Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa




 Страница 1 от 1 [ 10 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Смяня на най-гадния тампон на мотора на капа 5цил.
 Мнение Публикувано на: 24 Юни 2009, 23:57 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
Става въпрос за този на алуминиевата конзола, която е монтирана на тмотора ок към ангренажа- за гумено-металната втулка. За да се избие на преса е необходимо да се свали конзолата = демонтаж на ремъци, хидр.помпа, алтернатор и др. и няколко часа труд.
Е аз съм тарикат и си направих инструмент и смяната стана за 40 минути
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Юни 2009, 00:26 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 13 Май 2005, 07:56
Мнения: 385
Местоположение: Пловдив
Мнооого полезна информаация. Особено за бг сервизите, които не разполагат със специални инструменти.

_________________
Ланча Капа 2.0 20V, 155 к.с., '98, бензин/метан


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Юни 2009, 20:49 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 31 Мар 2008, 18:04
Мнения: 224
Местоположение: Русе
кажи сега какви пари ще ни земаш на нас като си тарикат ;)

_________________
Lancia kappa 2.0LS `95
Ако сте пили добре, утрото ще е лошо.Ако утрото е добро, значи сте пили лошо !


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Юни 2009, 23:00 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 17 Юли 2008, 20:48
Мнения: 172
Местоположение: София
Кара: Fiat Croma
Lancia Kappa EX
Колега, ако пуснеш едно чертежче на инстумента ще е много полезно за доста хора от форума.
Поздравления за проявената находчивост !!!

_________________
Fiat Croma 1.9mJet 150 k.c. 2005 сегашната
Lancia Kappa 2.0 20V 107kW 838A1.000'95 предишната
Не е важно колко пари печелиш, а колко харчиш :-)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Юни 2009, 21:28 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 09 Май 2007, 17:46
Мнения: 684
Местоположение: Друг
Не съм се сещал за тази сгодия, но нека кажа как си го обяснявам аз след видяното от снимката:

- Две тръби, едната с по-голям диаметър от тампона за да подпре на основата, другата със същия диаметър. Подходящи шайби и болт с гайка. При натягане по-малката тръба изкарва тампона и го вкарва в по-голямата, която е с такъв диаметър че да не влезе тампона плътно. По-малката тръба също трябва да има такъв диаметър че да изкара тампона без да се заклини в гнездото. При смяна на мястото на тръбите и по-дълъг болт устройтвото вкарва новия тампон при натягане.

_________________
Ланча К 2.4 TD SW
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Юни 2009, 22:12 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
2 шайби от 10мм ламарина - едната с 0.5мм по малък диаметър от тампона, другата с 5мм по голям, парче тръба с вътрешен диаметър, по голям от тампона и външен колкото голямата шайба, дължина колкото тази на тампона.
Болт с подходящи размери. При демонтажамалката шайба изтегля тампона, а тръбата и голямата служат за опора. При монтирането голямата шайба е от към ангренажа и е опора, а малката набива тампона. При монтажа, трябва да се компенсира дължината на болта и за това подлагах гаечни ключове.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Юни 2009, 02:21 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 22 Яну 2009, 16:49
Мнения: 185
Местоположение: София
Браво, колега форумец, ще те търся ако се наложи....да знаеш!
Поздрави!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Юли 2009, 17:45 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 27 Авг 2006, 15:45
Мнения: 110
Здрасти колега, идеята ти е великолепна, само ми кажи от къде мога да се снабдя с такива шайби. Предварително благодаря.

_________________
Lancia k 5.10 2400 T.DS
Чел списания и дебели книги!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Авг 2009, 08:54 
Offline

Регистриран на: 01 Авг 2009, 08:42
Мнения: 1
Местоположение: София
Ами намираш един стругар казваш му какво искаш и за 20 мин ги имаш нещата


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Смяня на най-гадния тампон на мотора на капа 5цил.
 Мнение Публикувано на: 18 Яну 2022, 16:41 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 13 Яну 2008, 11:43
Мнения: 117
Местоположение: София
Здрaвейте,много ефектно приспособление,но нещо не ми се отвaрят снимките от монтaжa.a сегa и при мен се нaлaгa смянa нa този тaмпон !С молбa към модерaторa зa съдействие,мерси предвaрително !

_________________
LANCIA KAPPA 2.4 JTD


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 10 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Kappa


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов