Lancia Dedra 2,0 16V, 4x4 turbo - 460Hp Един четиригодишен тунинг проект, известен на всички във форума. Правен е от Ици и има дълга тема във форума. Напълно легален, регистриран, с пресен преглед и гражданска отговорност автомобил. 460HP на мотора, 377HP на гумите при 6600Rpm, 428Nm при 5200Rpm, (бууст 1,6Bar). Накратко: Двигател Lancia 2,0 16V, Турбо Garrett GT2871P, с Т3 0.63 А/Р турбинен корпус и външен 38мм Турбосмарт гейт, двоен интеркулер. Тръбен хром-никелов колектор на 63мм. ЕКУ от Fiat Coupe, ремапнато (ЕКУ бууст контрол). Бензинова помпа Валбро 255 л/ч с директно захранване (налягане 3 бара), инжектори 560 кубика. Степен на сгъстяване 8.7:1. Напълно портната глава с „пипнати“ фаски на леглата и клапаните. Метална гарнитура 1.1мм. Cometic MLS. Атмосферни валове. Kовани JE бутала, изпускателни клапани Supertech - инконел, Н-профил рейсинг олекотени биели (540 грама) Eagle, Clevite TriArmour NASCAR performance лагери, рейсинг свещи NGK злато-паладий. Шлайфан по новите бутала блок с пресен хонинг от Флекс Хон. Колянов вал - модифициран за усилване мазането на биелните лагери. Термостат на 83 гардуса (Delta Integrale). Скоростна кутия - усилена със стоманени гнезда за лагерите, горна и долна плочи. Допълнителна обработка на всички зъбни предавки за максимална издръжливост. Задвижване 4х4 Integrale с най-късата версия на централния диференциал. Съединителт е с двоен притискател, твърд метало-керамичен диск - 5 плочки и усилен лагер. Генерация на 76мм, неръждавейка, тиха и не подсказваща какво има под капака. Предни спирачни дискове 310мм от 166 V6 и 4 бутални Брембо апарати с накладки Минтекс. Отзад - оригиналните предни дискове и апарати. Рейсинг спирачни маркучета. Две разпънки на двигателния отсек – горна и отдолу на роговете на моста. Окачването е с пружини на Hormann и червени амоптесьори Кони. Джант Borbet 16‘/7.5J/ЕТ30 с 28мм фланци. Иновейт за смесите, буустметър и EGT. Визуални промени – удължена предна броня (да се скрие добре кулера), раздути калници поради факта, че следата на автомобила е разширена с 56мм. Проектът е завършен 2018г. За пет години съм минал около 7000км, като автомобилът е ползван само за кеф и не е участвал в гонки, изключая няколко тестови. В момента е в безупречно техническо състояние, с гуми на един сезон, със сменени масла и филтри – готов за подвизи. Автомобилът е правен безкомпромисно и има огромен потенциал за развитие за 500+HP. Цената за форума е по договаряне, като ориентир - 14000лв. Възможни са бартери от всякакво естество, като предпочитам автомобил за ежедневна употреба и доплащане от ваша страна. Моля, само сериозни оферти! Да не си губим взаимно времето! Пишете на лични или 0897421611.
Прикачени файлове: |

Motor.jpg [ 670.39 KiB | Прегледано 4412 пъти ]
|

Brakes.jpg [ 91.9 KiB | Прегледано 4412 пъти ]
|

Eng.jpg [ 177.4 KiB | Прегледано 4412 пъти ]
|

Side.jpg [ 222.1 KiB | Прегледано 4412 пъти ]
|
|