Автор |
Съобщение |
Villy
|
Заглавие: Стабилизатор на напрежението Публикувано на: 30 Май 2008, 21:40 |
|
Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51 Мнения: 692 Местоположение: София
|
_________________ Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г. http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg
|
|
|
|
|
piesles
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Май 2008, 22:28 |
|
Регистриран на: 27 Окт 2007, 00:42 Мнения: 786 Местоположение: София
Кара: Mercedes E34 AMG
|
А съм скиптично настроен. Закачаш си нещо на клемите колата става като нова че даже и по-добре. Нямам му вера на това. Ако някой иска нека да опита 80 лева не са много
_________________ [img]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/561132_3574821574608_2129036064_n.jpg[/img]
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Стабилизатор на напрежението Публикувано на: 31 Май 2008, 09:19 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
При условие,че всеки автомобил си има вграден регулатор поддържащ напрежението в границите 12.7-14.3v не виждам необходимостта от това чудо.Друг е въпроса ако регулатора е неизправен.За тунинговане най-лесно е май да се смени регулатора на налягането на бензина в рейката /при пълните инжекции/тогава се усеща промяната в ускорението и то с малко средства.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
Dedra 2.0
|
Заглавие: Re: Стабилизатор на напрежението Публикувано на: 31 Май 2008, 13:39 |
|
Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46 Мнения: 3097 Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
|
Dancho-Ruse написа: При условие,че всеки автомобил си има вграден регулатор поддържащ напрежението в границите 12.7-14.3v не виждам необходимостта от това чудо.Друг е въпроса ако регулатора е неизправен.За тунинговане най-лесно е май да се смени регулатора на налягането на бензина в рейката /при пълните инжекции/тогава се усеща промяната в ускорението и то с малко средства.
Я раздухай малко за кво става въпрос че ми стана интересно пък и сте подхванали тема за регулатори
|
|
|
|
|
idm
|
Заглавие: Re: Стабилизатор на напрежението Публикувано на: 31 Май 2008, 14:19 |
|
Регистриран на: 24 Юли 2006, 13:10 Мнения: 758 Местоположение: Русе
Кара: Киа
|
Dedra 2.0 написа: Я раздухай малко за кво става въпрос че ми стана интересно пък и сте подхванали тема за регулатори
Ам примерно за туи ти говори Данчо
http://topspeed.bg/product.php?iid=45 ( не правя реклама само давам пример! )
|
|
|
|
|
Dedra 2.0
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Май 2008, 14:25 |
|
Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46 Мнения: 3097 Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
|
Идеята беше как действа тва чудо
|
|
|
|
|
grale
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Май 2008, 14:35 |
|
Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46 Мнения: 2319 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
|
Dedra 2.0 написа: Идеята беше как действа тва чудо
Идеята на тоя уред е да може лесно да регулираш налягането на бензина
_________________ Lancia Dedra Integrale
|
|
|
|
|
Dedra 2.0
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Май 2008, 15:01 |
|
Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46 Мнения: 3097 Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
|
pirlo написа: Dedra 2.0 написа: Идеята беше как действа тва чудо Идеята на тоя уред е да може лесно да регулираш налягането на бензина
Ок ако съм схванал идеята,помпата налива бензин които е повече от това което се впръсква като налягане а с това уредче мога да пусна повече ? Или тотално съм зле с ДВГ?
|
|
|
|
|
grale
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Май 2008, 15:15 |
|
Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46 Мнения: 2319 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
|
Dedra 2.0 написа: pirlo написа: Dedra 2.0 написа: Идеята беше как действа тва чудо Идеята на тоя уред е да може лесно да регулираш налягането на бензина Ок ако съм схванал идеята,помпата налива бензин които е повече от това което се впръсква като налягане а с това уредче мога да пусна повече ? Или тотално съм зле с ДВГ?
Мда.Значи мисля че оригинално на Дедрата(не турбо) е 2.5 бара а с това може примерно да качиш бензина на 3бара.
п.п принципно върши по голяма работа при турбо колите
_________________ Lancia Dedra Integrale
|
|
|
|
|
Villy
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Май 2008, 16:17 |
|
Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51 Мнения: 692 Местоположение: София
|
Зависи ти и от помпата. Ако тя не прави 3 бара с регулатора не можеш да го постигнеш,нали се сещаш. Иначе дюзите си дозират горивото,но при пи-голямо налягане се впръсква малко повече и се разпрашава по-добре.
_________________ Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г. http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg
|
|
|
|
|
Dezki
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Май 2008, 17:47 |
|
Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54 Мнения: 1375 Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
|
Според мен това си е пълно плацебо. Няма как да се развърви колата от това. Най-вероятно е някакъв кондензатор ако се връзва паралелно или ако за посл. връзване да вняся индуктивитет.
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol
|
|
|
|
|
Villy
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Май 2008, 22:53 |
|
Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51 Мнения: 692 Местоположение: София
|
Dezki написа: Според мен това си е пълно плацебо. Няма как да се развърви колата от това. Най-вероятно е някакъв кондензатор ако се връзва паралелно или ако за посл. връзване да вняся индуктивитет.
Не да се развърви чак,а да се подобри работата на на ел.системата и на компа по-конкретно. И аз си мислех нещо за кондензатор и пледполагам,че вътре има именно това(може би и още нещо).например като пусна мигач или аварийни и стрелката на волтметъра на таблото подскача в ритъм значи падове в напрежението има...
_________________ Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г. http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg
|
|
|
|
|
radoTm
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Юни 2008, 22:11 |
|
Регистриран на: 03 Май 2008, 18:12 Мнения: 31 Местоположение: София
|
Това за мене си е кондензатор, който стабилизира и обира моментните падове на напрежение ....Филтър ..... се едно си слагаш 2Фарада конд. за музиката. Нищо повече, поне за мен.
_________________ Lancia K 2.4JTD + 2.4Tds(на части без ламарините)
Последна промяна radoTm на 11 Юни 2008, 22:42, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
i_v_ivanov
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Юни 2008, 22:22 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36 Мнения: 2804 Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799 http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
|
Няма значение кво е !
Гениалните неща - са винаги прости - всмисъл - разбираеми за простолюдието.
Важното е да върши в действителност работа.
_________________ ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"
|
|
|
|
|
Mario
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Юни 2008, 22:56 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 03 Дек 2005, 17:50 Мнения: 403 Местоположение: Костинброд
|
Не се лъжете хора, най-добрия изправител е самият акумулатор, всичко друго е шарлатански изтории!
Това си е мое мнение, не искам никого да обиждам!
_________________ Renault Clio, 1.2i, 60 hp, '99 Opel Zafira, 1.8i/16V, 116 hp, '99
|
|
|
|
|
Villy
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Юни 2008, 23:24 |
|
Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51 Мнения: 692 Местоположение: София
|
radoTm написа: това за мене си е кондензатор които стабилизира и обира моментните падове на напрежение ....филтър ..... се едно си слагаш 2Фарада конд. за музиката нищо повече поне за мен
Да бе, и аз така мисля. Ако реша да му туря един кондензатор колко фарада да сложа?
_________________ Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г. http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg
|
|
|
|
|
mozart
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Юни 2008, 00:51 |
|
Регистриран на: 15 Яну 2008, 20:04 Мнения: 436 Местоположение: Монтана
|
Баш кондензатор си е . Самоче е с голям капацитет , 1 фарад ако ли не и повече.По са известни като "ултра кондензатори". Ако сте загледали разни снимки на тунинговани коли, отзад при музиката ги има. До усилватела ги монтират, само че са кръгли "фишеци" и имат и цифров волтметър. Компенцират пиковите спадове на напрежението по кабелите.
PS: Усилено се работи по използванети им като захранващи источници за електромобили. Предимствата са им , много по малкото тегло от акумулаторите, големият пиков ток който меже да се консумира от тях, и много малкото време за зареждане, около 2мин. Недостатаците май бяха , че ги няма никакви при минусови температури, и че не могат да се самозареждат като оловните акумулатори. Ама за последните две не съм сигурен, бая от давна го четох. Монтиат ги също на големи камиони да облекчават акумулатора при завъртането на стартера.
Аиде , че от два реда стана цяла лекция.
_________________ От един друг форум:За пръв път виждам ентусиаст с дефорсе да скача на италианка. Трябва Алфата да е много зле..... LANCIA DELTA 1.8 16V 113hp
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Юни 2008, 10:08 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Мале и като ви тръгнт да бягат колите... и като започне да работи като часовник мотора.... и като падне разхода.... само за 80 лв. скромно...!:-D
Дръжте се бе хора! От въздуха пари взеха да правят и за калинки да ни взимат...
Кой си мисли че в ЕКУ-то си няма стабилизатор! Даже софтуера следи напрежението и коригира параметрите при промяната му за компенсация....
50-60Ач акумулатор ако не ти обере пулсациите ... бахти генератора има колата.... та ще го оправите с кондензатор!:-D Ще стане, няма начин!:-D
_________________ LANCIA - начин на мислене
|
|
|
|
|
Mario
|
Заглавие: Публикувано на: 06 Юни 2008, 21:40 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 03 Дек 2005, 17:50 Мнения: 403 Местоположение: Костинброд
|
Delta написа: Мале и като ви тръгнт да бягат колите... и като започне да работи като часовник мотора.... и като падне разхода.... само за 80 лв. скромно...!:-D Дръжте се бе хора! От въздуха пари взеха да правят и за калинки да ни взимат... Кой си мисли че в ЕКУ-то си няма стабилизатор! Даже софтуера следи напрежението и коригира параметрите при промяната му за компенсация.... 50-60Ач акумулатор ако не ти обере пулсациите ... бахти генератора има колата.... та ще го оправите с кондензатор!:-D Ще стане, няма начин!:-D
Нали и Аз това Ви разправям !
_________________ Renault Clio, 1.2i, 60 hp, '99 Opel Zafira, 1.8i/16V, 116 hp, '99
|
|
|
|
|
jorometala
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Юни 2008, 11:32 |
|
Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19 Мнения: 1692 Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97 Rover 416 GSI - на жената
|
единственото което ще спечелите е по добро и по бързо зареждане на акомулатора и удължаването на живота му. доказано!
по бързото зареждане пък води до малко по малко товар на мотора от към динамото обаче това е толкова малко че едвали бихте усетили някаква разлика в разхода.
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
|
|
|
|
|
|