www.lancia-bg.com
https://lancia-bg.com/forum/

Стабилизатор на напрежението
https://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=12204
Страница 1 от 2

Автор:  Villy [ 30 Май 2008, 21:40 ]
Заглавие:  Стабилизатор на напрежението

Какво мислите за това чудо? http://topspeed.bg/product.php?iid=1137

Автор:  piesles [ 30 Май 2008, 22:28 ]
Заглавие: 

А съм скиптично настроен. Закачаш си нещо на клемите колата става като нова че даже и по-добре. Нямам му вера на това. Ако някой иска нека да опита 80 лева не са много

Автор:  Dancho-Ruse [ 31 Май 2008, 09:19 ]
Заглавие:  Стабилизатор на напрежението

При условие,че всеки автомобил си има вграден регулатор поддържащ напрежението в границите 12.7-14.3v не виждам необходимостта от това чудо.Друг е въпроса ако регулатора е неизправен.За тунинговане най-лесно е май да се смени регулатора на налягането на бензина в рейката /при пълните инжекции/тогава се усеща промяната в ускорението и то с малко средства.

Автор:  Dedra 2.0 [ 31 Май 2008, 13:39 ]
Заглавие:  Re: Стабилизатор на напрежението

Dancho-Ruse написа:
При условие,че всеки автомобил си има вграден регулатор поддържащ напрежението в границите 12.7-14.3v не виждам необходимостта от това чудо.Друг е въпроса ако регулатора е неизправен.За тунинговане най-лесно е май да се смени регулатора на налягането на бензина в рейката /при пълните инжекции/тогава се усеща промяната в ускорението и то с малко средства.


Я раздухай малко за кво става въпрос че ми стана интересно пък и сте подхванали тема за регулатори :)

Автор:  idm [ 31 Май 2008, 14:19 ]
Заглавие:  Re: Стабилизатор на напрежението

Dedra 2.0 написа:
Я раздухай малко за кво става въпрос че ми стана интересно пък и сте подхванали тема за регулатори :)


Ам примерно за туи ти говори Данчо :arrow:
http://topspeed.bg/product.php?iid=45 ( не правя реклама само давам пример! )

Автор:  Dedra 2.0 [ 31 Май 2008, 14:25 ]
Заглавие: 

Идеята беше как действа тва чудо :)

Автор:  grale [ 31 Май 2008, 14:35 ]
Заглавие: 

Dedra 2.0 написа:
Идеята беше как действа тва чудо :)


Идеята на тоя уред е да може лесно да регулираш налягането на бензина :wink:

Автор:  Dedra 2.0 [ 31 Май 2008, 15:01 ]
Заглавие: 

pirlo написа:
Dedra 2.0 написа:
Идеята беше как действа тва чудо :)


Идеята на тоя уред е да може лесно да регулираш налягането на бензина :wink:


Ок ако съм схванал идеята,помпата налива бензин които е повече от това което се впръсква като налягане а с това уредче мога да пусна повече ? Или тотално съм зле с ДВГ?

Автор:  grale [ 31 Май 2008, 15:15 ]
Заглавие: 

Dedra 2.0 написа:
pirlo написа:
Dedra 2.0 написа:
Идеята беше как действа тва чудо :)


Идеята на тоя уред е да може лесно да регулираш налягането на бензина :wink:


Ок ако съм схванал идеята,помпата налива бензин които е повече от това което се впръсква като налягане а с това уредче мога да пусна повече ? Или тотално съм зле с ДВГ?


Мда.Значи мисля че оригинално на Дедрата(не турбо) е 2.5 бара а с това може примерно да качиш бензина на 3бара.


п.п принципно върши по голяма работа при турбо колите :wink:

Автор:  Villy [ 31 Май 2008, 16:17 ]
Заглавие: 

Зависи ти и от помпата. Ако тя не прави 3 бара с регулатора не можеш да го постигнеш,нали се сещаш. Иначе дюзите си дозират горивото,но при пи-голямо налягане се впръсква малко повече и се разпрашава по-добре.

Автор:  Dezki [ 31 Май 2008, 17:47 ]
Заглавие: 

Според мен това си е пълно плацебо. Няма как да се развърви колата от това. Най-вероятно е някакъв кондензатор ако се връзва паралелно или ако за посл. връзване да вняся индуктивитет.

Автор:  Villy [ 31 Май 2008, 22:53 ]
Заглавие: 

Dezki написа:
Според мен това си е пълно плацебо. Няма как да се развърви колата от това. Най-вероятно е някакъв кондензатор ако се връзва паралелно или ако за посл. връзване да вняся индуктивитет.


Не да се развърви чак,а да се подобри работата на на ел.системата и на компа по-конкретно. И аз си мислех нещо за кондензатор и пледполагам,че вътре има именно това(може би и още нещо).например като пусна мигач или аварийни и стрелката на волтметъра на таблото подскача в ритъм :? значи падове в напрежението има...

Автор:  radoTm [ 03 Юни 2008, 22:11 ]
Заглавие: 

Това за мене си е кондензатор, който стабилизира и обира моментните падове на напрежение ....Филтър ..... се едно си слагаш 2Фарада конд. за музиката. :) Нищо повече, поне за мен.

Автор:  i_v_ivanov [ 03 Юни 2008, 22:22 ]
Заглавие: 

Няма значение кво е !

Гениалните неща - са винаги прости - всмисъл - разбираеми за простолюдието.

Важното е да върши в действителност работа.

Автор:  Mario [ 03 Юни 2008, 22:56 ]
Заглавие: 

Не се лъжете хора, най-добрия изправител е самият акумулатор, всичко друго е шарлатански изтории!
Това си е мое мнение, не искам никого да обиждам!

Автор:  Villy [ 03 Юни 2008, 23:24 ]
Заглавие: 

radoTm написа:
това за мене си е кондензатор които стабилизира и обира моментните падове на напрежение ....филтър ..... се едно си слагаш 2Фарада конд. за музиката :) нищо повече поне за мен


Да бе, и аз така мисля. Ако реша да му туря един кондензатор колко фарада да сложа?

Автор:  mozart [ 04 Юни 2008, 00:51 ]
Заглавие: 

Баш кондензатор си е . Самоче е с голям капацитет , 1 фарад ако ли не и повече.По са известни като "ултра кондензатори". Ако сте загледали разни снимки на тунинговани коли, отзад при музиката ги има. До усилватела ги монтират, само че са кръгли "фишеци" и имат и цифров волтметър. Компенцират пиковите спадове на напрежението по кабелите.
:wink:

PS: Усилено се работи по използванети им като захранващи источници за електромобили. Предимствата са им , много по малкото тегло от акумулаторите, големият пиков ток който меже да се консумира от тях, и много малкото време за зареждане, около 2мин. Недостатаците май бяха , че ги няма никакви при минусови температури, и че не могат да се самозареждат като оловните акумулатори. Ама за последните две не съм сигурен, бая от давна го четох. Монтиат ги също на големи камиони да облекчават акумулатора при завъртането на стартера.

Аиде , че от два реда стана цяла лекция. :D

Автор:  Delta [ 04 Юни 2008, 10:08 ]
Заглавие: 

Мале и като ви тръгнт да бягат колите... и като започне да работи като часовник мотора.... и като падне разхода.... само за 80 лв. скромно...!:-D
Дръжте се бе хора! От въздуха пари взеха да правят и за калинки да ни взимат...
Кой си мисли че в ЕКУ-то си няма стабилизатор! Даже софтуера следи напрежението и коригира параметрите при промяната му за компенсация....
50-60Ач акумулатор ако не ти обере пулсациите ... бахти генератора има колата.... та ще го оправите с кондензатор!:-D Ще стане, няма начин!:-D

Автор:  Mario [ 06 Юни 2008, 21:40 ]
Заглавие: 

Delta написа:
Мале и като ви тръгнт да бягат колите... и като започне да работи като часовник мотора.... и като падне разхода.... само за 80 лв. скромно...!:-D
Дръжте се бе хора! От въздуха пари взеха да правят и за калинки да ни взимат...
Кой си мисли че в ЕКУ-то си няма стабилизатор! Даже софтуера следи напрежението и коригира параметрите при промяната му за компенсация....
50-60Ач акумулатор ако не ти обере пулсациите ... бахти генератора има колата.... та ще го оправите с кондензатор!:-D Ще стане, няма начин!:-D

Нали и Аз това Ви разправям :wink: !

Автор:  jorometala [ 07 Юни 2008, 11:32 ]
Заглавие: 

единственото което ще спечелите е по добро и по бързо зареждане на акомулатора и удължаването на живота му. доказано!
по бързото зареждане пък води до малко по малко товар на мотора от към динамото обаче това е толкова малко че едвали бихте усетили някаква разлика в разхода.

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/