|
Loading
Автор |
Съобщение |
ratbones
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Ное 2005, 21:30 |
|
Регистриран на: 04 Мар 2005, 22:33 Мнения: 77 Местоположение: Пловдив
|
По темата за халогените-нямам актове или фишове за това,обаче са ме спирали и са ми обеснявали,че не отговарят на българските норми-трябва да са по-високо и по-близо един до друг и мисля,че до голяма степен са прави-
никак не е приятно да ти светят четири халогенни крушки насреща.Да не говорим,че повечето си слагат 100 ватови.
А също е идиотско според мен да си пускат и задните светлини за мъгла,защото са много по-силни от стоповете и трудно се вижда кога натискат спирачки пред тебе,за да реагираш навреме
_________________ IL GRANTURISMO
|
|
|
|
|
mariobg
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Ное 2005, 21:49 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13 Мнения: 5736 Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
|
ratbones написа: ...А също е идиотско според мен да си пускат и задните светлини за мъгла,защото са много по-силни от стоповете и трудно се вижда кога натискат спирачки пред тебе, за да реагираш навреме
Колега без да се обиждаш, но ти явно не си си сменял само крушките на стоповете и задните габарити за мъгла. От къде съдя ли? Ами много просто, криушките са ЕДНАКВИ, т.е. и стоповете и габаритите за мъгла са с 21W крушки. При автомобилите със общ заден габарит и стоп, крушката е с две стойности за габарит 5W за стоп 21W. Ето тези според мен са абсолютно най-тъпите задни светлини, точно те трудно се разпознават ако точно в този момент си кледал в друга посока и колегата пред теб е натиснал спирачка, при първи поглед напред не виждаш разликата в интензитета на светлината и чак след около секунда се усещаш че светят по-сикно и скачаш на спирачките. Според мен това е по-гадно отколкото да караш на габарити за мъгла. А отделно преди 2-3 години водих един спор точно за тези светлини при автомобилите Дедра и мога да те убедя че при дедрата габаритите за мъгла светят малко по-слабо от стоповете и като цяло са доста по-слаби от такива габарити на другите карки, та дори и спрямо Делта 2 са доста по-слаби... Ловя се и на бас по темата ;-)
_________________ Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97 Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
|
|
|
|
|
ratbones
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Ное 2005, 23:33 |
|
Регистриран на: 04 Мар 2005, 22:33 Мнения: 77 Местоположение: Пловдив
|
Не знам за Дедрата,но на Призмата определено са по-силни.Освен това съм виждал при доста марки,че светят по-силно така,че баса е приет
_________________ IL GRANTURISMO
|
|
|
|
|
duw
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Ное 2005, 01:40 |
|
Регистриран на: 13 Май 2005, 07:56 Мнения: 385 Местоположение: Пловдив
|
Мисля, че ако фаровете са регулирани добре няма да пречат на насрещно движещете се. И да не са фаровете за мъгла, щом светят по короните на дърветата няма как да не ти извадят очите. Тази тема ми е особено интересна. Всеки божи дрен карам в тъмната част на денонощието.Ами, че то една трета от колегите се правят на ударени. Мнават на къси едва като почнеш да им напомняш. Смятам, че е до култура. Ако има култура и фаровете ще са регулирани и ще се ползват когато и където му е времето. Фаровете за мъгла много добре осветяват дупките, но няма начин. Аз ако съм катаджия ще санкционирам водачи с нерегулирани фарове. Не ви ли се е случвало отсрещния като смени от дълги на "къси", да ви светне още по-силно в очите. И късите и дългите са високо вдигнати и няма разлика, а той е израяден, минал е на къси, по-къси от това няма. Ето тези тарикати са за актове повече от онези, които карат денем на фарове за мъгла.
_________________ Ланча Капа 2.0 20V, 155 к.с., '98, бензин/метан
|
|
|
|
|
INTEGRALE
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Ное 2005, 11:11 |
|
Регистриран на: 29 Сеп 2004, 21:59 Мнения: 633 Местоположение: Пловдив
|
duw написа: Мисля, че ако фаровете са регулирани добре няма да пречат на насрещно движещете се. И да не са фаровете за мъгла, щом светят по короните на дърветата няма как да не ти извадят очите. Тази тема ми е особено интересна. Всеки божи дрен карам в тъмната част на денонощието.Ами, че то една трета от колегите се правят на ударени. Мнават на къси едва като почнеш да им напомняш. Смятам, че е до култура. Ако има култура и фаровете ще са регулирани и ще се ползват когато и където му е времето. Фаровете за мъгла много добре осветяват дупките, но няма начин. Аз ако съм катаджия ще санкционирам водачи с нерегулирани фарове. Не ви ли се е случвало отсрещния като смени от дълги на "къси", да ви светне още по-силно в очите. И късите и дългите са високо вдигнати и няма разлика, а той е израяден, минал е на къси, по-къси от това няма. Ето тези тарикати са за актове повече от онези, които карат денем на фарове за мъгла.
Подкрепям 100 %.
Фаровете му светят е изряден. А че заслепяват насреща незнам някой такъв да е отнесъл акт за това. В същност въобще незнам как е регламентирано от закона точно тия светещи в дърветата "къси" светлини, които според мен са си много голяма опасност за движението.
_________________ FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13' LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190+ hp. 844A1000 EXECUTIVE 10` ex. LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02` ex. LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03` ex. ALFA ROMEO 156 1.6TS 16V, AR67601, ГИ 97` ex. LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`
|
|
|
|
|
Tanuco
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Ное 2005, 23:05 |
|
Регистриран на: 04 Яну 2005, 01:32 Мнения: 769 Местоположение: София
|
@mariobg:
Аз се хващам на баса-моите стопове за мъгла светят ВИДИМО по-силно и от стопове и от задните фарове!
@duw:
Напълно съм съгласен за регулираните фарове, но конкретно за фаровете за мъгла светят наистина по-силно и е дразнещо за насрещнодвижещи се автомобили. Пак повтарям моите са регулирани преди 1 месец. Това се потвърждава и от факта, че често ми присветкват колеги, ако карам на халогени+фарове през нощта, въпреки че виждам по-добре;))
_________________ Lancia Dedra 1.8 i.e.LE
Nissan Primera P11 2.0TD
http://www.verticalworldbg.com
|
|
|
|
|
INTEGRALE
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Ное 2005, 14:58 |
|
Регистриран на: 29 Сеп 2004, 21:59 Мнения: 633 Местоположение: Пловдив
|
Tanuco написа: @mariobg: Аз се хващам на баса-моите стопове за мъгла светят ВИДИМО по-силно и от стопове и от задните фарове! @duw: Напълно съм съгласен за регулираните фарове, но конкретно за фаровете за мъгла светят наистина по-силно и е дразнещо за насрещнодвижещи се автомобили. Пак повтарям моите са регулирани преди 1 месец. Това се потвърждава и от факта, че често ми присветкват колеги, ако карам на халогени+фарове през нощта, въпреки че виждам по-добре;))
Защо си мислиш, че твойте са регулирани правилно
За пореден път казвам, че фаровете за мъгла светят надолу на малко разстояние пред колата, за да осветяват под мъглата, за което се намират на автомобила по-ниско от другите фарове. При мъгла на дълги светлини нищо не се вижда. Когато човек премине на "къси" става по-добре ако фаровете за мъгла светят на високо дали ще има някаква полза, а
Може би за 3 години и половина полицаите даже да не са споменавали защо карам на халогени е това, че не пречат на абсолютно никой
През деня е верно, че са само за гъзария, но вечерта наистина помагат и то без да пречат.
_________________ FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13' LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190+ hp. 844A1000 EXECUTIVE 10` ex. LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02` ex. LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03` ex. ALFA ROMEO 156 1.6TS 16V, AR67601, ГИ 97` ex. LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`
|
|
|
|
|
duw
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Ное 2005, 23:23 |
|
Регистриран на: 13 Май 2005, 07:56 Мнения: 385 Местоположение: Пловдив
|
Подкрепям те Integrale, фаровете за мъгла са ниско и са забити на 10-на метра, така че от всички фарове по колата те пречат на насрещно движещите се най-малко. Това и катаджиите го занят, но са ме спирали заради тях и вече почти не ги ползвам. Проблема е че мнозина си ги регулират както на тях им е добрее. А да караш на задни светлини за мъгла си е чисто хулиганство. Предложете идея как да подтикнем КАТ да контролират праволното регулиране на фаровете. От това всички ще спечелим.
_________________ Ланча Капа 2.0 20V, 155 к.с., '98, бензин/метан
|
|
|
|
|
Tanuco
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Ное 2005, 00:41 |
|
Регистриран на: 04 Яну 2005, 01:32 Мнения: 769 Местоположение: София
|
@INTEGRALE:
Сигурен съм, защото ги регулирах в сервиз, с необходимото оборудване. Преди реглажа светеха НАД късите, след реглажа светят ПОД тях. А по отношение на разсъжденията ти за фаровете ги споделям на 100%.
_________________ Lancia Dedra 1.8 i.e.LE
Nissan Primera P11 2.0TD
http://www.verticalworldbg.com
|
|
|
|
|
viper_x
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Дек 2005, 17:28 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 04 Окт 2004, 19:44 Мнения: 33 Местоположение: София
|
отдавна не бях влизал във форума, сега малко повечко време имам и чета....
и мен ме спираха преди месец за халогените... в Бояна май беше.. и пак не бяха катаджии, а обикновени полицаи. Казаха ми, че съм за акт, всъщност оня ми увърташе полицая точно в стил - дай някакви пари, за да не ти напиша акт. "Ти знаеш ли, че тия допълнителните фарове са забранени, сега трябва да ти напиша акт, ама да ти напиша ли акт или да не ти напиша.. колега, ти какво ше кажеш?" и така нататък... аз си мислех, че за това не може да се напише акт и най-много да ме глоби с фиш за 5 лева или нещо такова.. и се права на ударен и му викам - ми като трябва пиши, не съм знаел че е забранено, ала бала.. и ме пуснаха.. сега като чета тука отдъхвам облекчено.. 10 точки е МНОГО.. на мен за едно ПТП дето направих (за щастие без почти никакви щети) заради неспазване на предимство ми взеха 9 точки..
и ми възникват и други въпроси - полицаи, които не са от Пътна Полиция (КАТ) имат ли право да съставят актове? виждам че имаме полицай във форума, ако може да се изкаже и той по въпроса :) аз винаги съм си мислел, че ако ме спрат не пътни полицаи, а обикновени такива могат само да ми проверят документите, евентуално да погледнат в багажника... но не могат да ми напишат акт за пътно нарушение?.. но изглежда греша?
|
|
|
|
|
alf
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Дек 2005, 18:10 |
|
Регистриран на: 09 Юни 2005, 11:07 Мнения: 82 Местоположение: София
|
не могат. трябва да извикат катаджии. обаче интересното е че жандармеристи имат право да пишат акт стига да имат бланките (ама обикновено нямат)
_________________ '82 ALFA ROMEO ALFETTA 2.0TD
'93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS 8V
|
|
|
|
|
hypnotik
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Апр 2006, 13:50 |
|
Регистриран на: 11 Мар 2006, 18:58 Мнения: 258 Местоположение: Русе
|
Аз да ви кажа доколкото знам май нямат право да пишат акт
По принцип само КАТ по закон могат да налагат глоби
мен лично са ме спирали обикновенни полицай и се започна с обичаиното ама защо така караш то нали знаеш чее забранено че имаш право само да караш така при намалена видимост и аз му викам еми то в тая тъмница как да кара човек нормално и да не уцели някоя яма и той млъкна макар чее прав
Обаче ако спря нощем да карам с халогенни ще ми платят ли ремонта по колата ТОГАВА ще спря да карам с халогеннй
|
|
|
|
|
|
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта |
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|