Автор |
Съобщение |
hf hpe
|
Заглавие: Пиленцето Публикувано на: 07 Сеп 2011, 00:06 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
тези дни ме прихвана нещо и реших да видя ще мога ли да впретна едни 260к.с. в мотора на Лампреди
|
|
|
|
|
fidodido
|
Заглавие: Re: Пиленцето Публикувано на: 07 Сеп 2011, 13:35 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 14 Авг 2009, 18:14 Мнения: 179 Местоположение: София
|
Турбото от Митсу нали
_________________ Lancia Delta HPE 1.8 16V 131HP
|
|
|
|
|
Dilyan
|
Заглавие: Re: Пиленцето Публикувано на: 07 Сеп 2011, 19:13 |
|
Регистриран на: 01 Дек 2007, 00:54 Мнения: 950 Местоположение: Бургас
Кара: Камион
|
Обаче много е важен "козия крак"
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Пиленцето Публикувано на: 12 Сеп 2011, 21:03 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
да турбото ще е митсубиши козият крак случайно е попаднал в композициите двигателят е в перфектно състояние, единственият проблем е нагара по челата на буталата вече се работи по главата
|
|
|
|
|
joro66
|
Заглавие: Re: Пиленцето Публикувано на: 13 Сеп 2011, 16:26 |
|
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
|
Не можах да схвана в кое купе ще го слагаш. Иначе ще следя с интерес темата.
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Пиленцето Публикувано на: 13 Сеп 2011, 23:58 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
е Жоро как кое подписа навремето един приятел го нарече "пиленцето" заради цвета и от тогава си остана така пристигнаха 440 кубиковите инжектори
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Пиленцето Публикувано на: 21 Сеп 2011, 23:20 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
|
|
|
|
joro66
|
Заглавие: Re: Пиленцето Публикувано на: 04 Окт 2011, 20:38 |
|
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
|
Какво става? Някакво раздвижваане или още събираш парчетата от пъзела Между другото турбо буталата от ланчата дето са в мареата бяха с почти толкова нагар, като при теб. А двигателя също беше като нов. Даже ги пуснах със същите сегменти и до сега около 2500 км никакъв харч на масло. Това някаква тенденция ли е турбо двигателите да трупат толкова нагар?
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Пиленцето Публикувано на: 04 Окт 2011, 22:34 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
за сега от свършената работа е само това: сега мисля, гарнитурата дали да е с пръстени, или да е само с иноксови бордове иначе работа още страшно много 110мм карета, преминаване на АБС от 2S към 5.3, усилен съединител и разни други съпътстващи П.П. относно нагара, някой е решил да прави някога "тунинг" по колата и е ударил с чука регулатора за налягането на бензина дали предишните собственици на мотора или някой от приятелите ми тунингари дето съм им давал да карат колата нямам на идея но колата работеше зверски богато и според мен нагара е от това
|
|
|
|
|
VET
|
Заглавие: Re: Пиленцето Публикувано на: 08 Окт 2011, 23:11 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
Аз пък започвам да си мисля, че нагара идва от ниска компресия. И нямам предвид че двигателя е издухан, а че просто тези двигатели работят на ниска компресия. Колкото и такива двигатели да ремонтирам, компресията винаги е 8 атм, а като ремонтирам атмосферен, винаги е 13атм. Чудя се г-н Еньо, дали имаш наблюдения върху компресията на тези двигатели, защото по каталожни данни тези двигатели трябва да работят на 11атм компресия, а досега, както и да ги ремонтирам, със стари бутала в стари цилиндри, с шлайфани цилиндри по нови бутала и въобще всякакви варианти и все е 8атм. Онзи ден, дойде пак едно турбо купе, за друг проблем, но му премерих компресията и пак 8 атм. Имате ли някакво разумно обяснение на моите наблюдения?
|
|
|
|
|
denq
|
Заглавие: Re: Пиленцето Публикувано на: 08 Окт 2011, 23:30 |
|
Регистриран на: 01 Мар 2009, 21:53 Мнения: 302 Местоположение: Русе
Кара: Delta 2
|
Аз до колкото схващам, разликата ти идва оттам, че когато мериш компресията на турбомотор, имаш фактически липсата на сгъстения въздух от турбината, съответно оттам ще имаш разликата в 3атм. т.е. замерването е все едно на атмосферен мотор. А каталозите сиг. дават теоретично изчислената със въздуха даден от турбото...
_________________ Има ли бензин, има и адреналин. 2.0 16v - Delta2 - продава се: http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=51&t=24045 Тише едешь - хрен приедешь ! http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Пиленцето Публикувано на: 16 Ное 2011, 23:50 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
трябва да се мисли и за спирачки
|
|
|
|
|
SBANKOV
|
Заглавие: Re: Пиленцето Публикувано на: 17 Ное 2011, 11:10 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 21 Яну 2010, 17:18 Мнения: 1034 Местоположение: София
|
три бутално брембо може би? и предполагам дискове от АЛФА 166?
_________________ Детето в мен продълажва да си играе с кибрит, но – странно – вече иска и пура, и Chivas... http://forum.italauto-bg.net/index.php FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС (\\\)[___////___](\\\)
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Пиленцето Публикувано на: 18 Ное 2011, 01:05 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
абе защо никой не е казал, че съм сбъркал снимката де да бяха 6 бутални, тези са си 6 бутафорни иначе ще ползвам дискове 304.5мм от фиат купе 20ВТ защото не искам да рискувам с разпробиване на дисковете и спирачни апарати от BMW и площа на накладките им, е по голяма от тази на другите които имам от GTV също преходните планки за тях ще са прави а и има супер еwтини и разнообразни накладки отказах се да слагам апарати от 166-ца защото накладката не пасва добре на 304.5мм диска
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Пиленцето Публикувано на: 11 Яну 2012, 00:37 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
|
|
|
|
denq
|
Заглавие: Re: Пиленцето Публикувано на: 11 Яну 2012, 08:59 |
|
Регистриран на: 01 Мар 2009, 21:53 Мнения: 302 Местоположение: Русе
Кара: Delta 2
|
hf hpe написа: иначе ще ползвам дискове 304.5мм от фиат купе 20ВТ защото не искам да рискувам с разпробиване на дисковете и спирачни апарати от BMW и площа на накладките им, е по голяма от тази на другите които имам от GTV също преходните планки за тях ще са прави
От какво BMW си взел апарати? Ако може да видим и планката как изглежда
_________________ Има ли бензин, има и адреналин. 2.0 16v - Delta2 - продава се: http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=51&t=24045 Тише едешь - хрен приедешь ! http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.
|
|
|
|
|
joro66
|
Заглавие: Re: Пиленцето Публикувано на: 11 Яну 2012, 09:30 |
|
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
|
Тея пръстени за какво са? За цилиндрите отгоре ли са?
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Пиленцето Публикувано на: 11 Яну 2012, 09:44 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
накрая на принципа на мечо пух си взех най-голямото възможно за джанта 16-ка и ще съм с апарати от 166-ца и дискове от такава на 310мм
Жоро да ринговете ще са отделно от гарнитурата
|
|
|
|
|
denq
|
Заглавие: Re: Пиленцето Публикувано на: 11 Яну 2012, 10:16 |
|
Регистриран на: 01 Мар 2009, 21:53 Мнения: 302 Местоположение: Русе
Кара: Delta 2
|
а тея апарати от 166 без планки и преправяния ли пасват към шенкела ?
_________________ Има ли бензин, има и адреналин. 2.0 16v - Delta2 - продава се: http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=51&t=24045 Тише едешь - хрен приедешь ! http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Re: Пиленцето Публикувано на: 11 Яну 2012, 16:10 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Не.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
|