Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: Стабилизатор на напрежението
 Мнение Публикувано на: 30 Май 2008, 21:40 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51
Мнения: 692
Местоположение: София
Какво мислите за това чудо? http://topspeed.bg/product.php?iid=1137

_________________
Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г.
http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Май 2008, 22:28 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 27 Окт 2007, 00:42
Мнения: 786
Местоположение: София
Кара: Mercedes E34 AMG
А съм скиптично настроен. Закачаш си нещо на клемите колата става като нова че даже и по-добре. Нямам му вера на това. Ако някой иска нека да опита 80 лева не са много

_________________
[img]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/561132_3574821574608_2129036064_n.jpg[/img]


Върнете се в началото 
 Заглавие: Стабилизатор на напрежението
 Мнение Публикувано на: 31 Май 2008, 09:19 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
При условие,че всеки автомобил си има вграден регулатор поддържащ напрежението в границите 12.7-14.3v не виждам необходимостта от това чудо.Друг е въпроса ако регулатора е неизправен.За тунинговане най-лесно е май да се смени регулатора на налягането на бензина в рейката /при пълните инжекции/тогава се усеща промяната в ускорението и то с малко средства.

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Стабилизатор на напрежението
 Мнение Публикувано на: 31 Май 2008, 13:39 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
Dancho-Ruse написа:
При условие,че всеки автомобил си има вграден регулатор поддържащ напрежението в границите 12.7-14.3v не виждам необходимостта от това чудо.Друг е въпроса ако регулатора е неизправен.За тунинговане най-лесно е май да се смени регулатора на налягането на бензина в рейката /при пълните инжекции/тогава се усеща промяната в ускорението и то с малко средства.


Я раздухай малко за кво става въпрос че ми стана интересно пък и сте подхванали тема за регулатори :)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Стабилизатор на напрежението
 Мнение Публикувано на: 31 Май 2008, 14:19 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 24 Юли 2006, 13:10
Мнения: 758
Местоположение: Русе
Кара: Киа
Dedra 2.0 написа:
Я раздухай малко за кво става въпрос че ми стана интересно пък и сте подхванали тема за регулатори :)


Ам примерно за туи ти говори Данчо :arrow:
http://topspeed.bg/product.php?iid=45 ( не правя реклама само давам пример! )


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 31 Май 2008, 14:25 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
Идеята беше как действа тва чудо :)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 31 Май 2008, 14:35 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46
Мнения: 2313
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
Dedra 2.0 написа:
Идеята беше как действа тва чудо :)


Идеята на тоя уред е да може лесно да регулираш налягането на бензина :wink:

_________________
Lancia Dedra Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 31 Май 2008, 15:01 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
pirlo написа:
Dedra 2.0 написа:
Идеята беше как действа тва чудо :)


Идеята на тоя уред е да може лесно да регулираш налягането на бензина :wink:


Ок ако съм схванал идеята,помпата налива бензин които е повече от това което се впръсква като налягане а с това уредче мога да пусна повече ? Или тотално съм зле с ДВГ?


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 31 Май 2008, 15:15 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46
Мнения: 2313
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
Dedra 2.0 написа:
pirlo написа:
Dedra 2.0 написа:
Идеята беше как действа тва чудо :)


Идеята на тоя уред е да може лесно да регулираш налягането на бензина :wink:


Ок ако съм схванал идеята,помпата налива бензин които е повече от това което се впръсква като налягане а с това уредче мога да пусна повече ? Или тотално съм зле с ДВГ?


Мда.Значи мисля че оригинално на Дедрата(не турбо) е 2.5 бара а с това може примерно да качиш бензина на 3бара.


п.п принципно върши по голяма работа при турбо колите :wink:

_________________
Lancia Dedra Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 31 Май 2008, 16:17 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51
Мнения: 692
Местоположение: София
Зависи ти и от помпата. Ако тя не прави 3 бара с регулатора не можеш да го постигнеш,нали се сещаш. Иначе дюзите си дозират горивото,но при пи-голямо налягане се впръсква малко повече и се разпрашава по-добре.

_________________
Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г.
http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 31 Май 2008, 17:47 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
Според мен това си е пълно плацебо. Няма как да се развърви колата от това. Най-вероятно е някакъв кондензатор ако се връзва паралелно или ако за посл. връзване да вняся индуктивитет.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 31 Май 2008, 22:53 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51
Мнения: 692
Местоположение: София
Dezki написа:
Според мен това си е пълно плацебо. Няма как да се развърви колата от това. Най-вероятно е някакъв кондензатор ако се връзва паралелно или ако за посл. връзване да вняся индуктивитет.


Не да се развърви чак,а да се подобри работата на на ел.системата и на компа по-конкретно. И аз си мислех нещо за кондензатор и пледполагам,че вътре има именно това(може би и още нещо).например като пусна мигач или аварийни и стрелката на волтметъра на таблото подскача в ритъм :? значи падове в напрежението има...

_________________
Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г.
http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Юни 2008, 22:11 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 03 Май 2008, 18:12
Мнения: 31
Местоположение: София
Това за мене си е кондензатор, който стабилизира и обира моментните падове на напрежение ....Филтър ..... се едно си слагаш 2Фарада конд. за музиката. :) Нищо повече, поне за мен.

_________________
Lancia K 2.4JTD + 2.4Tds(на части без ламарините)


Последна промяна radoTm на 11 Юни 2008, 22:42, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Юни 2008, 22:22 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2781
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
Няма значение кво е !

Гениалните неща - са винаги прости - всмисъл - разбираеми за простолюдието.

Важното е да върши в действителност работа.

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Юни 2008, 22:56 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 03 Дек 2005, 17:50
Мнения: 403
Местоположение: Костинброд
Не се лъжете хора, най-добрия изправител е самият акумулатор, всичко друго е шарлатански изтории!
Това си е мое мнение, не искам никого да обиждам!

_________________
Renault Clio, 1.2i, 60 hp, '99
Opel Zafira, 1.8i/16V, 116 hp, '99


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Юни 2008, 23:24 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51
Мнения: 692
Местоположение: София
radoTm написа:
това за мене си е кондензатор които стабилизира и обира моментните падове на напрежение ....филтър ..... се едно си слагаш 2Фарада конд. за музиката :) нищо повече поне за мен


Да бе, и аз така мисля. Ако реша да му туря един кондензатор колко фарада да сложа?

_________________
Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г.
http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Юни 2008, 00:51 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 15 Яну 2008, 20:04
Мнения: 436
Местоположение: Монтана
Баш кондензатор си е . Самоче е с голям капацитет , 1 фарад ако ли не и повече.По са известни като "ултра кондензатори". Ако сте загледали разни снимки на тунинговани коли, отзад при музиката ги има. До усилватела ги монтират, само че са кръгли "фишеци" и имат и цифров волтметър. Компенцират пиковите спадове на напрежението по кабелите.
:wink:

PS: Усилено се работи по използванети им като захранващи источници за електромобили. Предимствата са им , много по малкото тегло от акумулаторите, големият пиков ток който меже да се консумира от тях, и много малкото време за зареждане, около 2мин. Недостатаците май бяха , че ги няма никакви при минусови температури, и че не могат да се самозареждат като оловните акумулатори. Ама за последните две не съм сигурен, бая от давна го четох. Монтиат ги също на големи камиони да облекчават акумулатора при завъртането на стартера.

Аиде , че от два реда стана цяла лекция. :D

_________________
От един друг форум:
За пръв път виждам ентусиаст с дефорсе да скача на италианка. Трябва Алфата да е много зле.....
LANCIA DELTA 1.8 16V 113hp
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Юни 2008, 10:08 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
Мале и като ви тръгнт да бягат колите... и като започне да работи като часовник мотора.... и като падне разхода.... само за 80 лв. скромно...!:-D
Дръжте се бе хора! От въздуха пари взеха да правят и за калинки да ни взимат...
Кой си мисли че в ЕКУ-то си няма стабилизатор! Даже софтуера следи напрежението и коригира параметрите при промяната му за компенсация....
50-60Ач акумулатор ако не ти обере пулсациите ... бахти генератора има колата.... та ще го оправите с кондензатор!:-D Ще стане, няма начин!:-D

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Юни 2008, 21:40 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 03 Дек 2005, 17:50
Мнения: 403
Местоположение: Костинброд
Delta написа:
Мале и като ви тръгнт да бягат колите... и като започне да работи като часовник мотора.... и като падне разхода.... само за 80 лв. скромно...!:-D
Дръжте се бе хора! От въздуха пари взеха да правят и за калинки да ни взимат...
Кой си мисли че в ЕКУ-то си няма стабилизатор! Даже софтуера следи напрежението и коригира параметрите при промяната му за компенсация....
50-60Ач акумулатор ако не ти обере пулсациите ... бахти генератора има колата.... та ще го оправите с кондензатор!:-D Ще стане, няма начин!:-D

Нали и Аз това Ви разправям :wink: !

_________________
Renault Clio, 1.2i, 60 hp, '99
Opel Zafira, 1.8i/16V, 116 hp, '99


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Юни 2008, 11:32 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19
Мнения: 1692
Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97
Rover 416 GSI - на жената
единственото което ще спечелите е по добро и по бързо зареждане на акомулатора и удължаването на живота му. доказано!
по бързото зареждане пък води до малко по малко товар на мотора от към динамото обаче това е толкова малко че едвали бихте усетили някаква разлика в разхода.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
Изображение


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 2 [ 21 мнения ] Отиди на страница 1, 2  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов