|
Loading
Страница 1 от 1 [ 7 мнения ]
Автор |
Съобщение |
moncho_bg
|
Заглавие: Въпрос за НЕтунинг на 2000 кубика, 4.16t, бензин. Публикувано на: 06 Апр 2012, 21:50 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 17 Мар 2012, 00:50 Мнения: 32 Местоположение: София/ Перник
Кара: Lancia Kappa 4.16t
|
Здравейте колеги, прочетох целия раздел и гледам, че има доста хора дет имат понятие и са бърникали в тая насока. Та въпроса ми е: Какво точно е турбото и в кои двигатели се ползва? Става въпрос за Капа бензин 4.16 с турбо. До колкото разбрах турбото е Гарет Т25 с фланец Т3. Дали съм разбрал правилно, незнам??? Понеже се е прехендрило и са го прибрали в кофата. Сложили са от 8 клапанов мотор и то прехендрено(колкото да се движи). Желанието ми е да си сложа фабрично, но не знам кои са съвместими. По не потвърдени данни от Фиат Купе 4.16 е същото, ама дали???? Чувал съм и че от дедра става- тва дет са ми сложили, ама не съм сигурен(нещо са го надули много и над 2500 оборота почва да гърми през ауспуха). От 5.20t става ли? Та с няколко думи: ще си купувам турбо втора употреба- оригинално. За какви автомобили да дебна- Фиат, Алфа, Ланча......? Моля имащите идея да я споделят, че карам 205 коня кола, която върви като спрелото фятче на жената дет е 80 коня. Положението е доста тежко ps: а ако някой има такова турбо в повече, ще се радвам да го отърва от него/ срещу некой лев де /
|
|
|
|
|
Da_Fuse
|
Заглавие: Re: Въпрос за НЕтунинг на 2000 кубика, 4.16t, бензин. Публикувано на: 08 Апр 2012, 23:42 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15 Мнения: 511 Местоположение: София
|
Здравей колега, както вече ти писах има капи с т3 фланец и такива с т25. След като са ти сложили турбина и тя е на мястотоси и се върти, то проблема не е в нея. Може да пренадува или да има пропуск по турбо пътищата, да е в авариен режим еку-то и още ред неща. Ако искаш колега обади се тази седмица да се видим да я закачим с виза-та и да видим поне дали получава коректни данни, да погледнем всичко ли е свързано коректо по маркучите на актуатора, и други такива неща дреболии. Разликата между т3 на капа и на дедра е само в компресорната част, а щом са го сложили по всяка вероятност колектора ти е с т3 фланец, но най-добре да се види...
_________________ Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale
|
|
|
|
|
moncho_bg
|
Заглавие: Re: Въпрос за НЕтунинг на 2000 кубика, 4.16t, бензин. Публикувано на: 09 Апр 2012, 08:05 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 17 Мар 2012, 00:50 Мнения: 32 Местоположение: София/ Перник
Кара: Lancia Kappa 4.16t
|
О да, колега, определено ще се възползвам от предложението ти за консултация. Само трябва да кажеш кво да зема, да не се изложи(да не дойда с бира, пък да се окаже, че си на фанта ). А иначе продължавам да питам, щот и тва турбо е за коша(арчи бая малсо) и трябва да го сменявам. И понеже изпадна турбо от петак, та за това. Поздрави
|
|
|
|
|
Da_Fuse
|
Заглавие: Re: Въпрос за НЕтунинг на 2000 кубика, 4.16t, бензин. Публикувано на: 09 Апр 2012, 09:59 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15 Мнения: 511 Местоположение: София
|
Щом в момента си с турбо от дедра, значи колектроа ти е с фланец т3, а на петака турбината е с т25 фланец, такаче... няма да стане... Има из ибей преходни фланци от т25 към т3 и обратно, но като цяло не ти препоръчвам... Иначе за виждането няма грижи (фанта не пия ) Ще ти рпатя на лично телефон...
_________________ Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale
|
|
|
|
|
moncho_bg
|
Заглавие: Re: Въпрос за НЕтунинг на 2000 кубика, 4.16t, бензин. Публикувано на: 10 Апр 2012, 08:13 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 17 Мар 2012, 00:50 Мнения: 32 Местоположение: София/ Перник
Кара: Lancia Kappa 4.16t
|
За петака- ОК. От Фиат Купе примерно или от неква Алфа?? Дали ше се натамъни нещо? А, и ще чакам ЛС
|
|
|
|
|
Da_Fuse
|
Заглавие: Re: Въпрос за НЕтунинг на 2000 кубика, 4.16t, бензин. Публикувано на: 10 Апр 2012, 22:43 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15 Мнения: 511 Местоположение: София
|
От алфа 155 Q4, купе турбо, делта 2 турбо, делта 1, но там... надали ще откриеш нещо... и дедричка пак... Колкото до телефона ей сега пращам, че бях забравил...
_________________ Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale
|
|
|
|
|
Da_Fuse
|
Заглавие: Re: Въпрос за НЕтунинг на 2000 кубика, 4.16t, бензин. Публикувано на: 12 Апр 2012, 17:16 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15 Мнения: 511 Местоположение: София
|
Малко развитие по темата. Вчера колегата дойде, като на първо четене датчиците за т на въздуха и водата , тпс-а и бобината са ок - мерени. Колата има честия проблем на 16кл 2.0-ки - износени валове и трака като дизел. Пуши масълце бая и има някакво омасляване на ангренажа(но това няма отношение де). Разпределителните валове са си на белези и нямат размианване един спрямо друг, но коляновия неможах да видя. Като цяло на колицата и трябва диагностика, защото е кипял акомулатор и след това ЕКУ-то е правено нещо, защото е изгоряло нещо по него, такаче трябва да се види какво се е получило като краен резултат. Според старият собственик на колата, вилката на гейт-а е натягана, самоче аз неможах да разбера как, защото не виждам въобще да е регулируема тя, точно както на старата ми дедра - няма резба... Та и това трябва да се провери. В понеделник евентуално колегата трябва да я докара да я закачим, защото вчера не успяхме. Ще видим какво ще излезе... Като цяло колата е видяла и 2 и 200, ако ме разбирате, но нещата са поправими, особено на цената на която я е взел колегата...
_________________ Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale
|
|
|
|
|
|
Страница 1 от 1 [ 7 мнения ]
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта |
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|