Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa




Автор Съобщение
 Заглавие: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 08 Май 2012, 21:33 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2009, 11:01
Мнения: 50
Местоположение: Бургас
Извън града колата си държи 90 плътно но вляза ли в града, скача на 100 градуса, че и ги минава. Регулирам температурата като винаги си карам с включен климатроник градско. Закачих колата с fiat ecu scan. На 102-103 градуса се включва 1-ва степен на перката. Преди да я закача ме съмняваха датчиците и смених синия на термостата. Та сега преди да сменя и червения, си викам да питам, че да наливам пари на сляпо не си е работа. Релетата и на двете степени работят. Пробвани са ръчно. Някакви идеи какво да сменям ? Лято иде :)
М/у другото ми излезе грешка 05 на диагностиката. Трие се, но по-късно се появява отново. Да се притеснявам ли и за нея ?

Колата е капа 155 к.с вис.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v V.I.S набор 98.
Subaru Тамагочи 1.2i 54Hp набор 96.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 08 Май 2012, 21:56 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19
Мнения: 1692
Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97
Rover 416 GSI - на жената
моята се държи по същия начин. Не съм сменял датчици. Даже на средата на скалата по компа показва 100+ градуса.
Перката се включва на първото деление след средата и спира едно деление под средата.
Това е първата степен. Втората май съм я виждал само на климатик.


Прикачени файлове:
IMAG0422.jpg
IMAG0422.jpg [ 369.59 KiB | Прегледано 11866 пъти ]
IMAG0421.jpg
IMAG0421.jpg [ 245.11 KiB | Прегледано 11866 пъти ]

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
Изображение
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 11 Юли 2012, 16:47 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2009, 11:01
Мнения: 50
Местоположение: Бургас
Според уважаван сервиз, това е нормално. Датчикът включвал на 103 и изключвал на 92. Други не са съгласни с това мнение. И аз като се замислих, не съм много съгласен. Колата си държеше плътно на 90 като я купих. Има някакво проблемче. Малко, но ме дразни като нещо не е наред с колата. Червения датчик го откачихме и излезе за стрелката на таблото. Какво аджеба казва на компа да завърти перките ? Има ли ресет на компютъра както е при делта ?

Малко в страни от темата, но може да е полезно за някой. Като намалее горивото в резервоара, губя мощност. 1/3 от резервоара пълна ли е, не мога да си позная колата. Проверено от още двама човека които ми карат колата, докато аз съм на биричка :). Намерих и решение. Като стигна 1/2 от резервоара доливам :lol:

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v V.I.S набор 98.
Subaru Тамагочи 1.2i 54Hp набор 96.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 12 Юли 2012, 06:38 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19
Мнения: 1692
Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97
Rover 416 GSI - на жената
компа ги включва спрямо температурата на антифриза. Няма обособен датчик за това.
иначе за отделния въпрос провери си маркучите в резервоара

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 12 Юли 2012, 16:35 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11
Мнения: 1381
Местоположение: София
makedonec написа:
Според уважаван сервиз, това е нормално. Датчикът включвал на 103 и изключвал на 92. Други не са съгласни с това мнение. И аз като се замислих, не съм много съгласен. Колата си държеше плътно на 90 като я купих. Има някакво проблемче. Малко, но ме дразни като нещо не е наред с колата. Червения датчик го откачихме и излезе за стрелката на таблото. Какво аджеба казва на компа да завърти перките ? Има ли ресет на компютъра както е при делта ?

Малко в страни от темата, но може да е полезно за някой. Като намалее горивото в резервоара, губя мощност. 1/3 от резервоара пълна ли е, не мога да си позная колата. Проверено от още двама човека които ми карат колата, докато аз съм на биричка :). Намерих и решение. Като стигна 1/2 от резервоара доливам :lol:


Температурата на колата в това състояние е абсолютно нормална и тогава се включва първа степен, колкото до проблема който имаш с падане на мошноста при намаляване на горивото е следният. Ако когато отваряш капачката на резервоара има налягане и изсъсква, значи ти е запушен отдушника на резервоара. По принцип той е долу под десния калник и най вероятно е пълен с кал и тиня. Същият проблем го имаха нови тойоти като падне преди резерва стрелката гаснат, като отвиеш капачката на резервоара фуска смуче въздух и минаваш още 100км :) Решението е или чистиш отдушника или пробиваш малка дупчица на капачката на резервоара.

_________________
Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе!
Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO

http://www.indigodesignstudio.eu

http://www.indigodesign.eu

http://www.clubbulldog.com


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 13 Юли 2012, 08:00 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 23 Май 2009, 22:21
Мнения: 438
Местоположение: София, ОвчаКупел
Кара: 2.0 20V 155bhp
Споко до колкото съм чел на всички е така.
Моята на дълъг път даже понякога стига на 2-3 малки черти след среадта.

В градско същата работа.

Не съм си играл с компютъра да гледам температурите, но ми е направило впечатление (поне на моята), че с вкл. климатик ми грее повече, въпреки, че вентилатора си работи постоянно.

_________________
Lancia Kappa, 2.0 20V 5C V.I.S. 156hp 97y.
POWER DRIVE Transmission


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 13 Юли 2012, 12:18 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11
Мнения: 1381
Местоположение: София
vasil_d написа:
Споко до колкото съм чел на всички е така.
Моята на дълъг път даже понякога стига на 2-3 малки черти след среадта.

В градско същата работа.

Не съм си играл с компютъра да гледам температурите, но ми е направило впечатление (поне на моята), че с вкл. климатик ми грее повече, въпреки, че вентилатора си работи постоянно.


Е при теб вече има 100% проблем. Не ти работи първа степен на перката или някакъва друга аномалия.

_________________
Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе!
Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO

http://www.indigodesignstudio.eu

http://www.indigodesign.eu

http://www.clubbulldog.com


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 13 Юли 2012, 12:56 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 23 Май 2009, 22:21
Мнения: 438
Местоположение: София, ОвчаКупел
Кара: 2.0 20V 155bhp
iskrendg написа:
vasil_d написа:
Споко до колкото съм чел на всички е така.
Моята на дълъг път даже понякога стига на 2-3 малки черти след среадта.

В градско същата работа.

Не съм си играл с компютъра да гледам температурите, но ми е направило впечатление (поне на моята), че с вкл. климатик ми грее повече, въпреки, че вентилатора си работи постоянно.


Е при теб вече има 100% проблем. Не ти работи първа степен на перката или някакъва друга аномалия.


Работи, защото като вкл. климатика и си тръгва перката веднага.
Също така в началото и аз си мислех, че не работи нещо като хората и на място я пробвах и вкл. перката както си трябва. А като си сменях термостата, бях забравил да вкл. едната букса и перката я усетих от близо как духа пък на втора степен.
Втората степен също съм я пробвал. На място и газ до ламарината. :D

Аз го отдавам, на остаряла пружинка в уреда. Понеже доста се занимавам (в работата) с всякакви ел. уреди и тези с магнитната/механична измервателна система с времето имат тенденцията пружинката им да се "уморява" и започват да мерят грешно.
Затова и имат една малка коригираша "врътка" на ос и трябва да се калибрират от време на време.
От горе на всичко се уморяват в положението, в която най-много седи уреда.

Само за теста, ще седна в събота или неделя, ще видя стойностите през FES-a и ще пиша при какви градуси отчетени по компа вкл. при мен.

_________________
Lancia Kappa, 2.0 20V 5C V.I.S. 156hp 97y.
POWER DRIVE Transmission


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 13 Юли 2012, 18:01 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11
Мнения: 1381
Местоположение: София
vasil_d написа:
iskrendg написа:
vasil_d написа:
Споко до колкото съм чел на всички е така.
Моята на дълъг път даже понякога стига на 2-3 малки черти след среадта.

В градско същата работа.

Не съм си играл с компютъра да гледам температурите, но ми е направило впечатление (поне на моята), че с вкл. климатик ми грее повече, въпреки, че вентилатора си работи постоянно.


Е при теб вече има 100% проблем. Не ти работи първа степен на перката или някакъва друга аномалия.


Работи, защото като вкл. климатика и си тръгва перката веднага.
Също така в началото и аз си мислех, че не работи нещо като хората и на място я пробвах и вкл. перката както си трябва. А като си сменях термостата, бях забравил да вкл. едната букса и перката я усетих от близо как духа пък на втора степен.
Втората степен също съм я пробвал. На място и газ до ламарината. :D

Аз го отдавам, на остаряла пружинка в уреда. Понеже доста се занимавам (в работата) с всякакви ел. уреди и тези с магнитната/механична измервателна система с времето имат тенденцията пружинката им да се "уморява" и започват да мерят грешно.
Затова и имат една малка коригираша "врътка" на ос и трябва да се калибрират от време на време.
От горе на всичко се уморяват в положението, в която най-много седи уреда.

Само за теста, ще седна в събота или неделя, ще видя стойностите през FES-a и ще пиша при какви градуси отчетени по компа вкл. при мен.


Това че климатика ти включва перката няма общо с първа степен :) Той си включва задължително ако е здрав и подържа температура на двигателя при най големите жеги от 75-85 градуса, дори над 40външна не минава средатаили 90градуса, с пуснат климатик. Още повече че моя като го пусна и седи на място да работи връща температурата на 75 градуса, задължително. За мен ти първа степен нямаш!

_________________
Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе!
Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO

http://www.indigodesignstudio.eu

http://www.indigodesign.eu

http://www.clubbulldog.com


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 13 Юли 2012, 18:49 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19
Мнения: 1692
Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97
Rover 416 GSI - на жената
моята се държи почти по същия начин т.е. пшоследно като ходих до морето ми направи впечатление че вдига над 90 с включен климатик .
И първа степен работи но интересно е че не работи посточнно на климатик а спира и тръгва.
Също така съм сигурен че работи първа и на място включва след като стрелката премине средата на скалата.
А включването на 1 ва степен и втора степен се управлява по един същи начин с включен и изключен климетик - от ЕЦУ то. Искам да кажа че ако не работи първа степен без включен климатик а с включен работи къде би бил проблема ???? Веригата за управление до колкото знам е една и тя стига до ECU то .
Някой ако не го мързи може да се порови по схемите да види дали няма още една верига която да евързана с пресостата на климатика директно с първа степен на вентилатора паралелно на сигнала от ECu то.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 13 Юли 2012, 18:56 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19
Мнения: 1692
Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97
Rover 416 GSI - на жената
vasil_d написа:
iskrendg написа:
vasil_d написа:
Споко до колкото съм чел на всички е така.
Моята на дълъг път даже понякога стига на 2-3 малки черти след среадта.

В градско същата работа.

Не съм си играл с компютъра да гледам температурите, но ми е направило впечатление (поне на моята), че с вкл. климатик ми грее повече, въпреки, че вентилатора си работи постоянно.


Е при теб вече има 100% проблем. Не ти работи първа степен на перката или някакъва друга аномалия.


Работи, защото като вкл. климатика и си тръгва перката веднага.
Също така в началото и аз си мислех, че не работи нещо като хората и на място я пробвах и вкл. перката както си трябва. А като си сменях термостата, бях забравил да вкл. едната букса и перката я усетих от близо как духа пък на втора степен.
Втората степен също съм я пробвал. На място и газ до ламарината. :D

Аз го отдавам, на остаряла пружинка в уреда. Понеже доста се занимавам (в работата) с всякакви ел. уреди и тези с магнитната/механична измервателна система с времето имат тенденцията пружинката им да се "уморява" и започват да мерят грешно.
Затова и имат една малка коригираша "врътка" на ос и трябва да се калибрират от време на време.
От горе на всичко се уморяват в положението, в която най-много седи уреда.

Само за теста, ще седна в събота или неделя, ще видя стойностите през FES-a и ще пиша при какви градуси отчетени по компа вкл. при мен.

незнам за каква пружина говориш ама ако е за температурните датчици - то си в грешка те нямата такива - те са терморезистори.
На някои коли има точно датчик с биметална пластина които само това правят -пускат перката.
При капата всичко това се прави от ЕЦУ to. Така казват въпреки че имам подозрения, че управлвението ставаот една схема в таблото при стрелката. Бех го гледал по електрическите схеми че управлението на перката минава през таблото колкото и странно да звучи.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 13 Юли 2012, 20:41 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11
Мнения: 1381
Местоположение: София
Свалете си радиаторите между питите се наслоява страшен боклук и затиска пътищата на въздуха , едно измиване с препарат и пароструйка върши уникална работа.

_________________
Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе!
Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO

http://www.indigodesignstudio.eu

http://www.indigodesign.eu

http://www.clubbulldog.com


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 16 Юли 2012, 15:03 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 03 Ное 2010, 16:33
Мнения: 1285
Местоположение: Пловдив
Кара: Lybra Emblema 2.4
Това последното си важи с пълна сила за всякаква кола с два радиатора (в случая за антифриза и климата)

Само внимавайте с партоструйката!
1. Ако се пръска малко от страни - струята може да загъне ламелите и затваря потока от въздух през радиатора. В общия случай не е фатално, но е голяма играчка да се изправят после goodnight

2. Ако имате възможност пръскайте от вътре на вън! (с думи прости - свалете радиаторите).
Така шанса да излязат песъчинките е доста по-голям. И обратно - набиването на песъчинките по-навътре може да спука новия 10+ годишен радиатор :mrgreen:

_________________
Lancia Lybra 5.20, V.I.S., Автоматик, Метанов инжекцион, 154кс
Lybra SW 1.9 JTD 110кс
Punto 1.9D 60кс
Lybra SW 2,4JTD 150кс... 2 броя


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 23 Юли 2012, 00:19 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 28 Фев 2009, 02:19
Мнения: 134
Местоположение: Русе
Хмм, и моята държи една-две чертички след средата лятото със и без климатик, даже и на извънградско. Това лято за първи път ми става така, и вероятно се дължи на набития зимата термостат от рено в маркуча, който намалява дебита на антифриза. Не ми се занимава да сложа друг маркуч (имам го), но ако имам пътуване в жегите ще видя зор. Също подозирам, че гъстотата на антифриза ми е доста над нормалната, и защото е по-гъст, по-лошо охлажда мотора, но пък търпи 100-120 градуса без да ври. Не ми се бутва нищо, чакам жегите да свършат cheers

_________________
Lancia Kappa 2.0 5.20 VIS


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 24 Юли 2012, 06:43 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19
Мнения: 1692
Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97
Rover 416 GSI - на жената
Аз карам при същата конфигурация с термостата в маркуча от поне 2 лета и сега единствено ми го направи това на извън градско да стигне 90, та и отгоре. Даже след като сложих този от реното си мислех, че с и без него все тая - пак държи 70 на извън градско. НО това лято странно но с климатик - една до 2 черти след средата ?!?

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 26 Юли 2012, 19:11 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11
Мнения: 1381
Местоположение: София
jorometala написа:
Аз карам при същата конфигурация с термостата в маркуча от поне 2 лета и сега единствено ми го направи това на извън градско да стигне 90, та и отгоре. Даже след като сложих този от реното си мислех, че с и без него все тая - пак държи 70 на извън градско. НО това лято странно но с климатик - една до 2 черти след средата ?!?


Капите предусещат АПОКАЛИПСИСА :mrgreen:

_________________
Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе!
Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO

http://www.indigodesignstudio.eu

http://www.indigodesign.eu

http://www.clubbulldog.com


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 02 Май 2014, 22:32 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 23 Май 2009, 22:21
Мнения: 438
Местоположение: София, ОвчаКупел
Кара: 2.0 20V 155bhp
Да съживя малко темата и да попитам нещо вас колеги.

Значи изчетох почти всички теми и да обобщя правилно ли съм разбрал:
Капата има 1 перка с 2 степени/скорости.
Перката/скоростите се вкл. през силови релета от таблото, което е под волана. На релетата се подава оперативен минус за да се сработят ръчно и да се провери дали работят.

И сега въпросите ми.
Перката трябва да тръгва винаги на първа степен, когато е вкл. климатика (правилно или не).
Регулирането на това дали да тръгва перката (вкл/изкл.) идва от ECU-то, което чете данни за температурата от температурен датчик или датчикът директно вкл.изкл. перката пак през релето.
Освен температурният датчик при термостата колеги са писали, че при питата за климатика, намираща се пред радиатора има друг датчик(резистор). Вярно ли е това и каква е неговата функция или аз съм недоразбрал?
Как мога ръчно да пробвам дали работят 2-те степени на перката? Чрез релетата като ги захраня поотделно или има и друг начин?
При празен климатик би ли тръгнала перката на първа степен?

Айде ще спирам да пиша, че се престарах с въпросите. Ако съберем всички отговори, ще напиша една обобщена тема/отговор в полза на всички ни.

_________________
Lancia Kappa, 2.0 20V 5C V.I.S. 156hp 97y.
POWER DRIVE Transmission


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 02 Май 2014, 23:51 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19
Мнения: 1692
Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97
Rover 416 GSI - на жената
Първо релетата за силовите вериги на двете скорости са в кутията до акомулатора върху калника. Там са и бушоните.
Управлението на перката става от ЕЦУ то на база един от датчиците (на главата или на термостата червен и син все ги бъркам кой кой е) Единия е за стрелката на таблото другия за ЕЦУ то.
На радиаторите на капата датчици няма.

На пластмасата насочваща въздуха от вентилатора има мощен резистор който се използва за намаляване оборотите на вентилатора (първа степен). Релето за първа степен включва перката през този резистор, а релето за втора степен подава директно на вентилатора.

Първа степен би трябвало да се включи малко над средата на скалата. До първата черта след средата трябва да е включила първа.
За втора тя трябва да се включи когато колата е на климатик и достигне посочената по горе температура.

Ако няма фреон няма да има налягане и няма да включи перката както и компресора.
А перката се включва, когато се достигне определено налягане на фреона.

Втора се познава щото бучи здраво направо ще те отвеее.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 03 Май 2014, 20:30 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 23 Май 2009, 22:21
Мнения: 438
Местоположение: София, ОвчаКупел
Кара: 2.0 20V 155bhp
Евалата Жорка, ето това е точен и ясен отговор.
Благодаря.
Ще взема да пробвам утре първа и втора степени.
Питам, защото 2-3 пъти перката ми вкл. на 3-та малка черта след средата. И преди така беше де и съм я мерил и всичко беше наред през компа като четях стойностите.
А Климатик не съм ползвал тази година, но знам че и няма фреон (изчезва за 1 година и всяка пролет допълвам) а помня, че когато работеше климатика перката работеше а сега не.
Също така термостата го сменях миналата година и най-важното, е че като загрее колата до вкл. на вентилатора и после темепературата вътре на уреда не пада. Като го чукна обаче с пръст и си спада на точната стойност.

_________________
Lancia Kappa, 2.0 20V 5C V.I.S. 156hp 97y.
POWER DRIVE Transmission


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: 1-ва степен се включва на 102 градуса
 Мнение Публикувано на: 03 Май 2014, 20:48 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 16 Яну 2010, 20:23
Мнения: 328
Местоположение: София
Трябва да се уточни и версията двигател. :)
Конкретно за JTD - първа степен тръгва на 97 градуса или 15 бара налягане в системата на климатика. Изключва при 88 градуса (май) и около 10-11 бара в системата. Втора степен - 104 (или 107) и 20-22 бара на климатика. Изключва не знам кога. :) Трябва да пробвам.

_________________
Lancia K 2.4 JTD '98 - Изображение
Alfa Romeo 164 Super T. Spark


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 2 [ 24 мнения ] Отиди на страница 1, 2  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов