Автор |
Съобщение |
delta2
|
Заглавие: Лагер на компресора на климатроника? Публикувано на: 01 Сеп 2008, 09:38 |
|
Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43 Мнения: 888 Местоположение: Шумен
|
Колеги, някой да знае номера на лагера, който е на тая шайба на компресора на климатроника.
От известно време е започнал да вие и вече е в окаяно състояние, чакам го да се изсипе тея дни.
Искам да го сменям, ама ако може преди това да знам какъв е, че да ида да си купя лагерче предварително.
И между другото, ако някой е сменял тоя лагер или е свалял компресора, нека каже как стоят нещата, изпуща ли се фреона или има начин да се задържи...
Идеята ми е, да си сменя (или да ми сменят в някои сервиз) този лагер, без да ми изпущат фреона.
_________________ Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horsesCUORE SPORTIVO рейтинг фотографов
|
|
|
|
|
Delta1and2
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Сеп 2008, 11:12 |
|
Регистриран на: 29 Май 2007, 22:31 Мнения: 1009 Местоположение: Кюстендил / NRW
Кара: Lancia
|
И при мен същият проблем, над 3000об/мин. започва осезаемо да се чува виене когато е пуснат климатика.
Ще следя темата с интерес.
_________________ EX - Lancia Delta 2 1600 , Kappa 2.0 - 146 PD от 1991-ва до днес Delta 1.3LX+ Delta 1.6HF turbo - разглобена за части. от 2020-та до днес с Delta 3 1.8di - Platino
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Сеп 2008, 13:36 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
лагерите са японски
и са някакви странни размери
обикновенно ги вкарват сервизите които ремонтират
автоклиматици
|
|
|
|
|
sun4o
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Сеп 2008, 13:51 |
|
Регистриран на: 29 Сеп 2004, 10:01 Мнения: 1223 Местоположение: София
Кара: л ex Lancia Lybra 2.4 Jtd Intensa ex Fiat Punto MK2 Srorting 6Speed 1.2 16V
|
На дедрата като и го сменях преди години ми се въртят някакви 40-50 лв,и колегата е прав японски са и са си специфични ама могат да се намерят и в специализирани магазини за лагери...а за самия демонтаж не съм 100% сигурен но мисля че може да се свали без да се източва фреона.
_________________ LANCIA LYBRA S.W. 2.4Jtd Intensa
|
|
|
|
|
delta2
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Сеп 2008, 23:58 |
|
Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43 Мнения: 888 Местоположение: Шумен
|
Те може и японски да са, ама в крайна сметка квито сложиме .
Важно е да се намери само лагер с тея параметри. Аз точно тях исках да разбера.
А колегата дето му вие само като пусне климатика, значи при теб проблема не е в лагера на шайбата, а в някой лагегр вътре в компресора, защото шайбата се върти непрекъснато, но има електромагнитен съединител, който зацепва оста на компресора към шайбата и така...
Щом се чува само при пуснато положение, значи е някъде в самия компресор проблема при теб.
_________________ Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horsesCUORE SPORTIVO рейтинг фотографов
|
|
|
|
|
Delta1and2
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Сеп 2008, 09:38 |
|
Регистриран на: 29 Май 2007, 22:31 Мнения: 1009 Местоположение: Кюстендил / NRW
Кара: Lancia
|
delta2 написа: ... А колегата дето му вие само като пусне климатика, значи при теб проблема не е в лагера на шайбата, а в някой лагегр вътре в компресора, защото шайбата се върти непрекъснато, но има електромагнитен съединител, който зацепва оста на компресора към шайбата и така... Щом се чува само при пуснато положение, значи е някъде в самия компресор проблема при теб.
Има голяма логика в това което предлагаш. А някой дали знае сложна ли е рехабилитацията на компресора? Как стоят нещата вътре?
В обикновените сервизи ремонтират ли ги, или трябва да търся, специализиран за климатици (компресори).
_________________ EX - Lancia Delta 2 1600 , Kappa 2.0 - 146 PD от 1991-ва до днес Delta 1.3LX+ Delta 1.6HF turbo - разглобена за части. от 2020-та до днес с Delta 3 1.8di - Platino
|
|
|
|
|
delta2
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Сеп 2008, 10:50 |
|
Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43 Мнения: 888 Местоположение: Шумен
|
Delta1and2 написа: Има голяма логика в това което предлагаш. А някой дали знае сложна ли е рехабилитацията на компресора? Как стоят нещата вътре? В обикновените сервизи ремонтират ли ги, или трябва да търся, специализиран за климатици (компресори).
Не виждам защо да не го ремонтират в обикновен сервиз. Щом вие, значи е лагер... лагера си е лагер и се сменя по един и същ начин без значение на динамото ли ще е или на компресора на климатика .
Според мен няма да има проблем да го сменят където и да е.
Само че, аз исках да разбера какъв е лагера точно , за да си го купя аз и да им го занеса да го сменят. Последния път като сменяха лагер на динамото на един колега му взеха 30 лв за лагерчето дето те сложиха и незнам си още колко за труд... ебахти лагера аз, 30 лв трябва да е от злато.
Бил японски... е хубу ама в магазините лагер с подобни характеристики за повече от 5-6 лв несъм видял .
Тъй че, все още изчаквам да видим дали някой колега незнае точно какъв е.
_________________ Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horsesCUORE SPORTIVO рейтинг фотографов
|
|
|
|
|
mitaka_71
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Сеп 2008, 11:15 |
|
Регистриран на: 25 Сеп 2007, 12:17 Мнения: 4278 Местоположение: Пазарджик,Враца
Кара: Lancia
|
Пробва ли в Епера-дай Вина да видя дали ще мога да го хвана.
_________________ LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000 LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000 LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp Grande Punto 1.2 LPG http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=8463
|
|
|
|
|
Mupo
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Сеп 2008, 16:07 |
|
Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01 Мнения: 711 Местоположение: the entire fucking universe
|
|
|
|
|
Pepko_Bepko
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Сеп 2008, 19:30 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04 Мнения: 1893 Местоположение: Варна, Ямбол
|
Никои няма да се навие да сменя лагера на място ....Фреона трябва да се източи и компресора да се свали....Лагера го купих за 27 лева с отстъпката някакъв кореиски.
_________________ Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!
Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница
|
|
|
|
|
delta2
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Сеп 2008, 09:05 |
|
Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43 Мнения: 888 Местоположение: Шумен
|
mitaka_71 написа: Пробва ли в Епера-дай Вина да видя дали ще мога да го хвана.
Извинявам се за въпроса, но какво е "Вина"
_________________ Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horsesCUORE SPORTIVO рейтинг фотографов
|
|
|
|
|
inkubos
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Сеп 2008, 09:09 |
|
Регистриран на: 17 Сеп 2007, 09:47 Мнения: 518 Местоположение: София
|
ВИН-номер на автомобила или номер на рамата започва с ZLA............................
|
|
|
|
|
delta2
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Сеп 2008, 09:29 |
|
Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43 Мнения: 888 Местоположение: Шумен
|
inkubos написа: ВИН-номер на автомобила или номер на рамата започва с ZLA............................
Да ясно, аз го знам само като номер на рама.
Ще го напиша по някое време, че сега съм на работа и документите на колата не са в мен
_________________ Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horsesCUORE SPORTIVO рейтинг фотографов
|
|
|
|
|
БАМЗЕ
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Сеп 2008, 18:40 |
|
Регистриран на: 05 Фев 2007, 13:41 Мнения: 371 Местоположение: Добрич-Град
Кара: Lancia Dedra 1.9 TDS SW Lancia Lybra 1.8 16v LPG Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v mjet
|
Лагера наистина е май само японски-сменях го миналото лято,струваше 40лв.от магазин за лагери.На място не става,трябва да се извади компресора и се избива със специална пресичка.
_________________ Lancia Dedra 1,9TDS 91 Lancia Dedra 1,9 TDS SW-96 Lancia Lybra 1.8 16v VVT LPG
|
|
|
|
|
toditobg
|
Заглавие: Публикувано на: 12 Сеп 2008, 21:19 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 03 Окт 2007, 21:02 Мнения: 40 Местоположение: София
|
Аз моя си го сменях сам в началото на лятото.Не е голяма философия.Само че за да извадиш шайбата трябва специална скоба-на мен един стругар ми я направи.След като свалиш шайбата,махаш зегерката , която е върху лагера/той е върху тялото на компресора/.Препоръчвам ти да извадиш лагера със преса а не с чук,защото можеш да прецакаш фибъра под лагера и след това ще ти изпуска маслото и фреона от компресора.Новия лагер също трябва да го вкараш с преса.След това и шайбата- с преса-поради същата причина .Между другото колата ми е Lancia Delta 1,9 TD.
|
|
|
|
|
cyberhill
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Сеп 2008, 12:27 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 19 Сеп 2005, 16:51 Мнения: 337
|
Точно преди едно лято Се пре*ба не само лагера а и половината компресор.
Всичко ми излезна 240лв - ремонт на компресора , нови лагери , фрони , ремъци и труд.
Проблема беше че доста дълго време карах така и в един хубав момент издаваше звук на трошащ се метал.
Сменяйте докато е време , да не стане като при мен ....
|
|
|
|
|
delta2
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Сеп 2008, 22:44 |
|
Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43 Мнения: 888 Местоположение: Шумен
|
Аз още тъй си я карам, дано да не се пре..е нещо.
Все по-важни неща излизат за плащане и не му остава ред на тоя лагер
_________________ Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horsesCUORE SPORTIVO рейтинг фотографов
|
|
|
|
|
cyberhill
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Сеп 2008, 10:00 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 19 Сеп 2005, 16:51 Мнения: 337
|
То винаги е така. Та за това ме резнаха 240лв
|
|
|
|
|
stoian55
|
Заглавие: Re: Лагер на компресора на климатроника? Публикувано на: 03 Авг 2019, 18:36 |
|
Регистриран на: 12 Ное 2015, 23:34 Мнения: 110 Местоположение: Пазарджик
Кара: Lancia lybra 1.9jtd 116hp [url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286350.gif[/img][/url]
|
да изтупам темата от прахта , какво ми се случи днес при включен климатик тръгвам да вкарвам колата в гаража нещо изчатка много силно и на земята изпадна външната част на оптяжната ролка и парчета от пистовия ремък , а преди два дни смених оптяжен механизъм ролки и ремък дефакто всичко е ново веднага звъннах на майстора и му обясних ситуацията каква е , накара ме да се опитам да завартя шайбата на компресора аз опитах но не можах въртеше се само вътрешната част и стигнахме до извода че най вероятно е блокирал лагера на компресора и от там е станала белята , в понеделник ще му закарам да я погледне , половината ремък по дължина все още седи и ще мога да я закарам на самоход та въпроса ми е има ли възможност от блокирал лагер на компресора да стане такава поразия или може да е друг проблема , интересно е че от компресора никога не са се чували ромолене виене или други такива звуци които да предразполагат че лагера е заминал и работата отива май пак на една торба с пари най гадното е че пак ще сменявам оптяжна ролка и ремък а са чисто нови дано поне оптяжния механизъм да е здрав че и той е чисто нов
_________________ Lancia Lybra 1.9 jtd 116 hp (шосеен бегач)
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Лагер на компресора на климатроника? Публикувано на: 06 Авг 2019, 22:43 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
ако част от ремъка е по шайбите е нормално да не можеш да завъртиш шайбата на компресора ако при махнат ремък не можеш да я завъртиш то наистина проблема е в лагера на компресора на климатика
според мен обаче ако е паднала обтяжната ролка то проблема е по вероятно да е в неправилен монтаж или дефект ако блокира лагера е по вероятно първо да чуеш свирене на ремъка от приплъзването му върху шайбата
|
|
|
|
|
|