 1.6 i.e. 90Hp 1990, 835A1000
|
|
|
|
|
mariobg
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Фев 2006, 14:37 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13 Мнения: 5736 Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
|
Аз пък ще те посъветвам да си принтнеш мнението и да го занесеш на "другарката" по български да ти го провери. Защото аз за изчитане го изчетох, но нещо не можах да разбера каква ти е мисълта, или аз нещо съм оглупял или правописа ти крие таланта в теб.
п.с. Няма да е лошо да си прочиташ мненията преди да ги постваш и също така да прочетеш най-важния раздел "Важно - прочети", за да няма сръдни после.
п.п.с. Добре дошъл във форума на Ланча България!
_________________ Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97 Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Фев 2006, 14:52 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Мнение не мога да дам,но ми е итересно защо трябва да правиш всичко това.Мисля,че ланча предлагат голямо разнообразие от двигатели и по добре си купи по мощна отколкото да преправяш,а и финансово ще ти е по тънко.Това преправяне няма да е евтино. А колко ще е сполучливо въобще не знам.Тук има хора които много разбират нека те кажат.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
Milen_z
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Фев 2006, 16:16 |
|
Регистриран на: 19 Апр 2005, 00:16 Мнения: 325 Местоположение: Пловдив
|
Аз затова го почнах с най-елементарните работи белким се усети, ама нейсе.
_________________ Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 1999
Lancia Dedra 1.6 i.e. 90Hp 1990, 835A1000
|
|
|
|
|
Milen_z
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Мар 2006, 09:54 |
|
Регистриран на: 19 Апр 2005, 00:16 Мнения: 325 Местоположение: Пловдив
|
Айде чакаме те ти да си експериментатора, а после и ние ще си сменим нашите бутала.
_________________ Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 1999
Lancia Dedra 1.6 i.e. 90Hp 1990, 835A1000
|
|
|
|
|
Pa4kata
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Мар 2006, 18:23 |
|
Регистриран на: 23 Яну 2006, 22:14 Мнения: 541 Местоположение: София
|
Май са ми изтрили мнението а то беше мноо ерудирано
_________________ Dedra integrale май била:) ау и с Турбо
|
|
|
|
|
gentco
|
Заглавие: Re: тунинг Публикувано на: 17 Мар 2006, 17:39 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 26 Яну 2006, 15:02 Мнения: 39 Местоположение: Силистра Област
|
hf integrale написа: нямам кола но когато си взема ште е делта 1.6 или хф турбо с инж. за интеграле не си и мисля. 1.6 мотопа на делта или призма е с бутала 84.00 и ход 71.50мм някои да е слагал бутала от 1.3 или 1.5 см3 хода им е по-малак ама д=86.40,а и на дедра 1.6 пак са 86.40.та идеята е да стане 86.40х71.50 а не 84.00х71.50.не се притесняваите да ми казете 4е сум ненормален ама ЛАНЧАТА требва да е ОГИН.еджа ли някои е правил това,но даите мнение.
Не си ненормален,само дето са ти бедни познанията за двигателите,които споменаваш.
Има поне 5 причини,които правят невъзможно това,което искаш да направиш.
Явно не си виждал нито един от тези мотори отворен.
|
|
|
|
|
hypnotik
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Апр 2006, 02:12 |
|
Регистриран на: 11 Мар 2006, 18:58 Мнения: 258 Местоположение: Русе
|
|
|
|
|
maple
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Авг 2006, 15:36 |
|
Регистриран на: 12 Сеп 2005, 16:18 Мнения: 90
|
hypnotik написа:
Ми, какво може да се получи. Доста време с кола в гаража... После идва трезвата мисъл и нещата си идват на мястото. Този целия тарикатлък ще да е заради данъците. Иначе ако иска човек по-мощна кола си взема такава с по-мощен мотор.
Виж друго е, ако имаме нов кандидат майстор-монтьор. Тогава идеята си заслужава. Дето викат хората не питай старило а питай патило! Ще го бъде такъв майстор
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Авг 2006, 15:56 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
По бързи сметки ще се вдигне кубатурата с цели 92 кубика!:) Като се замислиш че се намират 2.0 мотори под 400 лв. !:)
_________________ LANCIA - начин на мислене
|
|
|
|
|
yossta
|
Заглавие: Re: тунинг Публикувано на: 31 Авг 2006, 19:24 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 14:46 Мнения: 1330 Местоположение: London UK +447845319992 paunovwork@gmail.com
Кара: comming soon......:):)
|
hf integrale написа: нямам кола но когато си взема ште е делта 1.6 или хф турбо с инж. за интеграле не си и мисля. 1.6 мотопа на делта или призма е с бутала 84.00 и ход 71.50мм някои да е слагал бутала от 1.3 или 1.5 см3 хода им е по-малак ама д=86.40,а и на дедра 1.6 пак са 86.40.та идеята е да стане 86.40х71.50 а не 84.00х71.50.не се притесняваите да ми казете 4е сум ненормален ама ЛАНЧАТА требва да е ОГИН.еджа ли някои е правил това,но даите мнение.
Качвал ли си се на HF ? 145 коня са си направо огин на тва купе без да я барараш хич !
От друга страна много елементарно и с по малко хамалогия се изкарват още 20 30 коня !
И през ум не ми е минавало да си шлайфам блока някога !
После,какво си мислиш че ще постигнеш точно с това си начинание?
За да стигнеш до блока и смяна на бутала трябва да си извлякъл кончетата от всички други възможни елементи на този автомиобил ! А повярвай ми ако СИ, и не ти стига (което ме съмнява) по добре си мисли за ИНТЕГРАЛ ! Ти до тогава и без това ще си стъпил на цената на Интегралето!
_________________ ///X-DELTA GT///X-DELTA HF///X-DEDRA 2.0 i.e///X-ZETA 2.0 turbo///COMMING SOON...///
|
|
|
|
|
yossta
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Авг 2006, 19:31 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 14:46 Мнения: 1330 Местоположение: London UK +447845319992 paunovwork@gmail.com
Кара: comming soon......:):)
|
ПП: Миналата седмица минах на Горубляне и случайно видях една итегралка за продажба !
Червена , бели джантета , малко тръби отзад (не познавам собственика) 250 кобили(малко е пипана предполагам) 91г , 11 хилки и няма да се тормозиш с тез въпросчета!
Те ти мнение !!!
_________________ ///X-DELTA GT///X-DELTA HF///X-DEDRA 2.0 i.e///X-ZETA 2.0 turbo///COMMING SOON...///
Последна промяна yossta на 31 Авг 2006, 19:40, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
yossta
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Авг 2006, 19:38 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 14:46 Мнения: 1330 Местоположение: London UK +447845319992 paunovwork@gmail.com
Кара: comming soon......:):)
|
Delta написа: По бързи сметки ще се вдигне кубатурата с цели 92 кубика!:) Като се замислиш че се намират 2.0 мотори под 400 лв. !:)
А как ли точно ще ги "нахрани" тези допълнителни 92 кубика за да има некакъв смисъл и файда от целото тва начинание ? Май не си е помислил за трансформацията на
некой други елементи които случайно са попаднали в/у блока !
_________________ ///X-DELTA GT///X-DELTA HF///X-DEDRA 2.0 i.e///X-ZETA 2.0 turbo///COMMING SOON...///
|
|
|
|
|
aaaaz
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Авг 2006, 20:29 |
|
Регистриран на: 06 Апр 2006, 15:38 Мнения: 103 Местоположение: Сандански София
|
Батко не че нещо ама по мой сметки от 84 до 86.4 мм има 2,4мм разлика.
Имаш ли идея колко много е това в действителност
При тази операция и 0,5мм са доста ама ти си знаеш
Зимай раш пилата и деиствай.
_________________ Lancia Dedra 1.6 m.p.i LS 90hp 159B9000 Автесервиз Студио Х http://www.opelclub-bg.com/forum/index.php?showtopic=9453 0883458789
|
|
|
|
|
Dedra 2.0
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Сеп 2006, 06:46 |
|
Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46 Мнения: 3097 Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
|
Не Ви ли беше срам така да сривате мечтите на детето?То тъкмо се отказало от туннинг.бг форума и решило че е намерило точното място за сбъдване на мечтите си,а Вие.....
П.П. Тва ми напомня за една темичка в която бях чел: "Пък като стана на 18 години и взема книжка ква резачка
ще направя от Кадета на тате...."
_________________ Vectra 1.4`90 - Х Lancia Dedra 2.0ie `91 - Х Lancia Dedra 1.8ie `93 - Х Lancia Kappa 2.0 VIS `97 - Х Lancia Kappa 2.4 TDS`97 -X Lancia Lybra 2.0 VIS`01
|
|
|
|
|
mitaka
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Сеп 2006, 11:01 |
|
Регистриран на: 12 Юни 2006, 17:41 Мнения: 741 Местоположение: Горна Оряховица
|
Баща ми едно време караше един Запорожец 1300кубика полирани смукателни колектори олекотявана троица бутала - биела - колянов вал и т.н. . Беше просто слънчев. И след като купето се предаде, двигателя се прероди в триколка, която още съществува във Пловдив, май. Само не питай за един Зазовски двигател колко една година е отишла за разрешаване на основните технически проблеми и колко още 2-3години, докато двигателя стане вечен, а ти си тръгнал да правиш модерен двигател. Остави таз песен любовна.
|
|
|
|
|
maple
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Сеп 2006, 19:58 |
|
Регистриран на: 12 Сеп 2005, 16:18 Мнения: 90
|
Dedra 2.0 написа: Не Ви ли беше срам така да сривате мечтите на детето?То тъкмо се отказало от туннинг.бг форума и решило че е намерило точното място за сбъдване на мечтите си,а Вие....."
Неее, насочваме го към друг вид тунинг - оптичен. Да гали окото, и да не драска в ухото
|
|
|
|
|
|