Автор |
Съобщение |
delta2
|
Заглавие: Сложих си спортен филтър - резултати :) Публикувано на: 06 Юни 2008, 20:22 |
|
Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43 Мнения: 888 Местоположение: Шумен
|
Здравейте колеги, днес си сложих спортен филтър за проба (разбира се за 20 лв).
Направих го, без да махам кутията на оригиналния, за да не загрозявам двг
Звука на колата не се промени въобще само да кажа.
Иначе, във вървенето има разлика, веднага се усети. Колата е по-пъргава на ниските обороти, по-бързо се наема...
За разхода на гориво още нямам наблюдение, ще кажа по-късно как се отразява.
Всичко на всичко, за поставянето на филтъра съм дал общо не повече от 25 лв .
Утре ще гледам да направя снимки, да видите как е станало.
_________________ Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horsesCUORE SPORTIVO рейтинг фотографов
|
|
|
|
|
Abarth
|
Заглавие: Публикувано на: 06 Юни 2008, 21:14 |
|
Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22 Мнения: 1348 Местоположение: София
|
Конус ли? как си го сложил без да махаш кутията,на този филтър му трябва студен въздух
_________________ ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
|
|
|
|
|
Dedra 2.0
|
Заглавие: Публикувано на: 06 Юни 2008, 22:23 |
|
Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46 Мнения: 3097 Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
|
Abarth написа: Конус ли? как си го сложил без да махаш кутията,на този филтър му трябва студен въздух
е все пак имаш дупка с тръба за въздуха излизаща от кутията,но нека колегата каже.
|
|
|
|
|
delta2
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Юни 2008, 08:22 |
|
Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43 Мнения: 888 Местоположение: Шумен
|
Днес като се прибера от работа (някъде към 1-2 след обяд), ще постна снимки да видите как е.
_________________ Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horsesCUORE SPORTIVO рейтинг фотографов
|
|
|
|
|
filter
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Юни 2008, 10:30 |
|
Регистриран на: 30 Сеп 2004, 17:26 Мнения: 1127 Местоположение: Асеновград
|
|
|
|
|
delta2
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Юни 2008, 17:43 |
|
Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43 Мнения: 888 Местоположение: Шумен
|
Вече мога да кажа за разхода... не ви трябва спортен филтър
Утре си връщам стария. 100 км извън градско 13-14 литра газ (е, колата върви доста по-добре нооо... не ми е по-джоба определено).
Иначе, ето снимките как съм го направил
Прикачени файлове: |
07-06-08_0756.jpg [ 54.01 KiB | Прегледано 7904 пъти ]
|
07-06-08_0757.jpg [ 41.09 KiB | Прегледано 7882 пъти ]
|
07-06-08_0758.jpg [ 73.25 KiB | Прегледано 7885 пъти ]
|
_________________ Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horsesCUORE SPORTIVO рейтинг фотографов
|
|
|
|
|
Abarth
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Юни 2008, 18:27 |
|
Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22 Мнения: 1348 Местоположение: София
|
Бате така както си го сложил постигаш единствено обратен ефект от спортния филтър Трябва да смуче единствено студен въздух а ти си го сложил точно зад перката над мотора където въздуха е доста горещ,така и разхода ще ти е голям и вървежа няма да е вървеж Изкарай го някъде отстрани надолу да смуче студен въздух Ако си на газ след като направиш процедурата отиди да ти сменят дифузьора,защото така вкарва прекалено много въздух и да ти направят една центровка и всичко ще е топ,аз съм на газ със спортен филтър и съм доволен
_________________ ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
|
|
|
|
|
delta2
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Юни 2008, 20:17 |
|
Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43 Мнения: 888 Местоположение: Шумен
|
Abarth написа: Бате така както си го сложил постигаш единствено обратен ефект от спортния филтър Трябва да смуче единствено студен въздух а ти си го сложил точно зад перката над мотора където въздуха е доста горещ,така и разхода ще ти е голям и вървежа няма да е вървеж Изкарай го някъде отстрани надолу да смуче студен въздух Ако си на газ след като направиш процедурата отиди да ти сменят дифузьора,защото така вкарва прекалено много въздух и да ти направят една центровка и всичко ще е топ,аз съм на газ със спортен филтър и съм доволен
Да ти кажа вървежа беше супер Незнам там какъв въздух смуче, обаче вървеше доста по-добре от преди, но разхода ми кажи-речи стана двоен. Звука изобщо не се промени, а аз главно за това го взех тоя филтър
Предполагам, че защото несъм махнал кутията на оригиналния филтър, за това и звука е същия де...
Сега си сложих пак стария филтър и този го махнах, докато измисля къде да го осложа.
Ти ако можеш, прати някоя снимка, да видя как си го направил.
_________________ Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horsesCUORE SPORTIVO рейтинг фотографов
|
|
|
|
|
Dedra 2.0
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Юни 2008, 20:40 |
|
Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46 Мнения: 3097 Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
|
При неговата разположението на въздушния филтър е друго.Идеята е да го изкараш някъде на хладно
|
|
|
|
|
delta2
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Юни 2008, 20:49 |
|
Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43 Мнения: 888 Местоположение: Шумен
|
То едва му намерих там място
Ако го пусна надолу пък, ме е страх от вода. Освен да го кача горе на тавана на колата
_________________ Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horsesCUORE SPORTIVO рейтинг фотографов
|
|
|
|
|
Dedra 2.0
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Юни 2008, 21:20 |
|
Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46 Мнения: 3097 Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
|
Като махнеш кутията на въздушния филтър ще ти се освободи доста място.Отделно можеш да му направиш нещо като кутийка и да я свържеш нея към маркуча който подава въздух към оригиналния въздушен филтър.Поне ще има гаранция че вода няма да влезе,въздух студен ще има на корем, и няма да пуска топлината на двигателя към филтъра.Виж в тунинг раздела има още една такава тема на racer666 http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_1011_0.html
|
|
|
|
|
Abarth
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Юни 2008, 01:57 |
|
Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22 Мнения: 1348 Местоположение: София
|
И не забравяй като го сложиш да смуче студен въздух и го направиш както трябва да отидеш при газаджиите,ако искаш нормален разход де
_________________ ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
|
|
|
|
|
idm
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Юни 2008, 22:57 |
|
Регистриран на: 24 Юли 2006, 13:10 Мнения: 758 Местоположение: Русе
Кара: Киа
|
delta2 написа: Звука изобщо не се промени, а аз главно за това го взех тоя филтър Предполагам, че защото несъм махнал кутията на оригиналния филтър, за това и звука е същия де...
не мога да разбера ква промяна на звука търсиш с тоз мАтор? Що си мисля че промяна ще имаш само ако смениш кюнците отзад Няма как да се получи специфичното гъргорене в двигателния отсек колега с този двигател тоя звук се постига при вентилираните мАтори( демек 16 клапановите ) Чесно казано както каза Гришата едвали е имало промяна във вървежа просто адреналина си е казал думата .....
|
|
|
|
|
zla834
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Юни 2008, 23:06 |
|
Регистриран на: 07 Юни 2007, 01:28 Мнения: 112 Местоположение: София
Кара: Thema
|
Дизелячето вади много сносен звук с този филтер само дето филтера се скапва за 2000км
|
|
|
|
|
filter
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Юни 2008, 23:21 |
|
Регистриран на: 30 Сеп 2004, 17:26 Мнения: 1127 Местоположение: Асеновград
|
idm написа: delta2 написа: Звука изобщо не се промени, а аз главно за това го взех тоя филтър Предполагам, че защото несъм махнал кутията на оригиналния филтър, за това и звука е същия де... не мога да разбера ква промяна на звука търсиш с тоз мАтор? Що си мисля че промяна ще имаш само ако смениш кюнците отзад Няма как да се получи специфичното гъргорене в двигателния отсек колега с този двигател тоя звук се постига при вентилираните мАтори( демек 16 клапановите ) Чесно казано както каза Гришата едвали е имало промяна във вървежа просто адреналина си е казал думата ..... Не съм съгласен колега.Усеща се разлика.Аз мойта съм я карал за малко без филтър и мога да кажа че има разлика.тва го направих за проба.колата не литва като 150 коньова ама разлика има.
_________________ LANCIA DELTA II 1.6 ie 55kW/835 C 1.000
|
|
|
|
|
Abarth
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Юни 2008, 01:07 |
|
Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22 Мнения: 1348 Местоположение: София
|
idm написа: delta2 написа: Звука изобщо не се промени, а аз главно за това го взех тоя филтър Предполагам, че защото несъм махнал кутията на оригиналния филтър, за това и звука е същия де... не мога да разбера ква промяна на звука търсиш с тоз мАтор? Що си мисля че промяна ще имаш само ако смениш кюнците отзад Няма как да се получи специфичното гъргорене в двигателния отсек колега с този двигател тоя звук се постига при вентилираните мАтори( демек 16 клапановите ) Чесно казано както каза Гришата едвали е имало промяна във вървежа просто адреналина си е казал думата .....
Абе на мойта доста се промени звука и с по малкия дифузьор заспа и като разход и като вървеж
_________________ ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
|
|
|
|
|
zla834
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Юни 2008, 01:23 |
|
Регистриран на: 07 Юни 2007, 01:28 Мнения: 112 Местоположение: София
Кара: Thema
|
filter написа: idm написа: delta2 написа: Звука изобщо не се промени, а аз главно за това го взех тоя филтър Предполагам, че защото несъм махнал кутията на оригиналния филтър, за това и звука е същия де... не мога да разбера ква промяна на звука търсиш с тоз мАтор? Що си мисля че промяна ще имаш само ако смениш кюнците отзад Няма как да се получи специфичното гъргорене в двигателния отсек колега с този двигател тоя звук се постига при вентилираните мАтори( демек 16 клапановите ) Чесно казано както каза Гришата едвали е имало промяна във вървежа просто адреналина си е казал думата ..... Не съм съгласен колега.Усеща се разлика.Аз мойта съм я карал за малко без филтър и мога да кажа че има разлика.тва го направих за проба.колата не литва като 150 коньова ама разлика има.
ТАка е ,но е малка!
|
|
|
|
|
delta2
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Юни 2008, 08:57 |
|
Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43 Мнения: 888 Местоположение: Шумен
|
Колега, не е от адреналина, разлика във вървенето наистина имаше. Тя пак толкова си вървеше колата, но ускорението при ниските предавки беше по-добро. По-бързо се изтегляше колата, въобще усещаше се разлика, макар и не голяма. За сметка на това разхода ми се увеличи доста както вече казах.
Сега мисля някъде другаде да го сложа и да намаля малко дифузьора да видим ще има ли резултат.
_________________ Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horsesCUORE SPORTIVO рейтинг фотографов
|
|
|
|
|
HPE
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Авг 2008, 20:49 |
|
Регистриран на: 23 Юли 2008, 18:13 Мнения: 850 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
тва е моя филтар мисля че там му е добре а звука е просто уникален и варвежа не е зле
|
|
|
|
|
delta2
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Сеп 2008, 10:12 |
|
Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43 Мнения: 888 Местоположение: Шумен
|
HPE написа: тва е моя филтар мисля че там му е добре а звука е просто уникален и варвежа не е зле
Колега, твоя мотор е малко по-различен, за това е друг и звука . При мен звука си е все същия
И плюс това, аз нямам там толкова място където да си сложа филтъра. Твоята сигурно е 1.6 16 клапана .
Мойта е 8 клапана, различно е всичко...
_________________ Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horsesCUORE SPORTIVO рейтинг фотографов
|
|
|
|
|
|