Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2




 Страница 1 от 1 [ 17 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Вакуума на DELTA II за управление на топъл/студен въздух
 Мнение Публикувано на: 15 Ное 2006, 11:24 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2004, 11:02
Мнения: 101
Местоположение: София
Колеги карам делтата с двигател 1.6 l.e. 55kw 835C1.000 и съм се заел да си възстановя вакуумите за управлението на топъл / студен въздух. Проблема е, че не мога да намеря схемата на свързването им. Ако някой може да обясни как се свързват и по точно вакуума от термоклапана във въздушния филтър към двигателя.

Клапата работи .. тествана с помпичка ; термодатчика с биметална пластинка работи тестван със нагряване/;

1. Засега съм вързал само единия щуцер на термодатчика с биметалната пластина към пластмасовото щуцерче на капака на кутията на въздушния филтър, но не виждам откъде да взема другия вакуум. /вързал съм този с широкия отвор/
2. Интересува ме как и къде да вържа другия щуцер, който е с дупчица като карфица. Разгледах главата на моното но не ми идва акъл никакъв.
3. Сменил съм гофрираната връзка, която идва от двигателя към въздушния филтър и съм я притегнал съответно със скоби.

Така вързана дотук системата не работи. Клапата не пуска топъл въздух.

тук има снимки на въздушния филтър, термоклапана и моноинжекцията /цялото тяло/
п.п. Ако някой има и снимки ще е най-добре.


Прикачени файлове:
DMC_2209.JPG
DMC_2209.JPG [ 524.59 KiB | Прегледано 6634 пъти ]
DMC_2197.jpg
DMC_2197.jpg [ 550.13 KiB | Прегледано 6620 пъти ]
DMC_2179.JPG
DMC_2179.JPG [ 822.21 KiB | Прегледано 6617 пъти ]

_________________
Lancia Delta II 1.6 l.e. 55kw 835C1.000
Bigas ELC'92 Lambda Control


Последна промяна Delta II на 18 Ное 2006, 00:09, променена общо 1 път
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Ное 2006, 09:13 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2004, 11:02
Мнения: 101
Местоположение: София
hepl

Колеги никой ли няма представа ? :roll:

И снимка при свален капак на въздушния филтър ще свърши може би някаква работа :wink:

_________________
Lancia Delta II 1.6 l.e. 55kw 835C1.000
Bigas ELC'92 Lambda Control


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Ное 2006, 12:59 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 05 Юни 2006, 13:51
Мнения: 75
Местоположение: Асеновград
Колега, на моята има щуцер на мястото, което съм отбелязал и там е намушен маркуча от термодатчика. Сега я погледнах, почти успява да отвори клапата, и с малко помощ от моя страна я отвори нацяло - явно работи горе-долу :)


Прикачени файлове:
Graphic1.jpg
Graphic1.jpg [ 183.41 KiB | Прегледано 6653 пъти ]

_________________
Delta 1.6ie 835C1.000
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Ное 2006, 13:10 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2004, 11:02
Мнения: 101
Местоположение: София
Благодаря за отговора :D Ще го разгледам по-подробно :!:

А случайно да знаеш към кой от двата отвора на термодатчика / този по-широкия или този колкото карфица/ е вързан този вакуум/?

И също така ако има някой идея такъв щуцер откъде мога да намеря ?

_________________
Lancia Delta II 1.6 l.e. 55kw 835C1.000
Bigas ELC'92 Lambda Control


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Ное 2006, 13:51 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 05 Юни 2006, 13:51
Мнения: 75
Местоположение: Асеновград
Ами честно казано първия път като свалях филтъра не обърнах внимание как бяха сложени. Иначе логично ми се вижда вакуума да влиза на малкия отвор, за да се дроселира, макар, че и обратното да е пак би трябвало да има същия ефект. Тоест мисля че единия отвор е направен малък единствено за да се намалят пулсациите и няма значение дали ще е преди или след датчика. Поправяйте ме ако греша.

А за щуцера нямам идея от къде може да се намери.

_________________
Delta 1.6ie 835C1.000


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Ное 2006, 14:27 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2004, 11:02
Мнения: 101
Местоположение: София
kolev81 написа:
Ами честно казано първия път като свалях филтъра не обърнах внимание как бяха сложени. Иначе логично ми се вижда вакуума да влиза на малкия отвор, за да се дроселира, макар, че и обратното да е пак би трябвало да има същия ефект. Тоест мисля че единия отвор е направен малък единствено за да се намалят пулсациите и няма значение дали ще е преди или след датчика. Поправяйте ме ако греша.

А за щуцера нямам идея от къде може да се намери.


Мисля си че си прав за широкия и тесния отвор, защото аз имах само едното маркуче, което беше вързано за широкия щуцер и после отиваше до клапата /широкия беше с черно гумено капаче с тясна тръбичка/.
На другия щуцер имах кафяво капаче пак с тесен отвор, но не беше вързано никъде.

п.п. Тези капачета се трошат от годините и сега връзката към клапата е с друго маркуче направо към термоклапана.

_________________
Lancia Delta II 1.6 l.e. 55kw 835C1.000
Bigas ELC'92 Lambda Control


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Ное 2006, 23:59 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2004, 11:02
Мнения: 101
Местоположение: София
Тази вечер свалих пак капака на филтъра и се оказа че нямам трети щуцер .. просто там няма дупка за него. 8O

Сега вече въобще не ми идва наум откъде да взема вакуума за клапана. Тройник ли трябва да сложа на някой от съществуващите или какво просто нямам идея. :roll:

Ето снимки на отворите :

Най левия е от резервоара за бензин, средния е от картера и .... десен просто няма :?

п.п. Ако някой има друг начин на свързване на колата да помага :wink:


Прикачени файлове:
DMC_2229.JPG
DMC_2229.JPG [ 579.96 KiB | Прегледано 6613 пъти ]
DMC_2228.JPG
DMC_2228.JPG [ 535.82 KiB | Прегледано 6611 пъти ]
DMC_2226.JPG
DMC_2226.JPG [ 619.07 KiB | Прегледано 6611 пъти ]

_________________
Lancia Delta II 1.6 l.e. 55kw 835C1.000
Bigas ELC'92 Lambda Control
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Ное 2006, 19:39 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2004, 17:26
Мнения: 1127
Местоположение: Асеновград
колега до колкото разбирам се интересуваш от това кой маркуч каде стои.и аз съм търсил отговора и го открих на моргата когато си търсих кутия.та на N стои маркучлето което отива на клапата а на М е маркучлето което отива към карбуратора или там квото и да е(инжектор ли?)аз така съм го направил.при мен е на тая пишка която е на средата на плочката или по просто казано на десната тръба

_________________
LANCIA DELTA II 1.6 ie 55kW/835 C 1.000
Изображение
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Ное 2006, 20:14 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2004, 11:02
Мнения: 101
Местоположение: София
filter написа:
колега до колкото разбирам се интересуваш от това кой маркуч каде стои.и аз съм търсил отговора и го открих на моргата когато си търсих кутия.та на N стои маркучлето което отива на клапата а на М е маркучлето което отива към карбуратора или там квото и да е(инжектор ли?)аз така съм го направил.при мен е на тая пишка която е на средата на плочката или по просто казано на десната тръба


Благодаря ти за инфото, доста е ценно мисля не само за мен. :D

Относно проблема, че нямам трети (най-десен шуцер :D ) мисля да реша проблема по следния начин :

1. Купих си пластмасов тройник и ще вържа тънкия маркуч за картерните газове и маркуча за бензиновите пари от резервоара на най-левия с по-голям диаметър щуцер.
2. На средния (в моя случай десен) щуцер ще си вържа вакуума от термоклапана за управление на клапата за топъл въздух :P

_________________
Lancia Delta II 1.6 l.e. 55kw 835C1.000
Bigas ELC'92 Lambda Control


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Ное 2006, 09:57 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2004, 11:02
Мнения: 101
Местоположение: София
Вече си направих експеримента, вързах с тройник картерните газове и банзиновите пари на най-левия щуцер, че ми се видя по-голям. После вързах вакуума за термоклапана на средния.

Така клапата работи нооооооооо има проблем: Като загрее колата и термоклапана отвори почва да смучи въздух вече отпред а явно и през термоклапана и май му идва повече и започва леко да тресе .. инжекцията светва като постои малко на празен ход и регистрира бедна смес /имам ламбда метър/. Като натисна газта и грешката изчезва .. после на празен ход пак .. все едно карам на газ . Даже RESET на компютъра направих и пак регистрира грешка. Много му е въздуха.

Просто трябва да видя системата вързана на някоя кола на два щуцера да не би да има разлика или този вакуум е взет отдруго място, но не се сещам откъде ?

_________________
Lancia Delta II 1.6 l.e. 55kw 835C1.000
Bigas ELC'92 Lambda Control


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Дек 2006, 23:40 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 23 Фев 2006, 22:16
Мнения: 201
Местоположение: Добрич-Град
Колега май доста късно ти видях въпросите. :roll: Но ако не си решил проблема ще ти кажа какво мисля аз.
Първо аз не съм въждал мотор 835C1.000 да няма трети щутцер. Мен започва да ме съмнява, че на теб ти е сменено цялото смесообразуващо тяло (ако искаш карбуратора го наречи), с това за двигателя със система Mono-Jetronic. Та там са наистина само 2 щутцера. Можеш да разбереш дали е така по следния начин:
От страни на това тяло има 10 цифров код на Бош. Ако той завършва на 091 то значи си е за твоя мотор. Но ако завършва на 041 то значи, че е за по-старата ижекция и не е за твоя мотор.
Надявам се да съм ти помогнал с нещо :wink:

_________________
Lancia Dedra 1.6i.e. 835C1.000 - Голямата ми любов
FIAT Marea 2.0 20V HLX - Хвърчилото ми


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Май 2007, 13:55 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2004, 11:02
Мнения: 101
Местоположение: София
Gagamoto написа:
Колега май доста късно ти видях въпросите. :roll: Но ако не си решил проблема ще ти кажа какво мисля аз.
Първо аз не съм въждал мотор 835C1.000 да няма трети щутцер. Мен започва да ме съмнява, че на теб ти е сменено цялото смесообразуващо тяло (ако искаш карбуратора го наречи), с това за двигателя със система Mono-Jetronic. Та там са наистина само 2 щутцера. Можеш да разбереш дали е така по следния начин:
От страни на това тяло има 10 цифров код на Бош. Ако той завършва на 091 то значи си е за твоя мотор. Но ако завършва на 041 то значи, че е за по-старата ижекция и не е за твоя мотор.
Надявам се да съм ти помогнал с нещо :wink:


Чак сега погледнах тялото и о чудооо :evil: моя номер завършва на 041 - абсолютно си прав колега :D не знам поради каква причина явно е сменяно тялото. img181

_________________
Lancia Delta II 1.6 l.e. 55kw 835C1.000
Bigas ELC'92 Lambda Control


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Май 2007, 23:38 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 30 Мар 2007, 20:49
Мнения: 190
Местоположение: София
Кои ти развали студен-топъл въздух????
Въстанови го и ще се наиграеш с работата на гас!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
Зелено комби - стерео катастрофа (от ляво и дясно)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Май 2007, 11:05 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2004, 11:02
Мнения: 101
Местоположение: София
toshe написа:
Кои ти развали студен-топъл въздух????
Въстанови го и ще се наиграеш с работата на гас!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Няма да го възстановявам, защото установих, че не мога да извадя читав вакуум за управление на клапата поради причината, че е сменяно тялото на инжекциона.
По принцип исках да си възстановя вакуума, защото паля и загрявам на бензин преди да превключа на газ и мислех че така ще падне малко разхода на бензин и ще загрява по-бързо.
На газ това нямаше да ми влияе особенно, защото когато колата е загряла клапата е отворила и колата дърпа само студен въздух.

_________________
Lancia Delta II 1.6 l.e. 55kw 835C1.000
Bigas ELC'92 Lambda Control


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Апр 2010, 23:24 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 09 Мар 2008, 20:02
Мнения: 126
Местоположение: Плевен
Понеже тука става въпрос за вакууми та да попитам,някой знае ли кога трябва да има вакуум в тънкото мъркуче което отива във филтъра?Направи ми впечатление,че при моята бабичка(същата,като на колегата 835C1.1000)въпросното мъркуче постоянно създава вакуум дори при загряла кола-90 градуса,което ме навежда на мисълта,че постоянно двигателя смуче топъл въздух,това така ли трябва да бъде и кога трябва да има вакуум там,при топъл или при студен двигател?

_________________
Grande Signora,Grande Alex-!!!http://vbox7.com/play:7fb013d0-Има неща,които не се купуват с пари.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 23 Апр 2010, 19:47 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 23 Фев 2006, 22:16
Мнения: 201
Местоположение: Добрич-Град
delpi4a написа:
Понеже тука става въпрос за вакууми та да попитам,някой знае ли кога трябва да има вакуум в тънкото мъркуче което отива във филтъра?Направи ми впечатление,че при моята бабичка(същата,като на колегата 835C1.1000)въпросното мъркуче постоянно създава вакуум дори при загряла кола-90 градуса,което ме навежда на мисълта,че постоянно двигателя смуче топъл въздух,това така ли трябва да бъде и кога трябва да има вакуум там,при топъл или при студен двигател?

Вакуум трябва да има на клапата за топъл/студен въздух, само когато засмуквания въздух е по-студен от една определена температура. Тази температура се определя от термо клапана (джуджавката с двата вакуумни извода) поместен вътре в кутията за въздух (от долната и страна). Логиката говори, че при студен двигател общо взето, клапата винаги трябва да получава вакуум.

_________________
Lancia Dedra 1.6i.e. 835C1.000 - Голямата ми любов
FIAT Marea 2.0 20V HLX - Хвърчилото ми


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Вакуума на DELTA II за управление на топъл/студен въздух
 Мнение Публикувано на: 02 Фев 2021, 22:27 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 06 Апр 2008, 16:46
Мнения: 45
Местоположение: София
Кара: Lancia Delta 1.6
Да не отварям нова тема.
Искам да си възстановя и аз вакумите към моното на делта 1.6 75 кс.
Имам три щуцера на моното :
Първия си е свързан, до колкото четох с парите на резервоара май.
Втория и третия са с отрязани маркучи и затапени.
Може би трябва да се свържат с тези на филтърната кутия? Тези M, N?Това ли трябва да е клапа за топъл/студен въздух и какво прави тя?

Също на края на филтърната кутия имам нещо кръгло със щуцер, при мен е свободно, къде се връзва то?
Предварително благодаря


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 17 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов