Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Сервизи / Магазини -




Автор Съобщение
 Заглавие: Пазете се от псевдо майстори и сервизи - ИТАЛСЕРВИЗ
 Мнение Публикувано на: 02 Авг 2005, 16:39 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Авг 2005, 16:24
Мнения: 951
Местоположение: София
Здравейте, колеги.

Искам да ви разкажа една тъжна, но поучителна история. Надявам се моя опит да помогне на други в подобни ситуации. Ще започна разказа си от самото начало.

Преди 2 години си купих с голям трепет и плам в очите Lancia Delta 1.6 mono injection '93г. Извесно време се борих с различни течове на охладителната система. Два пъти смених кранчето (в купето) на парното. Преди месец, при пътуване към морето протече антифриз в купето. Взех много да се дразня и тъкмо бях решил да отварям всичко отпред докато се докопам до радяторчето и се случи нещо неприятно. Почна да губи охладителна течност (1/2 литър на ден) без никакви течове, нестабилна работа на двигателя на празен ход, бял пушек от ауспуха. Ситуацията беше ясна и веднага я спрях от движение. Надявах се да е само гарнитурата на главата. Тъй като все пак е свързано с разглобяване на голяма част от мотора реших да я закарам в специализиран сервиз за италианки. Мислех си: "Хората там си знаят най-добре. И да оставя някой лев в повече съм сигурен че ще го направят както трябва." Да да ама не!
Оставих им я аз с уговорката да се чуем по телефона. След 1-2 дена ми се обаждат да дойда в сервиза веднага да видя нещо. Казах им, че в момента не съм в София и ако може да ми обяснят какво има и колко пари ще излезе.
- Имаш спукан цилиндров блок - занарежда приемчика отсреща - следва основен ремонт, набиване на нова риза на цилиндъра смяна на бутала ...
Изтръпнах. Цифрата за ремонта беше 1500лв, ако не изникне още нещо. "Тази няма да я бъде" рекох си. С трепереш глас им поръчах да съберат всички чаркове в багажника и да я изкарат.
Първата ми работа след като се прибрах бе да мина през сервиза. Бях се уговорил с един приятел да ме изтегли от там с primerata си. Въпросния "майсор", който бе направил диагнозата вдига капака и ми показва къде е пукнат блока. Мястото където я бяха оставили беше доста тъмно, а нямаше и лампа. Аз гледам с нищо невиждащи очи и клатя глава. Действително повърхността на цилиндъра беше леко релефна. Както и да е. Казах им за решението ми да си я изтегля от там, а те взеха да ме разубеждават. Почнаха да се пазарят за цената на ремонта: "Ама то може и за 1000лв да я оправим..." Отговорих им че няма да я правя при тях и за тази цена по-добре да я продам в някоя морга за части. На тази моя реплика "майсора" веднага подскочи и ми предложи да я купи още на момента. Само да му кажа цена. Мисленно му теглих една майна.
Приятеля ми дойде тъкмо навреме като спасителен пояс да ме оттърве от тези хиени. Приемчика ме стопира и ми вика: "Трябва да си платиш за разглобяването на двигателя." Да, разбира се, отвърнах, труда трябва да се уважава и заплаща. Искаха ми 100лв. И аз мога да го разхвърлям за 2-3 часа. 100лв за разглобяване е направо абсурдно според мен. Зглобяването е доста по-сложно, но в отварянето не виждам нищо кой знае какво. Тъй като не ми се разправяше, а и трябваше отдавна да съм на работа хвърлих им парите и потеглихме. На светло пред блока в който живея отварям капака да огледам какво става. Пукнатина в цилиндровия блок не намерих. Само няколко миниятюрни шупли от водата. Все пак нищо не разбирам от двигатели и реших да не правя прибързани изводи.
Чух се с баща ми още същия ден. Той каза че познава добър специалист на двигатели (на 160 км от София) Решихме по някакъв начин да я довлачим до там. Паралелно с това в няколко морги намерх същия двигател за цена от 300 до 400лв. В неделя 31.07.2005 рано сутринта потеглихме по Хемус. За сеир на ранобудните шофьори 25 годишен полски FIAT 125p, олющен колкото си искате ме изтегли без никакви проблеми със средна скорост 65-70км/ч до едно Плевенско село (Опънец ако не се лъжа).
Срещнах се с майстора (без кавички). Когато видя отворения двигател веднага почна да се дърпа: - Избягвам да оправям отворени машини. Една част да са ти загубили какво да го правя? Обичам да си подреждам работата и да знам кое от къде е, а сега...
Разказах му каква диагноза са поставили и какво са искали за ремонта. Майсора почна да цъка с език:
- Ех тия шопи... Как ще спукаш блок при такава повреда. Глава да, но блок? За 30 години стаж не съм виждал спукан блок от теч на охладителна течност. Не че е невъзможно да се спука, но е доста трудно и не при такива обстоятелства. Я да видя.
Взе лампа, водна шкурка и с няколко тръквания изчисти повърхността на цилиндъра. Шуплите се заличиха а повърхността светна.
- Мамицата им да ... - разпсува се майстора - как са искали да те изпързалят. Блока ти е абсольтно здрав. Или да им платиш 1500лв да се учат на колата ти, или да им я продадеш без пари. Д...ба мамка им д...ба каква далавера само...
Като се пооспокои малко със спокоен глас ми каза:
- Няма срашно ще я оправим. За главата казаха ли ти дали е спукана?
- Не - отвърнах аз - За нея нищо не казаха така че би трябвало да е здава.
Взе я той. Огледа я
- Ето я пукнатината. Съвсем миниятюрна, но я има. Хубавото че не е към цилинъра а към водна магистрала. Такъв проблем се оправя със заварка. Има един който прави много добри алуминиеви заварки. Оправял е къде къде по-тежки спуквания. Все пак ще проверя блока по внимателно - взе решение майстора - да съм 100% сигурен.
Напръска го с някакъв спрей със силна проникваща способност. Огледа го и каза:
- Ако имаше някаква пукнатина, колкото и да е малка, трябваше да избие.
Оставих ме му колата. Препоръча ми човека така и така е отворена да смени и пръстените на бъталата и още 2-3 уплътненийца. Има логика. Съгласих се.
Тръгнах си от там и не знаех да се радвам или да плача. От една страна много скоро щях да си карам колата и то без кой знае какви разходи, а от друга бях разочарован от "майсорите" в псевдо сервиза. И то уж итал... големи специалисти, нямам думи.
Та колеги къде да отиде човек когато има проблем? Може ли някой да ми отговори? Писнало ми е от българския принцип "да прецакам другия"! Трябваше ли така да работят клиентите си? Аз не се поддадох, но друг може и да изгори ако не в този то в някой друг псевдо сервиз. Жалкото е че много хора ходят там. Дори на http://www.lancia-bg.com има линк към него (адрес, телефон). Докъто не се научат да уважават клиентите си ще си останат просто помияри. Първото нещо което ще направя след като си взема Delta-та ще е да махна смотаните им реклами които са нслагали по борда на регистрационните номера. Ще видят колата ми там друг път. Само отвреме навреме ще прелитам над смотания сервиз и всеки път ще псувам кадърните "майстори".

Лека и безаварийна, колеги.



П.П.
Обещавам за в бъдеще да участвам по-активно в този форум за да помогна (до колкото мога) на хора които са се отказали от услугите на разни помияри и са решили сами да решават проблемите си.


Последна промяна CTOMAHATA на 02 Авг 2005, 17:11, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Авг 2005, 16:48 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Ако става дума за Итал сервиз е разбираемо.Няколко пъти съм говорил за цени за работа и части при тях и винаги са ме отказвали чрез цените и отношението си.Сега и ти потвърждаваш че там явно не трябва да се ходи.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Авг 2005, 17:13 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
Пфу аман от малоумници,на един приятел пасата 3 пъти му отваряха двигатела защото била спукана главата, а то излезе че е спукано радиаторчето за охлаждането на маслото, което те разбраха че съществува чак след като тои им каза.Мизерници :tweak:

_________________
Vectra 1.4`90 - Х
Lancia Dedra 2.0ie `91 - Х
Lancia Dedra 1.8ie `93 - Х
Lancia Kappa 2.0 VIS `97 - Х
Lancia Kappa 2.4 TDS`97 -X
Lancia Lybra 2.0 VIS`01


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Авг 2005, 17:14 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Авг 2005, 16:24
Мнения: 951
Местоположение: София
racer666 написа:
Ако става дума за Итал сервиз е разбираемо.Няколко пъти съм говорил за цени за работа и части при тях и винаги са ме отказвали чрез цените и отношението си.Сега и ти потвърждаваш че там явно не трябва да се ходи.


Бинго. Право в десятката. Нарочно не съм написал за кой-сервиз става въпрос, но който е патил знае.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Авг 2005, 17:46 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13
Мнения: 5736
Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
Позволявам си да я преместя тук цялата тема, защото точно тук й е мястото.

п.с. И добре дошъл на колегата поиграл си да напише тази тема!

_________________
Изображение
Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Изображение
Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97
Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
Изображение
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Авг 2005, 19:24 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Авг 2005, 16:24
Мнения: 951
Местоположение: София
mariobg написа:
Позволявам си да я преместя тук цялата тема, защото точно тук й е мястото.

п.с. И добре дошъл на колегата поиграл си да напише тази тема!


Мерси за топлото посрещане. Дълго се чудих къде да сложа мнението си защото от една страна е интересна история и опит който трябва да се сподели, а от друга "-" (минус) за някакъв сервиз.

Другото което се чудя дали не могат да ме обвинят за клевета? За разказа си нямам никакво доказателство. Дори не ми дадоха разписка за онези 100лв за отварянето на двигателя. Както и да е. В България не може човек да си потърси правата. Май нито аз не мога да ги осъдя, нито те мен :P.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Авг 2005, 09:00 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Дек 2004, 23:13
Мнения: 349
Местоположение: София
Хах и на мен там са ми сменяли1 семеринг и още както изкарах колата и си протече!
а всъшност не е семеринг а 1 опръстен на вискозния съединител сменя се за 20 мин и ми взеха 20 кинта , а после кат им казах че пак тече отговорът беше че е крива полуоската или е износен съединителя(вискозния)
--> смених опръстена в друг сервиз и всичко се оправи :)

П.С. Даже тия смотаняци ми махнаха надписа на номера автолукс и ми турнаха керливата им лепенка италсервиз , която изхвърлиш със скандал още в сервиза!

_________________
Баба ланча 2.0???


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 12 Сеп 2005, 00:25 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 04 Окт 2004, 19:44
Мнения: 33
Местоположение: София
както мисля съм споменавал и в друга една тема - присъединявам се към оплюването на италсервиз :)
закарах колата да оправят неща по предницата - е оправиха ги.. май :) обаче на другия ден колата не палеше... казаха, че алтернатора не зареждал, обаче не зареждал още от преди да я закарам там, било си стара повреда (а как съм я карал до тогава не ми обясниха :) и отидоха 150 лева за "поправка" на алтернатора, да им приседнат дано...


Върнете се в началото 
 Заглавие: ИТАЛСЕРВИЗ
 Мнение Публикувано на: 18 Апр 2006, 14:35 
Offline

Регистриран на: 18 Апр 2006, 14:18
Мнения: 4
Местоположение: София
Ето и още една история за ИТАЛСЕРВИЗ.
Тогава,през 2003 бях ходил в ИТАЛСЕРВИЗ на колелота на 4-ти км за смяна на ангренажен ремък на Фиат мареа 1.8 16V. Същата тази мареа я бяхми купили чисто нова от Ванто Трейд, така че колата си я бяхме карали само ние. За консумативите на същата кола ще кажа само,че карам със Селения голд и го сменям на по 15,000.Та във въпросния ИТАЛСЕРВИЗ ми смениха ремъка след солидно изръсване на джоба. Веднага след това започнах да имам проблеми с колата и специално със запалването и работата на двигателя. Имаше случаи когато колата с мъка палеше от 4-ти път вертене на стартера, а понякога ми гаснеше на сфетофар. Можеш сам да си направиш сметка какво съм преживявал на сфетофар, а колата пали от 4-ти път. Отивам пак в ИТАЛСЕРВИЗ и те ми казват да оставя колта да я "ВИДЯТ" какво и е.След 2 дни си я взимам и пак същите ядове. През това време без кола съм като труп при положение,че работата ми налага да правя средно 60-70 км в София.Питам ИТАЛСЕРВИЗ да наема кола за работа, но модерния италиянски сървиз НЯМА!!!
Ходя на диагностика в няколко софийски сирвиза, но положението е същото.Докото в една приятна ноемврийска вечер, колата ми гасне на надлеза надежда и ДОТАМ! Няма никой след стартера.
Завличам колата от надежда до Гео Милев и се обаждам на същия този ДКВ. Човека ми прати негова репатрашка, даде ми едно Типо 1.6 под наем и ми взе колата за ремонт.След 2 дни си я взимам и от тогава мареата си тръгна да върви както трябва. Колата с 1.8 двигател има доста динамика, който е карал мареа знае. Проблемът с колата се оказа, че момчетата от ИТАЛСЕРВИЗ не са паснали ремъка на двата вала, а са го натегнали с еден зъб и от там цялата електроника започна да греши.
Както и да е. Сам си прави извод от тази случка.
Друг случай МОЙ с ИТАЛСЕРВИЗ.
Купих си фиат браво HGT от Ванто трейд. Колата е втора употреба, но на 76 000 км. Колата е една от малкото правени бравота с кожен салон така, че се води рядка. Бях тръгнал да си купевам Мареа Weekend 125 JTD пак от Ванто Трейд, но бравото ме хареса повече. Значи шефа на Ванто Трейд, Христо Николов ми носи ключа и на студено палим бравото. Грам синьо не излиза!!!
Уговаряме се с Христо Николов и той ми казва да се разбирам с началника на ИТАЛСЕРВИЗ Иван Николов Тодоров, който отговаря за колите за продажба на Ванто Трейд. Бравото имаше малки забележи и аз се уговорям за цена без забележки. Както се знае, за кола втора употреба трябва да се направят нужни ремонти. Рементите бяха ангренаж и смяна на маслото. Тези неща не бяха в цената!!
уреждам си аз финансирането на автомобила, г-н Иван Тодоров ми урежда регистрацията.Всичко минава ок! и аз си взимам колата. Пълня резервоара и започвам да карам. По-горе забравих да спомена, че маслото което продават в ИТАЛСЕРВИЗ е ДЖАРАМА, тракторно масло едва ли не. Ако искаш провери в Iveco Truck center за тава масло! Разбира се той, Иван ми е сипал 5W40 а не 40W.
Както и да е. Качвам се на Цариградско и тръгвам към Пловдив. Преди разклона за Нови хан съм вече на 180-185, но поглеждам през огледалото и гледам,че колата пуши като Икарус при -20 градуса. Спирам веднага и отивам до ауспуха. Пипам с хартия края и тя става ЧЕРНА!!!!
Връщам се веднага при Иван от сервиза и му обяснявам какво е състоянието. Той също вижда ауспуха, но ме успокоява,че поради това че колата е седяла известно време некарана и може би "ГУМИЧКИТЕ" на клапаните били се "Разсъхнали"!"Ще покораш и ще се оправи". Карам аз събота и неделя, обаче гумичките са "СУХИ" и колата пуши.
Отивам понеделник при Иван, колата пуши, той казва остави я да я "ВИДИМ"! Аз пак оставам без кола. Мърляли нещо правили, газ наливали в цилиндрите, аз си взимам колата, тя пак пуши и така.Карам с "ЯД" колата 1 седмица, сипвам 1 литър масло, не издържам и отивам пак при Иван. Вика този път пак да я оставя, оставям я. Правили каквото правили, обаждам се,Иван казва "Приятел, трябва да се сменят сегменти и радиатора, щото радиатора бил "ЗАПУШЕН". Мисля, Иван си знае работата, ИТАЛСЕРВИЗ е това, и му казвам ОК прави каквото трябва колата ми трябва. Прави Иван колата, взимам я и ми вика:Карай бавно 1000 км, за да слегнат сегментите. Тогава трябваше да ходя до пловдив и тръгвам натам. Карам с 100-110 отиване и връщане. Колата е "Спъната", викам си от новите сегменти е! След 1 седмица, 1500 км. положението и същота "Спънато", а аз трябва да пътувам до Стара Загора. Тръгвам и пак на Нови хан при 140 км. чувам, как двигателя само изчука и веднага спирам.Паля пак с надежда да ми се е причуло, но уви! Викам СБА, идва едно Атего, качва ми колата и пак при Иван.Беше неделя, него го няма. В понеделник му се обаждам, той ми казва: "Приятел много лошо. Още не знам какво е, но не е добре. АЗ обаче, му казвам да не ПИПА повече колата. Излизам от работа, отивам до ДКВ, взимаме репатрашката на ДКВ и отивам посред ИТАЛСИРВИЗ да си взема колата.
В ДКВ отварят двигателя пред мен, а на мен ми притъмня. ДВЕ ОТ БУТАЛАТА БЯХА СКЪСАНИ И УДАРИЛИ В КАПАКА НА ГЛАВАТА. Изважаме буталата с биелите, маркираме биелите. След като стигаме до коляновия вал и другите бутала,се оказва,че останалите биели са правилно сложени, а двете скъсани са обърнати. Маркировката на страната към ангренажа сочи към съединитела.
Рузултата: Скъсани БИЕЛНИ И ОСНОВНИ ЛАГЕРИ, НАДРАН КОЛЯНОВ ВАЛ И СПУКАНА ГЛАВА НА БЛОКА.С една дума РАЗРУШЕН ДВИГАТЕЛ.
Г-н Димитров от ДКВ е лицензиран съдя по техничиски въпроси, така че си правете сами изводи за човека. Срещу 1500 евро, той ми намери двигател от ударено браво, сложи го и ми даде колата да си я карам за по-малк от седмица. Писменно ми даде и 6 месеца гаранция на двигателя и направените технически услуги.
Забравих да кажа, че когато извадихме буталата от строшения двигател, 4 от 5 имаха нови сегменти, 1 със стар сегмент. "РЕМОНТ В ИТАЛСЕРВИЗ"
В заключение, колеги оставям на ВАС да прицените от тази история за какво иде реч.
Ако някой не вярва може да ми звънне на 0899843938 или да пише на лично съобщение.

Аре, мир и спокойствие.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Апр 2006, 15:00 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 04 Яну 2005, 01:32
Мнения: 769
Местоположение: София
Не защитавам италсервиз, и аз съм недоволен от тях, но въпросът ми е защо след като веднъж не са ти зацепили правилно ангренажа на мареата си им закарал и Бравото????

_________________
Lancia Dedra 1.8 i.e.LE
Nissan Primera P11 2.0TD
http://www.verticalworldbg.com


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Апр 2006, 17:35 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Авг 2005, 16:24
Мнения: 951
Местоположение: София
Въпроса на Tanuco е интересен, но бих искал да те питам и друго. Щом "г-н Димитров от ДКВ е лицензиран съдя по техничиски въпроси", както си написал, има ли начин да повдигнеш дело срещу тях? Ако не могат да предоставят качествен ремонт (за парите които вземат), то поне не трябва да трошат.

Ох добре че не си оставих колата в техните ръчички миналата година...

_________________
Alfa Romeo 156SW 1.9mjet Q2
Lancia Delta II 1.6ie - ex


Върнете се в началото 
 Заглавие: ИТАЛСЕРВИЗ
 Мнение Публикувано на: 19 Апр 2006, 10:25 
Offline

Регистриран на: 18 Апр 2006, 14:18
Мнения: 4
Местоположение: София
Tanuco написа:
Не защитавам италсервиз, и аз съм недоволен от тях, но въпросът ми е защо след като веднъж не са ти зацепили правилно ангренажа на мареата си им закарал и Бравото????



Ами закарах им Бравото защото, го купих от Ванто Трейд, а Иван от ИТАЛСЕРВИЗ беше препоръчан от Управетеля на Ванто Трейд и второ защото исках да дам Втори шанс на този сервиз защото ми е удобен и все пак всеки има право на втори шанс, нали?

Но сгреших този път, това е простата истина.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 19 Апр 2006, 10:35 
Offline

Регистриран на: 18 Апр 2006, 14:18
Мнения: 4
Местоположение: София
CTOMAHATA написа:
Въпроса на Tanuco е интересен, но бих искал да те питам и друго. Щом "г-н Димитров от ДКВ е лицензиран съдя по техничиски въпроси", както си написал, има ли начин да повдигнеш дело срещу тях? Ако не могат да предоставят качествен ремонт (за парите които вземат), то поне не трябва да трошат.

Ох добре че не си оставих колата в техните ръчички миналата година...



Първо за да има констативен протокол, при отварянето на двигателя трябва да присъства и представител на обвиняемата страна. Г-н Иван Тодоров отказа да присъства. За момента съм спрял всякакви действия към Иван от Италсервиз, но не се знае кой, кога какво....?!

Иначе, безаварийно каране!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Май 2006, 09:39 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 11 Май 2006, 21:11
Мнения: 940
Местоположение: София
скоро ще станат 4 години откакто си купих дедрата точно от италсервиз. беше напълно обслужена, внесена преди 1 месец, регистрирана и със всички необходими застраховки, а ве чудо! признавам си че не съм имал особени проблеми, но при първото ми излизане от софия, на омв-то на магистралата за варна натиснах по-рязко спирачките и започна да тресе все едно има абс, а знам че няма...след пробег от около 1000 км отидох при бай иван в сервиза и той ми рече, че като сменяли накладките сложили някакви, които били по принцип много скъпи и понеже нямало на коя кола да ги сложат, а били много хубави и аре на дедъра. оказа се обаче, че тези накладки били много твърди и предните дискове посинели от мъка. все си мисля, че ме изклатиха с тези нови дискове, ама нали тогава бях млад и зелен ланчист...имах и още едно неприятно преживяване с тях свързано с блока за управление на климатика и перката на радиатора или както там се нарича, с което и сега имам проблеми. сега като минавам покрай 4ти км се кръстя по три пъти. а колата верно си я бива, не мога да си кривя душата - беше ми обещал че една година няма да стъпя в сервиз и ако не броим спирачните дискове и накладките се оказа прав:)

_________________
we all have wings, but some of us don't know why

fulvia s2 coupe, delta HFturbo, T25 d4d
ex - 145 jr, Y 1.2, r 620 sdi, dedra 1.8, 126 p


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Май 2006, 15:41 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 28 Яну 2005, 13:50
Мнения: 404
Местоположение: София, Гео Милев
Италсервиз за мен са едни некомпетентни аматьори които се учат на клиентските коли ( ако изобщо имат мозък да учат). Преди години карах Алфа 33 с двата двукамерни карбуратора , това е автомобил на който малко хора могат да направят центровка. Закарах колата в Итал сервиз - нали са специализиран сервиз за италиански коли и има я оставих - те не разрешават да гледаш какво правят. Отивам след 4 часа и си вземам колата плащам и си тръгвам, но проблема пак същия прекъсва на средни обороти та врата ще ти счупи , обратно в сервиза , айде още 2 часа , излизам да я пробвам , минах 3 километра , пак същия проблем , връщам се отново , приемчика ми заявява , съжалявам работното ни време изтече елате утре. Хубаво , закарах я на другия ден , отново престоя в сервиза 4 часа, излизам да я тествам пак прекъсва , върнах се дигам им един скандал , и се започват теории , че проблема е в електрониката , че трябвало да се сменя комутатор и още куп простотии. Теглих им една дълга и цветуща и се зарекох повече крака ми да не стъпи там и на всеки познат да разказвам за некадърноста им. В последствие си закарах колата на един карбураторджия на старата бирена фабрика , човека как се хвана за колата и директно ми каза - Пич спукан ти е вакуум регулатора , смени го и колата заспа. Не мога да разбера що за аборигени са да не проверят в какво състояние са озновните части от които зависи работата на запалителната система???? И то ТРИ пъти.
Затова колеги - СТОЙТЕ ДАЛЕЧЕ ОТ ИТАЛСЕРВИЗ - ТЕ СА НЕКОМПЕТЕНТНИ

_________________
Lancia Dedra Integrale HF
Lancia Dedra 1.6 16v SW


Върнете се в началото 
 Заглавие: Нищо ново
 Мнение Публикувано на: 23 Май 2006, 13:18 
Offline

Регистриран на: 18 Апр 2006, 14:18
Мнения: 4
Местоположение: София
Е няма да злорадствам много, но явно тези момчета от Италбатис-а са си постоянни в белите. С кой акъл същия този Иван ще слага накладки от друга кола на колегата с дедрата?!Другия път, колега, дай на Иван да се повози, обаче и да вдигне 150 км и да видим колко са хубави тези "по-висок" клас накладки?! :execute:


Върнете се в началото 
 Заглавие: PAZETE SE OT ALEXANDER AUTO!
 Мнение Публикувано на: 13 Юли 2006, 18:00 
Offline

Регистриран на: 13 Юли 2006, 17:50
Мнения: 1
Местоположение: Ñîôèÿ
Niamam mnogo vreme, za da opisha "vazhishtenieto" si ot Alexander Auto (otoriziran serviz za Fiat, Lancia, Alpha Romeo), koito v prodaljenie na godina bavno i metodichno mi saspivaha kolata, s cel, kato jena, koiato ne razbira ot koli, no s finansovi vazmojnosti, da me prevarnat v tiahnata "zlatna kokoshka". 20 min., sled izlizane ot serviza, poradi tova che te sa zabravili ili pone taka kazvat da proveriat masloto v dvigatelia, na men mi izgarmiava dvigatelia, za koeto si plashtam okolo 2000 leva za t.nar. osnoven remont. kolata (posleden model Fiat Croma) zapochva da pushi da se dviji po-zle i ot predi. Sled koeto zapochva moeto hodene po makite i mnogo kratni poseshtenia v serviza, do momenta v koito ne otkrivam edin svesten chastnik, koito mi opravi vsichko onova koeto onezi glavorezi biaha sasipali (vkl. napravihme pochti otnovo osnoven remont na dvigatelia), svarza mi otnovo turboto (koeto onezi moshenitzi, biaha narochno razkachili) i sega kolata e perfektna.

PAZETE SE OT SERVIZA ALEXANDER AUTO, NA ULITZA ROSITZA!

Ìîëÿ, èçïîëçâàé áóòîíà "Ïðîìåíè" è ïîäìåíè ìàéìóíèöàòà ñ êèðèëèöà!;) Âñå ïàê ñè èìà ïðàâèëà âúâ ôîðóìà.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Юли 2006, 21:09 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 11 Май 2005, 09:50
Мнения: 455
Местоположение: София
Кара: на пълна газ
може и да сме малко по-снизходителни към дамите, но моля те все пак да спазваш правилата и да пишеш на кирилица!
БЛАГОДАРЯ

_________________
AR 156 Crosswagon

и ако обичате не ми зимайте аватара щот се сърдя!!!!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Мар 2009, 13:51 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 05 Мар 2009, 19:21
Мнения: 165
Местоположение: София
Добре де колеги разбрах че итал сервиза не става но все пак може ли да препоръчате някои свестен сервиз тъй като тук има лоши изказвания за поне 3 сервиза...Къде е най надежно човек да си закара ланчията


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Пазете се от псевдо майстори и сервизи - ИТАЛСЕРВИЗ
 Мнение Публикувано на: 07 Сеп 2011, 22:44 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките

Регистриран на: 13 Юли 2011, 17:47
Мнения: 900
Кара: Каква кола притежавате: Зелена!
Винаги може да я бутнеш в морето.
Разходи се тук там и се качи в такси като твоята кола, те правят много километри. И подметни за проблема. Един реглаж от 10 лева ме спаси от нов двигател точно по този начин :)

_________________
Не е ли изненадващо колко много неща, ако не ги кажеш веднага, след десет минути ти изглежда, че не си струва да бъдат казани.


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 2 [ 25 мнения ] Отиди на страница 1, 2  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Сервизи / Магазини -


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов