hf hpe написа:
ако част от ремъка е по шайбите е нормално да не можеш да завъртиш шайбата на компресора
ако при махнат ремък не можеш да я завъртиш то наистина проблема е в лагера на компресора на климатика
според мен обаче ако е паднала обтяжната ролка то проблема е по вероятно да е в неправилен монтаж
или дефект
ако блокира лагера е по вероятно първо да чуеш свирене на ремъка от приплъзването му върху шайбата
ами оказа се че е изхвърлила другата ролка която се води паразитна май доколкото разбрах и то по точно беше външната пласмасова гривна на ролката иначе вътрешната част си седеше ,след като я закарах в сервиза и махнаха ремака по точно това което беше останало от него шайбата на компресора си беше пълен блокаж обаче освен лагера се оказа че компресора си е имал и други проблеми така ми беше обяснено а свиренето на ремака го чух в момента в който изчтка нещо много зловещо и волана затегна в момента на въртене за около секунда при потегляне, в крайна сметка ми казаха че поразията е станала именно заради проблем в компресора
_________________
Lancia Lybra 1.9 jtd 116 hp (шосеен бегач)
