Автор |
Съобщение |
VET
|
Заглавие: Делта 1,6 ХФ турбо Публикувано на: 15 Апр 2008, 15:37 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
Здравейте колеги, първо да се похваля, от днес си имам Ланча Делта 1,6 турбо с карборатор. Не беше палена от няколко месеца, а врътна и запали сякаш е работила до преди 5 минути. Двигателчето не се чува как работи. Салончето също е запазено даже на предните седалки пише РЕКАРО. Купето е с доста забележки и отдолу било изгнило по думите на собственика, но това не ме плаши, все пак от 15 години кърпя и боядисвам автомобили.
Та да си дойдем на въпроса за тунинга. Сега започват да ми се въртят едни идеи за раздути калници и преден капак, други фарове и броня. Някой да има идея от къде мога да си намеря такива неща? Мисля си и за ИНТЕГРАЛЕ трансмисия, гледам има Призми с такова задвижване та си мисля дали няма да се намери от някъде. На първо време смятам да сменя блока с двулитров от Ритмо АБАРТ 130, а също така да ползвам и разпределителните валове на АБАРТА. Чудя се дали няма да се окаже малка турбината и малък карбуратора?
Приемам всякакви съвети и полезна информация.
Приятен ден на всички
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Апр 2008, 15:43 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
А ти раздвижни коллца за разпределителните валове имаш ли си?Щото ако са с някакви застъпени фази тия Абартовите турбината ще надува в ауспуха директно.
|
|
|
|
|
VET
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Апр 2008, 16:07 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
Здрасти Асене, мисля че няма да имам проблеми с валовете, защото Гай Крофт пише че за постигане на 200 коня от 1,6 турбо ползва валове от 130 ТС.
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Апр 2008, 16:32 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Ама без раздвижни шайби ли??
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Апр 2008, 20:03 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Колега,много се радвам за проекта ти Пожелавам ти успех и то да го завършиш скоро,а не да го влачиш с години.
По въпроса за трансмисия 4х4 мисля че ще имаш нужда и от тунела,защото твоя няма да стане.Както каза и Асен без раздвижни колела няма да минеш.
Дай някоя снимка
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Апр 2008, 21:40 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Първо, честито Стоиле!
Блока на 1,6 турбо е същия като на 2000 кубиковата версия. Ако намериш колянов вал и биели от 2000 мисля, че ще е най лесно
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
Abarth
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Апр 2008, 01:16 |
|
Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22 Мнения: 1348 Местоположение: София
|
Честито и със здраве,но според мен не разваляй абарта
_________________ ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
|
|
|
|
|
VET
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Апр 2008, 10:50 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
Абе това за влаченето с години има доста истина, че все не остава време за моите коли от чуждите кошници. Но кажете какво да правя като движа няколко проекта едновремено и набивам пари на няколко места.
1. Проект Ритмо 1,9 тд - тотална реставрация и насаждане на двигател от Крома 1,9 тдид
2. Проект Ритмо АБАРТ 2,0 130ТС- тотална реставрация и турбиниране, между другото затова купих и ланчата, за да имам от къде да гледам как е подвързана електрониката.
3. Проект Типо 2,0 16 - турбиниране-оказва се не толкова лесно пък и гълта много пари.
4. Проект Ланча Делта 1,6 ХФТ последен за сега. Тунела не ме притеснява- ще си го направя.
Блоковете на 1,6 и 2,0 не са еднакви. На 2,0 е с 1,8 см по-висок.
Гриша, няма да развалям АБАРТА, просто имам 3 броя двигатели от АБАРТ 2,0 и смятам да ползвам единия двигател за Ланчата.
Това с раздвижените колела нещо не ми е много ясно- знаех си че трябва да завърша МЕИ а не Ветеринарна медицина. Как по дяволите да коригирам фазите при положение, че валовете на ланчата са: смукателен "0/40" изпускателен "40/0 , а на Абарта са: смукателен "8/52" изпускателен "51/7".
Чакам всякакви съвети.
Лек и успешен ден на всички
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Апр 2008, 12:53 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Мдам,и аз знам че блока на 2.0 е по-висок и ако се сложи вал от 2.0 на 1.6 опира в блока.
По въпроса за настройване на раздвижните колела пиши едно лично на ici ,той е баш мастора на тяхното зацепване както го описва бай Крофт в книгата си
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
Garfield
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Апр 2008, 16:21 |
|
|
Кандидат на HF науките |
|
|
Регистриран на: 04 Дек 2006, 13:16 Мнения: 927 Местоположение: София
|
Здрасти, вчера на моя майстор в гаража гледах една кошница с раздувки и установих, че калниците, капаците и задницата са от някакви полимери. Не съм се интерисувал, но Сашо спомена (май), че си ги правели сами. Ако проявяваш желание ще го питам, но пак да подчертая не са ламаринени.
_________________ Животът е хубав - намали скоростта!
|
|
|
|
|
VET
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Апр 2008, 16:44 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
Питай как стои въпроса с набавянето на такива от стъкломат.
Предварително благодаря.
Лек ден.
|
|
|
|
|
Delta1and2
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Апр 2008, 16:54 |
|
Регистриран на: 29 Май 2007, 22:31 Мнения: 1009 Местоположение: Кюстендил / NRW
Кара: Lancia
|
От стъкломат за DELTA1
Ще дам телефонния номер на всеки желаещ на ЛС Все пак не съм упълномощен да го давам в общия форум.
Калници
Задни врати
Преден капак (има реален проблем с големите решетки - трудно намираеми са, а малките ги прави пак той за допълнителна сума)
Брони - задни, предни
Говорих с човека преди време, но плановете ми се раминаха с неговите по отношение на цените ....
_________________ EX - Lancia Delta 2 1600 , Kappa 2.0 - 146 PD от 1991-ва до днес Delta 1.3LX+ Delta 1.6HF turbo - разглобена за части. от 2020-та до днес с Delta 3 1.8di - Platino
|
|
|
|
|
VET
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Апр 2008, 10:02 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
Давай телефона. Започва да ме хваща яд, защото миналата година гледах в "мобиле де" пълен боди кит за такава ланча за 150 евро.
|
|
|
|
|
Delta1and2
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Апр 2008, 20:00 |
|
Регистриран на: 29 Май 2007, 22:31 Мнения: 1009 Местоположение: Кюстендил / NRW
Кара: Lancia
|
имаш ЛС
_________________ EX - Lancia Delta 2 1600 , Kappa 2.0 - 146 PD от 1991-ва до днес Delta 1.3LX+ Delta 1.6HF turbo - разглобена за части. от 2020-та до днес с Delta 3 1.8di - Platino
|
|
|
|
|
street.force
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Апр 2008, 00:59 |
|
Регистриран на: 11 Дек 2006, 04:40 Мнения: 71 Местоположение: София
|
Delta1and2 написа: От стъкломат за DELTA1 Ще дам телефонния номер на всеки желаещ на ЛС Все пак не съм упълномощен да го давам в общия форум. Калници Задни врати Преден капак (има реален проблем с големите решетки - трудно намираеми са, а малките ги прави пак той за допълнителна сума) Брони - задни, предни Говорих с човека преди време, но плановете ми се раминаха с неговите по отношение на цените ....
колега и мен ме интересува
|
|
|
|
|
VET
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Апр 2008, 13:56 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
Такаа, от днес вече и документално е моя. Обаче има някакъв проблем. Колата пали и работи отлично, форсира се нормално, но щом отпусна съединителя колата забива нос и угасва. Тръгва само на пълна гас и пак угасва. Имам чувството че не и стига гориво, или нещо се е позапушило от седенето. Но аз така най-обичам, няма да отида и да купя някаква кола дето само палиш и караш я.
|
|
|
|
|
|